اردوی راهیان نور لبنان و سوریه در راه است

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اردوی راهیان نور لبنان و سوریه در دستور کار است که فعلا به دلیل شرایط خاص امنیتی از اعزام آنها پرهیز شده است، مطمئنا در شرایط مقتضی این کار صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، سردار علی فضلی در حاشیه کنگره سرداران و چهار هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: امسال برای یک میلیون دانش‌آموز برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی راهیان نور داریم که از ۱۱ مهر تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر به این اردوها اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال سومین سال برگزاری اردوی راهیان نور دریایی را در دستور کار داریم، گفت: از سه سال پیش تاکنون اردوی راهیان نور دریایی با عنوان شهدای خلیج‌فارس را برگزار کردیم که امسال سال سوم آن را برپا خواهیم کرد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور در شهرهای غربی و شرقی کشور گفت که این اردو از سالیان گذشته تاکنون انجام می‌شود و افراد بسیاری به شهرهای مختلفی همچون خوزستان،‌ایلام و کردستان اعزام شده‌اند البته اردوی راهیان در شرق کشور برگزار نمی‌شود که این موضوع در دستور کار است.

فضلی همچنین با بیان اینکه گردان‌های رزمی بیت‌المقدس در تمامی استان‌ها رزمایش برگزار می‌کنند، اظهار کرد: گردان‌های رزمی بیت‌المقدس در قالب قرارگاه امام هادی (ع) و پشتیبانی از قرارگاه‌های امام حسین (ع) و امام علی (ع) رزمایشی در همه استان‌ها برگزار می‌کنند. این رزمایش از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان سال برپا است.

به گفته وی، هفته آینده شاهد برگزاری رزمایش گردان‌های رزمی بیت‌المقدس در تهران خواهیم بود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.