ارومیه شهر لاله های زیبا (عکس)

۲۱فروردین۱۳،

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز ارومیه گفت: با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری طرح گلکاری بهاره در سطح شهر ارومیه از اواخر سال قبل آغاز و اجراء گردید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ارومیه، مهندس مناف زاده سعیدلو با تبریک سال تازه به هموطنان افزود: کاشت گلهای فصلی اعم از بنفشه، مینا ..

 
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز ارومیه گفت: با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری طرح گلکاری بهاره در سطح شهر ارومیه از اواخر سال قبل آغاز و اجراء گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ارومیه ، مهندس مناف زاده سعیدلو با تبریک سال تازه به هموطنان افزود: کاشت گلهای فصلی اعم از بنفشه، مینا چمنی، شب بو و پیاز لاله متناسب با شرایط آب و هوایی ارومیه در سطح بوستان ها، میادین و بلوارها ی اصلی شهر اجراء شد که با توجه به ظرافت وجود گلهای رنگارنگ هم اکنون زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری بخشیده است.
 
وی با اشاره به فواید فضای سبز و اثر بخشی ان در زیبا شدن سیمای شهری و تاثیرات مثبتی که گل ها در روحیه شهروندان دارد از شهروندان تقاضا نمودند در حفظ و نگهداری گلها کوشا بوده و در نگهداری این فضاها با سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری همکاری نمایند.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز در ادامه افزود: در سال بیش از ۰۰۰/۵۰۰/۱ بوته انواع گل در ایام نوروز در سطح شهر کاشته شده که با کاشت ۰۰۰/۳۵۰ پیاز لاله که به منظور ایجاد جلوه های بصری زیبا کاشت گردیده و شکوفایی آنها در سال تازه ، شهر ارومیه به شهر لاله ها تبدیل شده که استقبال خوب و چشمگیر شهروندان و مسافران نوروزی سبب دلگرمی عزیزان ما در سازمان پارکها و فضای سبز ارومیه گردیده است .

 


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.