ارزش ۴۰۰ میلیارد ریالی فرابورس

ارزش بازار فرابورس امروز در جریان معاملات به ۴۰۰ میلیارد ریال رسید و قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز در مرز ۶۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

به گزارش بازار فرابورس، ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابه جایی ۱۲۲ میلیون اوراق بهادار، به ۴۰۰ میلیارد ریال رسید که بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان و کمترین حجم معاملات را همکاران سیستم در بازار اول فرابورس به خود اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، در بازار ابزارهای نوین مالی نیز بیشترین حجم معاملات را اوراق گواهی سپرده انصار با جابه جایی ۱۷ هزار و ۹۰۵ برگه داشت.
حجم اوراق دیگر به ترتیب ۱۵ هزار و ۶۷۰ برگه اجاره سامان، ۱۲ هزار و ۵۳۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۱۱ هزار و ۸۰۰ برگه اجاره مپنا، ۱۱ هزار و ۲۴۰ برگه اجاره امید، ۹ هزار و ۱۵۰ برگه مشارکت نفت فصلی، ۶ هزار و ۷۷۰ برگه اجاره لیزینگ سینا، ۵ هزار و ۹۸۰ برگه اجاره جوپار، ۵ هزار برگه گواهی سپرده سعدی، ۴ هزار و ۹۹۰ برگه اجاره مسکن، ۲ هزار و ۴۰۰ برگه اجاره ماهان۲، ۲ هزار و ۳۳۰ برگه اجاره ماهان، هزار و ۴۵۰ برگه مشارکت مسکن مهر، ۳۴۰ برگه مشارکت بوتان و ۲۵۰ برگه مشارکت توسعه به قیمت هر برگه یک میلیون ریال داد و ستد شد.
قیمت اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۶۰ هزار تومان مبادله شد.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.