اردوی تیم ملی چمن در پیست اردبیل برگزار می گردد/ترکیب تیم های ملی اسکی به زودی معرفی می گردد

۳۰اردیبهشت،

دبیر فدراسیون اسکی گفت: در جلسه ای که با مسئولان کمیته اسکی چمن داشتیم، قرار شد اردوی تیم ملی چمن در پیست اردبیل برگزار شود.

علی عمران سولقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که به تازگی با کمیته های اسکی آلپاین اسنوبرد و صحرانوردی داشتیم نقاط ضعف و قوت همه تیم های ملی در سال های قبل را بررسی کردیم.

دبیر فدراسیون اسکی افزود: تمام سعی ما این است که نقاط ضعف خود را از بین ببریم و نقاط قوتمان را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در یک جلسه دیگر نیز در ارتباط با شناسایی تیم های منتخب ملی صحبت شد.

سولقانی ادامه داد: در خصوص مصوبات نحوه انتخاب تیم ملی بحث بسیار شده است که طبق نتایج مسابقات مختلف ترکیب تیم ملی مشخص شده که در آینده نزدیک اعلام می کنیم.

وی تاکید داشت: به سبب مشغله تحصیلات و امتحانات در حال حاضر اردوی تیم های ملی تعطیل می گردد و در ادامه در اواخر خرداد ماه با اوایل تیرماه برنامه اسکی چمن آغاز می گردد.

دبیر فدراسیون اسکی افزود: قرار است مدیر تیم های ملی برنامه های سال تازه را ارائه دهد تا ما نیز این برنامه ها را بررسی کنیم.

وی در خصوص برنامه های آموزشی نیز عنوان کرد: برنامه های آموزشی در اسکی با سایر رشته ها متفاوت است. در حالی که برنامه های اسکی عملی در زمستان پیگیری می شد بیشتر برنامه های تئوری در تابستان اجرا می گردد.
اردو در تیرماه برگزار می گردد.

سولقانی در خصوص اردوی تیم ملی اسکی چمن بیان داشت: با اعضای کمیته اسکی چمن جلسه تخصصی برگزار کردیم و برنامه امسال خود را ارائه دادند تا بر مبنای آن ها تصمیم گیری کنیم.

دبیر فدراسیون اسکی ادامه داد: تصمیم گرفتیم تا در اواخر خردادماه یا تیرماه اردوی چمن را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: به سبب اینکه شرایط پیست های پایتخت مطلوب نیست تصمیم بر آن شده است تا اولین اردوی تیم ملی اسکی چمن پیست اردبیل برگزار شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.