ارتفاعات شمال تهران حریم گردشگری می شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک گفت: به منظور آشنایی شهروندان با جاذبه های گردشگری چهارمین برنامه تور حریم گردشگری شهر تهران روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه در دامنه های جنوبی البرز برگزار می شود.

محمدتقی میرشکاریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در این برنامه که به همت اداره کل حریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در ارتفاعات شمال تهران برگزار می شود، دبیران، اعضای شورایاری، مدیر محلات، اعضای فدراسیون ورزشی و بسیج از حاشیه رود دره ولنجک یکی از زیباترین رود دره های منطقه و سپس بام تهران و توچال بازدید می کنند.

وی بیان کرد: منطقه یک به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری شهر تهران است که در کنار آثار فرهنگی و تاریخی جایگاه ویژه و ارزشمندی را از لحاظ جذب گردشگری دارد و برگزاری این تورها و حضور شهروندان در آن می توانند موجب آشنایی آنان با ظرفیتهایی باشد که در حریم شد وجود دارد.

میرشکاریان تصریح کرد: در این برنامه بازدیدکنندگان با ظرفیت‌های رشد و توسعه تفرجگاهها و جاذبه های گردشگری در حریم منطقه آشنا می شوند و به عنوان بازوهای اجرایی، شهرداری را در صیانت پاسداشت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم یاری می دهند./ام


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.