ارتش سوریه آزاد ترکیه را ترک کرد

فرمانده نیروهای مخالف رژیم بشار اسد موسوم به ارتش سوریه آزاد اعلام کرد کلیه نیروهای تحت امر خود را از ترکیه بیرون برده است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری جهان سرهنگ ریاض الاسعد فرمانده شورشیان مسلح مخالف رژیم بشار اسد موسوم به ارتش سوریه آزاد با انتشار یک فایل ویدویی در فضای اینترنت اعلام کرد که هیچ یک از نیروهای تحت امر وی در ترکیه نیستند و همه افراد خود را از خاک این کشور بیرون برده است.

وی در این فایل ویدیویی می گوید:” ما به خاطر مسائل امنیتی نمی توانیم در خصوص مکان قرارگاه اصلی خود اطلاعاتی منتشر کنیم اما اعلام می کنیم که از یک هفته پیش همه نیروهای خود را از ترکیه به سوریه انتقال داده و در حال حاضر قرارگاه اصلی فرماندهی جنگ های ما در یکی از مناطق آزاد شده است. ما با مخالفین دیدارهایی داشته ایم و بر اساس توافقات صورت گرفته، حملات سختی را علیه نیروهای نظامی وابسته به بشار اسد در اطراف دمشق ترتیب خواهیم داد. 

می خواهم همه این را بدانند که ارتش سوریه آزاد به ملت خود خیانت نمی کند و با همه توان به درگیری با رژیم بعث ادامه خواهیم داد.”

از سویی دیگر الاسعد در پاسخ به اخبار منتشرشده در خصوص برقراری ارتباط با گروه اخوان المسلمین اعلام کرده که وی و افرادش ارتباطی با این تشکیلات ندارند و تنها به عنوان افراد نظامی فعالیت می کنند.

این سرهنگ سابق نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین اعلام کرده که همه افراد گروه نظامی تحت امر وی را سربازان و افسران اهل سنت تشکیل می دهند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.