اخلاق‌مداری شاخصه اصلی یک کاندیدای اصلح است

۲۳فروردین۱۳،

کریمی فیروزجایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدرس دانشگاه مازندران با تاکید بر اینکه هم‌اکنون جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در جهان معرفی‌ شده است،‌ گفت: رئیس جمهور کشور ما باید کسی باشد که نماینده تمدن غنی ایرانی-اسلامی و مجری آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی باشد.

محمدعلی کریمی فیروزجایی، مدرس دانشگاه مازندران، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق از سوی کاندیداهای انتخاباتی گفت: کاندیداهای انتخاباتی با اهتمام به مکتب غنی اسلام و با توجه به پیشینه تاریخی برگرفته از تمدن ایرانی که همواره بر اخلاقیات تاکید دارد، در عرصه انتخابات حاضر شده و به معرفی توانایی‌های خود در عرصه اجرایی کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام پیام‌آور مکارم‌الاخلاق است،‌ تصریح کرد: اخلاق‌مداری یکی از ارکانی است که می‌تواند در محبوبت اشخاص نقش موثری داشته باشد و یک سیاستمدار بی‌اخلاق هیچگاه حمایت مردم جامعه خود را به همراه ندارد.
 
مدرس دانشگاه مازندران تصریح کرد: اسلام در بعد اخلاق فردی و اجتماعی و حکومت‌داری نظرات ارزنده‌ای دارد که ما نیز رعایت و استفاده از آنها را به زمام‌داران و مسئولان نظام و کاندیداهای انتخاباتی پیشنهاد می‌کنیم.

این مدرس دانشگاه مازندران با تاکید بر اینکه هم‌اکنون جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در جهان معرفی‌ شده است،‌ اظهارداشت: رئیس جمهور کشور ما باید کسی باشد که نماینده تمدن غنی ایرانی-اسلامی و مجری آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخاباتی در میدان عمل و حوزه سیاست باید از تنش‌ها و دغدغه‌های بکاهند بیان داشت: مطالبه مردم از این مدیر اجرایی کشور این است که مشکلات مردم را اعم از اقتصادی و فرهنگی در نظر داشته باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب ایرادهای دولت‌های قبلی را برطرف سازد.
 
کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد: تاکید امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به مسئولان همواره این بوده که از بداخلاقی‌های سیاسی که منجر به فتنه می‌شود پرهیز کنند. چرا که رفتاری که سبب دلسردی مردم از نظام اسلامی و امیدشان به دشمنان می‌شود، یک گناه نابخشودنی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.