ادامه سقوط قیمت ارز و سکه+جدول

۱۳م اسفند ،

بینا- سقوط قیمت انواع ارز که از ابتدای هفته جاری آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
براساس گزارش مهر، سقوط قیمت انواع سکه و ارز در بازار همچنان ادامه دارد و بازار با تعداد بسیار فروشندگان بسیاری مواجه شده است.
در همین حال، قیمت دلار که تا چند روز قبل ۳۷۸۰ تا ۳۸۰۰ تومان بود، و دیروز یکشنبه تا ۳۴۷۰ تومان کاهش یافت، امروز دوشنبه به ۳۳۰۰ تومان رسیده است و احتمال کاهش بیشتر آن در بازار نیز وجود دارد. قیمت یورو به ۴۵۰۰ تومان، پوند به ۵۵۰۰ تومان و درهم امارات به ۹۴۰ تومان کاهش یافته است.
همچنین در پی سقوط قیمت ارز در بازار، قیمت انواع سکه نیز با کاهش مواجه شده است. هم اکنون قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم یکشنبه ۱ میلیون و ۲۲۰ هزارتومان، هر قطعه سکه تمام طرح تازه ۱ میلیون و ۲۹۰ هزارتومان، نیم سکه ۶۴۵ هزارتومان، ربع سکه ۴۱۰ هزارتومان و سکه گرمی ۲۸۸ هزار تومان است.
البته هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار که چند روز قبل تا ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود و دیروز یکسنبه تا حدود ۱۳۳ هزار تومان کاهش یافت، امروز به حدود ۱۲۴ هزار تومان رسیده است.
فعالان بازار ارز و سکه، ترزیق گسترده ارز به بازار و فضای مثبت مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ در آلماتی را از عوامل اصلی کاهش قیمت سکه و ارز در روزهای اخیر می دانند.

جدول قیمت انواع سکه و ارز در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه امروز دوشنبه به شرح ذیل است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.