ادعای گرایش اصولگرایان به اصلاحات حربه اطلاح‌طلبی برای بازگشت به عرصه سیاسی

حجت‌الاسلام آقامیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان علاقه زیادی برای بازگشت به عرصه سیاسی دارند که در همین راستا بحث گرایش اصولگرایان به جریان اصلاحات را مطرح کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدرضا آقامیری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی بر گرایش اصولگرایان به جریان اصلاحات به دلیل عملکرد احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری گفت: جناح اصلاح‌طلب علاقه زیادی برای بازگشت به عرصه سیاسی و مسائل حکومتی کشور دارد که از این رو با بیان چنین مطالبی سعی دارد به هدف خود در این زمینه برسد.

حجت‌الاسلام آقامیری در ادامه با اشاره به عملکرد احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری تصریح کرد: عملکرد دولت متاسفانه بهانه‌هایی را به دست اصلاح‌طلبان داده است اما جریان اصلاحات باید بداند که این موضوع باعث نمی‌شود که اصولگرایان به سمت اصلاحات گرایش پیدا کنند.

وی تاکید کرد: این حقیقت که اصلاح‌طلبان به دنبال بازگشت به عرصه سیاسی و قدرت حکومتی هستند امری انکار ناپذیر است از این رو اصولگرایان باید با یک بازسازی در اردوگاه اصولگرایان نسبت به پاکسازی حواشی و مرتفع سازی برخی نقایص اقدام کنند تا متحمل ضربات سنگینی در آینده  نشوند.

حجت‌الاسلام آقا‌میری در پایان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح طلبان در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: انتخابات شوراها مسیر مناسبی برای ورود مجدد اصلاحات به دالان قدرت و حکومتی است، که احتمال می‌رود اصلاحات با برنامه ریزی برای شوراها وارد عرصه سیاسی شوند اما در بحث ریاست جمهوری می‌توان پیش بینی کرد که اصلاحات با افرادی معتدل‎تر نسبت به دوره‌های قبلی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.