ادعای مدیر گوگل پلاس؛فیس بوک کاملا منسوخ خواهد شد!

۱۱م آذر ،

فاوانیوز: مدیر شرکت گوگل طی مصاحبه ای اعلام کرد شرکت رقیب گوگل یعنی فیس بوک با تبلیغات ناخواسته ای که برای کاربران خود ارسال کرده آنها را ناراضی کرده و بزودی این شبکه اجتماعی منسوخ خواهد شد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Pcworld ؛ بردلی هورویتز، مدیر بخش گوگل پلاس شرکت گوگل اعلام کرد شاید اکنون اکثر مردم برای تبریک تولد به دوست صمیمی خود از گوگل پلاس استفاده نکنند اما هدف ما امروز نیست، ما پروژه ای را برای آینده طراحی کرده ایم و قصد نداریم از شبکه های اجتماعی موجود تقلید کنیم.

هورویتز به نام فیس بوک اشاره مستقیمی نداشت اما همه شنوندگان صحبتهای وی معتقد می باشند منظور وی از شبکه های اجتماعی فیس بوک بوده است. هورویتز معتقد است فیس بوک با ارسال تبلیغات ناخواسته از سوی کاربران سبب خشم و نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

هورویتز اعلام کرد شرکت گوگل هم اکنون به دنبال جمع آوری اطلاعاتی از شبکه اجتماعی خود است مانند Friend recommendation. تا آنها را داخل نتایج جستجوی کاربرانش قرار دهد. از مجموع سخنان هورویتز استنباط میشود که وی معتقد است شبکه اجتماعی فیس بوک تا جند سال دیگر بطور کلی منسوخ شده و در عوض کاربران از گوگل پلاس استقبال خواهند کرد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.