از آواز زنان تا کنایه های جنسی در برنامه های طنز رادیو

ممتازنیوز: استفاده از آواز زنان در برنامه های رادیویی بویژه در برنامه های طنز روندی صعودی داشته که موجبات تذکر یک نهاد نظارتی شده است.

به گزارش ممتازنیوز، اخیرا استفاده از آواز زنان در برنامه های رادیویی به خصوص در برنامه های طنز روندی صعودی داشته که موجبات اعتراض مخاطبان و تذکر یک نهاد نظارتی نیز شده است.

 بر اساس این گزارش استفاده از تیکه های جنسی و قبیح از روابط زن و مرد نیز در برنامه طنز روزهای جمعه رادیو ایران موجب تذکر شدید نهادهای نظارتی و اعتراض مخاطبین شده است.
در این برنامه بدون هیچ ابایی با زبان طنز به عادی سازی روابط نامتعارف بین زن و مرد در قالب آیتم نمایشی و با محوریت( زن و مرد همسایه!) پرداخته میشود و یا در قالب لطیفه های (پ ن پ) به ذکر مطالبی به دور از شان رسانه می پردازند.
لازم به ذکر است مصادیق هتاکی های مذکور وجود دارد اما به دلیل رعایت عفت و شان رسانه وکاربران محترم از ذکر آن خود داری می کنیم.

حال سوال اینجاست ؛جایگاه مدیریت رادیو در این بین کجاست؟چرا در برابر هتاکی ها برخوردی صورت نمیگیرد؟اصولا مدیران محترم رادیو به طنز رادیویی چه نگاهی دارند؟آیا خنداندن مردم به هر قیمتی صحیح است؟نظارت کجای برنامه های رادیویی تعریف شده است؟


ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.