اختلاف میان قوا نباید iبه رسانه‌ها کشیده شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: رسانه‌ای نمودن برخی مسائل فرعی از سوی مسئولان جای نقد دارد و برای پیشگیری از تکرار آن iبهتر است شورای حل اختلاف وارد شده و اجازه وقوع مجدد چنین مسائلی را ندهد.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با وجود برخی اختلاف‌ها میان سران قوا اظهار داشت: با توجه iبه الگو قرار گرفتن جمهوری اسلامی در فضای منطقه‌ و موج بیداری اسلامی کشور ما نیازمند یک وحدت است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

این فعال دانشجویی همکاری و هم‌افزایی مسئولان را عامل اصلی حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: برای مقابله با تهدیدها و موانعی که دشمن بر سر راه ایران گذاشته، همکاری مسئولان مهم‌ترین iبه شمار می‌رود.

وی در ادامه iبه رسانه‌ای شدن اختلاف میان سران قوا اشاره داشت و افزود: این اختلاف‌ها که در یک هفته اخیر بروز نموده سبب دلخوری و ناراحتی شده و مردم از مسئولان انتظار رسیدگی iبه حل مشکلات کشور را دارند و نه اینکه iبه مسائل جزئی و فرعی در سطح کلان پرداخته شود.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی iبه نقش شورای حل اختلاف در این مسئله تاکید داشت و گفت: در ابتدا هدف از شکل‌گیری این شورا این بود که وقتی که قوا از مسیر اصلی فاصله گرفتند و مسائل حاشیه‌‌ای بر آنها غالب شد موجبات نزدیکی قوا را فراهم کند و در این مسئله باید یادآور شد که اختلاف اخیر دو قوا آنقدر بزرگ و عمیق نیست که شورای حل اختلاف iبه شکل رسانه‌ای خود را در این مسئله دخیل کند.

وی نقش شورای حل اختلاف را در پیشگیری از بروز مجدد این نوع اختلاف‌ها دانست و بیان داشت: رسانه‌ای نمودن برخی مسائل فرعی از سوی مسئولان جای نقد دارد و برای پیشگیری از تکرار آن iبهتر است شورای حل اختلاف وارد شده و اجازه وقوع مجدد چنین مسائلی را ندهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.