اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی در قم آغاز شد

خبرگزاری آریا- اردوی فرهنگی آموزشی دو روزه مبلغان با موضوع “روش بیان تفسیر قرآن” با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، در دهکده فردوس وسف قم آغاز به کار کرد.  
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین احمد زادهوش، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی طی سخنانی در این اردو که در مسجد امام محمد باقر(ع) دهکده فرهنگی فردوس وسف قم برگزار شد، گفت: یکی از مسائل مهم امر تبلیغ که علی رغم وضوح و روشنی متاسفانه قابل توجه بسیاری از اهل نظر و متولیان امر نیست، فاصله بین امر تبلیغ با معارف و پیام های ناب قرآنی است.
وی افزود: امروزه هیچ کس نمی تواند از این که تبلیغ ما قرآنی و برخاسته از متن قرآن کریم و مستند به آیات وحی آن گونه که باید و شاید است، دفاع کند و به طور قطع به اندازه ای که هست، کفایت نمی کند؛ به طوری که منابع و محتوای تبلیغ ما و حتی طرزفکرو برنامه ریزی تبلیغی ما به طور کامل مبتنی بر مبانی و معارف قرآن کریم نیست.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که این موضوع هموازه یکی از دغدغه های جدی بوده است، ادامه داد: طی نشست مفصلی که استاد قرائتی با رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم داشتند چندین بار این دغدغه جدی را مطرح کردند که تصمیم برآن شد بتوانیم از تجربیات استاد بهره مند شویم وبرهمین اساس اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی برگزار شد.

همه مبلغان دوره “روش بیان تفسیر قرآن” را می گذرانند
وی با اشاره به تدوین برنامه دوره نیمه حضوری تربیت مبلغ قرآنی، گفت: تصمیم داریم که تمامی چند هزار مبلغی که با دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همکاری دارند این دوره قرآنی را بگذرانند و انس و بهره مندی آنان با قرآن بیش از گذشته و به کارگیری این معارف در امر تبلیغ روزافزون شود.
براساس اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اردوی فرهنگی آموزشی مبلغان قرآنی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی این دفتر طی دو روز در دهکده فرهنگی فردوس وسف قم برگزار می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.