اریکسون پایگاه CDN خود را در کنگره جهانی تلفن همراه معرفی خواهد کرد

۰۳م اسفند ،

 

اریکسون یک پایگاه شبکه ارائه محتوا (CDN) یکپارچه تازه را در کنگره جهانی تلفن همراه بارسلونا معرفی خواهد کرد. شبکه ارائه رسانه اریکسون جهت یکپارچه سازی ارائه محتوای مدیریت شده و غیر مدیریت شده از طریق شبکه های ثابت و همراه با استفاده از قابلیت های تجهیزات رادیویی و هسته ای اریکسون با ذخیره سازی همگرا در ترکیب با لایه های ارائه سرویس و مدیریت تازه برای کنترل هوشمند و توانمندسازی مدل تجاری طراحی شده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به نقل از اریکسون از طریق این پایگاه اپراتورها می توانند با ارائه تصاویر ویدئویی سودآور به زنجیره ارزش رسانه ای وارد شوند. به علاوه این پایگاه قابلیت دسترسی سودمند را برای موسسات و ارائه دهندگان محتوا فراهم می کند و کیفیت تجربیات را در سراسر تمام شبکه ها، با ارائه تصاویر ویدئویی، محتویات وب و دانلود برنامه های کاربردی تضمین می کند.
 
در کنگره جهانی تلفن همراه، اریکسون مقایسه عملکرد و قابلیت های یک شبکه استاندارد و یک شبکه با امکانات شبکه ارائه رسانه ای را به نمایش خواهد گذاشت. مواردی که اریکسون نمایش می دهد شامل کاهش اثر شبکه، هزینه ها و سرمایه گذاری های مرتبط با آن از طریق ارائه محتوای یکپارچه شامل ذخیره سازی اینترنت شفاف (TIC)، ذخیره OTT محتوا می گردد به گونه ای که اپراتورها بتوانند درآمدهای تازهی را ایجاد کنند و ارائه دهندگان محتوا بتوانند کیفیت تجربه را تجربه کند؛ به حداکثر رساندن فروش محتوای اپراتورها را از طریق توانایی ارائه محتوای بنابر تقاضا و همچنین محتوای خطی و ترافیک در CDNهای چندگانه از طریق فن آوری انتخاب CDN هوشمند را بهینه سازی می کند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Ahmet:

    It’s a pleasure to find such rationality in an ansewr. Welcome to the debate.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.