ارائه درس هویت دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر موظف به گذراندن ۲ واحد درسی تحت عنوان هویت دانشجویی شدند.
احمد رضا رحیمی کلاریجانی  گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه امیرکبیر هرساله برای وردی‌های جدید دانشگاه یک برنامه خاص برنامه ریزی می کند.

وی ادامه داد: از سال قبل برای وردی های جدید مجموعه ای تنظیم شد تحت عنوان “هویت دانشجویی” که برنامه آن تبدیل دانش آموز به دانشجو است که به صورت دو واحد درس ارایه می شود و همه دانشجویان ملزم به گذراندن آن هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه امیرکبیر بابیان اینکه این دو واحد در برنامه آموزشی دانشگاه هم لحاظ شده است، یادآورشد: این دو واحد در ۱۶ جلسه با محورهای مختلف مانند آشنایی با مقررات آموزشی، آشنایی مقررات انظباطی، آشنایی با مسایل خوابگاهی، شرایط تغییر سنی، رابطه دختر و پسر، خانواده، ورزش و سلامت، رابطه ورزش و پیشرفت تحصیلی و موارد دیگر ارایه می شود.

وی یادآورشد: سال گذشته که این طرح اجرا شد با نقص‌هایی روبرو بود که امسال سعی شد تمام آن نقص‌ها رفع شود.

رحیمی ادامه داد: دانشگاه امیرکبیر از روز اول ترم تا پایان آن برای تمام دانشجویان جدید الورود برنامه دارد، یکی از کارها انتخاب دانشجویان سال‌های بالاتر به عنوان پشتیبان دانشجوی جدید الورود است که این دانشجو از روز اول با دانشجوی جدیدالورود بوده و وی را حمایت و پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه سالانه ۵۰ پشتیبان، دانشجویان جدیدالورود را در طول ترم حمایت می کنند، گفت: این دانشجویان غالبا از اعضای تشکل های دانشجویی و دانشجویان فعال فرهنگی انتخاب می شوند.
۳۰۱۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.