ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان پارس خودرو

این خبر امروز یکشنبه ۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان پارس خودرو

عصر خودرو : کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی نشان از استفاده از قطعات و تکنولوژی iبه روز در تولید محصولات این شرکت است.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از موج، مدیر خانه صنعت و معدن جوانان کشور، با بیان این مطلب گفت: اختلاف سطح تکنولوژی در تولید قطعات، یکی از دلایل کیفیت و iبهره وری بالای خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو است iبه طوری که این موضوع در رضایت مندی مشتریان محصولات این شرکت تاثیر iبه سزایی گذاشته است.
وی در ادامه iبهره مندی از استانداردهای جهانی در خطوط تولید محصولات پارس خودرو را مزیتی دیگر برای این شرکت عنوان نمود و افزود: حفظ وضع موجود کالا iبه لحاظ کیفیت در روند داخلی سازی و مطابقت استانداردهای قطعات و مواد iبه کار رفته در محصولات با استانداردهای سخت گیرانه شرکت های طرف قرار داد در برتری و کسب رتبه کیفی محصولات شرکت پارس خودرو از عوامل مهم بوده اند.
این مقام مسئول همچنین برتری کیفی تندر۹۰ پارس خودرو را در استفاده از ماشین آلات مجهز و iبه روز در خطوط تولید ذکر نمود و اظهار داشت: iبهره مندی از مجهز ترین خطوط تولید و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید خودروی تندر ۹۰ پارس خودرو سبب برتری کیفی آن نسبت iبه محصول مشابه تولیدی در کشور شده است.
مدیر خانه صنعت و معدن جوانان با اشاره iبه تاثیر پروسه تولید در عرضه محصول با کیفیت، خاطر نشان نمود: در پروسه تولید هر محصولی همواره آیتم های بسیاری دخالت دارد که هر یک از آنها در روند تولید محصول و کیفیت آن تاثیر قابل توجهی دارد iبه عنوان مثال مدیریت مناسب، کاربرد تکنولوژی و ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری iبه روز سبب وجه تمایز محصولات پارس خودرو نسبت iبه سایر خودروهای تولید داخل شده است.

یکشنبه ۷ آبان   ۸:۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.