ادامه فعالیت “فائزه هاشمی” به عنوان مدیرگروه دانشگاه آزاد غیرقانونی است

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

یک منبع آگاه گفت: فائزه هاشمی با وجود صدور حکم محکومیت قطعی و به عنوان مجرم، نزدیک به دو ترم تحصیلی است که با نامه جاسبی خطاب به رئیس واحد پردیس دانشگاه آزاد به عنوان مدیرگروه تنها رشته علوم انسانی این واحد به فعالیت غیرقانونی خود ادامه می‌دهد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: فائزه هاشمی با وجود صدور حکم محکومیت قطعی و به عنوان یک مجرم، نزدیک به ۲ ترم تحصیلی است که مدیرگروه تنها رشته علوم انسانی واحد پردیس دانشگاه آزاد باقی مانده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد واحد پردیس قرار بود دانشگاه جامع فنی و مهندسی تهران باشد اما جاسبی در تیر ماه سال گذشته با ارسال نامه‌ای به رئیس واحد پردیس، خواستار تأسیس رشته حقوق و جذب فائزه هاشمی شد.
 

این منبع آگاه در دانشگاه آزاد واحد پردیس تصریح کرد: ایجاد رشته جدید در دانشگاه حداقل ۶ ماه طول می‌کشد و  ‌مدیر گروه شدن نیازمند هیئت علمی بودن است؛ طی کردن این مراحل تقریبا یک سال طول می‌کشد در حالیکه این رشته به سرعت ایجاد و فائزه هاشمی نیز به عنوان مدیر‌گروه در این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با اقدامات غیر‌قانونی صورت گرفته در دانشگاه آزاد در دوره مدیریت جاسبی گفت: مسئله ما بیشتر غیرقانونی بودن حضور فائزه هاشمی و تاسیس این رشته است چرا که با غیر معتبر بودن مدرک تحصیلی و با محکومیت وی،  این فرد همچنان به فعالیت‌های خود در دانشگاه آزاد مشغول است.
 
این منبع آگاه در خاتمه متذکر شد: باید توجه داشت که فائزه هاشمی در دادگاه محکوم شده و بر اساس حکم قطعی صادره، وی پنج سال حق حضور در چنین فعالیت‌هایی را ندارد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.