ارزانترین و گرانترین بنزهای ایران + تصاویر

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ارزانترین و گرانترین بنزهای ایران + تصاویر

قیمت ها و تعداد عجیب و غریب بنزهایی که در هفت ماه گذشته iبه ایران وارد شده است ما را بر آن داشت تا یک گزارش تفسیری مختصر از تعداد و قیمت های این ماشین ها برای شما تهیه کنیم.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از مشرق، طبق آمار گمرک ایران در هفت ماه سال جاری ۷۹۵ دستگاه خودروی سواری بنز از گمرکات مختلف وارد ایران شده است.
بر اساس این گزارش تفسیری؛ ورود دو دستگاه بنز ارزان قیمت و گرانترین بنز وارداتی طی این مدت نکات خواندنی و قابل تاملی بود که از نظرتان می گذرد:
خودروی سواری مرسدس بنزe۲۳۰ مدل ۱۹۹۷چهار سیلندر بنزینی با قیمت همه شده حدود ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و خودروی بنزمدل ۰۱۰۲تیپ C۱۸۰CGI از کشور هلند iبه قیمت حدود ۷میلیون و ۷۰۰ هزار تومان که این قیمت ها بر اساس ارزش ریالی که در اسناد گمرک آمده را با احتساب تعرفه و مالیات و …. در ۲.۲ ضرب می کنیم و اعداد فوق بدست می آید که ارزانترین بنزهایی می باشند که در ۷ ماهه گذشته iبه ایران وارد شده است.
این گزارش تفسیری می افزاید؛ در کنار این خودروهای ارزان قیمت، سواری مرسدس بنزSL۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ سفید رنگ iبه ارزش همه شده ۵۰۰ میلیون تومان نیز iبه کشور وارد شد.
کشور امارات با ۶۴۳ دستگاه بنز در صدر کشورهای مبدا واردات بنز می باشد و نکته قابل توجه واردات بیش از ۸۹ خودرو از گمرک چابهار است که جا دارد مسئولان نهادهای نظارتی iبه این مسئله ورود پیدا کنند که چگونه این مقدار خودرو از یک منطقه آزاد iبه سرزمین اصلی وارد شده است.
کشورهای آلمان، چین، قطر، کویت و هلند نیز جزو کشورهای مبدا واردات است.

پنجشنبه ۲۵ آبان   ۱۵:۳

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.