ارایه اولین پیشنهاد جایگزین حذف کنکور تا یک ماه دیگر

ارایه اولین پیشنهاد جایگزین حذف کنکور تا یک ماه دیگر

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی نظام جامع سنجش و پذیرش دانشجو در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقطه نظرات خود در رابطه با حذف کنکور تصریح کرد.


به گزارش دریچه خبر ، محمد مهدی زاهدی با اشاره به وجود رشته‌ محل‌های پرطرفدار در کنکور، گفت: کارشناسان حذف کامل کنکور برای پذیرش دانشجو در این رشته‌ها را به نفع نمی‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه اگر کنکور برای رشته‌های پرطرفدار حذف شود به مشکل برمی‌خوریم، اظهار کرد: در صورت حذف کامل کنکور در رشته‌های پرطرفدار با تعداد زیادی داوطلب با شرایط یکسان برای ورود به یک رشته خاص مواجه می‌شویم و این امر ایجاد مشکل می‌کند.

زاهدی با بیان اینکه این موضوع در جلسات وزارت علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و سازمان سنجش پیگیری می‌شود، تصریح کرد: نیاز است در این زمینه برای برخی رشته‌ها به ویژه رشته‌های پرطرفدار تجدیدنظر شود که انشاءالله تا یک ماه آینده اولین پیشنهادات مشخص در این زمینه اعلام می‌شود تا پس از آن در صحن مجلس پیگیری شود.

زاهدی همچنین در پایان تاکید کرد که بحث تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور منتفی شده است.


DaricheKhabar.ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. M.M:

    اگر کنکور حذف شود تکلیف ما دانش اموزان دولتی چه می شود در حالی که به راحتی در بعضی ازمدارس غیر دولتی نمره به هراج گذاشته میشود ودر بعضی از حوزه های نهایی هوای ان ها را بیشتر دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.