ارایه نرم‌افزار مخصوص آموزش آنلاین در دانشگاه میشیگان

۳ م دیماه ،

06-135.jpg

دانشگاه میشیگان شرقی با ارائه نرم‌افزار مخصوص تلفن‌های همراه، سهم خود را در آموزش آنلاین گسترش داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دانشگاه ضمن رونمایی از نرم‌افزار تازه آموزشی خود، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا ضمن تعامل با استادان دانشگاه، از محتوای دروس آموزشی خود مطلع شوند.

مقامات دانشگاه معتقدند دانشجویان با استفاده از نرم‌افزارهای همراه می‌توانند بدون از دست دادن زمان و بدون محدودیت در هر موقعیت مکانی، از تغییرات مربوط به برنامه تحصیلی خود آگاه شوند. ضمن اینکه ارزش های این نرم افزار هنگامی خود را بخوبی نشان می‌دهد که برای دانشجو امکان دسترسی به کامپیوتر وجود ندارد.

این دانشگاه همچنین اعلام کرد: دانشجویان با کمک نرم‌افزار مخصوص دانشگاه تنها با یک اشاره انگشت می‌توانند به راحتی تعامل خود را با استادان و سایر دانشجویان گسترش دهند.

بنا به گزارش پایگاه خبری یونیورسیتی دیلی نیوز، بعضی از قابلیت‌ها و مزایای این نرم‌افزار که دانشجویان را جهت استفاده از این نرم‌افزار ترغیب می‌کند، عبارتند از: مطالعه و پاسخ به مباحث مطرح شده از سوی استادان و دانشجویان و پیگیری گسترده و بدون محدودیت آنها، ملاحظه اطلاعیه‌های تحصیلی که به دانشجویان امکان آگاهی از آخرین اطلاعات و تغییرات درسی و تحصیلی را در هر لحظه‌ای و به صورت به روز می‌دهد، ملاحظه نمرات و ارزشیابی تحصیلی.

جولی ناتسون، مدیر برنامه‌های توسعه یافته آموزشی دانشگاه می‌گوید: دانشجویان برای در ارتباط بودن با دنیا، از فن‌آوری‌های تازه استفاده می‌کنند که این نرم‌افزار آموزشی می‌تواند بخشی از این تغییرات باشد.

شایان ذکر است نسخه مربوط به تلفن‌های همراه نرم افزار فوق از طریق فروشگاه‌های آنلاین گوگل و اپل جهت استفاده در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS قابل دریافت می‌باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.