ادامه بازی علیرضا خمسه در «نیکان و بچه غول»+

نام گروه: اخبارفرهنگی هنری     انتشار: /۰۴/۲۸       تعداد بازدید: ۸۰

ادامه بازی علیرضا خمسه در «نیکان و بچه غول»+

ادامه بازی علیرضا خمسه در «نیکان و بچه غول»+

«نیکان و بچه غول» تازه ترین محصول کودک سینمای ایران است که علیرضا خمسه یکی از نقشهای اصلی آن را ایفا می کند.


به گزارش شبکه ایران «نیکان و بچه غول» تازه ترین محصول کودک سینمای ایران است که کارگردانی آن برعهده رحمان رضایی بوده است. فیلمبرداری این کار این روزها در مناطق غربی تهران در حال انجام است و مدیر فیلمبرداری کار کامیار فاروقی بوده است.

در این فیلم که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری و از جلوه های ویژه رایانه ای نیز استفاده می شود بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، انوشیروان ارجمند، صالح میرزا آقایی، علی خلج، اسدا… یکتا، فرامرز روشنایی، ملیکا رضی و با حضور علیرضا خمسه و شقایق فراهانی نقش آفرینی می‌کنند.

«بانی فیلم» گزارش داده که هفتاد درصد فیلم‌برداری این پروژه که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه می‌شود به صورت کروماکی و ۳۰ درصد آن درفضای باز انجام می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده حدود ۱۰۰ جلسه فیلمبرداری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است طراحی و ساخت کاراکترهای CGI به پایان رسیده و هم گروه مشغول ساخت لوکیشن‌های CGI هستند. این فیلم داستان پسر بچه ای به نام نیکان را به تصویر می کشد که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند. اما نیکان به درون گودالی می افتد و با دنیایی اسرار آمیز مواجه شده و در این دنیا با بچه غولی به نام خوخو آشنا می‌شود.

عوامل فیلم عبارتند از:

فیلم‌نامه نویس: افسر شایان، کارگردان: رحمان رضایی، مجری طرح: حبیب‌ الهیاری، مدیر فیلم‌برداری: کامیار فاروقی، صدابردار: اسحاق خانزادی، طراح گریم: شادی آفرین الهیاری، کارگردان بخش CGI و VFX: کارن آراکلیان، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، دستیار اول برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، دستیار دوم برنامه‌ریز: محمدرضا علی‌آبادی، آهنگساز: بهزاد عبدی، منشی صحنه: پانته‌آ حسینی، مدیر تدارکات: امیر عبدالغنی، مدیر فنی CGI: علیرضا اخباری، طراحی کاراکترها: حسن تبریزی، استوری‌برد: بردیا سرشار، پریویز: سینا برومند، دستیاران بخش CGI: سمیه اینانلو و محسن ضرابی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سیامک قدکچیان، دستیاران فیلم‌بردا: ابراهیم عزت‌خواه- حامد عزت‌خواه- صفر صلاح‌لو- صابر کامیان و مهدی نیکچهر، مسئول دوربین: اسماعیل نیسی، دستیاران چهره‌پردازی: آیدین فرخی- سیاوش آهنگر، دستیار صدا: کاوه دیداری، دستیاران صحنه و لباس: حمید نظیفی- کامران کامیار و محبوبه دیانت، دستیاران تدارکات: مقداد موسوی- صادق بهبودی- علی وفاپور، پذیرایی: صدیقه دولت‌آبادی- سمانه نیکچه و سیدجواد نیکچه، سینه‌موبیل: حمید علیزاده، حمل و نقل: عباس اوحدی و صادق بهبودی، تهیه‌کنندگان: رحمان رضایی و حبیب الهیاری

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
 
منبع:
inn.ir

مطالب پیشنهادی:

فیلم جنجالی پرنسس دایانا هیچ وقت اکران نمی‌شود!
سفر افسانه بایگان، هانیه توسلی، لادن مستوفی، آناهیتا نعمتی و …به آلمان
در خلوت فردی چه نوع موسیقی گوش دهیم؟
داوود رشیدی در جوانی + عکس
مریلا زارعی و صابر ابر در یک فیلم + عکس
|


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.