از امروز سکه پیش فروشی ارزان شد

۱۳م اسفند ،

abdolvahed mirzazadeh-2-94.jpg

با ادامه روند کاهشی قیمت انواع سکه در بازار که از روزهای قبل آغاز شده، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار به ۱ میلیون و ۳۳۰ هزارتومان ،هر نیم سکه نیز ۶۶۰هزارتومان و ربع سکه هم ۴۱۵هزارتومان معامله می گردد که با توجه به کاهش شدید قیمت انواع سکه در روزهای قبل و همزمان با عرضه سکه های پیش فروشی توسط بانک مرکزی، این بانک تصمیم به کاهش قیمت سکه های پیش فروشی گرفت.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ملاحظات خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که به سبب این نوسان و کاهش قیمت سکه و دلار بسیاری از صرافی ها قیمت ها را از تابلوهای خود حذف کرده اند، نرخ دلار نیز به ۳هزار و ۲۰۰تومان کاهش یافت .

در پی کاهش قیمت انواع سکه در بازار، بانک مرکزی قیمت سکه های پیش فروشی را با کاهش ۵۰ هزارتومانی، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان تعیین کرد.

صمد کریمی_سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور در گفت و گو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: با تصمیمات اتخاد شده توسط بانک مرکزی و با تایید رییس کل بانک مرکزی قیمت پیش فروش سکه تمام بهار آزادی برای روز کاری ۱۵اسفندماه با ۵۰۰هزار ریال کاهش به قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

گفتنی است؛ ظاهرا قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز از ۶۲۳ هزارتومان به ۶۰۵ هزارتومان کاهش یافته است که اطلاعات تکمیلی از سوی بخش های مربوط به بانک مرکزی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.