اریکسون: جرارد اگر دنبال قهرمانی در لیگ برتر است باید از لیورپول برود

به گزارش خبرآنلاین؛ اسون گوران اریکسون، مربی ۶۴ ساله سوئدی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر کاپیتان کهنه کار لیورپول قصد دارد قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد، باید این تیم را ترک کند.

استیون جرارد با لیورپول قهرمانی در تمام رقابت​های ممکن را تجربه کرده و تنها جای خالی قهرمانی در لیگ برتر در ویترین افتخارات او به چشم می خورد.

اریکسون اعتقاد دارد که جرارد با توجه به شرایط حال حاضر آنفیلدی ها به رویای خود که قهرمانی در لیگ برتر است، دست نخواهد یافت.

او می گوید: «من برای مرد بزرگی همچون استیون تعیین تکلیف نمی کنم، اما او اگر می خواهد قهرمانی لیگ را هم تجربه کند، باید در فکر تغییر باشگاه باشد.»

مربی سابق تیم های لاتزیو و منچستر سیتی ادامه می دهد:« سوال اینجاست که آیا جرارد قهرمان لیگ برتر می شود؟ و اینطور که معلوم است، هرگز!»

به نظر می​رسد اریکسون به طور ضمنی به رابین فن پرسی اشاره می​کند که پس از شش سال ناکامی در رسیدن به قهرمانی لیگ برتر از تمدید قراردادش با باشگاه آرسنال خودداری کرد و به شیاطین سرخ پیوست و این مربی معتقد است که جرارد هم باید تصمیم به چنین انتقالی بگیرد.

جرارد ۳۲ ساله که از او به عنوان اسطوره تاریخ باشگاه لیورپول یاد می شود اخیرا قراردادی بلند مدت با باشگاه به امضا رسانده و به نظر می رسد دوران حرفه ای خود را در این باشگاه به پایان خواهد برد.

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.