ارائه طرح دوفوریتی مقابله با آلودگی هوا به هفته آینده موکول شد

۲۷م دیماه ،
ممتاز نیوز : عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه طرح دوفوریتی مقابله با آلودگی هوا که پیش از این قرار بود این هفته در صحن علنی مطرح شود به هفته آینده موکول شد.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود::با توجه به اهمیت آلودگی هوا، هفته قبل نمایندگان طرحی دو فوریتی را در سه محور تهیه کردند که قرار شد امروز در صحن علنی مجلس مطرح شود اما به سبب حجم بسیار کار امروز مجلس، ارائه این طرح به هفته آینده موکول شد.

عضو فراکسیون محیط زیست ادامه داد: طرح دو فوریتی درخصوص آلودگی هوا در سه محور بهینه سازی سوخت، استانداردسازی واحدهای آلاینده، برخورداری صنایع کشور به ویژه صنعت خودروسازی از استاندارد یورو۴، توسعه فضای سبز و محور حمل و نقل عمومی تهیه و در صحن علنی ارائه می گردد.

وی یادآور شد: همچنین موضوع مرگ و میر ناشی از بیماری های ریوی در پی آلودگی هوا در پی بحث توسعه فضای سبز گنجانده خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: حدود صد نفر از نمایندگان مجلس در ارائه این طرح حمایت خود را اعلام کرده اند که امیدواریم این طرح در هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد تا اقدامات مطلوبی در این راستا شکل بگیرد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.