ارتقای ۳۰۰۰ پله‌ای رتبه دانشگاه آزاد کرمانشاه در سطح جهان

۲۴ام بهمن ،

رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه از ارتقای سه هزار پله‌ای جایگاه این دانشگاه در سطح جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر کیوان قدرتی در این خصوص اظهار داشت: در تازهترین رتبه بندی پایگاه اینترنتی webometrics که معتبرترین پایگاه اینترنتی رتبه‌بندی وب پایگاه اینترنتی‌های دانشگاه‌های جهان است، در ژانویه ۲۰۲۲ رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ۵۱۴۱ در سطح جهان اعلام شد که رتبه سوم دانشگاه‌های آزاد اسلامی و رتبه ۶۵ در میان تمامی مراکز و موسسات آموزش عالی کشور است.

وی تاکید کرد: کسب این رنکینگ نشان از تلاش و همت تمامی حوزه‌های این واحد جهت ارتقای کیفی و کمی دارد و من تمام کوشش و تلاش خود را صرف می‌کنم تا بزرگترین مجتمع آموزش عالی غرب کشور به یک جایگاه معتبر علمی، تحقیقاتی و فرهنگی در کشور عزیز اسلامی تبدیل شود.

همچنین مهندس امیر حیرتی مدیر فناوری اطلاعات واحد کرمانشاه گفت: واحد کرمانشاه نسبت به ارزیابی دوره قبل که رتبه ۸۲۰۷ را به خود اختصاص داده بود بیش از ۳۰۰۰ پله ارتقا و در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی از رتبه ۱۲ به رتبه سوم رسیده که این ارتقای رتبه واحد بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیش از ۲۳۰ هکتار عرصه، ۷۰ هزار متر مربع فضای آموزشی، ۱۵ هزار دانشجو، ۲۴۰ عضو هیات علمی، ۲۶۰ کارمند و بیش از ۲۰۰۰ محصل و دانشجو در حوزه سما، بزرگترین مجتمع آموزش عالی در غرب کشور است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.