ارسال خلاصه مقالات اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی تمدید شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس کمیته اجرایی اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی اعلام کرد: به سبب استقبال گسترده و درخواست پژوهشگران و صاحبنظران صنعت و دانشکده مهلت ارسال خلاصه مقالات تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، حمید حبیبی اظهارداشت: همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی با هدف اعتلاء صنعت هوایی کشور، ارتقاء ایمنی هوانوردی، سلامت پروازها و در راستای آسیب شناسی و بررسی مسائل مرتبط با موضوع ایمنی هوانوردی تیرماه برگزار می شود.

وی افزود: مهلت ارسال خلاصه مقالات اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی /۱۱/۳۰ وارسال کامل مقالات /۱/۳۰ در نظر گرفته شده است و نتایج داوری خلاصه مقالات /۱۲/۱ و داوری مقالات /۲/۳۰ اعلام می شود.

رئیس کمیته اجرایی اولین همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی با بیان اینکه مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی مورد پذیرش قرار می گیرد، گفت: به مقالات برتر جوایز نفیسی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعطا خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه در این همایش کارگاههای آموزشی تخصصی صاحبنظران و خبرگان هوافضایی ارائه می شود ،از تمامی صاحبنظران، دست اندرکاران، متخصصان، خبرگان، اساتید و پژوهشگران صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوائی کشور دعوت به عمل می آید تا با انجام ثبت نام در سایت همایش به نشانی www.conference.cao.ir مقالات خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.