“از آسمان” و میزبانی از یک شهید دامغانی

۰۲م آذر ،

برنامه “از آسمان” به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه ۳ آذر، ساعت ۱۹٫۴۵ در شبکه ۲ سیما میزبان یک شهید دامغانی می شود.

امیر خورشیدی فرد کارگردان و تهیه کننده برنامه “از آسمان” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در ” از آسمان” جمعه، به زندگی شهید حاج ابراهیم رجب بیگی از شهر دامغان می پردازیم.

وی ادامه داد: در ابتدای برنامه به معرفی شهر دامغان و یکی از مکان های تاریخی این شهر به نام “مسجد تاریخخانه” که به دوران سلجوقی مربوط است، می پردازیم.

خورشیدی فرد اظهار داشت: شهید رجب بیگی در سن ۲۱ سالگی، به حج مشرف می شود و پس از انقلاب اسلامی نیز وارد جهاد سازندگی می شود.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار، سال ۱۳۵۹ و هنگام کمک رسانی و آذوقه رسانی به مردم سوسنگرد مورد اصابت گلوله دشمن قرار می گیرد و بدین ترتیب به شهادت می رسد.

خورشیدی فرد تصریح کرد: شهید رجب بیگی در پنجمین روز از ماه محرم به شهادت می رسد و جنازه وی روز عاشورا در دامغانف تشییع می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار به روضه حضرت زهرا (س) علاقه بسیاری داشت و در میان برنامه، پدر این شهید یک نوار کاست از صدای وی و در حال روضه خواندن پخش می کند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل قرار داشتن نام این شهید در فهرست شهدای شاخص، قرار است ستاد کل نیروهای مسلح، در شهر سوسنگرد یک سردیس از این شهید بزرگوار تهیه کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.