ارایه خدمات نوین بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین

ارایه خدمات نوین بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین | چاپ |
شنبه ۰۴ شهریور ساعت ۱۳:۵۹

بینا- بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین با هدف تحقق شعار “مشتری خاص – جایگاه خاص – خدمات خاص” خدمات جدیدی به مشتریان این خدمت ارایه می‌کند.
به گزارش بینا، بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین علاوه بر ارائه خدمات قبلی، خدمات جدیدی از جمله امکان مشاوره و رزرو بیش از یکصد هزار هتل، هتل – آپارتمان، اقامتگاه، ویلا و … در بیش از ۱۱۰ کشور و ۹۵۰ شهر دنیا، رزرو بلیط هواپیما، قطار و بلیط اتوبوس در کشورهای اروپایی، تهیه بلیط‌های بازدید از موزه‌ها و گشت‌های ویژه داخل شهری در اکثر شهرهای پرتوریست دنیا، کرایه خودرو در بسیاری از شهرهای اروپا، خدمات ویژه نظیر ترانسفر فرودگاهی به هتل برای اکثر فرودگاه‌های بین‌المللی دنیا و نیز خدمات ویژه فرودگاهی استقبال از مسافر، انتقال ویژه با خودروی تشریفات، تهیه دسته‌گل، برگزاری سفرهای خاص مانند حضور در نمایشگاه‌های مختلف، تجاری و … را برای مشتریان اختصاصی خود فراهم نموده است.
تمام خدمات و مشاوره‌های فوق با کیفیت عالی و تخفیف ویژه به مشتریان بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین ارایه خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت این خدمت با شماره تلفن‌های ۴-۲۶۲۱۶۹۵۱ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.
در حال حاضر شعب دیباجی، شهید بهشتی، مقدس اردبیلی، دانشگاه شریف، سرو غربی، نیروی هوایی، ظفر، صادقیه، شیراز شمالی، فرشته، نفت، پارک ساعی و سه راه یاسر خدمات بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین را به‌صورت مستقیم به مشتریان ارایه می‌کنند و تمام شعب بانک آماده خدمت‌رسانی در این زمینه هستند.
لازم به ذکر است خدمات بانکداری اختصاصی بانک اقتصانوین به مشتریانی ارائه می‌شود که بر اساس قرارداد مدیریت دارایی منعقده فی‌مابین مشتری و کارگزاران بانک، مدیریت دارایی خود را به بانک محول کرده‌اند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.