اخطار تعطیلی به ۱۰۳ مؤسسه آموزشی غیرمجاز

سرپرست مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: ۱۰۳ مؤسسه غیرمجاز در زمینه آموزش زبانهای خارجی اخطار تعطیلی گرفتند.

به گزارش پورتال دانشگاهی کشور و به نقل از ایرنا براساس اعلام روز دوشنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، ˈعلی معصومیانˈ اظهار داشت: این موسسات آموزشی غیرمجاز پس از شناسایی، اخطاریه تعطیلی گرفتند و به آنها تذکر داده شد که در صورت عدم دریافت مجوزهای لازم در مهلت مقرر، پلمپ خواهند شد.

وی اضافه کرد: براساس ماده‌های ۳ و ۴ مصوبه جلسه ۴۸۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی سال ۱۳۸۰ با موضوع «سیاست‌ها و حدود وظایف و نحوه فعالیت مراکز مجری آموزش‌های آزاد کشور» صدور مجوز آموزش‌های آزاد کوتاه‌مدت در زمینه زبانهای خارجی، براساس سرفصل دروس مصوب وزارت آموزش و پرورش از سطح مبتدی تا قبل از دانشگاه، از وظایف و اختیارات وزارت آموزش و پرورش است.

براساس این مصوبه، صدور مجوز فعالیت‌های آموزش عالی آزاد و دوره‌های تخصصی و کاربردی کوتاه‌مدت اعم از زبان خارجی و دیگر زمینه‌های آموزشی بالاتر از سطح دوره‌ متوسطه، از وظایف و اختیارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.

معصومیان از داوطلبان دوره های آموزشی خواست برای جلوگیری از سو‌ء استفاده برخی مؤسسات از جایگاه آموزش عالی به ویژه در زمینه فعالیت‌آموزشی زبان خارجی و پیشگیری از تبعات بعدی، به پورتال مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.htct.uast.ir مراجعه وفهرست موسسات مجاز آموزش عالی آزاد را مشاهده کنند.

اخطار

 

تعطیلی

 

۱۰۳ مؤسسه آموزشی

 

غیرمجاز


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.