ارایه خدمات وی‍ژه به هواپیمای قطری که در فرودگاه امام(ره)فرود اضطراری داشت

۰۳م اسفند ،

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، گفت: این هواپیما که روز قبل(چهارشنبه)دچار نقص فنی موتور شده بود، درخواست فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی امام(ره) کرد که فرودگاه اقدامات ایمنی لازم را برای فرود آن فراهم کرد.

مرتضی دهقان افزود: ‌واحدهای مراقبت پرواز، ایمنی و آتش نشانی فرودگاه بر مبنای دستور العمل های طرح اضطراری تمهیدات لازم را انجام دادند و هواپیما با سلامت کامل به زمین نشست.

وی تصریح کرد: پس از فرود موفق این هواپیما همه ۱۵۸ مسافر آن با سرعت عمل دست اندرکاران فرودگاه از هواپیما خارج و به سالن ترمینال مسافری هدایت شدند.

وی گفت: فرود موفق این ایرباس با همکاری دست اندرکاران فرودگاه، بخش هوانوردی، بخش ایمنی وآتش نشانی، بخش هندلینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، یگان حفاظت هواپیمایی، گذرنامه و پلیس فرودگاه انجام شد.

وی اضافه کرد: موفقیت در فرود اضطراری هواپیمای مذکور، نشان از تخصص، همدلی و هماهنگی همه دست اندرکاران فرودگاه برای ارائه خدمات مطلوب به هواپیماها و مسافران دارد و نمادی از ایمنی بالای هوانوردی در صنعت حمل ونقل هوایی ایران است.

وی گفت: به درخواست شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، یک فروند هواپیمای دیگر از دوحه قطر به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام شد تا مسافران را به سمت مقصد جابجا کند.

۶۸۸/ ۶۹۹/

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.