ادعاهای اول‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

۰۹ام بهمن ،

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس درس‌های گرفته شده از هولوکاست را به آنچه وی تهدید هسته‌یی ایران خواند نسبت داد.

بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک سخنرانی در مراسمی که به مناسبت روز بین‌المللی یادآوری هولوکاست برگزار می‌شد در اظهاراتی بی‌اساس آنچه را که وی تهدید یک ایران هسته‌یی خواند به تلاش‌های نازی‌ها برای نابودی مردم یهودی نسبت داد و مدعی شد امروزه مساله اصلی آنچه اتفاق افتاده نیست، بلکه این است که ما چگونه می‌توانیم از تکرار آن جلوگیری کنیم.

به گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، نتانیاهو گفت: ضدیهودیت هنوز از بین نرفته است، متاسفانه تمایل به نابودی بخش قابل توجهی از مردم یهود و کشور اسراییل نیز همین‌طور. آنها همچنان ادامه دارند و قوی می باشند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خصمانه خود با بیان این که انکار هولوکاست توسط یکی از کشورهای اصلی جهان یعنی ایران منتشر می‌شود. ایران در حال حاضر از سازمان ملل یا هر سکوی دیگری رهبر انکار هولوکاست است مدعی شد که ایران خود را برای آنچه یک هولوکاست دیگر خواهد بود آماده می‌کند: نابودی کشور یهودیان.

نتانیاهو با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران مدعی شد که ایران تلاش‌های «بی‌وقفه و منسجم» خود برای دستیابی به سلاح هسته‌یی را متوقف نکرده است و «ما این تهدیدات را بی‌اهمیت نمی‌شماریم و جلوی آنها را خواهیم گرفت. این ماموریت اصلی ما به عنوان دولت و مردم است».
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.