ارایه تبلت به کارمندان از سوی دولت اسکاتلند

۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- دولت اسکاتلند اعلام نموده که در صدد خرید ۳۰۰ هزار دستگاه تبلت برای استفاده کارمندان دولت است.

دولت اسکاتلند اعلام نموده که بودجه ای برابر ۲۷ تا ۶۰ میلیون پوند برای خرید ۲۰۰ هزار دستگاه آی پد بها نموده و انتظار دارد که ۱۰۰ هزار دستگاه دیگر به این تعداد اضافه کند تا همه کارمندان دولتی بتوانند از این دستگاه ها در سراسر این کشور استفاده نمایند.

به گفته سخنگوی دولت اسکاتلند، بیشتر مردم استطاعت خرید یک دستگاه آی پد را برای خودشان ندارند، با این حال دولت با خرید تبلت برای کارمندانش به آنها کمک می نماید که بتوانند دستگاه کاربردی برای کار در محل کار داشته باشند و از سوی دیگر بها های جانبی را کم نمایند.

بر این اساس، استفاده از کاغذ در شرکت ها حذف خواهد شد و کارمندان همیشه و همه جا یک دستگاه قابل حمل برای انجام وظایف خود خواهند داشت.

گفته می گردد همه کارمندان دولتی در شهر ادینبورگ اسکاتلند در فاز اول این طرح از دستگاه های آی پد اپل استفاده خواهند نمود و سایر شهرها به ترتیب امکان دسترسی به این دستگاه ها را خواهند داشت.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.