ارائه خدمات رایگان در پایانه‌های مسافری تهران به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۴:۰۳:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از آمادگی پایانه‌های تهران برای خدمت‌رسانی به زائران حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان ‍‍‍‍‍پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، محمدرضا حاجی‌بیگی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد گفت: این سازمان در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد، همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)،برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران حرم مطهر آن حضرت، ده‌ها دستگاه اتوبوس را به صورت رایگان برای انتقال آنها به محل برگزاری مراسم اختصاص داده است.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اقدامات لازم برای ارائه خدمات مناسب و موردنیاز به مسافران و زائران حرم مطهرآن حضرت در پایانه‌های غرب، جنوب، شرق و بیهقی تهران انجام شده است.
حاجی بیگی افزود: سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری، با استقبال از حضور زائران سراسر کشور در پایانه‌های چهارگانه تهران، امکانات و تسهیلات لازم را برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مسافران و زائران حرم حضرت امام خمینی (ره) در زمان حضور آنان در پایانه‌ها فراهم آورده است.
وی با اشاره به این‌که پایانه‌های جنوب، شرق و بیهقی، در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و سامانه اتوبوس‌های تندرو قرار گرفته است، تصریح کرد:  خوشبختانه از لحاظ دسترسی زائران به سامانه حمل‌ونقل عمومی از پایانه‌های تهران مشکلی وجود ندارد و سازمان پایانه‌ها امکانات لازم را برای رفت‌وآمد زائران در اختیار آنان قرار خواهد داد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران همچنین گفت: به‌منظور پذیرایی هر چه بهتر و رفع خستگی زائران در روزهای یادشده، ایستگاه‌های صلواتی در پایانه‌های مسافری تهران برپا شده و با از آنان پذیرایی می‌شود.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۶۰۳۱۱۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.