ارزان‌قیمت‌های آندرویدی را بشناسید

۳۰م دیماه ، موبنا- این روزها گوشی‌های هوشمند بسیاری به بازار عرضه شده که قیمت بسیار بالایی دارند، اما بعضی از تولیدکنندگان علاوه بر گوشی‌های گران‌قیمت و پیشرفته، گوشی‌های ارزان‌قیمت هم تولید می‌کنند که ویژگی‌های خوبی دارد.

در این گزارش به سه مدل از گوشی‌های هوشمند آندرویدی می‌پردازیم که علاوه بر ویژگی‌های خوبی که دارند، قیمت مناسبی هم برای آنها در نظر گرفته شده است.
گوشی Xperia Tipo یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمتی است که به لحاظ طراحی عنوان برتر را به خود اختصاص داده است. صفحه نمایش این گوشی ۳٫۲ اینچی است، از پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی MSM7225AA بهره می‌برد، ۵۱۲ مگابایت RAM دارد و از پردازشگر گرافیکی Adreno 200 برخوردار است.
گوشی بعدی که در رده بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت قرار گرفته Galaxy Chat GT B5330 سامسونگ است.
این گوشی صفحه نمایش سه اینچی TFT LCD دارد و از نسخه ۴٫۰ سیستم عامل آندروید بهره می‌برد. دوربین این گوشی دو مگاپیکسلی است و از بلوتوث ۳٫۰، WiFi و USB 2.0 پشتیبانی می‌کند.
Canvas 2 A110 یکی دیگر از بهترین گوشی‌های آندرویدی ارزان‌قیمت و محصول شرکت میکرومکس است که صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به دو گوشی قبلی دارد.
این گوشی دارای صفحه نمایش پنج اینچی است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل نمایش دهد.
پردازنده این گوشی دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی است، ۵۱۲ مگابایت RAM دارد و از دوربین هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد.
علاوه بر همه ویژگی‌های خوبی که این گوشی دارد، به طور همزمان از دوسیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و از تازهترین نسخه سیستم عامل آندروید بهره می‌برد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.