ادامه فیلمبرداری “نوشدارو “در دانشگاه صنعتی شریف

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

چهارشنبه ۱۷ آبان سال جاری فیلمبرداری پروژه “نوشدارو” در دانشگاه صنعتی شریف ادامه خواهد داشت.

علی لدنی، تهیه کننده مجموعه “نوشدارو” در خصوص روند فیلمبرداری آن در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: تصویربرداری در شهر مشهد مقدس به پایان رسیده و ادامه آن از روز چهارشنبه ۱۷ آبان سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.
وی با اشاره به موضوع “نوشدارو”، افزود: خانوده ای پدر خود را در جنگ از دست میدهد و با گذشت وقت اعضای آن خانواده در صنایع دفاع مشغول به کار می شوند.
تهیه کننده “نوشدارو”، ادامه داد: این خانواده به دلیل مشکلاتی راهی انگستان شده و به مرور وقت و به دلیل خدمت به کشورشان باز می گردند.
وی ابراز داشت: بخش هایی از این سریال در مشهد همه شده و عوامل پس از یک روز استراحت، چهارشنبه کار خود را در دانشگاه صنعتی شریف ادامه می دهند.
گفتنی است؛ “جواد اردکانی” کارگردان، “علی لدنی” تهیه کننده، “عارف نامور” مدیر تصویربرداری، “علی بکائیان” دستیار اول کارگردان  و مسئول انتخاب بازیگران، “عباس صالحی” طراح گریم، “مرتضی اصلان زاده” صدابردار و “ساقی عسگری” در نقش عطیه، “سید جواد طاهری” در نقش احمدی(معاون وزیر)، “مهسا روحبخش” در نقش حمیده، “محبوبه بیات” در نقش بی بی جان، “هدایت هاشمی” در نقش محمد، “رز رضوی” در نقش سمیه، “شیوا خسرو مهر” در نقش زهره، “سهند جاهدی” در نقش سعید از بازیگران مجموعه “نوشدارو” می باشند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.