ارائه ۶۰۰ هزار خدمات پزشکی و درمانی

۲۰خردادماه،

بنا به نقل از رئیس سازمان بسیج جامعه کشوری در این راستا سازمان بسیج جامعه پزشکی ۶۰۰ هزار خدمات پزشکی و درمانی را به مردم مناطق محروم در سطح کشور عرضه کرده است.

دکتر محمد رییس زاده ،رییس سازمان بیسج جامعه کشوری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به نام گذاری سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و همچنین حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح از پیش نیازهای تحقق حماسه سیاسی است. 

وی با اشاره به وظایف ذاتی بسیج جامعه پزشکی افزود: ارائه خدمات به مردم محروم و کمک به حوزه سلامت کشور باید از عملکردهای بسیج جامعه پزشکی باشد، اما وظایف ذاتی آن حفظ روحیه جهادی در حوزه سلامت است که تنها از طریق کار و تلاش خالصانه تحقق می یابد. 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور حضور گسترده مردم را در انتخابات سبب افزایش قدرت چانه زنی نظام در معادلات بین المللی دانست و عنوان کرد: مهمترین موضوع در مسئله انتخابات حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی است. 

رئیس زاده تصریح کرد: در این راستا بسیج جامعه پزشکی ۶۰۰ هزار خدمات پزشکی و درمانی را در سال قبل به مردم مناطق محروم در سطح کشور عرضه کرده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات و کمک سازمان بسیج جامعه پزشکی باید به گونه ای صورت گیرد که جامعه بهداشت و درمان کشور در راستای جامعه اسلامی قرار گیرد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.