ارائه ویزیت رایگان در ۳۲ استان کشور/برپایی ۲۲ بیمارستان صحرایی و ثابت

ارائه ویزیت رایگان در ۳۲ استان کشور/برپایی ۲۲ بیمارستان صحرایی و ثابت

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج از برپایی ۲۲ بیمارستان صحرایی و ثابت و ارائه ویزیت رایگان در ۳۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش دریچه خبر ، محمد رئیس زاده با اشاره به برنامه‌های امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج در سال جاری اظهار داشت: در این زمینه تیم‌‌های بهداشتی و درمانی عمومی به مناطق محروم به ۱۱ استان اعزام می‌شوند و در ۳۲ استان ویزیت رایگان در مطب‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اهداء خون اعضای بسیج جامعه پزشکی در ۲ استان به همراه طرح سنجش سلامت از اعزام تیم‌های تک تخصصی به مناطق محروم نیز خبر داد و افزود: ۲ مورد اعزام تیم‌های فوق تخصصی به خارج از کشور نیز در هفته بسیج صورت می‌پذیرد.

رئیس زاده تصریح کرد: در این زمینه با برپائی بیمارستان‌های صحرائی در ۴ استان و برپائی بیمارستان‌های ثابت در ۱۸ استان در هفته بسیج جامعه پزشکی صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به عملکرد ارائه خدمات بیمارستان‌های صحرایی در سال ۹۱ بیان داشت: در این زمینه ۳۰ هزار ۱۹۳ ویزیت عمومی، ۲۶ هزار و ۵۶۱ ویزیت تخصصی، ۵ هزار ۴۱۵ ویزیت دندانپزشکی، ۷۰۳ جراحی، ۱۱ هزار و ۳۶۹ خدمات پرستاری و پیراپزشکی و ۸ هزار و ۱۵۷ خدمات پاراکلینیک به همراه خدمات اورژانس، بستری و آموزش‌های بهداشتی فرهنگی انجام شده است.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به عملکرد بیمارستان‌های صحرایی و ثابت سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در سال۹۱ تصریح کرد: در این زمینه تیم‌های تک تخصصی و فوق تخصصی سازمان نیز خدمات متعددی از جمله جراحی، ویزیت تخصصی، خدمات پاراکلینک، خدمات پیراپزشکی و بستری را ارائه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سال۹۱ نیز خدماتی از جمله طرح هجرت با ۵ هزار و ۷۱۸ خدمت ارائه کرده است.


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.