اختلاف ۱۵ میلیونی مگان و ماگسیما در کارخانه و بازار

این خبر امروز شنبه ۶ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اختلاف ۱۵ میلیونی مگان و ماگسیما در کارخانه و بازار

عصر خودرو : در هفته‌ای که گذشت با ادامه توقف عرضه بسیاری از خودروها از سوی خودروسازان داخلی روند افزایشی قیمت بعضی از خودروها با شیب ملایمی ادامه یافت. در این شرایط خریداران نیز با وسواس بیش‌تری نسبت iبه خرید اقدام می‌کنند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل ازممتازنیوز، در حال حاضر در محصولات گروه خودروسازی سایپا قیمت خودروی سایپا ۱۱۱ iبه حدود ۱۳ میلیون تومان رسیده است البته این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو حدود ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شده است.
قیمت سایپا ۱۳۱ SL نیز iبه حدود ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۳۱ SX نیز iبه حدود ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته در حالیکه قیمت مصوب ۱۳۱ SL معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۱۳۱ SX نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است.
خودرو تیبا نیز در حالی iبه قیمت حدود ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تومان iبه فروش می‌رسد که قیمت رسمی این خودرو ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است.
تندر ۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز در حالی iبه قیمت حدود ۲۶ میلیون تومان iبه فروش می‌رسد که قیمت رسمی آن ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز در بعضی از نمایندگی‌های فروش iبه حدود ۶۰ میلیون تومان رسیده در حالیکه قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است.
قیمت ماکسیما نیز در حالی در بعضی از نمایندگی‌های فروش iبه حدود ۸۹ میلیون تومان افزایش یافته که قیمت رسمی این خودرو ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
در این شرایط بعضی نمایندگی‌های فروش قیمت تیانا را نیز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ذکر می‌کنند. البته قیمت رسمی این خودرو حدود ۸۰ میلیون تومان است.
اما در گروه محصولات ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ همچنان افزایش یافته و iبه حدود ۳۰ میلیون تومان رسیده است این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۹ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است. قیمت مدل تیپ ۶ این خودرو نیز در حالی iبه حدود ۴۱ میلیون تومان رسیده که قیمت رسمی آن حدود ۲۵ میلیون تومان است.
قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن iبه حدود ۴۱ میلیون تومان رسیده در حالیکه قیمت رسمی این خودرو ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V8 نیز در حالی iبه حدود ۳۱ میلیون تومان رسیده که قیمت رسمی آن ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.
تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در مدل E1 iبه قیمت حدود ۲۲ میلیون تومان و مدل E2 نیز ۲۵ میلیون تومان iبه فروش می‌رسد در حالیکه قیمت رسمی تندر ۹۰ مدل E1 ایران خودرو ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.
قیمت پژو ۴۰۵ نیز در حال حاضر حدود ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تومان است البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت پژو پارس سال نیز در حالی iبه حدود ۲۹ میلیون تومان رسیده که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان است.
سمند نیز در حالی در مدل EF7 آن iبه قیمت iبه حدود ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۱ میلیون تومان است.
البته قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه iبه توقف عرضه و عدم نظارت‌ها با درصدی نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.

شنبه ۶ آبان   ۳:۳

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.