ارزش گمرکی ۱۵خودرو خارجی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ارزش گمرکی 15خودرو خارجی

ارزش گمرکی ۱۵خودرو خارجی

ممتازنیوز: دفتر بررسی و تعیین ارزش گمرک ایران، ارزش گمرکی ۱۵ مدل از خودروهای سواری مازراتی، سراتو، میتسوبیشی و هیوندا را اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز، گمرک جمهوری اسلامی ایران ارزش گمرکی خودروهای سواری مازراتی را اعلام کرد. دفتر بررسی و تعیین ارزش در گمرک این ارزشگذاری را برپایه قیمت‌های سال ۲۰۲۲ این خودروها تعیین کرده است که علاوه بر ارزش پایه خودروهای مازراتی، تجهیزات همراه مربوطه را نیز شامل می‌شود.
براساس این گزارش، گمرکات سراسر کشور ملزم هستند به هنگام انجام تشریفات گمرکی این خودروها، هزینه‌های حمل و بیمه را محاسبه و بر مبنای آن حقوق گمرکی و سود بازرگانی را از واردکنندگان اخذ نمایند.
در خبر دیگری گمرک ایران، در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسات شماره ۵۱۶ مورخ ۹۲٫۰۸٫۲۱ و ۵۱۸ مورخ ۹۲٫۰۹٫۰۵ کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو مدل سواری MITSUBISHI سال ۲۰۲۲ ساخت ژاپن را نیز اعلام کرد.
همچنین در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۱۸ مورخ ۹۲٫۰۹٫۰۵ کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو مدل سواری کیا سراتو تیپ YD سال ۲۰۲۲ ساخت کره جنوبی را نیز اعلام کرد.
در قالب بخشنامه دیگری، اعلام شد: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۱۸ مورخ ۹۲٫۰۹٫۰۵ کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری HYUNDAI VELOSTER سال ۲۰۲۲ ساخت کره جنوبی اعلام شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.