ارائه پیشنهاد کتبی اجرای طرح زوج و فرد خودروها تا پایان سال

۳۰م دیماه ،

مقام سازمان محیط در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست کشور از ارائه پیشنهاد کتبی اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منزل به شورای عالی ترافیک در بهمن ماه خبر داد.

شاعری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با بیان اینکه شورای عالی ترافیک در هر ماه جلسه ای به منظور بررسی اقدامات و … برگزار می کند گفت: بعضی صحبت ها مبنی بر این که شورای عالی ترافیک اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منزل تا پایان سال را قبول نکرده کذب است زیرا این موضوع تا به حال مطرح نشده و این پیشنهاد تازه سازمان حفاظت محیط زیست کشور است.
شاعری از پیگیری این طرح در شورای عالی ترافیک در جلسه بهمن ماه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح منابع آلاینده مدیریت می گردد و از به خطر افتادن سلامتی شهروندان جلوگیری خواهد شد.
قائم مقام سازمان محیط زیست کشور ترافیک روان، کاهش هزینه های اجتماعی و درمانی، رضایتمندی مردم و … را از جمله دستاوردهای اجرای طرح زوج و فرد خودرو از درب منزل و تصریح کرد: حدود ۵ میلیون خودرو و ۳ میلیون موتورسیکلت در معابر تهران تردد می کنند.
شاعری ظرفیت معابر تهران را حدود ۵۰ درصد تردد خودروهای فعلی دانست و در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اعلام اسامی دستگاه های مقصر در ایجاد آلودگی هوا گفت: اسامی دستگاه های موفق و البته مقصر در اجرای ضعیف طرح جامع کاهش آلودگی هوا به مراجع ذیصلاح معرفی شده است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.