ارائه کارت عضویت ویژه در۸۰ کتابخانه تهران

جام جم آنلاین: امور کتابخانه های معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مخاطبان و بازدیدکنندگان فرهنگسرای کتاب را با پرداخت ۵۰ درصد حق عضویت، به عضویت ویژه ۸۰ کتابخانه تحت پوشش خود در می آورد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امور کتابخانه های معاونت فرهنگی این سازمان مخاطبان و بازدیدکنندگان فرهنگسرای کتاب را با پرداخت ۵۰ درصد حق عضویت، به عضویت ویژه ۸۰ کتابخانه تحت پوشش خود در می آورد.

در بخش کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای کتاب که مسوولیت آن را اداره امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر عهده دارد، بازدیدکنندگان با تخفیف ۵۰ درصدی برای عضویت ویژه در ۸۰ کتابخانه تحت پوشش سازمان ثبت نام می شوند.

مراجعان با این ثبت نام، یک کارت قرمز عضویت دریافت می کنند که با ارائه آن به هر یک از کتابخانه های سازمان، می توانند از امکانات و خدمات این کتابخانه ها استفاده کنند.

این اعضای ویژه برای یافتن نزدیکترین کتابخانه به محل زندگیشان، به نقشه پراکندگی کتابخانه های عمومی شهرداری تهران، که در غرفه کتابخانه ها نصب شده رجوع کرده و کتابخانه مبدا خود را انتخاب می کنند.

عضویت این اعضا در سامانه «کتابخانه عمومی تهران» به نشانی www.tlib.ir ثبت می شود.

همچنین این سامانه امکان جستجوی کتاب در کتابخانه های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را نیز فراهم می کند.

فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شمالی محل مصلای امام خمینی(ره) در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع برپا شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.