از انتشار علنی عکس‌های مبتذل تا ویلاهایی که از لاس وگاس فاسدترند+ تصاویر

تصاویر تاسف بار این خبر مربوط به مهمانی‌ها و اصطلاحاً دورهمی‌هایی است که در آنها خبری از عفت، حدود شرعی و انسانی نبوده و به شدت هر نوع حربم اخلاقی را دریده‌اند، به قدری که علیرغم افکت‌های تصویری به کار گرفته شده در این گزارش، همچنان از انتشار برخی از این تصاویر که هر روز آزادانه در صفحات اجتماعی انتشار می‌یابند، معذوریم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ در روزهای اخیر، و در یکی از شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای راه‌اندازی شده که در آن جوانان مرفه شهر تهران تصاویری از علایق، خاطرات زندگی، دوستان، خودروها و سفرهای خود را منتشر می‌کنند، در این صفحه که گردانندگان و تأسیس‌کنندگان آن مشخص نیست، تصاویر مذکور با اشاره به شخصیت های موجود در عکس ها منتشر شده است. طوری که افراد حاضر در عکس، تگ شده و صفحه شخصی خودشان نیز قابل دسترسی است.

آنچه که اهمیت پرداختن به این موضوع را بیشتر کرد تعداد ۴۲ هزار نفری است که تا لحظه تنظیم این گزارش، این صفحه را دنبال کرده‌اند. سرعت همه‌گیر شدن این صفحه چنان بالاست که حتی گردانندگان صفحه نیز تعجب خود را از این موضوع اعلام داشته اند و به خاطر این استقبال گسترده، صفحه خود را دیگر شبکه های اجتماعی نیز افتتاح کرده اند. این در حالی است که تا عصر دیروز تعداد دنبال کنندگان این صفحه ۳۴ هزار نفر بود. یعنی در حدود ۱۲ ساعت اخیر بیش از ۸۰۰۰ نفر به این جمع اضافه شده است.

حتی کار به جایی رسید که چند روز پیش سایت خبری امریکایی “المانیتور” نیز گزارشی از این صفحه اجتماعی و علایق و سبک زندگی جوانان مرفه تهرانی منتشر کرد.

اما جزئیات تصاویر منتشر شده بسیار قابل تأمل است. همان طور که در نام این صفحه (Rich Kids of Tehran) قید شده، تقریباً تمامی تصاویر مربوط به جوانان ساکن شهر تهران است. این تصاویر مربوط به مهمانی‌ها و اصطلاحاً دورهمی‌هایی است که در آنها خبری از عفت، حدود شرعی و انسانی نبوده و به شدت هر نوع حربم اخلاقی را دریده‌اند، به قدری که علیرغم افکت‌های تصویری به کار گرفته شده در این گزارش، همچنان از انتشار برخی از این تصاویر که هر روز آزادانه در صفحات اجتماعی انتشار می‌یابند، معذوریم.

اکثر عکس‌های پسران در این صفحه مربوط به خودروهای میلیاردی است که هر یک به اندازه تمام دارایی های ده ها خانواده قشر متوسط جامعه ارزش داشته و اکنون ارزشی حدود ۱ تا ۳ میلیارد دارند. علاقه دیگر این قشر هم ساعت های مچی طلایی، گوشی های مدرن و… می باشد.

دختران فعال در این صفحه نیز که در بی‌حیایی و رفتارهای بی‌شرمانه سنگ تمام گذاشته‌اند طبق اعلام خودشان و طبق شواهد موجود در صفحات شخصی‌شان، ساکن تهران بوده و عکس‌های مهمانی‌های شبانه و مسافرت‌های خود به برخی ویلاهای شخصی و بدون محدودیت(!) شمال کشور را در این شبکه اجتماعی با آزادی و البته وقاحت هر چه بیشتر منتشر می‌کنند!

جالب آنکه در تمامی تصاویر منتشر شده، عبارت “Life styleبه معنای سبک زندگی در توضیحات عکس‌ها آمده است تا هرگونه شائبه در خصوص سهوی بودن و ساده‌انگاری در انتشار بی واهمه و غیر اخلاقی عکس ها از بین برود. حتی در این میان تصاویری از برخی بازیگران زن سینمای ایران نیز به چشم می خورد که البته هیچ تکذیب و یا اعلام موضعی در خصوص این صفحه از آن بازیگران دیده نشده است.

طبق اعلام گردانندگان این صفحه، تصاویر در مناطق مختلف شمال شهر تهران نظیر خیابان فرشته، الهیه، فرمانیه، شهرک غرب، اقدسیه، کامرانیه، سعادت‌آباد، شهید اندرزگو، جردن، ولنجک، نیاوران، لواسان به ثبت رسیده. برخی تصاویر هم که مربوط به سفرهای شمال کشور است در منطقه‌هایی نظیر جاده چالوس، رویان مازندران، کردان کرچ،‌ خانه دریا در مازندران و … به ثبت رسیده است.

اما نکته عجیب که ذهن ناظران را به خود مشغول کرده، عدم برخورد فوری و جدی مسئولان امر در دولت و دستگاه قضا با گردانندگان این صفحه مستهجن است به گونه‌ای که تا به امروز و با وجود گذشت چند هفته از شروع به کار آن، گردانندگان این صفحه با احساس آزادی کامل و با وقاحت هرچه تمام‌تر به صورت روزانه اقدام به انتشار تصاویر ساختارشکن و مستهجن از خود می‌کنند و البته در سایه عدم برخورد فوری و جدی با بانیان آن، روز به روز تعداد مخاطبان این صفحه‌ در حال افزایش تصاعدی است!!

در ادامه نمونه‌هایی از تصاویر منتشر شده را با ذکر توضیحاتی که درباره عکس در صفحه مربوطه قید شده را از نظر می‌گذرانید، باشد تا انتشار این گزارش زنگ خطری باشد برای مسئولان امر؛ «سایت خبری ممتازنیوز» پیشاپیش به خاطر انتشار این تصاویر از شما مخاطبین محترم عذرخواهی می‌کند.

طبق ادعای گردانندگان صفحه، تصویر مربوط به ویلایی در کُردان کرج است.  سمت چپ تصویر که مشخص نیست، تعدادی دختر و پسر هستند که برهنه روی تشک بادی در استخر کنار هم خوابیده اند. زیر این عکس،‌ کاربری کامنت گذاشته:‌ ما میریم لواسان همین طوره…

عکسی از یکی از مهمانی های فاسد شبانه در شهرک غرب تهران…

پورشه‌ای که به اندازه تمام دارایی‌های چند ده خانواده معمولی قیمت دارد؛‌ اقدسیه تهران…

جاده چالوس…

مازراتی، اقدسیه تهران…

تصویری دیگر از مهمانی های فاسد دختران و پسران در لواسان تهران…

مازراتی،‌ خیابان اندرزگو…

به نظر شما این ساعت مچی چند میلیون تومان ارزش دارد…؟

جالب آن که انتشار تصاویر برهنه دختران در این صفحه واکنش منفی از سوی خودِ آنها نداشته…

استخر،‌قلیان،‌تفریحات سالم جوانان تهرانی…!!!

گوشی خاص، سویچ اتومبیل بنز،‌ساعت مچی برند؛‌ الهیه تهران. به نظر شما مشکلات چند ده خانوار بی بضاعت با این پول مرتفع می شود…؟

لامبورگینی…

یک مهمانی بسیار سالم(!) در شمیران. طبق ادعای گردانندگان صفحه، اشخاص حاضر در این عکس اعضای یکی از گروه های موسیقی زیر زمینی تهران هستند. 

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

منبع: خبرگزاری دانشجو

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۸۸۸نظر ثبت شده
  1. کتایون:

    عجیبه!اگر کسی دارا باشه و سالم رفتار و زندگی کنه وداراییش حلال باشه چه اشکالی داره؟ولی متاسفانه در شرایط فعلی این پولهای باد آورده چه آزادیهایی که ایجاد نکرده.کسی حسود نیست.ولی اگر گناه ودزدیی ومال خوری ای باشه ،خداوند مانند قوم پمپیی در عرض ۲۴ساعت ،به کوه دماوند ماموریت میدهد وطومار زندگی این اشخاص در هم پیچیده میشود آنوقت میشوند عبرت.فعلا که صبر خدا زیاده

  2. $ALI:

    سلام به همه زندگی بسیار شیرینه وآدم یک شبه و خیلی راهت می تونه از راه حلال واقعی پولدار بشه فقط به خودت مربوطه تو یک روز تو یک ماه تویک سال تو ده سال یا هیچوقت انتخاب با توست کدومو انتخاب می کنی؟

  3. سحر درخشان:

    یاخودشون دزدن(که بعیدمیدونم این مارمولکا خودشون روتوزحمت بندازن وشخصا دزدی کنن) یا باباشون

  4. محمد:

    وقتی به بعضی ها حقوق های نجومی ماهی ۵۰۰ میلون تومانی میدن معلومه بچه هاشون اینطور با بیت المال حال میکنن..
    من بدبخت ۱۱ساله دارم کار گری و زجر میکشم با مدرک لیسانس ولی نه خونه دارم ونه ماشین………خداوکیل این حق مردم بیچاره نیست

  5. باران:

    فساددرهرشرایطی وازهرنوعش بداست.امادریک جامعه قانونمندابتدابه بررسی ریشه فسادهاوبعددرمان آنهامی پردازند…بی عدالتی،تبعیض،اختلاس،حقوقهای نجومی،تفسیربه رای قوانین،قوانین خارجی پرضرر،دروغ وریا،فقروبیکاری،تورم افسارگسیخته،گرانی شدید،کمبوددرامد،وجودآقازاده ها،ازدواجهای فامیلی سران،سوءاستفاده ازعقایدو….ریشه فسادها هستندکه ابتداباید درمان شوند.درغیراین صورت همه چیز سطحی نگری وغیرعاقلانه است!!

  6. Skylark:

    مسخرس!کپشن های عکساتون مسخرس!
    طرف عُرضشو داشته درآورده حالا از هرراهی ولی عرضشو داشته!
    شمام میتونین درارین استفاده کنین.
    مشکل چند دَه خانواده بی بضاعت با این پولا حل نمیشه.
    با پولایی حل میشه که بدون هیچ چشم داشتی میفرستیم به کشور های برادر و دوست همسایه(پ.ن: حالا منظور من کشور های عربی نیستا 😐 )
    جمع کنین این مسخره بازیارو

    • یییببیل:

      بسیار زیبا
      از بین این همه اراجیف که اینجاگفتین یکی با عقل و شعور بالا پیدا شد حرف بسیاری از مردو بزنه
      ممکنه نظرمو منتشر نکنید ولی مهم نیست سابقه بدی میشه واستون

  7. ملازم:

    بعضی چه لقمه ها گلو گیر میخورند
    ………بعضی به شام بلا تیر میخورند…..
    اللهم عجل لولیک الفرج

  8. سعید:

    شما هم اگه باور کنید که باید داشت و باید خوب زندگی کرد شاید الان نه ولی ۱۰ سال دیگه حتما بهش میرسید مطمعنن اینها تلاش کردن ……
    مرگ بر ذهن فقیر

  9. به توچه:

    برید گمشید همتون از بدبختی و مشکلات دارید سقط میشیداومدیدشعارمیدید دارندگی و برازندگی مگه تو ایران تفریحاتی جز برنامه های مجازی هست که اعتراض دارید

  10. Mahdi:

    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
    نوش جونشون
    چرا این چیزها رو برای ایرانی‌ها حرام می‌کنید؟
    کی گفته که این چیزها حرامه؟
    بعدش گناه اینها گردن خودشون
    همونطور که من و شما از خدا انتظار بخشش گناهانمونو داریم
    اینا هم همین حقو دارند
    همه بندگان خدا هستند, اگر بخواد عذاب می‌کنه و اگر بخواد می‌بخشه
    خدا به اونا داده به ما نداده
    گربه دستش به گوشت نمی‌رسید!!!!!
    بخل نورزیم
    هرکس باید ببینه چه نعمت‌هایی داره
    از اونور می‌گیم مشکلات اقتصادی و فقر, از اون وقت گیر می‌دیم به این بندگان خدا!!
    نمی‌دونم اینا قاروننو چه و چه!
    مهم اینه که آدم بخیل نباشه و از ثروتش به دیگران خیر برسونه و بندگان خدا و دین خدا و مملکتشو یاری کنه
    “خدا لعنت کنه؟”
    سعی کنید بفهمید که باید با چی مخالفت کنید و با چی موافقت کنید!
    رفتار خودمونو (مخصوصا ما متدینین) با کتاب خدا و رویات اهل بیت مطابقت بدیم, ببینیم ما چیکار کرده‌ایم!
    به جای خدا بر بندگان خدا قضاوت نکنیم
    چه اونی که تو لاس وگاسه و چه اونی که اینجا به اصطلاح شیعه‌خانه امام زمان هست
    اینا حرف من نیست, تو قرآن در این موارد آیات زیادی هست
    قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِینَهَ اللَّهِ الَّتِی أَخْرَجَ لِعِبَادِهِ …
    بگو چه کسی زینت خدا را که برای بندگانش بیرون آورده حرام کرده است؟ … (مثل مواد معدنی و دریایی و …)

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا عَلَیْکُمْ أَنفُسَکُمْ لَا یَضُرُّکُم مَّن ضَلَّ إِذَا اهْتَدَیْتُمْ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمِیعًا فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ ﴿المائده: ١٠۵﴾
    هان ای کسانی که ایمان آورده‌اید! برشما باد خودتان! کسی که گمراه شده زیانی به شما نمی‌رسد اگر هدایت شده‌اید, به سوی خداوند است بازگشت همگیتان, پس شما را گزارش می‌دهد به انچه که می‌کردید.
    وَلِلَّهِ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ یَغْفِرُ لِمَن یَشَاءُ وَیُعَذِّبُ مَن یَشَاءُ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا ﴿الفتح: ١۴﴾
    و برای خداوند است, فرمانروایی آسمان‌ها و زمین, می‌آمرزد هر که را که بخواهد و شکنجه می‌کند هرکه را که بخواهد و خداوند آمرزنده‌ی بخشنده است.
    وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ …
    و نشناختند ارزش خدا را چنان که حق اوست …

    راست گفته شده که فقر اگر از دری وارد بشه ایمان از در دیگه می‌ره
    همچنین گفته شده که تظاهر به فقر فقر میاره
    ما مردم فقرپرست هستیم
    چون این رو زهد و تقوا می‌کنیم
    ولی حقیقتش اینه که …
    هرچند که الان یه عده می‌گن تو چی کاره‌ای آخوندی؟ سکولاری؟ پولداری؟ و …

    • سالی:

      نه………..تو یه احمقی نه عزیز

  11. علیرضا مهجورثانی:

    خدا لعنتشون کنه. هر غلطی دلشون میخواد بکنن ولی نیازی نیست پز درآمدهای بادآورده و حرومشون رو به این و اون بدن .خاک تو سر پدر و مادر بی غیرتشون که البته اونا هم دنبال یللی تللی خودشونن.

  12. سپیده:

    جدا از اینکه کار این افراد خیلی زشت و بیشرمانست… بدتر از اون نمایش و به رخ کشیدنش ثروتشونه…. اونهایی که میگن به ما ربطی نداره ،تا زمانیکه خودشون نخوان به ما ربطی نداره، ولی وقتی برمیدارند و از ساعت مچی عکس میگیرند و میزارن و یا نحوه پوشش غیر عرف خودشونو به نمایش میزارن ،همونقدر که دارن رواج این فرهنگ رو میدن و دل افراد متسط و پایین جامعه رو از ثروتشون میسوزونند، همونقدر هم بقیه حق دارند سرزنششون کنند و مورد تنفر باشند.
    انشالله خدا ثروت رو به افرادی که لایقش هستند بده.

  13. anita:

    با این وجود تعداد ثروتمندان یک کشور بشدت روی رشد اقتصادی تاثیر میگزاره.اینها میتونند کمک کننده چرخه اقتصادی باشند. در کنارش هم از داشته هاشون لذت میبرند

  14. anita:

    اولا این موضوع تو تمام کشورها وجود دارد.
    دوما پول دارند پس میتونند هر جور که میخواهند خرجش کنند.
    من خودم هم در یک خانواده معمولی زندگی میکنم.ولی این که کار نیست یاچرخه اقتصادی انقدر بد میچرخه تقصیر دولته که زیر ساخت ها ی اقتصادی درستی فراهم نمیکنه.
    اونیکه ثروتمنده هم مرض نداره از پول خودش به من و شما ببخشه که.بفکر خودشه

    • hadi:

      واقعا متاسفم براتون که اصلا بخشش و انفاق براتون معنی نشده و در همین حد هم مروت تو وجودتون نیست شماها..
      مسلمانی که صبح بیدار شه بدون اینکه در فکر دیگر مسلمانها یعنی همین فقرای بیچاره نباشه مسلمان نیست!
      واقعا متاسفم جه روح انسانیت در وجود شما مرده

  15. علی:

    خدایا اول ظرفیت بده بعدش مال دنیا این کارها همش بی ظرفیتیه

  16. سعید:

    سلام اولا انسانیت به مسلمون ویا غیرمسلمون بودن نیست اگر اینطور باشه کسی مثل ادیسون این همه خدمت به بشریت کرده بره جهنم بعد کسانی مثل ما داریم تهمتد میزنیم بریم بهشت دومهدارندگی برازندگی هر کی دوست ندارع نگاه نکنه سومن نوش جونشون عرزه دارند چهارمن بیشتر شما نشون میده عقده ای وحسود هستی که هر چی از دهنتون در میاد میگی دارند نوش جونشون باز معدرت میخوام گفتم عقده ای منظورم انهایی که تهمت میزنند

  17. شادی:

    رفع بیکاری ، شغل پایدار ، رشد اقتصادی ، پایداری خانواده ها و… همه رو همین سرمایه دارها برامون میارند . ببینید می تونید ۱ کاری کنید همه در برن دبی رو آباد کنند ؟

    • anita:

      کاملا موافقم

  18. محمد:

    میگند از نخورده بده به خورده…اینا از فقیرا همش گشنه ترند…

  19. مهدی:

    فکر نکنید حرفام و نظراتم بی ربط با موضوع فوق هست … نه بی ربط نیست اتفاقا خوده ربطش همینه و البته با ۳۸ سال پست رفت کشورمون مانند این موضوعات و ناهنجاریها زیاد داریم در ایران … اینا شاید قسمت کوچیکی از این سرمایه و خاک طلای ایران را رقم می زنه .

  20. مهدی:

    همین جمله دکتر حسابی ما را بس که به نتیجه دقیق برسیم که گفتن جهان سومی یعنی اینکه افراد با سواد و البته دلسوز برای آبادانی و پیشرفت کشورمون ایران تلاش می کنند و موجب ویران خانه خود می شوند و ان دسته ازافرادی که خانه های خود را آباد می کنند در واقع کشورمون ایران را خراب کرده اند .

  21. مهدی:

    دوستان ما از ۳۸ سال پیش که مدیران نالایق استارت شروع ما برای رسیدن به جهان سومی رقم خورد و در حال حاضر در هدفی نا معلوم در حرکتیم. زیاد فکر خودتونو به این مسائل به درد نیارید.چون به دست من و شمایی که فقط در صفحات مجازی اجازه میدیم به خودمون که اینطوری با دیدن این موضوعات در جامعه عکس العمل نشون بدیم . قانون سالم اجرا نمیشه.

  22. ابراهیم:

    بیش از نود درصد افرادی که مخالفند به این دلیله که چرا به جای انها پولدار نیستند تا بتونند لذت ببرند وگرنه این همه دعای بد و نفرین کردن و این جور نظرات بی معنی ناشی از تنگ نظری و حسادته. تجربه ثابت کرده که وقتی ندار هستیم با این جور بریز و بپاش ها مخالفت میکنیم وامر به معروف و نهی از منکر میکنیم ولی امان از وقتی که ثروتمند بشیم دیگه فقط به فکر خودمون و زندگیمون و تفریحمون هستیم و بس.

  23. miss zeinab:

    راجب پولشون نظری ندارم
    چون معلوم نیس
    شاید حلال باشه که اونم……
    ولی راجب عکس گرفتن و انتشارشون…به خاطر اینکه دل کلی انسان بی پولو میلرزونن خدا ازشون نگذره!
    اینم که یسریا میگن کسی رو تو قبر اون یکی نمیذارن!
    هه! امر به معروفو نهی از منکر تو دین اسلام واجبه…اگه میگی نه پس خودتو مسلمون ندون.
    اینی که به بدترینشکل پوشش دارن هم که بهتره بگیم پوششی ندارن!
    دارن قانون کشوررو زیر سوال میبرن….قانون کشور رو رعایت نمیکنن اونوقت به ما ربطی نداره؟
    هه! چه جالب!

    • hadi:

      دقیییقااا..واقعا بعضی ها متوجه حرفاشون نیستن
      کاملا حرفتون صحیییح

  24. مریم:

    خب اینا از پولیه ک باباهاشون بابت حق اوقات فراغت براشون میگیرن. ب هیچکسم ربط نداره چون اینا ذخایر کشورن

  25. باران:

    وضعیت جامعه ی مارو ببین تروخدا تضاد طبقاتی بیداد میکنه .اینا همون اقازاده هایی هستند که بابا هاشون در ماه ۲۰۰ میلیون تومن پول میگیرن.

  26. ایدا:

    سلام دوستان گرامی
    بچه ها شما چرا این طور رفتار می کنید؟؟؟
    اگر این کار ها را جوان ها انجام ندهد پس چه کسی انجام دهد
    شما الان این طور می گوید ولی اگر در واقعیت باشید این را نمی گوید
    فقط عکس های بدی گذاشته اند
    ممنون

    • narges:

      حیوان ها انجام بدن!!” والا..‌!! ما انسانیم و شخصیتمون بسیار والاتر از زندگی با هدف شهوترانی و تنها رسیدن به غرایز حیوانی و عریان شدن در ملا عام و…هستیم.ما برای هدف والاتری آفریده شدیم..
      غیر از این مگه فرق ما با حیوانات چیه؟
      اولےک کالانعام بلهم ازل .چنین انسانهایی به گفته قرآن مانند چهارپایان و بلکه پست تر از اونها هستن.
      هنر اینه که در جوانی به درجات والای انسان بودن دست پیدا کنی وگرنه در پیری و دم مرگ چه سودی داره؟؟

  27. Aref:

    من ثروتمندم و زندگی مرفهیم دارم و البته همونطور که بعضی از دوستان اشاره کردن چیزی از خودم ندارم همش مال باباست اما خوب فکر نمیکردم یک ملت از ادمایمرفه تنفر داشته باشن فقط چون ما ثورت داریم بعضیا ندارن خواهشا همرو با یه چوب نزنین و زندگی دیگرانو قضاوت نکنین من خانواده های ثروتمند زیادی دیدم ک از فقرا حمایت میکنن و هزینه تحصیل بچه های فقیرو بر عهده میگیرن و به کسیم نمیگن حالا چون بقیه خبر ندارن قراره قضاوت کنن که این افراد مفسدن؟حرام خورن؟لطفا قضاوت نکنین گناهش به خودتون برمیگرده

    • ایدا:

      من با Aref کاملا موافقم ممنون از نظر خوبت
      ممنون
      لایک

    • باران:

      مسئله الان فقیر و پولدار نیست که مسئله تضاد طبقاتیه که فاجعه است.چرا یکی باید ماهی ۲۰۰ میلیون بگیره یکی دیگه ۸۰۰ هزار تومن.این حقوق ها از بیت المال داده میشه که حق همه ی مردم این کشوره لطفا یکم فکر کنید.

  28. omi:

    اقای محترم اینا هیچ ربطی نداره ببین من اگه پول داشتم مث اینا عشق حال میکردم چرا متاسفی این قانون طبیعته یکی فقیر ه یکی هم پولدار اونایی که پولدارن تلاش کردن ب اینجا رسیدن حالا شما حرف حسابت چیه اینه که اینا با این همه ثروتی که دارن فقیرانه زندگی کنن!!!!!!مگه میشه اخه…

  29. ناشنای:

    اینکه اینا چطور زندگی میکنن چجوری پولاشونو خرج میکنن و مسائل خصوصیشون به ما ربطی نداره
    اما اینکه این پولارو از کجا اوردن به ما ربط داره
    اینا سه مشت تازه به دوران رسیده عقده ایی ان که با پولای باد اورده و حاصل دزدی و اختلاس و کلاهبرداری پدران گرامیشون دارن فخر فروشی میکنن
    کسی که با زحمت و تلاش پول دار شده از این کارا نمیکنه
    شما تا حالا یه عکس از استیو جابز تو پارتی دیدین؟
    یا یه عکس از بیل گیتس یا خانوادش کنار ماشین های میلیاردی (و در حال فخر فروشی) دیدین؟
    اگه اینا ادمای مفیدی برا جامعه بودن و این پولا حاصل دسترنجشون بود انقدر وقت آزاد نداشتن و الاف نبودن که از صبح تا شب تو خیابونا با ماشینای میلیاردی شون ویراژ بدن و همش دنبال کصافط کاری باشن
    آقا و خانومای عزیزی که کامنت گذاشتین از اینا حمایت میکنید
    اینا همش پولای بیت الماله
    پولای من و شماس
    انقد سنگ اینارو به سینه نزنید

    • على:

      با شما موافقم اینها پول باد آورده و حاصل دزدى و اختلاس و قاچاق و ندادن مالیات و دور زدن قانون و کلاه گشاده سر مردم این کشور گذاشتن هست و براى به دست آوردن این پول تلاشى صورت نگرفته بنابراین به همون روشهاى کثیف هم خرج میشه از اینکه بعض ها میگن نوش جونشون و به ما چه متاسفم براى اینکه همین بى تفاوتى ما باعث شده این همه دزدى و اختلاس و بى عدالتى و حقوق ملیاردى تو این کشور باشه

  30. مهدی:

    ای حسودهای بی سواد احمق

    • bano:

      بنظر من بی سواد و احمق شمایی که بلد نیستی درستو بااحترام نظر بدی

    • bano:

      واقعا آدم زیرخط فقر باشه ولی زیرخط فهم نباشه

    • محمد:

      پول حروم و مال دزدی حسادت نداره
      کسی هم حسادت اینارو نمیکنه

    • محمد:

      پول حروم و مال دزدی که حسادت نداره

      • زهرا:

        تو از کجا میدونی دزدی هس اخه… ادم زود قضاوت نمیکنه به هیچکس ربطی نداره اونا دارن چجور خوشگذرونی میکنن

    • مهدی:

      اصلا اینطور نیست آقای مهدی خان … بی سواد و حسود یعنی چی منظورت چیه … شما شاید دوست نداری گذشته این کشورو ببری به ۴۰ سال پیش … تجمع خانواده ها در کنار هم و صمیمیت آنها خیلی زیبا بود ما ها رو از هم جدا کردن … همین تهران از همون دوران به این روز افتاد در همین دولت و پادشاهی انقد شلوغ شده که من که خودم اصالتم از تبار و جدم شهرری و لواسان هستم نمی تونم در این شهر قدم بزنم به راحتی ماشین مو پارک کنم … همش پارتی بازی همش رشوه همش پول دادن تا کارتو راه بندازن این شد قانون فاسد همین پولها اگه دست یه مشت از خدا بی خبر مثل این بچه پولدارهای بالا و امسال اینها نبود و دست جامعه دانشگاهی و دانشجو واقعا دانشمند ایرانی بود ما الان مانند داشتن پولمون بهترین کشور دنیا بی تردید بودیم … پس این حرفو نزن … که همه فکر کنن که اگه خودتو هم این پولارو داشتنی اینطور خرجش نمی کردی .

  31. هادی:

    چقد خاله زنک تو این کشور ریخته…به من و شما چه ربطی داره…نکنه دوباره تو فاز امربه معروف و نهی از منکر کردن هستین..نوش جونشون..اگه منم داشتم اگه تک تک شماها هم داشتین از این خوشگذرانی ها می کردین…همش که نباید یقه پیرهن را تا خرخره سفت بست رفت نماز جماعت …انسان بودن مهمه…با خم و دولا شدن و نماز خوندن و پشت سر مردم حرف زدن کسی به بهشت نمیره..آدم باس انسان باشه و به کسی ضرر نزنه…همین کافیه..

  32. س:

    نمیدونم چی بگم واقعا

  33. متاسف:

    احسنت به سپیده خانم؛
    بلاخره یکی پیدا شد که حرف دل مارو بزنه من اکثر نظرات بالارو خوندم و همه برام قابل احترامه اما خیلی تاسف خوردم برای عزیزانی که بدلیل کم تجربگیو عدم کنترل احساساتشون، فحاشی و توهین کردن چون واقعا کسب شناخت از خودمون و ظرفیتمون خیلی مشکله پس چطور براحتی درمورد دیگران نظر میدیم؟
    ممکنه این آدمای به ظاهر پولدار خیلی از ما انسانتر و به نیازمندای کشورمون کمک فراوان داشته باشن…
    موفق باشید

    • على:

      در ایران تجربه به مردم ثابت کرده این آدمهااز راههاى سالم و درست به این پولها نمیرسن و با توجه به نوع زندگى و رفتارهاى اجتماعى و بى بند و بارى اخلاقى اینها میشه ساده به این نتیجه رسید در زندگى این افراد خدا و دین و انسانیت و خمس و زکات وامثالهم وجود ندارد پس چطور میشه توجیه کرد که خیلیهاشون در راه خدا کمک مى کنند و غیره — فکر میکنم که علت بسیارى از مشکلات کشور همین جنس از مردم زیاده خواده و خودخواه هستند همونهایى که یا از راه دزدى و اختلاس یا قاچاق از راههاى قانونى و غیر قانونى باعث وجود این همه فقیر و گرسنه در کشور هستند بعد یکى بیاد بگه به فقرا کمک مى کنند

      • هادی:

        واقعا عاالی بود حرفت علی جان
        بهتون افتخار میکنم
        خدا رو شکر میکنم که هنوز هم توسگی کشورم انسانهای متمدن و تحصیل کرده ای که با دلیل و مدرک حرف میزنن وجود دارهـ.
        خداروشکر..

  34. تارا:

    آسمون که زرنباریه به سرش یا خودش اختلاص کرده یا پدرش…….

  35. بی پروا:

    حرف شما درست ولی بحث بی عدالتی در جامعه است چرا یکی نان شب نداره و یکی هم از بس داره نمیدونه باهاش چکار کنه؟؟؟؟ چرا باید در جامعه ما اینقدر بی عدالتی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  36. بیکار:

    واقعاع‌واستون‌متاسفم‌وای‌چقد‌حسود‌داریم‌خدا…..

    • بیکار حسادت به چی اینها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی دارند غیر از یک پزونده ی گناه ؟:

      هرگـــــــــــز قلب پاک ، موجب بارور شدن میوه ی ناپاکی بدحجابی و بی حجابی نخواهد شد .
      زمین پاک نیکوگیاهش نیکو براید و زمین خشن ناپاک بیرون نیاید جزگیاه اندک و ثمر اندک .

      • بی پروا:

        فکر گناه هستید؟؟؟؟؟؟ من فکر اون بچه هایی هستم که شب با شکم گرسنه می خوابن؟؟؟؟ کی جوابگوی این بی عدالتی در جامعه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  37. ماه:

    خیلی حال کردم ازینکه دیدم توی ایران هم چند تا آدم موفق و پولدار هم داریم.همیشه فکر می کردم تمام لذتهای دنیا مال اونوریهاست.ولی برای برداشت شما متاسفم که فساد اخلاقی و مالی رو گاهی اوقت با آدمهای موفق و پولدار اشتباهی می گیرید.چه اشکالی داره از راه حلال پول در بیاری و خوش بگذرونی و در کنارش دست چند نفر دیگه رو هم بگیری ؟ این لذت حرامیه؟

  38. آرزو:

    تشکر از پست مفیدتان استفاده کردیم

  39. محمد:

    ه نظرم اینها اسباب بازیهایی هستن که به مرور بین افراد دست به دست می شن حتی در پیش اونایی که استفاده می کنن ار اینها هیچ حرمت واحترامی ندارن

  40. محمد:

    به نظرم اینا ظاهر امره درحقیقت اینها اسایش دارند اماآرامش خدا می دونه
    اگه از ثروتشون درست استفاده کنن هم لذت واقعی این دنیا رو دارن هم اون دنیا رو دارن اینا بیشتر به ترحم نیاز دارن به راحتی خودشونو به همه عرضه می کنن

  41. احمد:

    دمشون گرم .
    دارندگی برازندگی
    هرکی مخالفه بره تو تشت خودش با آب بازی کنه !
    داش محسنم که دیگه با اون پورشهش معروف شده

    داداش بیا ببین دارن از حسودی میمیرن

  42. احمد:

    دمشون گرم .
    دارندگی برازندگی
    هرکیمخالفه بره تو تشت خودش با آب بازی کنه !
    داش محسنم که دیگه با اون پورشهش معروف شده

    داداش بیا ببین دارم از حسودی میمیرن

    • مسعود:

      دارم از حسودی میمیرن؟ شما حتی بلد نیستید ۴ تا خط بی غلط بنویسید….. از این گذشته دقت کردید قیافه بعضی از این تازه به دوران رسیده ها چقدر خزه؟

  43. اردشیر:

    شماره دادی که چی بشه احمدوند . از خدا نمیترسی از بندگانش بترس.

  44. نیلوفر:

    سلام قطعا اینایی که پولدارن هم مشکلاتی دارن خدا هیچکسو بی مشکل نمیذاره من یه نفرو میشناسم جزو میلیاردرهای جهانه ولی سرطان داره و حاضره کل مالشو بده تا خوب بشه پس قبل از حسودی کردن خدا رو شکر کنیم که نعمت سلامتیو به ماداداه

  45. امین:

    سلام.
    خب تعجبی نداره!
    وقتی یه مشت آدم تازه به دوران رسیده که فقط بلدن دو تا ماشین گرون قیمت ۳ میلیاردی بخرن و عکس بگیرن و بگن مارو ببینین مارو ببینین ما چقد پولداریم!شما هیچی ندارین!
    باز خوبه دلمون خوشه که خیرین عزیز هستن تا وحشی بازی های این ها به اسم ما ثبت نشه…

  46. farzadna:

    با سلام واقعا جای تاسف دارد که این گونه افراد که تفاوتی ببخشید با حیوانات ندارند و خود را ایرانی و مسلمان مینامند . کاری به پولداری این افراد نداریم بلکه این نحوه خرج کردن آن است نوش جانشون ولی ..
    … چون اینگونه نشان می دهد که باید بازگشت به اصالت و اصل خانواده این افراد نگاه کرد در ضمن تا این موارد نیز نباشد تفاوت های بین زشتی ها و زیبایی ها و …. نیز مشخص نخواهد شد . باید مواظب بود ….

  47. رز:

    چه ربطی به سپاه داره؟؟؟؟فعلا که سپاهیا دارن تو سوریه و عراق با داعش میجنگن
    همش زیر سر مدیران بانک هاست سیستم دولتی خرابه رشوه میگیرن وام میلیاردی میدن

  48. سامان:

    اینهمه پولدار باجنبه ی ایرانی اصیل و مومن تو کشور داریم .

  49. کوش:

    مسئول محترم سایت
    مگه نشون دادن عکس فساد خودش فساد نیست؟ شما با پخش بیشتر این طور مطالب به خصوص عکس هایی که هر چند سعی کردین سانسورش کنین ولی همه چیزش معلومه بیشتر فساد رو گسترش میدین

  50. طاهره:

    سلام ًً……..پولی که صرف کار های بیهود می شه از راه حرام کسب شده وگرنه کسی که برای پول وثروت ش زحمت کشیده باشه واصولأپول حلال نتیجه ی کار وتلاش حلال هستش ر‌ ساده وفقط در راه خودنمای به تعبیری خوش گذرانی حدر نمی ده …خدایا اگر ثروتمند شدم قبل ش شعور وتحمل ده واگه فقیر قبلش ایمانم رو قوی .زیرا اولی برایم تکبر وغرور ودومی ضعف ایمان نم را به همراه دارد

  51. نیما:

    ما که نداریم..شما که دارید همینطور به عشق و حال ادامه بدین.موفق باشید.

  52. ابوالفضل:

    من اکثر نظرات رو خوندم،جرا دوستانی که ادعای مومن بودن رو دارن همش توهین میکنن؟ مگه دین شریف ما نمیگه که زبانتان را با گفتار زیبا و نیک معطر کنید، چرا فحش میدیم؟!
    اینا یه مشت پولدار هستند که اکثرا هم نمیدونن هدف زندگیشون چیه، فقط دنبال خوشگذرونی هستند، جدا از اینکه دارن قانون شکنی میکنن و هر جامعه ای خودش قانون داره و زیر نظر افراد قانون کنترل میشه، دوست عزیز چرا من و تو خودمونو گناهکار میکنیم با گفته های نازیبا و گاها رکیکمون؟ اصلا یه سئوال، آیا شما کسی رو میخواهید ارشاد کنید با زبان فحش و ناسزا بهش حالی میکنید که کارش اشتباهه؟ فکر نمیکنید فحاشی کردن و تحقیر کردن دیگران باعث میشه مقام و منزلت خودمون تنزل پیدا کنه؟
    من خواهش میکنم جدا از نقد کردن هر موجودی، لطفا ناسزا و فحاشی نکنیم، حداقل به اصول دین عزیزمون پایبند باشیم.

  53. yazdan:

    نوووووووووووووووووش جووووووووووووووووونشون

  54. نازنین:

    خدا رو شکر که میبینیم خدا به یه عده ای پول و ثروت داده ایشالله به همه بده ولی نکته اینه که چرا اینا رو منع میکنید مشکل از جای دیگه است . کسی که زحمت کشیده و درس خونده و الان در خدمت مردمه حقشه که هر جور دوست داره به خانواده اش سرویس بده اونایی که با اختلاس و دزدی به جایی میرسن باید جوابگو باشن و شرمنده در کل هر چی از خدا بخوای بهت میده پس از تو حرکت و از خدا برکت ایشالله

  55. vahed17:

    گاهی به پشت سر نگاه کن………

  56. محمد:

    همشون دزدن .
    کسی که با کارکردن پول بدست بیاره هیچ وقت اینجوری رفتار نمیکنه !!!

  57. بدحجابان غرب زده داعشی صفتند:

    این بدحجاب ها یک مشت غرب زده ی داعشی صفتند .
    داعش با جسم مسلمانان بازی میکنه و این بدحجابان غرب زده با روح مسلمانان بازی میکنند و در کشور جنایت میکنند

  58. بیخیال:

    درسته ک نود درصد شما جزو افراد متوسط جامعه هستین و ب خیلی از داشته های این بچه پولدارا حسادت میکنین و میگین چرا ما نباید پولدار باشیم؟!!! ولی اینکه مثل ادمای عقده ای بهشون فحش بدین یا مثه مادر بزرگا نفرین کنی ک ایشاله خدا اِل میکنه بِل میکنه فقط باعث میشه خودتونو کوچیک کنین.
    البته شایدم حق دارین،حسادت تنها کاریه ک از دست خیلیا برمیاد چون هر کسی عرضه ی پولدار شدن نداره
    شما برین همون نمازتونو بخونین و خمس و زکاتتونو بدین چیکار ب ادمای دیگه دارین؟ اصلا این بهشت هم مال خودتون دیگه دس از سر ما وردارین…مرسی

    • حجاب فاطمی:

      احسنت
      ولی متاسفانه بعضیا حالا شاید به خاطر اینکه خودشن حسودن میخوان اون صفت هم به دیگران بچسبونن

  59. حجاب فاطمی:

    هع تو مگه زندگیه اونا رو دیدی که تهمت میزنی اینایی که این مدلین فقط تاثیرات صهیونیست و غرب زدگیه

  60. حجاب فاطمی:

    هع مگه از زندگیه اونا خبر داری و دیدی چجوری زندگی میکنن دیگه کس دیگه ای نیست که قضاوت کنین

  61. حجاب فاطمی:

    هع

  62. بنده خدا:

    لیلاخانم – من خودم فقیرم اماچرا حصر کردی
    چیزی که مارا منع از آن نموده اند همان کلمه لعنت است که در هر جا و به همه کس نمی توان فرستاد مگر آنجا که دستور دین است مواظب باش فرموده اند بسیاری از این لعنت ها به خود انسان برمی گردد ثانیا” تو که حصر کردی و همه ثروتمندان را گفتی!!! همه ثروتمندان که بد نیستند که از جمله آنها که الهی اند.

  63. بدبخت بیکار:

    گور پدر همه مصوبان نداری در ایران اینا هم تخم و ترکه فرزندان همون دزدها هستن

  64. بی طرف(مرتضی):

    فقط میتونم بگم بی پولی و بدبختی فساد میاره برعکسش ثروت زیاد هم فسادمیاره…وسلام

  65. اتوسا:

    دختر مثلا با غیرت کرد مشهدی ت ن تا حالا کسی بهت گفته چقد زر میزنی هر صفحه میری تشریف نحس توم اونجاس ایکبیری

  66. غضنفر:

    خدا داده امیدواریم بجا وخوب هزینه بشه

  67. دخترکردباغیرت مشهدی (ت.ن):

    خدا لعنتت کنه ایران غرب زده که به اسم من کامنت فحشا میذاره .
    مطمئن باش ولت نمیکنم شده کارم به شکایت برسه تو رو از اون سوراخ پیدا کنن . اونوقت شکمت رو سفره میکنم . خیلی وقته تو این فکرم برم کلانتری .
    مگه شیاد کم بودن که از پشت سیستم دستگیر شدن کاری نداره برای پلیس .

    • بدحجابان اهریمنی هستند .:

      قرار نیست همه تو کشور خوب و بافرهنگ و اصیل و عاقل باشند که ..
      خب تو یک جامعه صددرصد ادمهای بی فرهنگ و هنجارشکن و عقده ای و غرب زده و شیطان هستند .
      وقتی بدحجاب میبینید فکر کنین شیطان از جلوتون رد میشه دیگه . اینها ظاهرشون اهریمنی و دشمن و شیطان شاده . من یکی که اینها رو انسان نمیدونم ظاهرشون اهریمنییه . خاک بر سر غرب زدگی و بی هویتشون .

    • امین:

      همه ی ادوار هم کافر داشتیم هم مسلمان …
      الان از اون دوره ها که همشون زیر خاکن کی سود کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی زرنگ بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه مسلمانان .
      هم وطنانه عزیزم دلتون محکم باشه و همیشه با خودتون بگین قرار نیست که همه خوب و زرنگ و بهشتی باشند ..خصوصا تو این دوره جنگ نرم که خیلی ها فریب میخورند . قرار نیست که همه تو جنگ نرم زرنگ باشند . اگه همه زرنگ بودند که بهشت و جهنم وجود نداشت .

  68. سارا:

    راضیه جوابت و داد
    کسی نگفت نوش جونشون نه .حالا چه با دزدی چه بی دزدی همه میگن فاسد و بی بندوبارن …
    در ضمن این حیوانات عقب مونده اخه نیاز به حسادت دارن …… اخه لختی و حسادت اخه .
    لختی فقط یک سر بی مغز میخواد که داشته باشی

  69. Taraneh:

    واقعا که ما ایرانی ها چشم نداریم یکی بهتر از خودمون رو ببینیم
    پول دارن دوس دارن اینجوری خرجش کنن
    حالا اگه شما مشکل داری اصن لازم نیس این پیجو فالو کنی
    والااااا….

  70. فهیمه:

    آخه به شماها چه.خب پول دارن خرج میکنند.اینقدر حسوود و عقده ای

  71. یسنا:

    مال خودشونه به کسیم ربطی نداره که اینا چه ماشینی سوار میشن تو چه خونه ای زندگی میکنن نوش جونشوون…

    • راضییه:

      کسی نگفت نوش جونشون نه .حالا چه با دزدی چه بی دزدی همه میگن فاسد و بی بندوبارن …
      در ضمن این حیوانات عقب مونده اخه نیاز به حسادت دارن …… اخه لختی و حسادت اخه .
      لختی فقط یک سر بی مغز میخواد که داشته باشی

  72. سحر معصومی:

    سلام بر همه ی دوستان- هر کدام از شما نظر شخصی خودتون رو مطرح کردین که هر کدوم قابل احترام هست،نظر شخصی من این هست که اگر کسی از درون پر باشه نیازی نیست دنیای بیرونش رو به نمایش بذاره،میتونه تمام این تفریحات رو داشته باشه ولی لزومی نداره تو شبکه های اجتماعی خودش رو فقط با پول مطرح کنه،این آدم حرفی برای گفتن نداره،چیزی برای نشون دادن از خودش نداره به جز پول ،من بسیاری از آدم های ثروتمند رو می شناسم که هر روز متوجه یه چیز جدید از دارایی هاشون می شم ولی هیچ وقت از دارایی هاشون صحبت نمیکنن.به نظر من کسی که اصالت داره و خودش رو می شناسه نیازی به مطرح کردن خودش با عکس نداره،دوستان عزیز زندگی مثل یه سینما میمونهو ما بازیگراش هستیم آدم عاقل و موجه میره بازی فیلم رو نگاه میکنه،نه عکسها و زندگینامه هنرپیشه هارو..بیایید قشنگ بازی کنیم…
    سحر-تهران-سعادت آباد

    • ذوالفقار علی:

      شخصی جذاب و دوست داشتنی هست که علاوه بر اینکه ثروتمنده تمدن و فرهنگ کشورش و خاندانش رو حفظ کنه .
      خیلی از ثروتمندان رو همین ایران میشناسم که هم ثروتمند ظاهری دارند هم ثروت واقعی (تمدن و دین و فرهنگ) … ثروتمندند ولی شیک و محجبه اند ثروتمندند ولی اهل نماز و روزه اند . ثروتمندند ولی به کوروش و خاندانشان میبالند ..اینها عزیزند و عاقل و زرنگ نه ثروتمندان بالا .

  73. am:

    اگه به من اجازه بدهن تو بدن اینا سرب داغ میریزم

    • جواد:

      این اراذل اوباش های عقب مونده رو باید رو سرشون سوار شد و خر سواری کرد .

      • هانیه:

        فرق ثروتمندان محجبه با ثروتمندان بدحجاب اینه :
        ثروتمندان بدحجاب : دزدن . از مال حرام
        ثروتمندان محجبه : با مال حلال .
        اری این ها حقایق جامعه هستند .

  74. محسن:

    سلام.
    من فقط میتونم بگم خدارو شکر میکنم که پولدار نشدم!
    حداقل نه اینجوری!!
    خدا رو شکر میکنم که از هفت دولت آزاد نیستم!
    مثل حیوون نیومدم تا مثل حیوون برم.
    از خدا هم می خوام این لطف رو از من دریغ نکنه تا روزی خدایی نکرده مثل حیوون بی خیال زندگی کنم.

  75. ایلیا:

    ای بابا ولشون کنید
    اینا میخوان ۴ نفر نظر در موردشون بدن ؛
    به قول همشهریهای ما کمبود دارن.
    به زندگی تون برسید

  76. دیبا12:

    من یه دختر و دو پسررا میشناسم باباشون دکتره سه تا بیمارستان داره نه تو ایران که یکیش تو دبی
    این دختر دو تا دکترا داره از انگلیس و آمریکا
    حد اقل ۱۰ تا ۱۵ جراحی قلب انجام میده هم سن خودمه حدود سی و پنج سال
    ۱۴ پارچه آبادی دارن که فقط یک حلقه چاه کشاورزی شون ۸ میلیارد قیمت داره.
    به ۲۳۰۰ نفر حقوق میدن
    محصولاتشون به ۳۰ کشور جهان صادر میشه.
    کوچیکترین روستای این خانواده ۱۶۰ هکتاره
    بزرگترینش ۷۰۰ هکتار
    چهار تا هتل تو تهران و کیش و دبی دارن.
    چهل در صد از سهام بزرگترین شرکت تولید تیغ جراحی در آمیرکا با در آمد ۸۰۰ میلیون دلار
    صاحب بزرگ ترین کارخانه تولید ادوات بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا آمریکا
    و…
    نمیتونم اسم ببرم ولی حجاب این خانم کامله با پسر دکتر تو مراسم ختم یکی از رعیت هاشون آشنا شدم والان کارمند بخش حسابداری یکی از شرکت های این آقا هستم.
    اگه بعضیا ماشین دو میلیاردی دارن اسب دکتر دو میلیارد ارزش داره
    وا اگه اونا ساعت هشتاد میلیونی دارن دکتر یه ساعت شناسنامه دار داره که بدون طلا بالای ۴۰۰ میلیون قیمت داره
    زین اسب دکتر را خودم از گمرک ترخیص کردم ۷۳ میلیون قیمت داره
    با همه اینا دکتر نماز اول وقتش ترک نمیشه در حالی که هشتاد و دو سالشه
    دو تا پسراش واقعا آقا زادن
    به نظر شما کی پول داره کی تازه به دوران رسیده

    • اردشیر:

      دوس دارم شمارا ببینم لااقل یه کاری هم برا من دسو پا کن دانشجوی دکترا م مجرد ۳۷ ساله ام شمارم نهصدو سیو هشت سی هشتاد صدو دوازده . متشکرم . مردم از بیکاری

  77. ش:

    همه دخترای جنوب شهر وفراری ازشهرای دیگه با پول وامکانات پسرای پولدار جراحی پلاستیک کردن وبا یه نفر دونفر هم رابطه ندارن وهرشب ی جا می گذرونن آخرش یکی از همین بچه پولدارای بی ریشه وبی اصل نصب هم می گیرتشون و البته چند وقت بعدم با خیانت به هم وووجدایی خانمها وآقایانی که همه رو متهم می کنید به نداری و دشعار دارندگی برازندگی اولا”نداری عیب نیست وشرف داره به نوع زندگی شما که میدونین این چیزایی که دارین مال خودتون نیست و از فروش وحراج خودتون به دست آووردین وموندگار نیست چون جوونی وکسب در آمد از این راه زمانش تموم میه وکسی نگاتون نمی کنه خانوما فراری از بدبختی ودر حسرت برای هرچیز… در ضمن این رو هم بنویسم که هر چند باعث فخر واعتبار نیست وداری هم عیب نیست خود من هم بهترین جای شهر دارم زندگی می کنم و هم بهترین ماشینارو زیر پای خودم وشوهرم دارم اما افتخارم اینه که زحمت کشیدم درس خوندم هم خودم وهم شوهرم واز راه درست همه چیز در حد فوق عالی به دست آوردیم نه دختر خانم هفتادی که خودش با پول جوونای پولدار در معرض نمایش لباس وقیافه وماشین و …می زاره قشر متسط وضعیف جامعه رو با جملات کوته فکرانه دارندگی برازندگی و… تحقیر می کنن برین فکر خودتونی باشین البته که همتون فاقد اصالتین واز ته شهر به امیدای واهی اینجوری شدین اگرنه یه آدم اصیل ودرست حسابی وخانواده دار خودش اینجوری درست نمی کنه ونمی فروشه شرم برشما شرم

    • مهدی:

      موافقم با حرفات صد در صد

  78. مهديه:

    سلام به همه
    کاش همه ما به اندازه این کسانی که عکسشون منتشر شده پول داشتیم و بعد بهشون انتقاد میکردیم . متاسفانه در جامعه ما طوری ما رو پرورش دادن که فقط دغدغه ما مهمانی شبانه باشه و خوردن مشروب و لباس لخت و سکس و استخر مختلط ! اما یه کم واقع بین باشیم واقعا مشکل ما این هاست . نه ! مشکل ما بی فرهنگیه و بی عدالتی . بد نیست که اونا پولدارن . بد اینه که ما بی پولیم . بد اینه که من برای پول پیش خونم هر سال باید زجر بکشم . بد اینه که من برای خرید یه ماشین باید زجر بکشم (پراید) . پول خوبه خیلی هم خوبه ولی ما نداریم . ولخت بودن و مشروب خوردن اونا هم به ما هیچ ارتباطی نداره به ما که آسیب نمیزنن . می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن .

    • بی ادب:

      درود و احترام,
      از کامنت هایی که شما گذاشتید کاملا شخصیت شما مشخص است.(بابام پولداره و از اینجور چیزها).
      اصلا آدمی نیستم در مورد کسی صحبت کنم، ولی به نظر من پدر شما باید یک گوشه ایی از پولش رو خرج ادب شما می کرده.
      واقعا متاسفم که جمعیت مومن ها رو آدم هایی مثل شما پر کردند.
      جمله خودم برای شما:
      *شما آب ندید وگرنه مطمئن باشید از همین دوستان بدتر خواهید بود*
      آرزوی موفقیت

      • حقیت:

        مگه هر کی از حجاب دفاع میکنه و باحجابه مومنه ؟ محجبه ها دو دسته اند :
        محجبه های مومن که به خاطر خدا و ایمانشون حجاب دارند . محجبه های مغرور و باخانواده که به خاطر غرور و ارزش خودشون و بخاطر خانواده شون حجاب دارند . و همین طور بدحجاب ها به دو دسته تقسیم میشن : بدحجاب های افراطی دشمن شاد و کاملا بی ریشه که غرب زده های افراطی هستند و اهل نماز و روزه و اهل بیت نیستند و خانوادشونم همین طور . و بدحجابهای معمولی که مخالف نماز و روزه و اهل بیت نیستند و ممکنه که به راه راست برگردند چون خدا هنوز بهشون نیم نگاهی میندازه و این دسته معمولی ها ممکنه خوبی هایی هم داشته باشند .

      • حقیقت:

        جواب به بی ادب .مگه هر کی از حجاب دفاع میکنه و باحجابه، مومنه ؟ محجبه ها دو دسته اند :
        محجبه های مومن که به خاطر خدا و ایمانشون حجاب دارند . و دوم محجبه های مغرور و باخانواده که به خاطر غرور و ارزش خودشون و بخاطر خانواده شون حجاب دارند . و همین طور بدحجاب ها به دو دسته تقسیم میشن : بدحجاب های افراطی دشمن شاد و کاملا بی ریشه که غرب زده های افراطی هستند و اهل نماز و روزه و اهل بیت نیستند و خانوادشونم همین طور . و بدحجابهای معمولی که مخالف نماز و روزه و اهل بیت نیستند و ممکنه که به راه راست برگردند چون خدا هنوز بهشون نیم نگاهی میندازه و این دسته معمولی ها ممکنه خوبی هایی هم داشته باشند .

        • سامان:

          اینهمه پئلدار باجنبه ی ایرانی اصیل و مومن تو کشور داریم .

          • حنا:

            یعنی یک دقیقه نمیخوام بجای این حیوانات عقب مونده ی لخت باشم . یک دقیقه ………

  79. باران:

    ای بابا بیخیال.هرکی برای خودش زندگی میکنه!آخه به ماچه؟؟

  80. محمد جواد:

    طناز خانم
    میتونی باباتو متقاید کنی که اونهارو از خونه بیاره بیرون و شما که پول دارید خونه رو به زوج های جدید که ظاهر خوب دارن و مسلمون واقعی هستن ولی پول رهن ندارن بدین و کمتر پول رهن بگیرید بخدا ثواب داره.دیگه اونهارو نمیبینی حرص نمیخوری

  81. زهرا:

    یا امام زمانمان هر روز یک مطلب جدید یک فساد دیگر به خدا سوگند تحملمان تمام شده تا کی باید منتظرت باشیم تا کی؟…

  82. مائده:

    من موندم اینا کجاشون پولدارن همشون با لباس زیر میگردن.یعنی هرکی پولدار باشه باید با لباس زیربگرده!!!جداازشوخی خدایا پول زیاد بهمون نده که فردای قیامت بابت تک تک شون جواب پس بدیم نه اونقدرهم فقیر باشیم که دستمون رو جلوی کس وناکس دراز کنیم.پول انسان رو دنیا پرست میکنه ارزوشو نکنید حسرتشم نکشیدخدایا عشق تو رومیخام فقط

    • مرتضی:

      حالا خدائیش اگه هر کدوم از ما این پولارو داشتیم ( کار نداریم از کجا اومده ) همین کارارو نمی کردیم نه جون من وجداناً شاید بدتر می کردیم !!!! عجیب ادمایی هستیم ما ایرانیها

  83. احسان:

    همجورش هست دیگه
    اگه همه مثل هم بودند که زندگی معنی نداشت باید خوب وبد باشه که معنی خوبی معلوم بشه
    باید زشت و زیبا باشه تا زیبایی رو درک کنیم
    همه چیز همه رنگش باید وجود داشته باشه تا زندگی جریان داشته باشه.این قانون زندگیه
    البته من این افراد پولدار رو قضاوت نکردم
    چون من نمیدونم واقعا پولشون حلاله یا …
    ولی این رو میدونم فخر فروشی کار درستی نیست
    وهمچنین بی حجابی یه مرد باید مردونگیش رو حفظ کنه
    حجاب تنها واسه زن نیست واسه مرد هم هست

  84. رضا:

    آقا ما لیاقت نداریم پول هم نداریم.امیدوارم اون که داره لذت ببره.شما هم عقده گشایی نکنین

  85. ی نفر:

    حاصل دسترنج کدوم شغل شریفی ماشین ۸ میلیاردیه ؟؟؟؟؟

  86. امیر:

    اینها دهن کجی میکنند

  87. ماهان:

    این انقلاب به راحتی به دست نیومده تاقیامت مدیون خون شهداهستیم مامیراث دار خون شهداییم چراکسی به فکرجامعه نیست روزبه روز بدحجابی وفحشا بیشتر میشه فقط نگاه میکنیم هیچکس کاری نمیکنه چرابایدپولدارا اینقدر ازادو بی حیا بگردن چون پول دارن چون پارتی دارن

    • طناز:

      اقا ماهان صد بار میگم محجبه های پولدار و باکلاس زیادند ولی جنبه دارند و هویت دارند . من بابام سه تا ساختمون ۷ طبقه داره همشون مساجر بدحجاب که نون شب ندارن بخورن . هر چی در میارن به ظاهرشون خرج میکنن . عقده ای هستن دیگه .

  88. ساناز:

    وای وای چه فسادی!!!! اعوذ بالله من الشیطان رجیم!!! شماها می میرید و اخر معنای فساد رو نمی فهمین. مضحک ها !!!

    • مجتبی:

      به نظرت فساد چیه ساناز ؟

  89. رامين:

    با سلا
    اول باید اگه قانونی هست برسی بشه أین ادما أین پولها از چه راهی چگونه بدست اوردنند که یقینا أموال بقیه مردم فقیر و قشر متوسطه که انها با نفوذ های که دارند ولابیها ورآاههای گوناگون بدست اوردنند ودر کل کشور حدود ٣٠ درصد چنین افرادی هست که پو لهای بأدواره بدست اوردنند به علت نبودن قانون مدون و برخوردارند نمودم دولت با أین أشخاص البته أین أشخاص به مهرهای وصل هستند حتی در جنوبی ترین منطقه کشور هم چنین افرادی هستند که از اسلکه های کوچیک و گمرکات با خلاف نمودم قاچاق کالا و سوخت مالک چنین مال و أموالی شده اند

  90. سپهر:

    من پول ندارم ازدواج کنم بعضیا………….. وقاحت داره والا. حرومتون باشه حق ما……….

    • امیر:

      عرضه داشته پول در آورده، تو هم عرضه داری بو پول در بیار

      • مهدی:

        آقای امیر … همشون هم عرضه پول درآوردن ندارند عرضه کلاه برداری و پارتی رو چرا دارن .

  91. نام شما...:

    یا نشون ندیدی یا اگه میدید همه رو نشون بدید . با این تبلیغتون. همش شده شطرنجی

  92. ناشناس:

    دوست عزیز وقتی داری یه جمله ای رو میگی به تمام زوایاش دقت کن،وقتی میگی تمام ثروتمندان یعنی جمله ات به تمام انسانهای ثروتمند در تمام طول تاریخ اطلاق میشه،حضرت خدیجه هم ثروتمند بود،سلیمان نبی هم ثروتمند بود،بیل گیتس هم ثروتمنده و خیلیای دیگه…من انسانم پس اجازه ندارم همه رو جمع ببندم..انسانیت حکم میکنه که قضاوت مطلق نکنیم،چون خوب مطلق یا بد مطلق نداریم

  93. لبته ابتذالشون به هر صورت و نحو کار پسندیده ای نیست:

    هر کس اختیار مال و دارایی خودش رو داره. خدا به یکی داده به یکی نداده.طرف میلیارد ها پول داره حاضر نیست پراید سوار شه مشکلی نداره مشکل داره؟
    لعنت و نفرین فرستادن شده کار بعضی دلواپسان
    ا

  94. amin:

    لیلا لعنت خدا بر خودت چکار ثروتمندا داری بدبخت بیچاره چرا زورتون میاد سرترتونن و دارن با پولاشون عشقوحال میکنن و استفاده..واقعا ک…………….

  95. amin:

    لیلا لعنته خدا بر خودتو ادمای امثال خودت

  96. amin:

    بابا بس کنید پول دارن عشقو حال میکنن.دارندگیو برازندگی .واقعا براتون متاسفم با این طرز فکراتون

  97. محمد:

    به نظر من با ۳۰۰۰ میلیارد تومن میشه خیلی از فقرا رو از فقر نجات داد.تا مرفه زندگی کنند. زندگی با فقر هیچ افتخاری نداره.فقر مادر همه گناهان است.

  98. Atena S R:

    بدبختا از طرز حرف زدنتون مشخصه دارین از حسودی منفجر میشین، مول دارن دلشون میخواد خرج کنن نکنه نیخواین بیان از شماها نظر بخوان؟دلشون خواسته اینجوری یا هرجور دیگه ای دوست دارن پولشونو خرج کنن برای اینکار از فضولا نظر خواستن کار خیلی بدیه

    • احسان:

      دوسته عزیز این که با پولشون بخوان بیان تو خیابونا با ماشین مدل بالاشون ویراژ بدن اون کسی که نداره میدونی چی میشه؟یا زجر میکشه یا میره به دزدی کشیده میشه .

  99. HANA:

    واقعا…………………………………..

  100. نگار:

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف……آقا زندگی خودشه اختیار زندگیش دست خودشه فاسد تویی که عکس مردمو میزاری در دید عموم فاسد اون هایی هستن که فکر میکنن صاحب نظر دیگران هستند و میتونند در مورد هرکس و هر چیز قضاوت کنن و نظر هایی که کاملا نادرست هست بدهند هرکسی نظر و عقیده ی خودشه داره همه که نباید مومن باشن همه که نباید چادر سر کنن یا زندگی شون رو با عقیده ی دیگران بچرخونن جدا از این بحث مگه هر کس که چادر سرش میکنه و نماز میخونه میره بهشت؟واقعا برای اشخاصی که خیال میکنن دین یعنی نماز خوندن و چادر سر کردن متاسفم اگه اینطور باشه فقط ایرانی ها و عرب ها میرن بهشت اگه قراره توی بهشت آدم های با حجاب ولی بی درک عقل و درایت صد رحمت به جهنم….واقعا که ما حتی به هم وطنان خودمون هم رحم نمیکنیم همیشه در مورد دیگران قضاوت میکنیم یه بار نشده درمورد خودمون قضاوت کنیم….واقعاکه

    • امید:

      کاملا متین میفرمایین

      • طناز:

        نگار
        یعنی دست این عقب مونده ها به گوشت رسیده مثلا ؟؟ اونم چه گوشتی . گوشت دزدی ……..
        معمولا اینجور ادمها با دزدی دستشون به گوشت رسیده …
        اینها حالا چی دارن که ادم حسادت اینها رو بکنه ؟؟ ادم به حیوان هم حسادت میکنه ؟

        • pardis:

          چون موفقه دزدی کرده اه دستتون به گوشت نمیرسه میگید پیف پیف ایششششششششششششش اه

    • pardis:

      افرین کاملا درسته

  101. مبارز:

    و به زودی عذاب خداوند شما را فرا خواهد گرفت بعضی ها را به خاطر گناهشان و بعضی ها به خاطر سکوتشان

  102. افی با وفا:

    دنیاقشنگیای خودش و داره
    حالا مونده به خود آدم
    من همیشه میگم خدایا اگه میخوای به من
    یه پولی بدی اول جنبش و بده وگرنه نمیخوام…
    به نظر من آدم پول و به چیز سگ نزنه بهتره

  103. منا:

    اخه دختر کرد باغیرت ایرانی . نازی ..
    خدا لعنت کنه اون بی دینی که اینکار و میکنه معلوم شد که بی دینان واقعا حیوان صفتند .
    عزیزم من بهت افتخار میکنم و واقعا حالم بهم خورد از هر چی ادم فاسد و بی دینه .
    واقعا ادمهای مومن دوست داشتنی اند . منو به فکر فرو بردید که بیشتر به خدا فکر کنم .
    در ضمن سعی میکنم از این به بعد نمازم رو بخونم

    • عاقبت زناکار:

      کسی که زنا می کند، به شش مصیبت دچار می شود. سه مورد دنیایی و سه مورد هم اخروی است.
      عقوبت دنیایی آن این است که: نورصورت و آبروی او می رود، مبتلا به فقر می شود و عمرش کوتاه می گردد
      عقوبت اخروی آن است که: با خشم خداوند روبرو می گردد، به سختی حساب پس می دهد و در آتش جهنم جاودانه است.
      لِلزَّانِی‏ سِتُ‏ خِصَالٍ‏ ثَلَاثٌ فِی الدُّنْیَا وَ ثَلَاثٌ فِی الْآخِرَهِ أَمَّا الَّتِی فِی الدُّنْیَا فَیَذْهَبُ بِنُورِ الْوَجْهِ وَ یُورِثُ الْفَقْرَ وَ یُعَجِّلُ الْفَنَاءَ وَ أَمَّا الَّتِی فِی الْآخِرَهِ فَسَخَطُ الرَّبِّ وَ سُوءُ الْحِسَابِ وَ الْخُلُودُ فِی النَّارِ.

  104. داود:

    خدارو شکر دارن که کیفو حال کنن نوش جانشون ما که نداریم خوب نداریم اونا چیکار کنن اگه ما هم داشتیم زندگی خوب میکردیم

    • افسانه:

      دختر بدحجاب و ساپورت پوش ارزش و قدر زینت های خودش رو نمیدونه خنگند. و نمیدونن که چی رو دارند مفت نشون میدن .
      به قران دختر اگر عاشقه شوهرش باشه از ته دل ، نه ظاهری ، دوست داره فقط زینتهاش رو شوهرش ببینه نه دیگران .
      و بالعکس اگر مردی عاشقه زنش باشه و قدر و ارزش زینت های زنش رو بدونه میپوشونش .
      من یه خواستگار داشتم سمج خیلی دوستم داشت یه روز فقط یه ذره موهام دیده شد گفت موهات و جمع کن موهای قشنگت فقط ماله منه …خیلی خیلی دوستم داشت و برای زینت هام خیلی حسادت میکرد .. به این میگن مــــــرد زندگی .
      دختر بدحجاب دارند در خیابون به همه اعلام میکنند که بدونید :
      ۱- ما فریب خورده ی تهاجمات غرب هستیم
      ۲- ما قربانیان جنگ نرم هستیم
      ۳- ما حیوان هستیم چون خدا یک وجه تمایز انسان و حیوان رو حجاب قرار داد
      ۴- ما بیسواد سیاسی و دینی و اجتماعی هستیم
      ۵- ما خانواده و سرپرست واقعی نداریم
      ۶-ما ازادی هرزگی داریم بفرمایید شهوترانان
      ۷- ما خنگیم و قدر زینت هامون رو نمیدونیم
      ۸- ما نصفی از زنیم و نصفی از مرد هستیم (مردنما)
      ۹-ما اب تو اسیاب دشمنان خدا میکنیم
      ۱۰- و ما کج فکریم و …………

      • مهران:

        احسنت افسانه خانم
        واقعا دست مریضاد بر مومنان که هر جا میرن از وطن و ناموس و دین خدا دفاع میکنن . اجرتون با خدا ..

      • امید بارز:

        احسنت به تو افسانه خانم .معلوم که سرسفره پدر ومادر بزرگ شدی . یک عده از مردم محتاج یک وعده غذا هستند یک عده مثل این خانم وآقاهای به ظاهر محترم با پول بیت المال توی خیابون های شهر جولان شیطانی می کنند

      • گمنام 2:

        کافر خمه را به کیش خود پندارد.خطاب به رویا

  105. علی علی اوغلو:

    سایت ممتاز نیوز محترم
    ازاینکه گلایه شده چرا مسئولین به این مسائل اهمیت نمیدهند نمیدانم منظورتان کدام مسئولین است اگرمنظورتان انهائی که دردروره ۸سال نکبت بارشان را بسته اند یا مسئولینی که تازه شروع به بستن بارمیکنند باید به عرضتان برسانم با توصیفی که خد متتان عرض کردم انها وقت اینکارهارا ندارند ازان گذشته همین حضرات پورشه سوار صاحب ویلاهای چند هزارمتری وامکانات وپولهای بادآورده فراوان فرزندان همان حضرات هستند فلذا هیچ چاقوئی تاحالا دیده نشده دسته خودش به برد پس بیخودی سوزوبریز نکنید وقتی امکانات یک کشوری دراختیار یک عده معدودی قراربگیرد وبقیه لقمه چین ان بشود شامل قانون ظروف ومرتبط ومایع داخل ان میشود تا این اختلاف برقرار است همین اش است وهمین کاسه یکطرف نیازدارد میفروشد طرفدیگرهم که خریدار است پس هردوطرف میخواهند ازقدیم هم که گفته اند علاج خواستن دادن است

  106. Fanos:

    اقا طرف پول داره باباش پول داره میره بوگاتی میخره اصلا سوار میشه تو شهر ،خونه نمیخره عوضش میره قصر میخره.چرا؟چون پول داره
    یکی هست نداره.خب میره پراید میخره.

    دیگ به شما مربوط نیست که طرف پولشو چجوری خرج میکنه که:|

    شمام خیلی میسوزید برید پول دار شین مث اینا شین.کسی جلوتون رو نگرفته که…

    والا به خدا………..

    • غرب نزده:

      اگرپولداره خرج کنه کسی حسادت نکرد فقط مثل حیوونها لخت نشه عکس بندازه تو ویترین چون لختی هنر و سواد نمیخواد

      • ساره:

        دم اژدهایان مومن گرم . احسنت احسنت

    • narges:

      اااااِ..؟؟حرف نباشه بابا! شماها که ازین چرت و پرتا دارین میگین
      تا حرف از نڌری و سفر حج و کربلا میشه که غر میزنین و یاد فقیر فقرا میفتین و هزارتا بد و بیراه میگین!!
      شما غرب زده ها کلا تکلیفتون با خودتون معلوم نیست!
      هز چی غرب میگه میفته رو زبونتون!بیچاره هایی هستین که هیچ عقیده ایتون از خودتون نیست..تا چشمتون به زر و زیور دنیا میفته تمام عقده هاتونو با این مسخره بازیا میریزین بیرون!
      ایشالا خدا قلبای بیمار همتونو شفا بده

  107. اناهیتا:

    ادماگاهی برای پوشوندن کمبود هاشون این جوری می کنن بیچاره ها خانواده ندارن.اگه داشتن بااونامی عکسیدن

  108. شیدا 17:

    اگر برهنگی تمدن به حساب میآید حیوانات متمدن ترین موجودات روی زمین هستند(آیت الله مطهری) اینا اصالت خودشونو از دست دادن مگه قراره هرکی پول داشت لباسای تنشو دراره؟؟؟؟؟ شما که پولداری ازش درست استفاده کن متاسفانه افکار غربی هاست که بهتون سرایت کرده..فکر میکنن ایجور باکلاسن درحالی که عینه بی کلاسی و بی فرهنگیه خدا به دادتون برسه تو جهنم این پوست قشنگت میسوزه دختر پولدار که فقر فرهنگی و فکری داری….******ما آریایی اما مسلمان هستیم هیچوقت یادمون نرع *****

    • رضا:

      بابام باجنبه با فرهنگ

    • شیدا 17:

      عزیزم از اینک هموطنی به بافرهنگی شما دارم واقعا خوشحالم یه دختر محجبه و عالی..ایشالا خدا نسل این بی جنبه هارو منقرض کنه یادشون رفته کجان و کجا میرن اون دنیا به ریششون میخندیم من نمیگم خودم بی نقصم اما اینا خیلی اوضاشون از من بدتر خاهد بود..*****ما آریایی اما مسلمان هستیم هیچوقت یادمون نرع *****

      • شیدا 17:

        خدایا مرسی که مارو از این بی عقل ها متمایز کردی و مرسی که انقد دوسم داری و گفتی حجاب داشته باشم.. و خدا مومنان را دوست دارد..
        از هموطنای زرنگ و هم عقیده م ممنونم مخصوصا دختر کرد

        • شیدا 17:

          فدای داری گلم کرد هموطن ..
          اگه این دختر پسرای پولدار که حریمی ندارن مثل حیوان، اطمینانی نیست از اینکه پولشون حلال بوده باشه اگه حلال باشه صرف عیاشی و ایجور کارا نمیشه پس هیچکس نباید قبطه زندگی این حیوانات بی ایمان رو بخوره. همین که آبرو براشون مهم نیست کافیه که کسی نگه خوشبحالشون اینا بدبخت ترین آدما هستن… آریایی عزیز اصالت خودت رو نباز..

          • اقای کریمی:

            تن داده است چشم حریفان چو خواب را
            غافل شدند جمله عفاف و حجاب را
            بی بند و بار زن چو برون آمد از نقاب
            از دشمنان گرفت طریق عتاب را
            چون ماهواره‌ها به خدا حمله می‌کنند
            هشدار زن فرو شدن و منجلاب را
            ای بی حجاب از چه کنی جلوه دروغ
            وا داده‌ای زدست حساب و کتاب را ؟
            همچون گهر میان صدف باش ای عزیز
            عریان مشو و تن مده این اضطراب را
            از دامن تو مرد به معراج می‌رود
            گل باش و پرده‌داری بوی گلاب را
            “امیر عاملی”

            • ستاره:

              بابا بزار اینجوری باشند برن جهنم . همه که قرار نیست برن بهشت . باید بهشتیها قیامت بر جهنمیها تا ابد فخر بفروشن اه چی دلسوزم هستن

              • طناز:

                اخ جون در بین انسانهای واقعی حیوان هم هستند . خوش باشید انسانهای واقعی که حیوانات بالا از شما به خاطر هرزگی و حیوانیت برهنگی عقب ترند . اخ جوووووووووووووون

      • vahed17:

        مطمین باش بار کج به منزل نمیرسه………

  109. بیتا:

    پول دارن دوست دارن عشق کنن به شماچه

    • نام شما...:

      بیتا خانوم ما کاری نداریم ، عشق کنن، ولی چیزی به اسم حقوق اجتماعی وجود داره که اینا رعایتش نکردن،البته خورده ای به این افراد نمی گیرم چون قطعا مسلمون نیستن ، مسلمونی آداب و رفتار و قوانینی داره که ذره ای اش تو حرکات و رفتار اینها دیده نمیشه ،مشکل ما با حقوق اجتماعی گد مال شده مونه ، اینها به حرمت انسان بودن توهین کردن، رفتارهای حیوانی ،شهوت پرسستی و انجام هر کاری برای بقای نسل رو به رخ دیگران می کشن و در صفحات اجتماعی می زارن و دیگران رو به اون تشویق می کنند!

    • narges:

      اااااِ…واااقعا چقدرررر جالب!!
      تا حرف از نڌری و سفر حج و کربلا میشه که غر میزنین و یاد فقیر فقرا میفتین و هزارتا بد و بیراه میگین!!
      شما غرب زده ها کلا تکلیفتون با خودتون معلوم نیست!
      هز چی غرب میگه میفته رو زبونتون!بیچاره هایی هستین که هیچ عقیده ایتون از خودتون نیست..تا چشمتون به زر و زیور دنیا میفته تمام عقده هاتونو با این مسخره بازیا میریزین بیرون!
      ایشالا خدا قلبای بیمار همتونو شفا بده

    • ناهید:

      آره والا
      بریدبه جااینحرفابه زندگیتون برسید

  110. بهلول 2015:

    با سلام
    به اسم کلاس و آزادی، کارهای یک حیوان البته پایین تر از آن را انجام می دهند.
    حجاب حصار نیست، محفافظ برای حرمت و انسانیت و شرف است:
    حجاب ماند به پوست یک لواشک چو برکندی بلیسند زیر او را
    حجاب دانی به سان یک حفاظ است نگه دارد درونش از تهاجم

  111. شایان:

    درخت هرچه پربارتر افتاده تر ورودخانه هرچه عمیق تر ارام تر.اینا تازه به دوران رسیده اند.

  112. faren:

    خیلی خوبه خوشم اومد… باریکلا به این سلیقه های خوب…

  113. الناز:

    وای خدا چقد عقب مونده اند این برهنگان حیوان صفت . خوش به حال خودم که اشرف بر این برهنگانم . متاسفم واسه عقل ناقصشون .

  114. اراگل:

    من واقعا حالا دارم میفهمم که چقدزر ایرانیا حسودن و نمیتونن ببینن که دیگران چیزی داشته باشن واقعا که شما که اینقدر ادعاتون میشه چرا اینقدر تو کار مردنم فضولی میکنین

    • دختر روشنفکر:

      مردم حسادت پولشون رو نکردن احمق . مردم از فسادشون حرف زدن .. واقعا هم بی کلاس و عقده ای و حیوانن

      • محسن:

        شما چرا اینقدر زورت گرفته؟نداری واسه همون…

    • faren:

      هاهاها… دقیقا منم موندم تا کی اینا می خوان توو زندگی مردم رک بکشن و حسادت کنند و عقده هاشون رو با تنگ نظری بیان کنند و سلیقه عده قلیلی رو به سلیقه عمومی تحمیل کنند… جای شما باشم به علایق جوونها و مردم احترام میذارم…

      • ثریا:

        تنگ نظر تویی که قدر خدا رو نمیدونی که اینهمه نعمت بهت داده اونوقت توی تنگ نظر اینطوری داری از امانت خدا چشم و گوش و زبان و دست و جسمت استفاده میکنی . تو یک حیوان عقب مانده ای خیلی مونده به اشرف مخلوقات(مومن) برسی . چقدر خوشحالم که بشرهایی هستند که از ما خنگترند و عقب مونده ترند . به خودم میبالم که خدا رو دارم ولی عقب مونده های بی دین ندارند . اخ جــــــــــــون .

        • هیچکس:

          خدا وکیلی یه با ر دیگه نظرتو بخون ببین چند تا فحش و بد وبیراه گفتی بعد بیا در مورد تنگ نظری و دین حرف بزن و به خودت ببال

  115. ریحانه:

    خوش به حالشون ما که با یه حقوق معلمی زنده بمونیم هنر کردیم تا ده روز اول ماه پول داریم بقیش هی برو قرض کن واقعا خوش به حالشون

    • دختر باکلاس:

      ثروت واقعی عقل و شعور و انسانیت و وفاداری به خدا و سرمایه گذاری اخرته که بالاییها ندارند .. مطمئن باشید این بالاییها با این حیوانیتشون و غرب زدگیشون حتما لقمه ی حروم خوردند . واقعا متاسفم که اینقدر این ارازل اوباش های بالا بی کلاس و بی فرهنگ و غرب زده اند . حیوااااانات کج فکر متمدن

  116. z-h:

    هیچ کس نمیتونه ازدست مجازات های خدا دربره خدا هیچ کسرو بیجواب نمیزاره.به حساب فاسدان خوب میرسه.

  117. ***:

    مگه فضولین دارن خرج می کنن خوب

    • افسانه:

      خرج کردن فاسدانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  118. مینا:

    خداییش نظرمو ثبت کنید

    اول اینکه به ما ربطی نداره دوم : هرکسی رو تو قبر خودش میزارن سوم: شیوه زندگی (لایف استایل) مربوط به زندگی شخصیه و اینکار ما یه جور فضولیه چهارم اگه پول پدرشون باشه و اگه اون پول پول بیت المال و دزدی باشه خدا ازشون نگذره و هرچی خوردن ده برابرشو پس بدن ولی اگه واقعا براش زحمت کشیدن نوش جونشون

    • دختر باکلاس:

      مینا به ما ربطی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی هم ربط داره خانم . حق اجتماعی رو باید رعایت کنن تو خونشون چهلر دیواریشون هر غلطی کردن به ما ربطی نداره . اگر بافرهنگ بودند میفهمیدند و فرهنگ خورده تو سرشون بی فرهنگها ی غرب زده

      • امید:

        اگه از شما تو لباس خونه ازتون عکس بگیرن میشه بگن واسه چی شما واسه چی تو خونه اینجوری لباس میپوشین؟دختر خوب امر به معروف جایی باید باشه که احتمال تاثیر گذاریش باشه.اگه امر به معروف کنی و بهت بگن به شما چه خوبه؟متاسفانه حکایت ما ایرانیها حکایت منجمیه که کل ستاره هاررو میشناخت اما از خونه خودش غافل بود

    • Hesam.gh:

      با گفته ی اول میافتم اما تا حدی که باعث آسیب های اجتماعی و فساد نباشد با گفته ی دوست هم موافقت اما تا زمانی که از یک خیابان های تهران گذر کنیم بچه ای رو نبینیم که برای رفع نیاز های معیشتی خود داره فال حافظ می فروشد درباره ی قسمت سوم ات هم باید گفته باشم که همانطور که گفتی شیوه زندگی(Life style) یک بحث شخصی پس چرا این افراد مسایل شخص خود را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که روزانه هزاران بازدیدکننده دارد می گذارند؟در رابطه با گفته ی چهارم ات هم باید که از آنجا که نمی دانم راه کسب درآمد این افراد(یا والدینشان)قضاوت نمی کنم اما طبق آمار های داده شده ایران یکی از بیشترین اختلافات طبقات اجتماعی در جهان را دارد از این رو این افراد را مقصر نمی دانم بیشترین این اختلافات بخاطر فرهنگ سازی ها و سیاست های دولت است ناگفته نماید در همه ی کشور های جهان اختلاف طبقاتی وجود دارد اما نه به این مقیاس.در رابطه با ثروت هم باید بگویم که در هیچ جای از ادیان نگفته است که ثروت و مال بر انسان حرام است اما از آنجا که ثروت از راه کسب حلال جمع آوری شده باشد.
      موفق باشید

    • گمنام:

      همینا هستن که با ماشین گرون قیمت میان بیرون اگه ماشین ما بهشون بخوره یه خط کوچیک بیفته اسفالتمون میکنن.پس به ما ربط داره.همینا هستن از پولداری و خوشی زیاد تو خیابون ویراژ میدن اسایش مارو میگیرن.پس به ما ربط داره

  119. ی بدبخ...:

    هه!
    من چارساله ی مانتورو میپوشم اون وخ اینا…..
    واقعن دوس دارم بدونم خدا چرا ب ما پول نداد…هیچ کودوم ازین ژیگولا ک کار نکردن همش مال باباهس دیگه

    • ***:

      هرکی به خودش پیشرفتش دبط داره

    • پری:

      امتحان خدا اینه که گاهی به عده ای مال و ثروت میده و گاهی عده ای رو با نداری و فقر امتحان می کنه حتی این در بین پیغمبران و امامن هم وجود داشته ، مثلا حضرت ایوب که چیزی از دارایی دنیا کم نداشت و بنده بود وقتی خدا همه چیزش رو ازش گرفت باز هم بنده بود و تو آخرت خدا مثال همین پیامبر رو برای این آدمها میزنه که نگن ما غرق ثروت بودیم و وسوسه دنیا این کار رو کرد ، خدا میگه این هم بنده من بود و ولی غرق دنیا نشدتو چه فرقی داشتی در مورد فقر هم همین طور…

      • گمنام2:

        ما حوصله نداریم من بخاطر بیکاری مجردم ۳۲سالمه

    • علی:

      اینا بچه دوتا دکتر یا … هستن، یا از یه راهی دیگه که به ما مربوط نمیشه پولدارن.
      بیل گیتس( پولدار ترین انسان روی کره ی خاکی) میگه که:
      اگر فقیر به دنیا آمدیم مقصر ما نیستیم،،، اما اگر فقیر از دنیا برویم مقصر خودمان هستیم.
      و اون خدا نیست که میاد مثلا ۴ میلیارد به یکی میده به یکی دیگه هیچی بلکه هرکسی به اندازه ی زحمتی که کشیده پول دار شده ( حالا کاری به حلال و حرا مش ندارم) چون بعضی ها کامنت میزارن که اینا پولشان از راه حرام بدست آوردن و میرن جهنم، خب عزیزم تو مطمئنی که اینا پولشون حرامه؟ اصلا شاید اینا جدا از این کارشون از منو تو صدبرابر بیشتر ثواب کرده باشم.

      • رضا:

        علی واقعا بانظرات موااافقم

      • رضا:

        علی خیلی باهات موافقم

  120. زهرا:

    ن عزیزم مال عرب ها نیست ولی این ها یه چیزی یاد گرفتند و اونو میگن من با نظر شما موافقم حتی خدا خودش تو قران گفته که ای پیامبر(حضرت محمد ص)قطعا تو جز رحمتی برای جهانیان نیستی اما مردم ما برای مسلمان نبودن این بهانه رو میارن

    • یک دختر کردباغیرت مشهدی:

      عزیزم زهرا جون تو باید به بدحجاب ها بگی عرب جاهل چون در واقع هم همین طوره . برو تاریخ عربهای جاهل رو بخون میفهمی یک مشت حیوان بی دین خودنمای جاهل بودن .. بدحجابها در واقع غرب زده و فریب خورده و عرب جاهل و ساده لووحند . تو خدای خودت رو به هیچی نفروش

  121. زهرا:

    اول اینکه طرز زندگیشون به خودشون مربوطه اما ما حق قضامت نداریم اما این بانوان و اقایان بین شرق و غرب معلق هستند از طرفی دلشون میخواد مثل غربی ها زندگی کنند اما فرهنگ شرقی ایجاب نمیکنه این ادما نمیخوان باور کنند ایران یه کشور اهل تشیع هستش میگیم مسلمان شید میگن مگه عربیم ما پارسی هستیم اخه یکی بگه در ایران باستان این قدر دختر ها وپسر های بی عفت داشت امید وارم روزی رو نبینیم که ایران ما یه ایران پر از دختر پسر های بی بندوبار باشه وجوان هایی داشته باشه اهل علم ودانش مثل پیامبر اسلام بوعلی حافظ مولانا وهزاران هزار عالم دیگر به امید روزی که همه مون یک صدا یک دل نام کشورمون رو فریاد بزنیم

    • حوا:

      زهرا جان تو تا حالا نشناختی غرب زده ها رو که برای توجیه کارشون از هر اراجیفی استفاده میکنن .. شما چه جوابی میدی ؟؟؟ مگه مسلمانی و خدا ماله عربه ؟؟ مگه قران کتاب عربهاست یا حضرت محمده ص ؟؟ قران کتاب خداست .. خواهشا زرنگ باش و اراجیفشون رو جواب حق بده .. عربها که از همون قدیم جاهل بودن بدحجاب و خودنما و خونخوار.. عزیزم ساده لوح نباش جوابشون رو محکم بده . در دنیا همیشه خوب و بد هستند این قانونه طبیعته . همه که لیاقت بهشست رو ندارند هر کسی ظرفیتی داره ..

  122. فرناز:

    به اینا چه ربطی داره که بقیه پول ندارن

    • RF:

      همین نظر ک “به من چ ک دیگران فقیرن وپول ندارن؟!” باعث شده ک خیلی از آدمای پولدار به دیگران کاز اونا تو وضع مالی ضعیف تری قرار دارن کمک نکنن. اگه همین نظریه از بین بره خیلی اوضاع جامعه بهتر میشه

    • vahed17:

      اگه آدم از انسانیت بدور باشه حرف شمارو لایک میکنم یعنی همون قانون جنگل بخور تا خورده نشی
      اما اگر حرف از انسانیت و بشریت باشه واقعا متاسفم براتووون

    • گمنام2:

      بله کشتن یا سرقت مسلحانه از اینا حکم جهاد را دارد

      • علی:

        گمنام۲ الان این قانون و خودت دراوردی؟
        مگه تورو جای اینا تو قبر میزارن؟
        تو از کجا میدونی اینا غیر از این کارشون به انسان های دیگه هم کمک نمیکنن؟

  123. حدیثه:

    ماکه بخیل نیستیم کار میکنیم پول در میارریم موضوع اینجاس از راه حلال وقانع نمیشه یه همچین چیزایی به دست اورد دست خدا صدا نداره حتما یه روزه یه حالت عادی بر می گردن حالا اون دخترا یا مسلمون نیستن که حضرت فاطمه (س) یادشون رفته یا…. الله و علم

    • شیرین:

      من صاحب خونمون خیلی پولداره یعنی میلیاردرند . ولی خیلی مومن و بافرهنگند.نمازاشون اول وقت ، حجاباشون کامل ، خیلی هم باکلاسند ولی ساده زیستند . خیلی ادمهای باوقار و سنگین و باجنبه و خوبی هستند . و خیلی هم جنگجو ولی متواضعند . دخترشون دوسته منه خیلی قوی و قدرتمنده یعنی اگر مشت این دختر تو دهنه کسی بخوره در جا طرف میمیره . خیلی این دختر هنرمندم هست خیلی نازه . ولی در کل خیلی بافرهنگند . اصلا یک ذره عقده در درونشون نیست . اصالتا کرد هم هستند و مشهدی .

      • نام شما...:

        خوب منم کردم و با مامان و پدرم وخواهرم زندگی میکنم و ثروتمندیم الهی شکر. و من از همه شون باجنبه ترم واگر کل کرمانشاهخ رو بهم بدن اصلا ذره یی از جای خودم در نمیرم و شکر میکنم که خدا این موهبت رو درونم جا داده وبله اصولا آدم بی جنبه هام پولدارن این جور فک میکنم من نمیدونم شاید اشتباه میکنم

      • مهدی:

        ببین این صاحب خانه پسر مومن با شغل خوب درامد خوب خانه ماشین معمولی.برای دامادی نمیخواهند

    • RF:

      کی گفته از راه حلال نمیشه به ثروت رسید؟! اگه کسی واقعا با خدا باشه مطمئن باش خدا نه تنها اون دنیا بلکه همین جاهم هواشو داره.به شرطی ک خود طرف جنبشو داشته باشه.خیلی آدمای متدین هم هستن ک ثروتمندن و همیشه خمس و زکاتشون رو میدن

    • RF:

      کی گفته از راه حلال نمیشه به ثروت رسید؟آدم اگه واقعا با خدا باشه خدا هم نه فقط اون دنیا, اینجا هم هواشو داره.زیادن آدمای ثروتمند متدینی ک همیشه خمس و زکات مالشون رو پرداخت میکنن و دین و ایمانشون هم خیلی قویه

      • کنجکاو:

        دوست گرامی اینکه کسی پول دار هست زحمت کشیده شکی نیست ولی انصافاو فقط انصافا چند درصد ما اگر پول دار هستیم نون تورم و گرونی و … چیز دیگه رو خوردیم؟
        انصافا فکر کن جواب بده بیش از ۹۰% پولدارهای ما حاصل این اقتصاد و مدیریت نابسامان هستند پس نتیجه اختلاف طبقاتی و … و اون ۱۰% باقی مانده هم فقط جهت ابجاد استثنا تخفیف دادم که نه در ایران در دنیا اختلاف طبقاتی حاصل انحصار و فرصت طلبی است وگرنه دوست من انسان منصف نوع دوست واقعی که به زیر دستش برسه کارگراشو کاملا تامین کنه با مردم با دلسوزی و مروت برخورد کنه از انحصار و زور بدور باشه و در معاملات ،خود کارشو را با انصاف و عدل انجام بده با تورم و سود چند برابر و اجناس فاسد و تقلبی و انبار محصولات جهت گران شدن و خرید زمین و دلالی زمین و کارشکنی و تصرف مال مردم و سواستفاده از وام و امکانات دولتی یا مدرک (مانند برخی مهندسان و پزشکان)… نکنه پولدار میشه ولی بعد سالهای طولانی و همچنین در یک حد خاص
        پیرمردی میلیاردها زمین و مغازه داشت پرسیدم پولداری خوبه گفت پسرم پولدار نیستم خانه و مغازه ام به یکباره رونق گرفت گفتند من پولدارم ولی خود میدانم که نیستم چون چیزی اضافه نکردم و هر چه کار کردم صرف زندگی ام شد و پس اندازی ناچیز پس پولدار بودن من وقتی حاصل کار نیست چگونه بگویم که هستم سالها زحمت کشیدم از هرکاری بگی انجام دادم حاصلی نداشت اما گرانی مرا پولدار کرد
        از یک غیر ایرانی پرسیدم چکاره ای گفت جراحم گفتم پس نونت تو روغنه تعجب کردو گفت چرا گفتم تو کشور من اینطور هست باز خندید گفت در کشور من اگه از نظر مالی کارمو بگم زیاد واسشون جالب نیست بعضابه شوخی میگند یعنی شما کسی ام پیدا میکنید جراحی کنید تا پول در بیارید؟ درامد ما خوب هست ولی عالی نیست در یک حد مشخصه و نزدیک درامد خیلی از مشاغل دیگه
        حالا من تو این موندم چه کسی در این کشور واقعا با اطمینان کامل می تونه بگه درامدش فضای هست ولی کاملا شرعی و انسانی!این انسانی بودنش خیلی معنی میده

    • اشکان:

      اگه نمیشه پس چه طور حضرت سلیمان(ع)تمام ثروت دنیا و ماده و جن و باد و … رو هم در اختیار داشت اونم فقط با یه دعای ساده؟
      نتیجه میگیریم اگر از خدا بخوایم بهمون میده منتهی اگر لیاقتشو داشته باشیم که حضرت سلیمان(ع)ظرفیتشو داشت.
      حتی خود پیامبر(ص)هم اشاره کردند که اگر دعا کنم تمام کوه ها برایم زر(طلا) خواهد شد ولی به آنچه خداوند به من روزی داده قانعم.

    • علی:

      کس نگو

  124. ساجده:

    واقعا براشون متاسفم.

    • بدحجاب ها 4 گروه هستند:

      چهار نوع بد حجابی داریم، آن را اینگونه برشمرد که یک گروه زنان خیابانی هستند.
      گروه دوم مانکن‌ها هستند که سازمان یافته از صهوینیست پول دریافت می‌کنند تا از صبح تا شب با نوع خاصی از پوشش در خیابان‌ها بگردند
      و گروه سوم کسانی هستند که بر اثر مال حرام و خانواده ی بی ریشه و ناسالم به این درد مبتلا شدند.
      چهارم بخش زیادی از زنان بدحجاب در جامعه هستند که از روی ساده لوحی و غفلت و ندانستن درست مطلب و غرب زدگی در این وضعیت به سر می‌برند .

    • بی پروا:

      متاسف چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ بی عدالتی محض در جامعه ، یکی از بس داره نمی دونه چه کنه یکی از بس نداره نمیدونه چه کنه؟؟؟؟

  125. على:

    سلام : ناراحتى ملت از همین اوضاع هست
    شما فکر میکنید اگر هم اینها را دستگیر کنند چى میشود به خدا قسم با یک تلفن از آنها معذرت هم مى خواهند و سریع آزاد میشوند به یک ساعت طول نمى کشد اصلأ به پاسگاه نمى روند همان محل یک تلفن کار خاتمه مى یابد با عذر خواهى ماموران عزیز و زحمتکش بعد ماموران با خود فکر میکنند ما چطور زندگى میکنیم این پول دارها چطور زندگى میکنند ما فقط زنده هستیم ولى اینها زندگى میکنند قانون براى همه اجرا نمى شود موفق باشید

  126. عشق خدا:

    قران رو الگوی زندگیمون قرار بدیم به خدا وقتی یک دور کامل با معنی ادم قران رو میخونه عاشق خوندنش میشه .. من امتحان کردم وقتی یک دور کامل قران رو با معنی خوندم دوباره حریص شدم و الان بار دوومه که دارم میخونم و دارم تمومش میکنم .. قران کتاب هیچ بشری نیست قران کتاب حضرت محمد نیست قران کتاب خداست که به دست حضرت محمد ص نوشته شده برای تمام مومنان نه فقط اعراب .. اگر قران کتاب اعراب بود یک خط فقط یک خطش میگفت ای اعراب گوش کنید در صورتی که هیچ جایی نگفته .. و تمام خطاب قران ای اهل ایمان است حالا فرقی نمیکنه این اهله ایمان ایرانی باشه عرب باشه چینی باشه یا فرانسوی یا امریکایی … سعی کنیم قدر قران رو بدونیم قدر شیعه بودنمون که جهان حسادت میکنند . و قران رو در اغوش بگیریم نه در طاقچه ای که گرد و غبار گرفته .. قران اگر در خانه باشد و گردوغبار بگیرد به مرور زندگیمون هم گردوغبار میگیره . بچه ها زرنگ باشیم و فریب جنگ نرم رو مثل بالاییها نخوریم که به ما انگ فریب خوردگی یا غرب زدگی بزنن و دشمن به ما بخنده و منتظر نقشه های شوم بعذیشون باشن . اگر ما زرنگ باشیم و از جنگ نرم پیروز دراییم دشمن ناامید میشه و ما قدرت اول جهان خواهیم شد انشالله … جنگ نرم رو ببینیم کلیپ هاش و زرنگ باشیم و خنگ نباشیم .

    • ما شیعه ی واقعی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟:

      آیا ما واقعا شیعه علی علیه السلام هستیم ؟

      امام کاظم (ع) می فرمایند:

      اگر شیعیانم را زیرو رو کنم جز ادعا چیزی دیگری ندارند
      اگر آنان را آزمایش کنم سر از ارتداد در آورند
      واگر ایشان را تصفیه نمایم از هزار نفر جز یک نفر خالص وبی غش نباشد !
      واگر غربالشان کنم با من جز خواص و نزدیکانم نمانند !

      فراوانند افرادی که بر پشتی ها تکیه می زنند و میگویند :
      ما شیعه علی (ع )هستیم !
      شیعه علی علیه السلام کسی است که :
      کردارش گواه رفتارش باشد !

    • داداشی:

      ایرانیها به دو دسته تقسیم میشن در این زمانه .. دسته ی اول ایرانیهایی هستند که مثل کیان ایرانی که ایرانی بود در زمان مختار شیعه ی واقعی هستند که به خونخواهی امام حسین برخاست و مغزشون واقعا مغزه و زرنگن و بافرهنگند فریب غرب زدگی رو نمیخورند و دسته دوم ایرانیهایی هستند که واقعا ساده لوح هستند و بدون تحقیق و بدون مطالعه بدون شعور فریب غرب زدگی و تهاجمات فرهنگی رو خوردند و واقعا ادمهای خنگی هستند و از ظاهرشون هم مشخصه . درود بر ایرانی اصیل درود بر کیان های ایرانی که واقعا زرنگند و فریب نمیخورند .

  127. شهدا شرمنده اایم:

    خدا لعنتت کنه جلال میاهی .. هر کی هر چی تو دنیا داره و نداره به خدا ربط نداره . خودت بی عرضه هستی بی عرضگیت و به دولت یا خدا نچسبون . چقد مردم پرووووواند خداوکیلی

    • ارش:

      یه مشت لخت پاپتی عقب مونده ی بی کلاس غرب زده .. گوسفندای بدبخت بعععععععععع میکنن

  128. جلال میاهی:

    یکی راه دادی صد نازنعمت یکی را ریدی به هیکلش تا به قیامت بله دوست عزیز فقط دست بالای ان گفته در قران دوسث داشتم میدم دوست داشتم میکنم بس دوس بشو به بالای جلال میاهی ۰۹۱۷۷۰۸۱۶۵۵

    • ایرانی:

      وای خدا چقدر بی کلاس و غررررب زده !!!! فریب خورده های بدبخت ..

      • شیعه ی واقعی:

        برای ما دو تا سفره پهن است .یکی سفره ی شیطانی و یکی سفره ی الهی . سفره ی شیطانی زرق و برق زیادی دارد ولی پوچ و توخالی است و چند روزه است . مثل کف روی آب است و عمرش خیلی کوتاه است . مشکل ما در جهان بینی ماست . تا وقتی ما جهان کوچک را در حد دنیا ببینیم انتخاب ما این جوری می شود یعنی بخاطر اینکه می خواهم چند تا تار مویم را بیرون بیندازم از اطاعت خداغافل می شوم . من عقب می مانم ، ماه رمضان تمام می شود و روز قیامت می آید. یکی از اسامی روزه قیامت یوم الحسره است . در آن روز این دختر خانم می فهمد که چه چیزی را به چه بهایی از دست داده است . گل ماه رمضان تمرین تقوا است . گل ماه رمضان لعلکم تتقون است . تقوا یعنی اینکه من خودم ،خودم را مدیریت و کنترل کنم . کسی که می خواهد رانندگی بکند و آنرا مدیریت بکند باید ببیند که تا چه حدی می بیند . کسانی که چشمشان ضعیف است اجازه ی رانندگی بدون عینک را ندارند . تمام مشکل ما در این تردیدها این است که دید ما کم است . دید ایشان ایناست که اگر من با این قیافه بیرون نیایم ، پیش بعضی ها کلاسم پایین می آید.اگر ما یک لحظه به صحرای قیامت فکر کنیم ، می بینیم که در آنجا از ما می پرسند آیا می ارزید که شما بخاطر چهار روز دنیا این همه پاداش را از دست بدهید ؟ آیا ده سوره تبارک می فرماید: اگر من کمی حرف گوش می کردم و فکرمی کردم ، من جزو اهل جهنم نبودم .این دوست می تواند از خوبی های او استفاده بکند و از بپرسد که تو چرا این همه خوبی های دیگر را انجام می دهی ؟ او می گوید بخاطر قیامت این کار را می کنم . به او بگوید : تو که دید وسیعی داری ، چرا در این مورد این کار را انجام می دهی . این یکی از شیوه های امر به معروف و نهی از منکر است . واقعیت معروف و منکر را برایش باز بکن .

        • ایرانی روشنفکر:

          افرین بر شما که با نظراتتون نشون میدین که زررنگید و اعراب جاهلی و غرب زده نیستید . همیشه ما با ایمانمون و حجابمون نشون بدیم که اعراب جاهلی و غرب زده نیستیم ..چون اعراب جاهلی کثیفترین و خودنماترین و خونخوارترین بشر بودند و الان هم عملکردشون رو در یمن میبینیم .. خداوند در قران گفته لاتبرجن تبرج جاهلیت ..خود رو مانند زنان جاهل (عصرجاهلیت) برج نکنید .

          • حمید رضا:

            مرگ بر شیعه های ساده لوح فریب خورده ی بی فرهنگ غرب زده . مرگ بر بدحجابان عرب جاهلیت . درود خدا بر باغیرررتان و محجبه های زرنگ و باخدا و اصیل و باهویت و بافرهنگ

            • حجاب ایران باستان:

              ایرانی از دوران باستان پوشش و حجاب را نه تنها مختص زنان بلکه آن را از ویژگی‌های اهورایی مردان نیز می‌پنداشته و در مقابل، برهنگی و بی بند و باری را اهریمنی می‌دانسته است.
              به گزارش شبکه خبر، نقش‌ها و کتیبه‌های بر جای مانده از داخل و خارج از مرزهای ایران کهن، از هزاران سال پیش، گواهی می‌دهند که نیاکان پارسای مردمان سرزمین پارس، نسبت به بسیاری از مردمان هم عصر خویش معتقدتر و پایبندتر به حفظ این ارزش آسمانی بوده‌اند.
              وشش زنان در ایران باستان همواره سبک و اسلوب خاصی داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و در طول تاریخ به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی‌برده‌اند.
              ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته‌است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.
              دایره‌المعارف لاروس نیز پیدایی حجاب زنان را به ایران باستان نسبت می‌دهد. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده‌است: تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس (فارس) قدیم وجود داشته ‌است.زرتشت در حدود بیش از هزار سال (و به روایاتی بیش از هزاران سال) پیش از میلاد مسیح، در کتاب «یسنا» بر عفت سرشتین در کنار پوشش ظاهری پافشاری کرده ‌است.
              بر پایه آنچه از این دین باستانی ایرانیان برمی آید و موبدان هم اکنون نیز بر آن پافشاری می‌کنند ؛ پوشش زن باید به گونه‌ای باشد که حتا یک تار موی او نیز آشکار نگردد.
              در خرده اوستا نیز چنین آمده ‌است: «همگان نامی ز تو بر گوییم و همگان سر خود را می‌پوشیم و آن گاه به درگاه دادار اهورامزدا نماز می‌کنیم».
              پس بدحجابها اصیل نیستند و بی فرهنگند .

              • سپیده:

                من قبلا بدحجاب بودم و محجبه شدم حالا به دلایلی که اشتباه کرده بودم ..الان که محجبه شدم میفهمم که چقدر محجبه ها و مومن ها زرنگ و باسیاستند که حجاب رو محکم نگه داشتن . باید بری تو حالش . واقعا اعتراف میکنم بدحجابی و بی حجابی مفته و بدون هنر بدست میاد . واقعا دخترهای بدحجاب و بی حجاب خنگ و ساده لوحند واقعا .

                • الهام:

                  چقد عقب مونده و بیکلاسن خدا شفا بده حیوانات را .

                  • دختر ناز:

                    این عقب مونده ها ایرانی نیستن قیافه هاشون رو نگاه کنین اصلا شبیه ایرانی ها نیستن .. این رو معلوم نیست رفتن از کجا اوردن فقط خواستن نظرها رو بدونن

                  • دختر ناز:

                    نگاه کن بی فرهنگ ها چطوری پشم هاشون بیرونه خدا بزنه به کمرشون الهی . اینها هم وطنانه ما نیستن بلکه قربانیان جنگ نرمند و فاسد شدن و شدن یه مشت اجنبی فاسد و دیگه هم وطنانه ما محسوب نمیشن . باید اینها رو متلاشی کنیم به یمن خداوند . این اجنبی ها مثل میکروب فاسد شدن افتادن تو جامعه و جامعه رو واگیردار میکنن . اینجا وطن مومنان است نه اجنبی های فاسد میکروب

            • پرستش:

              اقا لعنت کردن برادر یا خواهر مسلمون اصلا درست نیستتت.

        • ما اعراب جاهلی و غرب زده نیستیم .:

          عرب در دوران جاهلیت وعده ها و وعید (تهدید) هاى خداوندى را مورد اهمیت قرار نمى دادند و آنها را تکذیب مى نمودند. «یظنون بالله غیر الحق ظن الجاهلیه؛ آنان گمان ناحق درباره خدا (و وعده ها و وعیدهاى او) که همان گمان جاهلیت است دارند.» (آل عمران/ ۱۵۴)
          ۲- در دوران جاهلیت حکم بر مبناى هوى رائج بوده است. «و ان احکم بینهم بمآ انزل الله و لا تتبع اهوآئهم و احذرهم ان یفتنوک عن بعض مآ انزل الله الیک، فان تولوا فاعلم انما یرید الله ان یصیبهم ببعض ذنوبهم و ان کثیرا من الناس لفاسقون* افحکم الجاهلیه یبغون و من احسن من الله حکما لقوم یوقنون؛ و اینکه میان آنان مطابق آنچه که خدا نازل نموده است،حکم کن و از هوى هاى آنان پیروى منما و بر حذر باش از اینکه تو را از بعضى حقایق فرستاده شده از طرف خداوندى به سوى تو منحرف نمایند. اگر آنان از تو روى گرداندند، بدان که خداوند می خواهد آنان را به مجازات بعضى از گناهانشان گرفتار بسازد و قطعا عده کثیرى از مردم فاسقند. آیا آنان حکم جاهلیت را می خواهند و کیست بهتر از خداوند در حکم فرمودن براى کسانى که یقین آورده اند.» (مائده/ ۴۹- ۵۰)
          ۳-بى پروائى زنان در ظهور در میان مردم از مختصات جاهلیت بوده است. «و قرن فى بیوتکن و لا تبرجن تبرج الجاهلیه الاولى؛ اى زنان پیغمبر در خانه هاى خود مستقر باشید و مانند ظهور در دوران جاهلیت اولى در میان مردم ظاهر نشوید.» (احزاب/ ۳۳) مقصود از جاهلیت اولى، دوران تاریک جاهلیت پیش از بعثت پیامبر اکرم (ص) می باشد. در حقیقت مقصود از «اولى» گذشته و قدیم است. البته اقوال دیگر نیز در تفسیر «اولى» وجود دارد که به قول مرحوم علامه طباطبائى مستند به دلیل نمى باشند.
          ۴- حمیت و تعصب و پافشارى درباره معلومات ناچیز و خواسته هاى بى اساس، از بارزترین خواص زندگى در جاهلیت بوده است. این خاصیت تباه کننده ترین پدیده اى بود که زندگى مردم آن دوران را در خود فرو برده بود. «اذ جعل الذین کفروا فى قلوبهم الحمیه حمیه الجاهلیه فانزل الله سکینته على رسوله و على المؤمنین و الزمهم کلمه التقوى و کانوا احق بها و اهلها و کان الله بکل شىء علیما؛ چون آنان که کفر ورزیدند حمیت و تعصب در دلهاى خود قرار دادند حمیت و تعصب جاهلیت پس خداوند آرامش خود را بر رسولش و بر مؤمنین فرستاد و آنان را به اعتقاد و حرکت تقوائى الزام (موفق) فرمود، رسول خدا و مؤمنان شایسته تقوى و آرامش و داراى هلیت براى آن بودند و خداوند به همه چیز دانا است.» (فتح/ ۲۶)
          این پدیده بنیان کن مردم آن دوران را به روزگار سیاه نشانده بود. پرستشهاى جاهلانه که خود کشف از ضعف نفس و محدودیت اطلاعات و کوته بینى می نماید، مانند نژادپرستى که در قبائل عرب بیداد می کرد، همه سطوح روانى مردم جاهلیت را فرا گرفته بود. می توان گفت: اصلا پدیده اى به نام حیات و جان که در همه افراد نوع بشر وجود داشت براى یک فرد جاهلى مطرح نبود تا درباره احترام و ارزش آن دو بیندیشد امیر المؤمنین (ع) در توصیف و بیان خواص جاهلیت مطالبى می فرماید که باید مورد توجه قرار بگیرند. از آن جمله در توصیف بنى امیه می فرماید:
          ۱- و می فرماید: «ترد علیکم فتنتهم شوهآء مخشیه و قطعا جاهلیه لیس فیها منار هدى و لا علم یرى؛ (فتنه آشوب فساد و تباه کننده) بنى امیه با چهره اى بس زشت و رعب انگیز و گروه به گروه که متصف به جاهلیتند بر شما وارد می شود نه دلیل هدایتى در آنها وجود دارد و نه نشانى که براى هدایت دیده شود و ما صفات رذل آل امیه را می دانیم که آنان چگونه بار دیگر نژادپرستى و مقام پرستى و ثروت پرستى و حیله بازیها در راه وصول به مقاصد خودرا در جوامع مسلمین به راه انداختند.» (نهج البلاغه/ خطبه ۹۳ ص ۱۳۸)
          ۲- و می فرماید: «صدقه به ابنآء الحمیه و اخوان العصبیه و فرسان الکبر و الجاهلیه؛ شیطان را در تهدید به اغواى فرزندان آدم (ع) فرزندان مقاومت در مقابل حق و برادران تعصب (لجوج ها و متعصب ها) و سواران مرکب تکبر و جاهلیت تصدیق نمودند.» (خطبه ۱۹۲ ص ۲۸۷ و ۲۸۸) یعنى آنان با حرکات و اندیشه هاى خود تهدید شیطان را که اغوا کردن بود تصدیق نمودند و اغوا شدند.
          ۳- و می فرماید: «و استخفتهم الجاهلیه الجهلاء؛ خداوند پیامبر اکرم (ص) را در زمانى مبعوث فرمود که مردم در ضلالت و حیرت بودند و مردم آن دوران را جاهلیتى بسیار سخت سبک و بى مغز نموده بود.» (خطبه ۹۵ ص ۱۴۰) و در خطبه ۸۹ می فرماید: «ارسله على حین فتره من الرسل،و طول هجعه من الامم،و اعتزام من الفتن،و انتشار من الامور و تلظ من الحروب و دثارها السیف؛ خداوند متعال پیامبر اکرم (ص) را در دوران فترت (دوران انقطاع رسالت و وحى) فرستاد، در دورانى که خواب امت ها طولانى شده، و فتنه ها قصد جدى (براى به راه انداختن هرج و مرج و فساد) داشتند. در دورانى که امورپراکنده و از هم گسیخته و آتش جنگها شعله ور بود. نور دنیا گرفته شده و تاریکى همه جا را احاطه نموده و دنیا چهره فریباى خود را آشکار ساخته بود. برگهاى (درخت حیات در دنیا) زرد، و نومیدى از بارور شدن آن بر دلها مسلط، و آب رحمت دنیا در آن فروکش نموده بود. علم ها و مشعلهاى روشنگر هدایت از کار افتاده و علامات هلاک بروز کرده بود. دنیاى آن روز چهره خشن و موذى به اهلش نشان می داد و به روى جوینده اش عبوس (متنفر) مى نگریست. میوه دنیاى آن روز فتنه و طعامش لاشه و پوشاکش ترس و هراس و آنچه که روى لباس بر خود مى بستند شمشیر بود.»
          ۴- و می فرماید: «فالله الله فى کبر الحمیه و فخر الجاهلیه؛ از خدا بترسید، از خدا بترسید (یا خدا را در نظر بگیرید،خدا را درنظر بگیرید) درباره تکبر ناشى از مقاومت لجوجانه در برابر حق و افتخارى که در جاهلیت می ورزیدید.» (خطبه ۱۹۲ ص ۲۸۹)
          ۵- و می فرماید: «فاطفئوا ما کمن فى قلوبکم من نیران العصبیه و احقاد الجاهلیه؛ پس خاموش کنید آن آتشهاى تعصب و کینه هاى جاهلیت را که دردلهایتان مخفى شده است.» (همین خطبه ۲۸۸)
          ۶- و می فرماید: «فانهم قواعد اساس العصبیه و دعآئم ارکان الفتنه و سیوف اعتزآءالجاهلیه؛ زیرا آنان (آن پیشتازان که تکبر مى ورزند…) پایه هاى اساس تعصب و تکیه گاههاى ارکان فتنه و شمشیرهاى افتخار جاهلى به انتساب به نسب و نژاد باشند.

          • بدحجابی حق الناس و حق الله است ، حیوان نباشیم .:

            یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :
            یک : در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد . پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود مثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند.
            دو : به جوان بی بند بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند ، ازدواجش عقب می افتد. چون مجانی دارد نیازش را برطرف میکند ، فرد باید نیازش را با ازدواج تامین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.
            سه : چنین خانمهایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشون ظلم میکنند.
            چهار : به متاهل ها هم ظلم می شود زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد ، وقتی به خانه می روند و شروع به بهانه گیری میکند و زندگی ها بهم میریزد.
            وخیلی موارد دیگه مثل پایمال کردن خون شهدا – دل خون کردن مومنان و ترویج بی عفتی و بی حیایی و کمرنگ کردن ایمان مردم و عقب ماندگی روند تحصیلی و کاری و پیشرفت و بالا رفتن سن ازدواج و غیــــــــــره.

            « پس بی حجابی حق الناس است. »
            و خداوند هرگـــــــز از حق الناس نمیگذرد .
            بدحجابان مضر جامعه هستند …

            • جلال:

              بچه ها همه ی بازیگران لاابالی و بی فرهنگ و بی قید و بند و غرب زده نیستند بازیگران زیادی داریم که اینقدر سنگین و باابهت و اصیل و بافرهنگند و مومن و باخدا مثل خانم ایدا فقیه زاده هم خوشکل هم باابهت هم محجبه هم سنگین و باوقار اقای سید جواد هاشمی خانم بهاره افشاری و خیلی خانمها و اقایون که بازیگرند ولی شما یکبار در جشن ها ندیدید و عکسهای خفن و جلف ازشون دیده نشده . خیلی کم تو اینترنت هستند و همون کمشونم باابهت و سنگین .. بازیگران سبک مغز و غرب زده ای مثل نیوشا ضیغمی و مهناز افشار و لیلا اوتادی و سحر قریشی و مریم معصومی و شیوا طاهری و بهنوش بختیاری و بهنوش طبابایی و نرگس محمدی و الناز شاکردوست و نفیسه روشن و اناهیتا نعمتی و انا نعمتی و بهاره رهنما نخاله ها و سبک مغزان و خود هر اشی هستند . همه جا سبک و جلف و غرب زده و عقده ای ظاهر میشن دستشویی میرن عکس میندازن هر کاری میکنن بلافاصله عکس میندازن تو هر مجلسی خودنمایی میکنن مگس های هر مجلسی هستند ..درسته باید از روی ظاهر افراد قضاوت کرد ولی نباید کلی قضاوت کنیم که چون یک عده بازیگر بی بند و بار و سبک مغزند پس همشون اینجوریند .. من دست بوس بازیگران سنگین و با حجب و حیا و اصیل ایرانی مثل ایدا فقیه زاده و سید جواد هاشمی و الهام چرخنده و ازاده نامدار و مرجان محتشم و دیگر بزرگواران اصیل و بافرهنگ و سنگین هستم . و ازشون تشکر میکنم

              • نادر:

                اگر اصالت ایرانی و جد اندر جد ایرانی رو مطاله کنیم میفهمیم که حجاب از زمان شکل گیری ایران بوده و فقط مختص زنان اشراف زاده بوده .. برای حجاب اشراف زادگان سخت گیری میشد و خودشون هم دوست داشتند از روبند استفاده میکردند وتنها کسانی که موهاشون یکم دیده میشد کنیزان اشراف زاده بودند .. پس حجاب اصالت و فرهنگ ایرانیه خیلی مطالعه کردم . و اولین قشری که حجاب رو به دیگر جوامع انتقال داد ایرانی ها بودند . مثل زمان حاضر که حجاب کامل رو اشراف زادگان ایرانی دارند صاحبان قدرت + ۵۰ در صد مردم … الان در کشور ما بدحجابی مال قشرهای عقده ای و فاحشه ها و غرب زده هاست .. وگرنه یک خانواده ی اصیل و بافرهنگ ایرانی بدحجاب نیست .

                • راوی خدا:

                  دو آیه قرآن به صورت صریح بحث حجاب را مطرح کرده اند. آیه ۳۱ سوره نور و آیه ۵۹ سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته اند:

                  «وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى‏ جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبائِهِنَّ أَوْ آباءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنائِهِنَّ أَوْ أَبْناءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ إِخْوانِهِنَّ أَوْ بَنی‏ أَخَواتِهِنَّ أَوْ نِسائِهِنَّ أَوْ ما مَلَکَتْ أَیْمانُهُنَّ أَوِ التَّابِعینَ غَیْرِ أُولِی الْإِرْبَهِ مِنَ الرِّجالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلى‏ عَوْراتِ النِّساءِ وَ لا یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ ما یُخْفینَ مِنْ زینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمیعاً أَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ؛[نور/۳۱] و به زنان مؤمن بگو که چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار که پیداست آشکار نکنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشکار نکنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همکیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود که رغبت به آن ندارند، یا کودکانى که از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت که پنهان کرده‏اند دانسته شود. اى مؤمنان، همگان به درگاه خدا توبه کنید، باشد که رستگار گردید.»

                  • دوستدار خدا:

                    قالَتْ فاطِمَهُ الزَّهْراء – سلام الله علیها – :
                    إنّی قَدِاسْتَقْبَحْتُ ما یُصْنَعُ بِالنِّساءِ، إنّهُ یُطْرَحُ عَلی الْمَرْئَهِ الثَّوبَ فَیَصِفُها لِمَنْ رَأی، فَلا تَحْمِلینی عَلی سَریر ظاهِر، اُسْتُرینی، سَتَرَکِ اللّهُ مِنَ النّارِ ؛
                    حضرت فاطمه زهرا – سلام الله علیها – در آخرین روزهای عمر پر برکتشان ضمن وصیّتی به اسماء فرمودند: من بسیار زشت و زننده می دانم که جنازه زنان را پس از مرگ با انداختن پارچه ای روی بدنش تشییع می کنند. و افرادی اندام و حجم بدن او را مشاهده کرده و برای دیگران تعریف می نمایند. مرا بر تختی که اطرافش پوشیده نیست و مانع مشاهده دیگران نباشد قرار مده ـ بلکه مرا با پوشش کامل تشییع کن ـ، خداوند تو را از آتش جهنّم مستور و محفوظ نماید.

                    • دختر بابا:

                      اینها فقیران واقعی هستند . کج فکران حیوان

                    • شیوا:

                      نبى اکرم صلّى اللَّه علیه و اله فرمود: که همانا براى اهل دوزخ فریادیست از بوى (فرج) شرمگاه زناکاران پس بپرهیزید شما از زنا کردن که در آن شش خصلت بد است سه تاى آن در دنیا و سه تا در آخرت پس آن سه تا که در دنیاست یکى اینست که آبروى انسان را می ‏برد دومى باعث فقر و تهی ‏دستى می ‏شود سومى عمر زناکار را کوتاه میکند و اما آن سه که مربوط بآخرت است یکى سبب خشم و غضب پروردگار می ‏شود دومى سبب بدى حساب گردد سوم مجازات و عذاب زناکار را در قیامت بزرگ میکند زناکاران روز قیامت می ‏آیند ولى از شرمگاه (فرج) آنان آتش زبانه میکشد آنان از بوى گند شرمگاه‏شان (فرج) شناخته میشوند که زناکارند

          • بنده خدا:

            انقدر حرف مفت نزن، تو اگه یکم انسانیت حالیت بود نمیومدی ، هی بگی عرب جاهل و غرب زده… به بیشتر از یک میلیارد آدم توهین میکنی و اونوقت اسمتو میزاری آدم و دم از دین هم میزنی. اگه این دین تو هست، همون بهتر که مردم کافر باشن

    • ذهن زیبا:

      سبک زندگیتون مشکل داره و با فرهنگ عمومی جامعه ایرانی نمیسازه کسی با دارا بودن شما مشکلی نداره! چه بهتر که همه پولدار باشن مثل شما! حتی اگه این سبک زندگی رو ترویج نمی دادید بازم میشد اغماض کرد ولی ترویج این سبک غلط و به قول خودمونیا پز دادن با پول و ثروتتون اینه که آفت دارایی شماست!

      • اقای زرگری:

        بانوی چادری
        تو خود حرم زینبی(س) و
        چادر سیاهتــــــــ
        مدافــع حـــــرم

        چه زیــــرکانه؛…
        در مقـــــابل توطئـــه های کـــــاخ سفیــــد…
        کـــــاخ سیــــاه خـــودت را بنـــا کــردی….
        نگفـــته بـــودی ….
        اهل سیــــــاسـتی بانو …….

    • آرمااااان:

      اون خواا

  129. مجتبی:

    خدایا راضیم به رضای تو خودت همه روازخواب غفلت بیدارکن

  130. sahar:

    بابا بیخیال خاک برسر این سردمدارا و آدمای ایاش و خوشگذرون پولدار

  131. گیلدا 19:

    سلام آجی زهرا بفرما

  132. زهرا:

    سلام

  133. سام:

    وای نگا چه سایت گشنگی.. نقییی منم میام

  134. ziba.zzzzzz@yahoo.com:

    سلام اینجانب لیسانس مدیریت صنعتی دارم و متاهلم درکنار شوهر وپسرم دریک خانه استیجاری زندگی میکنیم شوهرم کارگره وماهی یک میلیون درامدشه به دلیل رهن مجبوربه گرفتن پونزده میلیون وام شدیم الان ماهی هشتصدو پنجاه تومن قسط میدیم با صدتومن اجاره پنجاتومن ازحقوق شوهرم داریم بعلاوه یارانه سه نفرمون میخاستم اگردستتون میرسه به این مسئولا بگید چرا برا من کار پیدا نمیشه این همه پارتی بازی تیپ اینارو ول کنید گیر بدید به کسایی که میتونن جلوشونو بگیرن گیر بدید به اونایی که اسم مارو گذاشتن نسل سوخته اگر کسی دستش میرسه واقعا کمک کنه به امثال ما نه فخر فروشی چون ما حسودیمون نمیشه اما غصه میخوریم چون اگر تو بنده خدایی منم بنده ی همون خدام دراخر بازهم خدارو شکر.

  135. گیلدا 19:

    عقده این دیگه بیخیال بابا بما چه هرکسی یجوری دوسداره شاید اونا واقعا دلشون جهنم میخاد. خدا هدایتشون کنه. ااااااااااااامین. بابای دوستان

  136. باران:

    ای خاک تو سرشووووووووون…متاسفم

  137. mahsa:

    اقا هر کار می کنن نوش جونشون به ما چه …ولی عکش اخر خیلی ضایه فوتوشاپ شده..خخخخ

    • اکبر:

      من یه توضیح بدم می دونم که بلاخره این متن توسط یکی از نفرات سایت خانده میشه آقای محترم تو قرن ۲۱ ما آدمهارو به زور نه تو نه امسال تو نمی توانن مروم رو بفرستن بهشت این کاربرای دورهreosanبود که حتی توای اروپاهم به خاطر مذهب مردم رو می کشتند ماها با وجود این افکار نه کشورمان رو می تونیم از لحاظ اقتصادی آباد کنیم نه به جای میرسیم نه بهشت میریم یا علی انشاالله که همه ما خدارو تو قلبامون حس کنیم نه تو ظاهر برای گرفتن قدرت

  138. لواشی:

    اصلاح درسته نه اصلاه
    شصت خط انیشتین وار ری…دی به ما یه اصلاح بلد نیستی بنویسی.
    برو خودتو اصلاح کن
    اصلاه…

  139. محمد رحیم نیا:

    درسته با مهمونیهاشون موافق نیستیم…ولی باید آزادی هر شخص رو محترم بشماریم تا زمانی که به کس دیگه ای آسیبی نمیرسونه.بعد اینکه حسودی رو کنار بگذارید لطفا…شما از کجا میدونید آن آقایی که پورشه چند میلیاردی داره تا به حال دست چند خانواده رو گرفته یا نگرفته که اینطور نظر میدید؟ آیا درسته که با پیگیری این تفکر باعث فرار سرمایه از کشورمون بشیم؟ در ضمن…کسایی که در اینجور تفریحات شرکت میکنند اگر اینجا نتونن…پول رو با خودشون میبرن کشور های همسایه اونجا اینکارارو میکنن.به نظرم کسی که بیشتر نیاز به اصلاه داره شمایین نه اینها!

  140. محمد:

    یه جوری میگین تفریحات ناسالم و مبتذل وفاسد که انگار تفریحات سالمی هم برای مردم و به خصوص جوانها باقی گذاشتین.
    از نظر شما ملت باید همیشه گریه زاری بکنند.
    همینطور هم سده الان یکی افسرده ترین کشورهای دنیا هستیم.خدا اخر عاقبت همه رو بخیر کنه.

  141. kian:

    باشه ماها خوبیم اونا بدن اخین هههههه میدونید داستان چیه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف اقا دمشون
    گرم زرنگ بودن دارن حالشو میبرن به منو شما چه؟؟؟ ما اگه زرنگ بودیم الان جای اونا بودیم بقیه حرفا دیگه میشه حاشیه اره دادا

  142. ali:

    اخه ب ماها چه هرکی یجور زندگی میکنه

  143. ensan:

    خانم میلیاردر با من ازدواج میکنی

  144. سمیه:

    درسته اگه دارایی اینا رو حساب کنید مشکل صدها خانوار بد بخت بی چاره حل می شه ولی با پول هایی که اقا زاده ها می زنن به جیب و اختلاس های چند سال اخیر مشکل همه ملت بیچاره حل می شه متاسفم واسه خودم که تو همچین جامعه ای دارم زندگی می کنم اخه چقدر ریا ؟؟؟؟؟؟ این پولهایی که میفرستن فلسطین و سوریه می تونن واسه تک تک ملت بیچاره از این ماشین ها بخرن

  145. Elin:

    هرفردی میتونه طوری که دلش میخواد زندگی کنه به شرطی که به دیگران اسیب نزنه هرادمی تو قبر خودش میخوابه کنجکاوی وپرسه زدن تو مسایل مردم کار زشتیه به جای زیر سوال بردن و تحریک دستگاها بهتره از اختلاصا خبربزارید که میتونه زندگی خیلی از اقشار جامعه رو پوشش بده نه مازراتی مردم

  146. ارغوان:

    عقده ای های ندید پدید تازه به دوران رسیده که از سر مال مردم خوری ها به اینجا رسیدن آخه بدبختا فک می کنید ماشین های میلیاردی تون هم تو گورتون جا می شه؟؟؟؟؟؟؟؟

  147. ایلامی:

    آخه عزیزان شما چرا باید اینقدر دلبسته مال دنیا باشین که بادیدن اینا حرص بخورین؟ یه بزرگی میگه: غایت تمام آرزوهای بلند پروازانه شاد بودن در خانه است….
    شما میتونی به من ثابت کنی که هرکی که مولتی میلیارده قطعا احساس آرامش و خوشبختی داره واونی که نیست بدبخته؟؟؟
    باور کنین خوشبختی یعنی اینکه سرتو باخیال راحت رو بالشت بذاری یعنی احساس آرامش یعنی این حس که خدا دوست داره وبهت لبخند میزنه خوشبختی یعنی وقتی به مرگ و یا تموم شدن دنیا فکر کردی از ترس گناهات تنت نلرزه!!!!
    ما به هیچ وجه درجایگاهی نیستیم که قضاوت کنیم که اینا پولشونو ازچه راهی بدست آوردن شاید والدین زحمت کشی داشته باشن که ازشدت کار کردن وواسه آسایش بچه هاشون حتی اونارو روزانه یک ساعت نبینن و فقط کار کنند واز طرفی به فقرا هم بذل کنن.
    اونایی هم که حروم میخورن خدا تکلیفشونو مشخص میکنه.
    میگن آدم اگه بدونه تو اون دنیا تا چه حد واسه مال واموالش سخت حسابرسی میشه میگه ایکاش هیچی پول نداشتم!!!
    پاک وبا خدا زندگی کنیم که بالاترین و موندگارترین ثروت ها داشتن انسانیت وایمان واقعیه.
    تنها ایرادی که خبر دارم فخرفروشیشون هست.و بی حجابی.اونم امیدوارم به راه راست هدایت شن!

  148. ایمان:

    اگه حلاله که نوش جووووونشون خدا بیشتر بهشون بده ،
    اما اگه حلال نیس که بووووووووووووووووووووووق.
    لطفا یه بررسی کنین ببینین اینا بچه های کیا هستن اینا همشون آقازاده هستن همشون دستشون به قدرت بنده

  149. مریم:

    سلام چقدجالب خوش به سعادتش وخوش به حال دنیاش

  150. زهرا:

    ازادی که نیست هرزگیه خدا ازشون نگذره اینا همش پول مردمه متاسفانه انها مغلوب تبلیغات غرب شده اند و تور تبلیغات اونها رو به دام انداخته
    الهم عجل لویک الحسن

  151. زهرا:

    iکاش پول خودشون بود چقدر حق مردم و میخورن و بعد میگن ازادی شمایی که میگی بابام ماهی صد میلیون درامد داره پایبند به شهیدانیم مگه چی میشه ادم ماهی صد میلیون داشته باشه و به بقیه کمک کنه اقایی که میگی به خودشون ربط داره روزی چند تا از جوونامونو به گناه میکشن این پولا باید صرف عمران و ابادی کشور بشه نه اینکه باهاش پورشه سوار بشن و خوش بگذرونند بایک ماشین بیست میلیونی هم میشه تفریح کرد اینها همش نشان جهل و نا اگاهیه

  152. mas_12108@yahoo.com:

    به نظر من هر کسی حق انتخاب داره . هرکسی می تونه هرکاری انجام بده ما حسادت می کنیم نمی تونیم ببینم
    خوش به حالشون

  153. کامران 0930:

    اولا هرکی داره نوش جونش دوما چه خلاف کرده چه حلال اندازه اون وجودداشته مثل من سوما داراندگیو برازندگی چهارمن یه مثال برای دوستایه گلم خارجیه بهترین ماشین دنیارو مبینه میگه اومایگاد.عربه مبینه میگه احسنت .ازهمه مهمتر ایرانی مبینه میدونی چی میگه اول یه فحش آبدار بعدش میگه خلاف کرده دبگه نمیدونه اندازه اون داریش جرخورده .انشالله همه اندازه دلشون داشته باشن موفق باشید

  154. صثصث:

    شما چرا هرس میخورید اونا پول دارن به شما چی میرسه که انقدر هرس میخوری مواضب باش شیرت خوش نشه

    • مهدیس:

      مجید جان حرص ، نه هرس !!!!!

  155. سعید ع:

    خلایق هرچه لایق،هر کی هم زورش میاد ایشالا چشش دراد.فک نکنید من مایه دارم ها،من پراید دارم شاید لیاقتم همین پراید باشه…از زندگی راضیم

  156. م:

    واقعا متاسفم بری همین آدمایی

  157. دومیش:

    یه نمه فکر کنیم
    خودمونم جای اونا بودیم همین بود وضعمون.
    الانش چقدر به فکر آدمای فقیرتر از خودمون هستیم تا…
    واقعا آدمایی هستن نون شبشونو ندارن ولی من به شخصه بلد نیستم کمک کنم…
    وای به حال ما که اینقدر ادعا داریم.

  158. فریدون:

    اینجا ایرانه.مهد تمدن.تو تاریخ یا سنگ نبشته ای اثری از بی بند وباری دیده نمیشه پادشاهان وسربازانی با لباس فاخر وپوشیده بر خلاف رومیان که شرت پاشونه.میخوای فاحشه یا به اسم امروزی مدرنیته باشی هری اینجا جات نیست.برو همون اروپا با نژاد ساگسونها هر غلطی دلت خواست بکن.اگه اینجا هر غلطی میخوای بکنی تو خونه یا ویلات چرا تصویرش را پخش میکنی.

  159. علیسان:

    یعنی ایه قران که فرموده سهم شمارادراموال ثروتمندان قراردادیم معنایش این خوشگذرانی است بخداانصاف نیست مابرای لقمه نانی شب تاصبح صابون به شکم بمالیم ودیگران………

  160. یکی:

    الان مشکل شما چیه؟ به پولشون حسودیت میشه یا نگران بهشت و جهنمشونی؟

    • زهرا:

      مشکل ما ترویج فحشا و فساده عزیزم .
      تو این دوره و زمونه گناه ها رسانه ای میشن . دل مومن کباب میشه با دیدن اینا . داریم به کجا می ریم ؟؟!!!

  161. محبوب:

    سلام.خدا هدایتشون کنه.یه پولی ام به ما بده

  162. حسین بچه قلعه:

    لام والا به قول ررفیقمون خدا…شاخ نداد.طرف تا یه دوچرخه میخرمیخوادجلوچشم باش زودی عکس میگیرمیزاره توپروفایلش خودمن یه موتوراپاچی لگن دارم باهاش ۱۰۰ تاعکس گرفتم هی گذاشتم پروفایلم اگ ایناروداشتم چکاردیگه میکردم نه من حتی شمادوست عزیز

  163. علی:

    اقا با عرض سلام و خسته نباشید
    من خودم معرفی نمیکنم و نمیگم کیم و ماشینم چیه و …
    ولی داداشای گلم چه از راه درست یا غلط عرضه داشتیم بدست اوردیم و خرح میکنیم
    بخدا اگ شما ها هم داشتین ادم میکشتین
    خدا …… دید شاخش نداد
    بوس بای

  164. حساس:

    درسته که زندگی هیچکسی به کسی ربط نداره اما وقتی یه نفر به هر طریقی میخواد خودشو به شما نشون بده جهالته که بگی سبک زندگیش به من ربط نداره که اگه اینو بگی یعنی آماده پذیرش افکار ورفتارش هستی و یه وقتی به خودت میای که دیگه دیر شده و فقط مثل اون شدن راضیت میکنه پس شهامت و جسارت فکر کردن و اعلام عقیده ات رو داشته باش تا بفهمه که عقده خود نمایی داشتن بدترین فقر فکری و فرهنگیه حالا ثروت مدی هر چی میخواد باشه

  165. لیلا:

    ایران داره به کجا میره؟؟؟؟؟
    به قول معروف سنگ روی سنگ بند نمیشه مگه حقی خورده شده باشه….
    ادمایی ک میگن خوش بحالشون…کاش من بجاش بودم…به شما چه ربطی داره مالشونه میخوان حال کنن….در جریان باشن ک این پولا حق من یا شماست که باد حق خوری و بی عدالتی اجتماعی فوت کرده تو جیب این نو کیسه هاااا
    خدایا من با همین ۲۰۶ام راضیم و همین ارامشی که دارم خدایا شکرت….

    • کربلایی:

      با همین ۲۰۶ات خوش باش …
      منم با پرایدم خوشم ///

  166. لیلا:

    بازم از این موردا بزارین تا کمی ادما به خودشون بیان البته بیشتریا تو دور و براشون اینا رو دیدن ادمای الکی خوشو…من به همون ۲۰۶ام قانعمو و صد البته ارامشی ک دارم خدا رو شکر….

  167. لیلا:

    واقعا تاسف اوره….ادم وسایل راحتی مهیا میکنه که به ارامش برسه ولی تا ی حدی ن اینکه بدونه هموطنانش حتی تو خرج نون شبشون موندن….من ی پرستارم تو مشهد ….تو بیمارستان ادمایی رو میبینم ک مثل تو فیلما به خاطر سو تغذیه میارنشون ولی اینا با کلی فخر و ادا دم استخر تفریح میکننن…با چه ارامشی؟من حتی ی بار برای زنی که سرطان داشت و دوبچه کور مادرزاد گریم گرفت چون پول درمانشو نداشت و برای بچه هاش غصه میخورد چرا؟بخاطر بی فکری و سرخوشی ی عده….هرکسی اگه درست و به راه پول استفاده کنه ایران میشه مدینه منوره….

  168. سمیه:

    خوش بحالشون

  169. خمری:

    آغا خوش بحالشون جای ماهم شنا کنید قلیونم بزنید اغا خوشا بسعادتتون.

  170. مجتبی:

    نمی دونم چرا هر کی به پول زیاد میرسه فکر میکنه با لخت شدن می تونه بگه باکلاسه نه جونم این کار شماها عقده ای بودنتون رو نشون میده تو مملکتی که بیشترش مسلمونن وبرای امام شون عزاداری میکنن این کارا خیلی مسخره است می خوای حال کنی برو خارج از ایران صفا کن نه اینجا امیدوارم خدا به هر کی پول میده جنبش رو هم بده

  171. پریسا:

    اگه با تلاشو و زحمت و عرق ریختن خودشون به اینجا رسیدن آرزو میکنم خدا روزبه روز بیشتر بهشون بده و ثروتشون بیشتر بشه ولی اگه از راه دست تو جیب مردم کردن و دزدی به اینجا رسیدن خب ما مردمم خدایی داریم و اونوقت دیگه طرف حسابشون ما مردم نیستیم خداست …

  172. o.r.y:

    نوش-جون-همشون-ببینیdیاخوdشونیاباباهاشون-زحمت-کشیdن-به-هرراهی-که-شdه.شماهم-میتونیdهمین-کاراروبکنیdهمه-پولارا-حالشوببریd

  173. s:

    دارن کیف دنیارو میکنن برازندگیه دیگه هرکاری میکنن دمشون گرم

    • ZAHRA:

      هر کاری می کنن کنن . آره ؟ دل آقا امام زمان (عج رو می سوزونن . آخه چرا به اینجا رسیدیم؟

  174. ارمین:

    فقط من یک چیز میگم خدا کنه امام زمان زود ظهور کنه
    والسلام

  175. صبا:

    دوتا چیزی که آدمو به فساد میکشونه پول خیلی زیاد و پول خیلی کمه…

  176. علی:

    نوش جانشان. فقط امیدوارم با همه ی این پول هاو خانه ها و ماشین ها و برهنه گشتن ها آرامشششش داشته باشند!!!

  177. پدارم:

    هیچی چی بگیم آخه چی واسه گفتنه گفتیها را گفتین دیگه ………………………………………………..

  178. Dayan.:

    در جهان سوم کسی که بخواد مملکتش رو اباد کنه باید منتظر باشه خونه خودش ویرون بشه
    وکسی که بخواد خونه خودش رو اباد کنه باید مملکتش رو ویرون کنه
    این یک اصله

  179. تهرانی:

    خوشبختی نه به پولداریه نه به فقیری خوشبختی به نسبت استفاده از خرد و عقل انسانی است.همه آدم ها چه سنتی چه مدرن چه الکی مدرن برای پوشش خودشون تبلیغ میکنند. و میگویند پوشش ما بهترین است.شما به در و دیوار شهر توجه کنید ببینید چه قدر تبلیغ پوشش های سنتی شده.

  180. pmt:

    یه جوری نوشتی پول گوشی و ساعت و ماشینش از کل دارایی ۱۰ تا خونواده بیشتره انگار مثلا اگه خودت این پولو داشتیبه مردم کمک میکردی.مطمین باش اگه خودت این جوری بودی تف کف دست کسی نمینداختی

  181. سیا:

    نمیدونم این خانوما جرا اینقدر سنگ این دزدا رو به سینه های قشنگشون میزنن؟؟حیفه عزیزان!!مراقب این جواهرات باشید!
    دنیای بی عدالتی شده.قدیما جامعه ما سه طبقه داشت:پولدار،متوسط،فقیر.اما الان دو طبقه بیشتر نیست:مرفه بی درد و فقیر.خوبه که مرفه بود ولی بده که بی درد هم بود.اگر تمام مرفهین جامعه بی درد نبودند،فقیری هم پیدا نمیشد.اصلأ هم فکر نکنید که منظورم تقسیم ثروت با فقراست!!نه. اما وقتی به تاریخ ۵۰_۶۰سال گذشته نگاهی بیاندازید،متوجه منظور من از بی درد نبودن رو متوجه میشید.یه زمانی یکی از میوه های وارداتی،یک وارد کننده انحصاری داشت.و کل بازار اون میوه در اختیار این شخص که از قضا پارتی دار هم بود،قرار داشت.ناگهان و بخاطر اینکه رقیبی نداشت،قیمت رو بالا برد.صدای اعتراض و ناراحتی مردم بلند شد.نخست وزیر وقت در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و خیلی رک به مرد گفت:مگر نمیگید گرونه؟؟؟سزای گرانفروش،نخریدنه!!!همین!!!!!
    درست از فردای اون سخنان،کسانی که بخاطر کم درآمدی نمیتونستن بخرن،نخریدن!اما قسمت مهم این ماجرا اونجا بود که اونایی هم که داشتن،نخریدن!!!!
    ونتیجه صدالبته نیازی به گفتن ندارد.قیمتها بجای قبل برگشت و دوباره همه تونستن استفاده کنن.
    حالا امیدوارم متوجه منظورم از کلمه بی درد نبودن شده باشید.که البته الان متأسفانه اصلأ معنی و مفهومی ندارد.قیمتها ساعتی بالا میره،و اونی که داره میخره و کمترین توجهی هم به قیمت اجناس نداره.دیروز ده هزار تومن،امروز بیست هزار تومن!! خیلیاشون اصلأ متوجه این تغییر قیمت هم نمیشن که اگر هم بشن اعتراضی نمیکنن.درنتیجه:گور بابای اونی که نداره.نداره؟خب نخره!!!

  182. عبدالرضا.ب:

    …من المومنون رجال صدقوا ما عاهدالله علیه…

  183. مرتد:

    نوش جونشون
    هراری دوس دارید بکنید
    هرکیم داره میسوزه و داره از عقده میترکه بیاد پیش خودم میزونش میکنم

  184. سارا:

    هیچوقت آرزو نمیکنم جای اینا بودم.

    • ERFAN:

      خیلی گلی عشقم

  185. girl:

    میدانید چیه ما هیچ وخ وضعمون به پا اونا نمیرسه حتی تو خوابم نمیتونیم مث اونا باشیم ما لامبورگینی وفراری نداریم ولی حداقل بنز داریم خداروشکر هم شکر میکنیم شمام بهتره جا چپیدن بهم از چیزایی که دراختیارتونه سپاس گذار باشید ولی کاش خدا ته اینا بهم یه خوشحالیم میداد….

  186. girl:

    واااااای باورم نمیشه همه توصیف یه ذره پولن من یه ثانیه خوشحالی یه لبخند که از ته دلم باشه میدانید چیه وختی همه چی داشته باشی ولی آرامش ن اونوخ حسرت همون خونه گلزار دستایه کثیف گدایی رو میخوری ودرعوض یه دقیقه خوشحال

  187. ندا:

    ohhhhhhhhhhhhhhh
    my
    god
    واقعا

  188. زهرا:

    میدونین ؟ فقط پول حرامه که باعث میشه طرف به راه بد کشیده بشه . من این ثابت شداس برام .
    پول زیاد خوبه اما زیادی که از راه حرام باشه در راه حرام هم خرج میشه .
    ایرانی های گرامی بیاید یکم قضاوت کردن در رابطه با ظاهر قضیه رو کنار بذارید .

    • مرتد:

      بابا حرااااااااااام/
      بسه دیگه تا کی امل بازیییییییییییییییییییی

      • صهبا:

        یه سوال دارم از تو که گفتی تا کی امل بازی
        تو که اینقدر روشنفکر و با کلاسی بگو ببینم
        حیوون درنده شکمش رو هر جوری شده سیر می کنه شده با کشتن همنوعش .نیازهاش رو هم به همین نحو .سرشتش اینجوریه اگه باور نداری یه کم در مورد رفتار حیوونا مطالعه کن یا حداقل سرچ کن{یادت باشه تو عصر روشنفکری و پیشرفته بودن باید با استدلال حرف زد} وقتی خوب درسات رو خوندی اونوقت یه مقایسه ای بین این حیوونا و این جوونای از نظر حضرتعالی!!! باکلاس انجام بده ببینم اونوقت میتونی درک کنی که بعضی ادما “اولئک کالانعام بل هم اضل” یا نه؟
        حالا بگو ببینم شبیه حیوون شدن پیشرفته بودنه؟
        اگه تفکرتون اینه پس بگین تا یا شما رو منتقل کنیم به محل زندگی این موجودات باکلاس یا اونا رو بیاریم پیش شما خودمون جای دیگه بریم اخه می دونی کنار امثال اینا(والبته امثال جنابعالی) زندگی کردن خطرناکه میفهمی که؟!!!

        • ععارف:

          ای مرتد . ناز نفست

      • Dayan.:

        حالم بهم میخوره از این ادمای بیسوادی که تو عمرشون ی خط مطالعه نکردن وکلی هم ادا اصول دارن و خواستار ریشه کنی تفکرات پوچ وبه اصطلاح ادبی امل هستن .
        هه
        جدیدا ما یه اصطلاح داریم به اسم روشنفکر تازه به دوران رسیده
        که حرص هرچی باسواده دراوردن

  189. زهرا:

    من افرادی رو میشناسم که مثل اینا خوش میگذرونن با درامد عادی با ماشین معمولی تر ویلای ساده تر.به نظرم مذهبی بودن یا نبودن این افراد مطرح نیست ،تضاد طبقاتی تو این عکس ها خیلی بده،انشالله همه اصلاح شویم شاید گناه این ادمها خیلی کمتر از ما ها باشه .یا علی

  190. زهرا:

    ن

  191. زهرا:

    من افرادی رو میشناسم با همون درامد معمولی همینقدر خوش میگذرونن ،با ماشین معمولی تر ویلا ی ساده تر.به نظرم مذهبی بودن یا نبودن مطرح نیست تضاد طبقاتی موجود تو این عکسها خیلی بده نه نوع زندگی ،البته انشالله که همه اصلاح بشیم گناه این ادمها شاید از گناه خیلی از ماها کمتر باشه.یا علی

  192. زهرا:

    سلام.من کارشناسی دارم صبح تا ظهر کار میکنم و فقط ماهی ۲۰۰ هزار میگیرم و مجبورم چون کار نیست و من نیاز دارم .و منم دوست دارم کلی پول داشته باشم ،برام مهم نیست اینا چه جوری پولاشونو خرج مکنن و انتشار این عکسها اتفاقا خیلی جالبه که بعضی ها چقدر پولدارن و مغز ادم نمیگنجه اما حقیقته.وقتی تو کشوری عدالت بر قرار نمیشود همین میشود که میبینیم.

  193. حمید:

    ههه سلام به همه اخ جون منم شدم جز ثرتمندان اخه دولت کلیدش فقط یه من جور اومد وثروتمند تشخیص داداخی حالا کجابرم ازاین عکسا بگیرم عجب حالی میده ثروتمندی

  194. علی:

    سلام یکی نیست بگه اگه به ما ربطی نداره پس چرا در موردش مطلب مینوسین ونظر میدین من موندم چرا مردم از نصیحت شنیدن ونصیحت کردن میترسن من خودم تازه از سوریه برگشتم یه چیزایرو تجربه کردم که درکش براتون سخته یه کلام خدا هر کسیرو با یه چیزی امتحان میکنه بعضیا با ثروت بعضیا با چهرشون وشرایطشون

  195. mahtab:

    darandeghi ….barazandghi …
    noshe jo……

  196. 654445:

    تمام این پولها .پولیه که از جیب فقیر و بقیه اقشار جامعه در اومد و رفت تو جیب این دلال ها . در کنار هر کاخی یه کوخی هست . مرگشون بشه

  197. محمدرضا:

    آقای ممتاز نیوز اصلا دارن که دارن هر کاریم که دلشون میخواد بکنن بکنن نوش جونشون. عرضه داشتن پول در آوردن میلیاردر شدن اصلا دزدی کردن بازم دمشون گرم چون همونم عرضه و جنم کار میخواد نوش جونشون ایولا دارن. به من و شما چه که چه تفریحی میکنن یا پولو از کجا آوردن؟ خودت عرضه نداشتی پولدار شی به پولدارا حسودی میکنی
    دوست داری جای اینکه تو ایران ماشینای خوب و درست حسابی تردد کنه فقط پیکان و پراید داشته باشن مردم… واقعا که

  198. javad:

    اگه شما هم این همه پول داشتین باهاش چی کار میکردین.حرفهای مفت به خورد هم ندین.به فکر آخر عاقبت خود باشید

    • ساناز:

      راس میگه. چی کار میکردین. فوقش لخت نمیشدین و شراب نمی خوردین.باقیشو که می کردین!!!!

  199. as:

    زیاد حرص نخوریم بهتره!
    لبِ مطلب اینه که اون پولا و ماشینا و خوش گذرونیا از راه ِ بقولِ همه حلال؛ و من بهش میگم صحیح به دست نمیاد ..البته تو ایران.. تو ایران امکان نداره کسی بجز دزدی و هزار و یک عملِ نادرست ُ غیر انسان دوستانه یِ دیگه پولدار شه و زندگی اشرافی بهم بزنه..!
    و اینکه ؛اون خانومهائی که دارن از اینجور افراد حمایت میکنن هم عرض کنم عاغا هیچکدوم از پسرایِ این عکسا نمیان باهاتون دوس شن D: پ زیاد طرفداری نکنید تا کمتر فحش بخورید 😛

  200. asal:

    bichare oonaei ke pole noone shabeshonam nadaran. be in migan bi edalati. migan hagh khori

  201. سوشا:

    اصلا ما چه کاری با روش زندگی کردن دیگران داریم والا دخالت کاره خوبی نیست اصلا کس ننه هرچه پولداره والا خخخخخخخخخ

  202. رويا:

    من حسودیم شد منم از اون ماشینا میخوام چی چی راتی بود؟ ها؟چی بگو دیگه منم ازون میخوام

    • سمیرا:

      مــــــــــازراتی
      بـــــــــوگاتی
      چیز هایی که شــــــــــاید تو خواب بشه دید

  203. شبنم:

    واقعا مسخره است که اینارو تو ملاعام میذارن به جای اینهمه بریزو بپاش الکی دست یه نیازمندو بگیرن. از زیادی پول و ثروت دارن بالا میارن خاک برسرشون. دزدا

    • سمیرا:

      شبنم !
      اخه چرا اونارو فحش میدی ؟ تو که نمیدونی حالا شاید به اندازه ی صد تومن هم شده کمک کردن در ضمن این راه امر به معروف و نهی از منکر نیــــــست !
      ولی از حق نگذریم با جمله ی اولت موافقم !

  204. Ali:

    :d

  205. reza:

    ما که نداریم ولی کسی که خدا بهش داده بره حال کنه ولی اصراف نکنه .
    نمیدونم چی شد من که به دنیا اومدم جای یکی از اونا نبودم آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    🙁

  206. یوسف:

    چقد زندگی مزخرفی دارن اینا.تازه این خیلی بده که دارم خوش میگذرونم
    چ

  207. شهرزاد:

    سلام من نظر همه رو خوندم تقریبا همه درست میگن ولی من از ی جنبه دیگ نگا میکنم همه ما زندگی میکنیم ولی مهم اینه ک چطو زندگی میکنیم با خفت یا سربلندی اینم بسته ب حکمت خدا و شانس و سرنوشته.من از خدا میخوام ک قبل اینکه پول زیاد بمن بده جنبه شو هم بده همین قد واس من کافیه بقیه ش بمونه واس کسایی ک دوس دارن دنیا رو صاحب شن .در نهایت جای همه ی ما خاک سرد اینو فراموش نکنیم. بکار هم کار نداشته باشیم تو زندگی بقیه م سرک نکشیم هرکس تو هر جا ک هست لیاقتشو داره دی.البته ۹۰درصدشم شانسه.پیش خدا بزرگ باشیم ن پیش بنده هاش اینا رفتنیه غصه شو نخورین .با خدایی پادشاهی کن بیخدا هر چ خواهی کن

  208. مریم:

    با سلام
    بنظرم اکثر اینا نه همشون بچه های همون اختلاس گرانی هستن که لباس دولتی تنشونه و بچه های ملت رو به اسم بد حجابی و بی دینی دستگیر میکنن
    دور نیست روزی که مردم مستضعف حقشون رو از این گدایان پاپتی تازه به دوران رسیده که با پول بیت المال عیاشی می کنند از حلقومشون بکشن بیرون

    • مریم:

      شاید ارث اجدادیشون باشه…خخخ
      برید زندگیتونو بکنید اونا بحرفای شما اهمیت نمیدن بخدا فقط خودتون ناراحت میشین
      هرکسی یه روزی داره روزی اینا هم بشتر از حد معمولیه!!!

  209. تبسم:

    ادمهای که به این حقارت افتادند که زندگی حیوانی رو به انسانیت ترجیه میدن معلومه که پولشون حرامه اینا از جیب ما مردم به اینجا میرسن انشاالله که کوفتشون بشه کاش خدا به بعضی ادماها که حسرت زندگی این جور ادمهای حرام خوری رو میخورن برای یک لحظه چشم برزخی میداد تا میدیدن مثل خوک نجست بودن حسرت نداره

  210. میلاد سبز:

    میخوام بگم چی از بول اینم تو این زمونه با ارزشه ها به ز نفس کشیدن ما به همه چی بول میدیم بوله که تو همه جا هوای مارو داره تو مریض شو برو بیمارستان تا بول ندی ماینه اتم نمیکنن .تاکسی سوار شو بول ندی سوارت نمیکنن عزیزم همه چی به بوله همین اوناام حلالشون باشه حقشونه شما داشتین از اوناام بدت میشدین چون شما بدتر از اونا عقده بول دارین میدونم حسادت نکنین آقا حلالتون باشه حقتونه خوش بشین دنیا دو روزه همیشه بخندین

  211. zahradi:

    اونا دارن زندگیشونو میکنن و لذت میبرن اونوقت شما دارین باهم بحث میکنید کاش یکم منطق داشتین…………..

    • zara:

      خودتون هم الان اینجاییا داری مطالبو می خونی پس درگیر شدی
      نمیشه درگیر چیزایی که هر روز جولو چشامونه نشیم.
      البت نه زیاد

  212. مهسا:

    سلام
    چی بگم والا اما یه جمله ذهنمو درگیر کرده و از سخنان امیرالمومنین : که میفرمایند: هیچ خانه مجللی ساخته نمیشه مگر اینکه حق مظلومی خورده شده باشه.

  213. نسل سوخته:

    سلام .هم وطن های من ..با معذرت مخواستم بگم .,اعمال هرکی به خودشون مربرطه..در صورتی کسی میتونه امربه معروف کنه که خودش مبرا از هر عیبی باشه ..حالا در مورد فساد بله خب همه مسءولیم,,البته از خونواده خود از پایه ها از ریشه ها باید شروع کنیم …تا به یک جامعه سالم ومتعالی برسیم ,,اینکه بشینیم با حسرت داشته های دیگرون رورصد کنیم صحیح نیست …من خودم اصلا امسال نتونستم جز چن دست جوراب ۲۰۰۰چیز دیگه ای واسه بچه هام بخرم ,سالهاست چهار نعل میدوم تا زندگی راحتی واسه بچه ها ردیف کنم ولی نشد…من یک زنم ولی هیچوقت با حسرت ویا نفرت و غرض به متمولین نیگاه نکردم ..خدا به همه سلامتی و ثروت و عزت عطا کنه …..

  214. نسل سوخته:

    سلام .هم وطن های من ..با معذرت مخواستم بگم .,اعمال هرکی به خودشون مربرطه..در صورتی کسی میتونه امربه معروف کنه که خودش مبرا از هر عیبی باشه ..حالا در مورد فساد بله خب همه مسءولیم,,البته از خونواده خود از پایه ها از ریشه ها باید شروع کنیم …تا به یک جامعه سالم ومتعالی برسیم ,,اینکه بشینیم با حسرت داشته های دیگرون رورصد کنیم صحیح نیست …من خودم اصلا امسال نتونستم جز چن دست جوراب ۲۰۰۰چیز دیگه ای واسه بچه هام بخرم ,سالهاست چهار نعل میدوم تا زندگی راحتی واسه بچه ها ردیف کنم ولی نشد ..بچه ها رنگ سفر رو ندیدند.

  215. yalda:

    ملیاردرد میفهمی ملیاردر!!

  216. زهرا:

    من خودم از اونهام که پولم از پارو بالا میره اما اینکاره نیستم چون خدا را هر لحظه شاهد و ناظر اعمالم میبینم. ما امربه معروف و نهی از منکرمونو کردیم دیگه وای به خودشونه چون خدا در قرآن میفرمایند:” ولا تزروا وازره وزر اخری. هچکس بار گناه دیگری را به دوش نمیکشد…”

  217. زهرا:

    من خودم از اونا هستم که پولم از پارو بالا میره اما اینکاره نیستم. ما امر به معروف و نهی از منکرمونو کردیم دیگه وای به خودشونه چون خدا در قرآن میفرمایند:” ولا تزروا وازره وزر اخری” هیچکس بار گناه دیگری را به دوش نمی کشد…..

    • ی دختر:

      اگه نظر منو بخواید هرکیو توی قبر خودش میزارن ایناهم ذاتشون خرابه ولی خب پولشون حلال بزار خوش باشن

  218. زهرا:

    قوت افرنگ از علم و فن است
    ازهمین آتش چراغش روشن است
    علم و فن را ای جوان شوخ و شنگ
    مغز می باید نه ملبوس فرنگ

  219. N:

    khosh be hulle shohada ke zahmat keshidand va raftand amma nadidand in fesad huru on ha be hejab va efaf takid mikardand oyo in tor baiad basokh dod man nemigoiam baiad hatman be yatiman va nadaran komak konand vali be fekr akherateshan ham bashan SALAVAT BAR MOHAMMAD VA AL O

    • سعید:

      Lotfiyan baraya gosheye khodaton zabane farasei naseb konad mamnon. o لطفأ برای گوشیه خودتون زبان فارسی نصب کنید ممنون.
      متوجه شدید تفاوت جملات رو!خیلی سخت میشه جملات فینگلیشی که شما نوشته بودید رو خوند و فهمید.

  220. n:

    be yad yatiman bashid

  221. n:

    khodaya zohor emam zamon azizeman ra zodtar be gardon omin

  222. تینا:

    به شما چه اخه خیلی مزخرفین

    • سارا:

      عزیزم شمازیادخودتودرگیرنکن واسه روحیت خوب نیس….

      • ععارف:

        آفرین خوب جوابشو دادی

  223. تینا:

    وای خدا به شما چه هرکی هرجور راحته شماهم هرجور میخواین باشین کسی جولوتونو نگرفته خووووووووو

  224. آزاده:

    این جور آدما ی جور عقده دارن.بیمارن و گرنه واقعا تا ۱۰۰ سال ناقابل دیگه هیچ اثری ن از اینا هست ن ماها…اصل زندگی این نیست..حتی اگه ب اون دنیام معتقد نباشیم دیگه مردن و مرگو ک دیدیم و قبول داریم. باور کنید بهترین های زندگی پولی نیست..ی لبخند.ی خواب راحت.آغوش مادر..گفتن خدا قوت ب ی رفتگر.راننده تاکسی.نونوا…شنیدن صدای بارون..خاطره بازی با خودمون و خیلی چیزای دیگه…پس مطمئن باشین اینا خوشبخت نیستن فقط با ظاهرشون میخوان کمبوداشونو جبران کنن..همین

  225. باران:

    ای خلین و بیکار ای کارا چیه آخه مگه شما کار و در س و مشق و زندگی ندارین سرتون تو لاک خودتون باشه هر کسی جنبه اش تا یه حدیه این دیگه به خودش بستگی داره…

    بیخیال

    • سیا:

      باران خانوم شما مشقاتو نوشتی؟؟؟

  226. ریحانه:

    ای بابا شما چرا بحث میکنین اقا پول خودشه صاحب اختیاره اره ولی این دلیل نمیشه که تو این راها استفاده بشه اضافه داره زیادیه بده به یه بنده خداییی شماهم خون تونو به جوش نیارین …….. اقایون خانوما صلوات بفرستین

  227. فرشته:

    سلام کی گفته هرکی پولداره خوشبخته و هرکی فقیره بدبخت بخدا ارامشو خوشبختییا شعورو شخصیت از پول زیاد ب دست نمیاد جندتا عکس از ادمایی ک معلوم نیس از کمبود اعتماد بنفس یا محبت از خودشون گرفتن نشونه خوشبخت بودن نیست چون اگه واقعا خوشبخت بودن یا ارامش داشتن ب این چیزا و مهمونیا پناه نمیبردن چون کسی ک ارامش داره خوب میونه این جلب توجه کردنا فقط برای پوشوندن عقده هاشون هست

  228. مري:

    سلام من هیج کدوم ازاین ادمایی که جزو عکسای بالا هستن نیستم ولی یکی مثل همونام
    حتما نباید ثروتمند بودنو از راه حرام دید خود من ارث زیادی بهم رسید اونم از زحمتای والدینم بود و زمینهایی هکتار هکتاری که الان با توجه به اوضاع کشور قیمتش بالا رفت و شاید تو سن٢٢سالکی یه میلیاردر محسوب میشدم ربطی نداره
    البته هیجوقت تو این کروهها عضو نشدم و هیج جا هیج عکسی ندارم و تا اونجایی که در توانم باشه به انواع موسسه های خیره در حد توان کمک کردم اکه قبول باشه و با اینکه یکی مثل خودشونم اصلااین کارو درست نمیبینم اینکار بیشتر شبیه فخر فروختن و نمایش دادنه تو کشوری که این همه تحصیل کرده و بیکار داریم تو کشوری که این همه فقیر و نیازمند داریم نشون دادن این سبک زندکی درست نیست و این عده و امثال اینا شاید کم نباشن ولی همشون موافق این عکس کذاشتنا نیستن یکیش خود من ترجیح میدم به جای فخرفروختن یه کمکی به یه نیازمند بکنم تا اینکه ایکارارو انجام بدم
    ممنون

    • سیاوش:

      مری خانوم عزیز! اصلأ طرف صحبت دوستان امثال شما نیستید بدلیل اینکه شما امثال اونایی که توی عکسها هستند نیستید!!!!!درصد کمی از متمولین مثل شما هستند و بهمین خاطر نیازی به خودنمایی و فخرفروشی ندارند.طرف صحبت تازه به دوران رسیده ها و نوکیسه هایی هستند که یکشبه و بواسطه گردیدن اشتباه روزگار از زیر صفر به بالاهای آن رسیده اند و ظرفیت این داستان را ندارند و به همین دلیل به خودنمایی روی می آورند.پول زیاد داشتن هم فرهنگ میخواهد و هم اصالت و عزت نفس.

  229. محمد:

    ربط که خیلی داره
    حدیثى داریم که امام رضا (علیه السلام) از پیغمبر اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) نقل مى کند و آن این است:
    «اذا تَواکَلَتِ النّاسُ الامرَ بِالمَعروفِ وَ النَّهىَ عَنِ المُنکَرِ
    هر گاه مردم امر به معروف و نهى از منکر را به عهده همدیگر بگذارند (یعنى هر کس سکوت کند به انتظار اینکه دیگرى امر به معروف و نهى از منکر کند و در نتیجه هیچ کس قیام نکند)
    «فَلیَأذنَوا بِوِقاعٍ مِنَ اللهِ(۱)
    پس براى عذاب الهى منتظر و آماده باشند».

  230. مونا:

    به منو شما چه ربطی داره؟؟؟؟
    چول دارن دوس دارن ایم مدلی خرج کنن
    ما که نداریم اینا دارن به جای ماهم خرج میکنن نوش جونشونم باشه

  231. غزال:

    به شما چه؟
    دوست دارن خرج میکنن.
    مگه شما حاضری ته دیگ سیب زمینیتو بدی به اینا؟؟؟ها؟؟؟
    خوش به حاشون..
    ما که نداریم بزار اینا که دارن حالشو ببرن..

  232. حمید:

    ای بابا!اگر صد بار هم بیام و بگیم اینا اونجوری و اونا اینجوری که درد رو درمان نکردیم.بهتره به جای اینکه تصاویرش رو تجزیه و تحلیل کنیم و اعصاب خودمون رو خرد کنیم یه فکری به حال وضع فعلی خودمون بکنیم تا اگه خدا یه روزی به ما چنین ثروتی داد حداقل جنبش رو داشته باشیم..و دست ۴ نفر دیگه رو بگیریم.درکل الان من با حقوق ۹۳۰ هزار تومان در ماه و قسط و اجاره خونه ۹۰۰ هزار تومان در ماه به اندازه همینا لذت میبرماما خداییش یکم کمتر !!!!!!!!!!مثلا اینا سوار اون ماشینه عکس میگیرن من سوار اتوبوس(همین الان من اتوبوس. راننده اتوبوس) تو استخر شخصی شنا میکنن ..من تو استخر بزرگ پارک ملت شهرمون (موقع آبیاری درختان به صورت قاچاقی)و در کل خدا رو شکر سالممالبته منهای چند جا شکستگی و کوفته گی و … که ناشی از کاره.در کل راستش نمیشه به دیگران خرده گرفت بابت تفریحاتشون اما امیدوارم جوری خرج کنن که حداقل اولا داخل کشور باشه و دوما چند نفر دیگه هم کارشون رونق بگیره …..دوست دار همه بچه های ایران وبچه های پر تلاش( مرد روزهای سخت)

    • سیا:

      ایشالا همیشه همین روحیه رو داشته باشی حتی بیشتر!!!!ولی از حرفای شما حدس میزنم شما بسیار جوان و اول راه هستید!!درست در بهترین زمان عمر.واقعأ امیدوارم که تا آخر عمر همین روحیه خوب رو نگهداری.

    • سیا:

      ضمنأ التماس میکنم به منم بگو جطوری با ۳۰۰۰۰ تومن یکماه رو سر میکنی؟؟؟؟بخدا امثال شما باید الگو قرارداده بشن!!

      • حمید:

        خب یارانه رو که باهش نون و هزینه های اب و برق و گاز رو میدم .برا بقی چیزها هم یا قرض میگیرم یا بدهکارم.اینترنت هم خونه دوستان یا این جاهایی که رایگان داره میام.کلا با سختی رو ز رو شب میکنم.محصوصا در سال ۹۴ ….هنوز حقوق اول رو ندان کمرک بابت گرونی ها شکست……درد داره اما از درد بعضی نامردی ها کمتره.خوش باشین بچه ها……

        • رسول:

          خوب شدمن ماشینموعکس نگرفتم که کلی حرف پش سرم میشدتازه ماشینم پیکان مازراتی مدل ۸۲

        • رسول:

          خوب شدمن ماشینموعکس نگرفتم که کلی حرف پشت سرم میشدتازه ماشینم پیکان مازراتی مدل ۸۲

  233. سعيد:

    بیشتر این عکس ها افرادی هستند که باید به آن ها بگوییم مفسدین فی الارض.چون پول و ثروت دارند خودشان را قدرتمند می بینند و قدرت الهی رانادیده میگیرند. قران کریم می فرماید:در روز قیامت چنان با طلاها و ثروت های اندوخته شده ای که داشتند پشت هایشان را داغ می زنیم که شیرینی این ثروت های اندو خته شده را بچشند.بچشید از آنچه که برای خود اندوخته بودید .

  234. مهشید:

    خیلی ببخشیدا به شما چه ربطی داره کسی که این عکسارو گذاشته با پولش میشه چنتا خونواده بی بضاعتو نجات داد ؟
    پول خودشه تصمیمشم خودش میگیره یا میبخشه یا میره عشق و حال … از کجا میدونی این فرد بیشتر از من و شما بخشنده نیست

    انتشار این عکساتو این سایت کار واقعا اشتباهیه …

    • سیاوش:

      اینکه بدتر هم شد که!!!!!بخشش هم میکنن و اینجوری نجومی پولدارن؟؟زنده باد !! شمارو به خدا یکی بگه از کجا آوردن اینا که هم هواپیمای شخصی دارن هم توی حیاط خونشون زمین مینی گلف و پیست کارتینگ و استخر معلق در طبقه پنجم و سالن بولینگ و زمین تنیس و باند فرود هلیکوپتر و حتی خودپرداز هم توی حیاط خونه اشون هست؟؟؟؟ تازه بخشش هم میکنن!!!!!!یا ما حالیمون نیست یا بعضیها فکر میکنن ما حالیمون نیست!!! درست مثل حکایت وقارت تمام و خالصیت جهان !!

  235. فرهان:

    سلام؟ چی بگم فقط هر وقت این مسائل رو می بینم بیاد حرف یه معتاد تو اتوبوس می افتم که می گفت به صیغه سر ماهواره خیر زیاد شده فقط به بچه زرنگها وصیت می کنم که هر وقت خواستید به زحمت بیفتد واین حوری های زمینی را ضربه فنی کنید بدونه لباس کار دست به ریسک نزنید چون از قدیم گفتن زدن مردی وگرختن مردی اره جانم چون اثرا جیزو ایدز دارن پس بدونه لباس کار هرگز زحمت نکشید

  236. حسین:

    انقدر پول دارن و خرج میکنن تا چشتون دراد، من از پولدارایی که علنی خرج کیف و حالشون میکنن نمیترسم،از اون ریا کاری که ریش میذاره و یقه دیپلمات میپوشه و نماز شب میخونه مثل محمد رضا رحیمی میترسم که میلیارد میلیارد بیت المال را میکنه تو جیب کثیفش…

    • سعيد:

      این حرف شما یک توهین سیاسی بود .

      • سیا:

        و البته صحیح!!

        • ugd:

          بروبابا سعید دلت خوشه ها

      • ppp:

        گمشو بابا

        • فراز:

          کمی شعور و ادب بد نیست مامان!!!
          (درجواب آقای گمشو بابا)!!!!

  237. محمد:

    بدون شک باید برخورد بشه با این سایتها.ولی تنها چاره کار فیلتر کردن و برخورد نیست .انتشار این تصاویر یعنی فقر فرهنگی ان شخص .یعنی فقر و جهالت خانواده ای که که ان شخص از اون بیرون اومده که پیش خودش فکر میکنه سبک زندگیش خیلی مدرنیتس.اصل کار اینه که درس درست زندگی کردن یاد مردم داد و نمونه عملیش هم ارائه کرد

    • pouria:

      فقر فرهنگی یعنی این که با این که ۷۰ درصد مردم خواستار آزادی و آزادی حجاب و … هستن رنا رو مجبور به روسری گذاشتن و کارایی که نمیخوان بکنن میکنن بعله فقر فرهنگی اینه

  238. فرناز:

    ینیکل دنیا اینایی ک شما میدونینو نمیدونن اره خوب برا همین جهان سومیم فوضول اندر فوضضضضضضضضضولیه به خدا . تو کل دنیا هر کی صفحه ای داره و عکساش میذاره چقدر حسودی نهههههههه. به قران ا حسودیتونه خوب به قول یکی ک گق برنج دانه بلند به منو تو چه ….زندگی رو میکنه اوووون که پشتش گرمه . شما برو انجیر خیرات کن.

  239. dayan:

    Life??????style?????
    این عکسا چی داره نشون میده!!!!
    جز فخرفروشی. یتازه به دوان رسیده???ده?????
    اینا پولدارن درست.ولی کارشون قابل توجیح نیست.
    بابا یکم اطلاعااااااااات بد نیستتتت
    زندگی فقط فیسبوک و….نیست.یکم تو جامعه پیاده روی کنید!!!!!شهرونداااان عزیززرز

  240. مرجان:

    به ما چه..دارندگی و برازندگی..

  241. مریم76:

    واقعا به ما چه ربطی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  242. محمد گلمحمدي:

    وقتی تو هرجای دنیا شما رجال سیاسی را کاسب کار و تاجر ببینیید و فرزندانشان را بدلیل وجود ارتباط های قوی در تجارت و لاینهای شخصی …جای تعجب نداره وقی پول مفت و بی حساب برای فقط قشر خاصی بأشه ده درصد غنی تَر و نود درصد فقیرتر میشند

  243. سيد علي:

    سلام این عده ۵٠درصد و مسوولان قوه قضاییه هم ۵٠درصد در گناه شریکند.که زمینه ساز این وضعند.

  244. امیر:

    بابا به ما چه ربطی داره پول دارن مهمونی میگیرن.این مطلب اصلا ربطی به هیچ کس نداره.

  245. مریم:

    نوش جونش
    دمش گرم که یا خودش یه کاری کرده که انقدر داره یا باباش
    داره دلش میخواد استفاده کنه
    از کجا میدونی به خانواده بی بضاعت کمک نکرده ؟
    میتونی یه کاری بکن که تو هم پولدار بشی چیکار داری مردم پولشونو چجوری خرج میکنن
    اصلا بعضیا عادت دارن تو کار بقیه سرک بکشن
    نداری بعضیا تقصیر داشتن اونای دیگه نیست از بی عرضگی خودشونه
    حرفم تایید عسای مبتذل نیست
    پول لزوما فساد نمیاره ولی بی پولی بیشتر فساد میاره

    • سیاوش:

      خب یکی هم لااقل بگه اینا خودشون یا باباشون از کجا دزدیدن…..!!اوه!!نه!ازکجا آوردن ماهم بریم از همونجا بدزد….!!اوه!!نه!از همونجا بیاریم؟؟؟
      وجدانأ یکی جواب بده. یکنفر رو معرفی کنید که از راه حلال و زور بازو یا عرق جبین،از صفر به نهایت هم نه!!!!همین جاها که اینا هستن برسه؟؟؟؟یعنی از وقتیکه شروع بکار کرده، تا ۲۲_۲۵سالگی فقط یک میلیارد پس انداز کرده باشه!!!نه اینکه فقط ماشینش دو میلیارد قیمتش باشه!!ضمنأ بند حلال و شرعی فراموش نشود!خواهشأ جواب بدید!!!!
      ممنونم.

    • as:

      میگم مریم … !
      مگه به تو چیزی میرسه که طرفداریشون میکنی؟! هان ؟!

  246. باران:

    خوش باشن
    حسادت نکنین
    هرکی هرجور که دوست داره
    شما افکار خودتون رو تو زندگی خودتون پیاده کنید
    اگه کسی تو زندگی شما دخالت کرد شماهمنظر بدین
    هرکی فهش بده هم خره

  247. خاص:

    دانه بلنده محسنه.اقا ب ما چه….

  248. دریا:

    امیدوارم تمام جوانهای ایران خوشبخت باشن هرکس دوست داره یه جورزندگی کنه امادرون خودم اگه تمام دنیابهشت باشه و کودکی ازفقرگریه کنه به هیچ نمیرزد

  249. ساناز:

    مشکل ما ایرانیا اینه که خیلی به کاره همدیگه کار داریم…!!! بابا به سبک زندگیه هم چیکار دارین آخه؟!!!!!! دوست دارن اونجوری زندگی کنن و اون شکلی لذت ببرن به بقیه چه ربطی داره؟ الان ا ونایی که اینقدر نقد کردن اگه جای این آدمای تو عکس بودن یعنی از این لذتها چشم پوشی میکردن؟؟؟ اصلا خوشتون میاد کسی به سبک زندگی شما کار داشته باشه؟!!! بی خیال بابا دنیا پر از لذت بردنه. به جای اینکه هی اینو و اونو نقد کنید دنبال لذتهای دنیا باشید که وقت کمه…. تازه لذتهاش اینقدر زیاده که سلیقه و جیبه همه رو ساپورت میکنه. از لذت گرون داره تا ارزون… فقط دل باید خوشش بیاد که میاد…….

    • احسان:

      شما وقتی عکس از طرز زندگیت میذاری… و اون رو دراختیار جامعه و محیط های اجتماعی میذاری ؛یعنی بدت نمیاد مردم درباره زندگیت نظر بدن
      روشن فکری بعضی از شماها دیگه واقعا از حد گذشته

      • پریسا:

        دقیقا زیر پوست هاشون میذارن لایک و کامنت فراموش نشه بعد وقتی که نظرتو میذاری و با چیزی که خودش دوست داشت بشنوه جور در نیومد میگن اصلا به تو چه؟؟

  250. sh:

    به نظرم پول دارن حلالشون مهمونی میرن به ما چه خودشون گناه میکنن
    گذاشتن این عکس ها درست نیست چون باعث میشه ارزش های اخلاقی جامعه عوض بشه ارزش آدم به پول نیست خیلی چیز ها هستن تو زندگی که از پول باارزش ترن
    همه ی این عکس ها به خاطر کمبود محبت و جلب توجه بقیه اس
    خدایا به خاطر همه ی نعمت هایی که بهم دادی شکرت.

    • سیا:

      البته اگه حلال باشه،بعله.نوش جونشون.ضمن اینکه بنظر من قسمت دوم عرایض شما بیشتر جنبه حلاشون باشه رو باید یدک بکشه!!زندگی شخصیه خودشونه به کسی هم ربط نداره.دوست دارن عکسهاشون رو انتشار بدن.هرکی ناراحته نگاه نکنه!!

  251. sparrow:

    راستش اگه ما هرجایی هستیم فقیر متوسط پولدار کجای دنیا ایران به قول شما لاس وگاس بیابونای افریقا یه چیزایی میبینیم که چشممون از حدقه میزنه بیرون داریم به کار به خدا شک میکنیم ها اول به خودم میگم که همیشه یادم باشه

  252. مریم:

    یه روزی سر خاک شهدایه دختری پا گذاشت روی قبر همسر شهید خیلی ناراحت شد واعتراض کرد اون دختر گریه کرد و گفت خدا کنه پا روی خونشون نگذاریم. توسایتها عکس دخترهای عراقی وسوری رو توقفس نشون میده به این فکر میکنم که اگه ما می خواستیم خودمون رو به این راحتی بفروشیم وبه نمایش بگذاریم پس چرا انقدر کشته دادیم ماکه نیاز به قفس نداشتیم میگفتیم بیان ما رو ببرن دیگه…..واقعا برای خودمون متاسفم

  253. راشين:

    پولدار بودن دلیل بد بودن نیست ثروتش زیاده داره ازش استفاده میکنه زندگى هرکسى به خودش مربوطه

    • ...:

      توخواهر مرشینی؟؟؟

    • ناشناس:

      به خودش؟ درسته به خودش؟ سوال صفحه ی اجتماعی خودشو فقط خودش می بینه آرررررررره؟؟؟؟؟ هر جور می خواد بگرده و زندگی کنه عکس … بگیره قاب کنه بزنه تو خونش هر روز که می بیندش مشعوف بشه کسی کاری نداره

      • رضا:

        خانمها و اقایون بافرهنگ و متشخص باخدا و باایمان که درک و سوادتون بسیار بالاست .. جواب دادن به این غرب زده های گمراه شده و اشباح الحیوانات کاریست بی فایده .. به خودتون افتخار کنید که شماها قدرتمندترین و اگاه ترین بشرید چون خــــــــــــــــدا با ماست … این حیوانات برهنه و تازه به دوران رسیده ی غرب زده خدا رو ندارند .. در واقع لذت واقعی رو ما میچشیم که خدا به ما نظر کرده و توفیق بصیرت و زرنگی داده

    • سعيد:

      پولدار بودن دلیل بد بودن نیست ولی این عکس ها داره بد بودن بعضی از پولدار ها را نشان میده .از کی تا حالا لخت شدن و پارتی گرفتن و … کارهای خوب شدند که ما خبر نداریم -فکر مردم ما را ببین

    • علی:

      بابای من ماهی ۱۰۰ میلیون درامد داره که پوله این عقده ای های غرب زده ی بی فرهنگ انگشت کوچیکه ی بابامم حساب نمیشه .. ولی ما پایبند عفت و اصالت و شهیدانیم و فریب غرب زدگی رو نخوردیم …

      • سعید:

        آره جون عمه ات بابات اگه ماهی ۱۰ میلیون تومن هم درآمد داشت تو الان شاهکار همه این غرب زده ها بودی.

        • احسنت:

          خخخخخخخخخخخخخخخخ دهنت سرویس… زدی وسط خال

        • FH:

          ممنون خوب حالشا گرفتی

        • شیما:

          اخی بدبخت سعید دهنش سرویس شد

        • حسن:

          اقا سعید مثلی که شما ادمهای باجنبه ی پولدار اصیل و باریشه رو ندیدی ؟؟؟؟؟ مگه همه ی پولدارها بی بندوبارند ؟؟؟؟؟/ من خیلی از ادمهای میلیاردی میشناسم تو همین ایران که اینقد باجنبه و اصیل و دیندارند که حد نداره .. شما کم بینی مشکل خودته داداش

        • باغیرت:

          اقا سعید مگه همه بی جنبه اند ما داریم فقیر غفرا زیاد تا دلت بخواد ولی هرزه و برهنه … ربطی نداره اصلا اینقد خانواده های پولدار باجنبه و محجبه و دیندار در ایران زیادن که حد نداره چشات و باز کن خوب اطرافت و ببین ..

      • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:

        خخخ چاقال حرفات چه طنزه…

      • محمدرضا:

        آخه داغون زیقی تو ماه به ماه انتظار یارانه رو میکشی بعد میگی بابات ماهی صد میلیون درمیاره که پول اینا انگشت کوچیکه ی باباتم نمیشه؟؟؟؟ خخخ آخه عزیزم اینا روزی صد میلیون در میارن نه ماهی… خواستی گنده گو…زی کنی قبلش فکر کن خیط نشی

      • sara:

        ماهی ۱۰۰ میلیون … حتمن هم از راه حلاله حتمن شک ندارم …پایبند باش برادر

      • sara:

        ماهی ۱۰۰ میلیون!!! حتمن هم از راه حلاله حتمن شک ندارم …پایبند باش برادر

      • سحر وحیدی:

        علی آقا واقعا خوش بحالتون چون من شوهرم ۷ ماهه بیکاره و من تو رویاهام دنبال یه خونه ی ۱۰۰میلیون تومانی میگردم. واقعا خوشبحالتون ازین موقعیت استفاده کنید. چون ما زندگی سختی داریم حتی گاهی نداریم شکممون رو سیر کنیم. کسی هم کمک نمیکنه…

      • نام شما...:

        اونوقت شغل شریف پدر شما چیه که ماهی ۱۰۰ میلیون درآمد داره؟؟؟؟؟؟؟؟

      • دختر فهمیده و باعفت اصیل ایرانی:

        زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست. در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.

    • ماشین:

      کاملا حرفت درسته… بر منکرش لعنت… تو این دنیا استفاده نکن دیگ کجا استفاده کنن؟؟؟
      ولی جوری باشه پز ندن که پول داریم و فیلان چیزو میخریم و بیسار چیزو میپوشیم و…

    • مجید:

      دوست دارید با پول بیت المال و مردم هرکاری دلشان می خواد انجام بدند در حد بچه مسلمان نیست

    • احمد:

      من اینارو میشناسم پولشون از راهدرست در نمیاد .حاضرم ثابت کنم .

      • هدیه:

        شما یه درصد فکر کن پولشون از راه درست در میومد…
        اگه اینجوری بود مثه ریگ پول خرج نمیکردن…واسشون ارزش داشت…شما هم ثابت نکن بیشتر حرص میخوره آدم…!!!!

    • سمیه:

      من هم از یک خانواده ی میلیاردیم ولی محجبه و نجیب ..ارزش های کشورم رو حفظ کردم و عقذده ای و بدبخت و فاحشه نیستم خدا لعنتشون کنه

      • احمد:

        سلام سمیه خانم ببخشید میشه آدرس بدید واسه امر خیر خدمت برسیم

    • رضا:

      پولدار بودن از راه حلال بد نیست ولی استفادش طبق هنجار و ارزش های کشور نه در راه بی بندوباری و خودنمایی خدا لعنتشون کنه

    • علی:

      راشینموتوره بد بودنشون رو تو بوق کرنا گذاشتن دیگه خر نشو .. پولدار بودن دلیل بد بودن نیست درست ولی جنبه و فرهنگ و شعور بالا میخواد که ندارن ..من هم از خانواده ای پولدارم و خیلی پولدارها رو میشناسم که دیندار و اصیل و باریشه و باجنبه و هوشیارند … ولی اینها غرب زده و عقده ای و فریب خورده و بی جنبه و حیوان سرشتند . خدا لعنتشون کنه

    • amin:

      یعنی واقعا نمیفهمی کار درستی نیست؟ اذهان عمومی بهم میریزه .جوانها سرد و بی انگیزه میشن.

    • ایا واقعا شیعه ی اهل بیت هستیم؟؟:

      آیا ما واقعا شیعه علی علیه السلام هستیم ؟

      امام کاظم (ع) می فرمایند:

      اگر شیعیانم را زیرو رو کنم جز ادعا چیزی دیگری ندارند
      اگر آنان را آزمایش کنم سر از ارتداد در آورند
      واگر ایشان را تصفیه نمایم از هزار نفر جز یک نفر خالص وبی غش نباشد !
      واگر غربالشان کنم با من جز خواص و نزدیکانم نمانند !

      فراوانند افرادی که بر پشتی ها تکیه می زنند و میگویند :
      ما شیعه علی (ع )هستیم !
      شیعه علی علیه السلام کسی است که :
      کردارش گواه رفتارش باشد !

    • ایرانی:

      خداوند در قران فرموده که گناهکاران بدون اینکه جوابی پس بدند در اتش دوزخ میاندازیم و پیامبر ص فرمودند بدحجابان را تاقیامت لعنت کنید که بویی از بهشت نمیبرند . بچه ها فریب ماهواره رو نخورین ماهواره مغز و شستشو میده و ادم رو منافق میکنه بچها ماهواره یه چیزهایی یادمون میده که اصالتمون رو فراموش کنیم فقط فریب نخوررریم و زرنگ باشیم و این ابزار شیطانیشون رو بندازیم دور . خدا لعنتشون کنه . ما به دخترهای بدحجاب و مردهای سیب زمینی میگیم غرب زده و فریب خورده ی تهاجمات غرب میگیم قربانیان جنگ نرم میگیم بی فرهنگ و خودباخته .. بچه ها سعی کنیم ننگ غرب زدگی و فریب خوردگی رو نخریم

  254. Ehsan:

    به شما چه اخه فقط بلدین از ملت بد بگید تا بازدیده سایتتون بره بالا اقا به شما مربوط نیست اخه حرکی دلش میخاد یه جور باشه دلش میخاد از ۱۶ ساگی سواربنز شه شما چیکار داری؟!!! ایناعقدست بخدا دلیل نمیشه خودت نداری بگی اونایی که دارن بدن!!!!!

  255. sadaf:

    سلام این درست نیست راجب اونا بد بگیم هیچ کس بد نیست چون هرکسی می خواد شاد باشه حالا بعضی ها دوست دارن پولدار شن که هر چی دلشون خواست داشته باشن و دل هم چیزیو میخواد که شادش کنه حتی اونایی هم که ادم میکشن واسه اینه که نمی خوان او شادیشونو به هم بریزه و اونایی هم که خودکشی می کنن چون فکر می کنن چیزی شادشون نمی کنه و نباید باطن زندگیمونو با ظاهر زندگی دیگران مقایسه کنیم همه فکر میکنن من خیلی خوشحالم چون پولدارم ولی نمی دونن که من …

    • امیر:

      ثروت بد نیست.فقر کثیف و زشته.اما سازمان بین المللی شفافیت در جدیدترین رده‌بندی کشورهای جهان بر اساس شاخص ادراک فساد اعلام کرده ایران بین ۱۷۵ کشور رتبه ۱۳۶ را از این نظر به دست آورده. مشکل اونجاس که میدونیم ۹۹٫۹۹% درآمدهای نجومی از چه طریقی و با چه زد و بندهایی در کشورمون کسب میشه.

  256. .....:

    هیییییییی روزگار

  257. m.r:

    سلام. ولی چقدر زود دیر میشود کارها نیمه تمام مانده توشه سفر را هنوز نبستم. خدا را شکر برای امشب غذایی هست ، سرپناهی تا فردا خدا بزرگ است .

  258. رهگذر:

    سلام من تازه اومدم همه نظراتونم نخوندم فقط اینومیدونم پولی که حلال بدست بیادبچه ی حروم تربیت نمیکنه والسلام.

  259. sha:

    آوا خانم این دلیلی نمیشه که شما این ملت رو جهان سومی بخونی…درغیر این صورت خود شما هم از همین گروهید.

  260. علیرضا:

    آوا خانم این دلیلی نمیشه که شما ایران جهان سومی بخونی…اگه این تحریم های لعنتی نبود…………….

  261. اوا:

    دریافتم ملت ایران بعضیاشون واقعا بیکارن اخه اگه این وقتو صرف یه کار علمی میکردید که الان جهان سومی نبودیدکه!!!

  262. حامد:

    یه عده دیگه میخورن میریزن میپاشن شماها میزنین تو سرو کله ی هم ؟
    اگه اخرتی باشه که تکلیف معلوم میشه اگرم نباشه که احتمالا اونا ضرر نکردن.

  263. homa:

    شاید این صفحه رو باز کردن فقط واسه کل انداختن بین خودشون.کسایی که از دیدن این تصاویر ناراحت میشن نگاه نکنن خب!من خودم اصلا موافق این جور کارا نیستم ولی شک نکنید که اگه پولشون حروم باشه یه روزی بدجوری از دماغشون در میاد.هر کسی تو قبر شخصی خودش میره!لطفا کلی قضاوت نکنید.

  264. r.gh:

    اقایون سرمال مردم دعوانکنبد.ادمهای ثروتمندهمیشه دستشون توجیب زیردستاشونه

  265. انا:

    خاک برسر اون پولدارهای که ارزش خودشون رو به پول می بخشن وفراموش میکنن که انسان کلأ ضعیف هست ونمی تونه از خودش دفاع کنه حالا هر چقدر هم که پول داشته باشه پولش مثل همان بت بی روح وجسم به دادش نمی رسه

  266. سپهر:

    خاک بر سرشون اگر حروم خر باشند. با عکس گرفتن از ماشین، ویلا و … میخان چی رو اتبات کنند؟! حالم به هم میخوره از دیدنشون

  267. یوسف09381814397:

    من هیچی ندارم ولی لااقل خیالم راحته ک قرارنیس پلیوک خدابهم داده روجوابشوپس بدم،یوسفم ازقم

  268. تارا:

    نام نیکو گر بماند ز آدمی…به کز او ماند سرای زرنگار
    لطف کنید درست صحبت کنید

  269. نیک دختر:

    سلام
    من از طبقه متوسظ خوب هستم.اولا گرفتن این عکس ها هیچ افتخاری به همراه نداره.زحمت خودشان که نیست.پول بادآورده پدرشان هست.یعنی زحمتی برای به دست آوردنش نکشیدن.در ضمن عقل معاش هم ندارند!من اگر یکدانه از این ساعت ها دستم بود می فروختم با پولش می رفتم دانشگاه جان هاپکینز یا استنفورد درس می خواندم که فردا از طریق همان مدرک به جاهای بالا برسم.یا یک واحد تولیدی راه می انداختم که ارزش افزوده تولید کنه وسرمایه ام به جریان بیافته.در ضمن تحلیل من به عنوان کسی که دانشگاه دیده است و جامعه شناسی خوانده وبا جوامع آمریکا واروپا هم از نزدیک آشنایی داره اینکه فقط در جوامع بی دروپیکری مثل ایران یک همچین طبقاتی به یکباره مثل قارچ از زیر زمین سبز می شوند.من در امریکا یا اروپا یک همچین چیزهایی ندیدم.در واقع شرایط بیمار گونه اقتصاد جامعه ایران واستفاده از رانت های دولتی چه در حوزه اطلاعاتی وچه در حوزه پیوستگی با گروه های قدرتمند دولتی یا شبه دولتی اجازه میده که به یکباره یک چنین طبقات نوکیسه ای ظهور کنند.متاسفانه چون فرهنگ استفاده از پول را هم ندارند دست وپاشون را گم می کنند ویکهو چنین رفتارهایی را از خودشان بروز می دهند.برعکس درکشوری مثل آمریکا طبقه متوسط در حال رشد وگسترش هستند و سیستم آنچنان نظام مند هست که اجازه بروز وظهور چنین پدیده های عجیب وغریبی را نمیده.ثروتمندان انگشت شمار وشامل صاحبان صنایع وفکر وایده ویا هنرپیشه های درجه اول سینمای هالیوود وامثالهم هستند.الان شما خیلی راحت در شمال تهران شاهد نمایش تعداد زیادی ماشین مدل بالا یا خانه های اشرافی آنچنانی هستید ووقتی که به عقبه طرف نگاه می کنید می بینید پدرش! در دوره جنگ یک حجره کف بازار داشته که جنس کوپنی احتکار می کرده و یا مثلا آهن فروشی بوده که با بالا وپایین کردن قیمت آهن به اینجایی رسیده که زیر پای عزیز دردانه اش یک همچین ماشینی انداخته.باز هم بگید غرب بد هست!و آمریکا جهان خواراست وتفو لعنتش کنید.

    • هادی اس:

      سلام اولا خداست که به هرکس بخواهد روزی بیحساب میدهد دوما اگر شکر نعمت به جا بیاوریم خدا برنعمت ما می افزاید سوما ما بی جهت نمیگویم اینها بدند همانطوری که استحظار دارید اینها برای آسایش خود هر کجا را بخواهند به خاک خون میکشانند وما با این مخالفیم

  270. حامد:

    نام وفامیلشون رو بذارید تا ببینیم آقازاده هستن یا نه !
    هیچ کس در ایران از پول کارگری و زحمت کشی به اینجا نمیرسه . یا ارث سنگینی بهش رسیده یا دزدی کرده یا گنج و معدن پیدا کرده یا آقازاده هستش.

  271. ...:

    دوستان نظراتونو خوندم و به این نتیجه رسیدم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    مرگ بر آمریکا

  272. سپیدان:

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف برین جلوی اون حرومزاده هایی رو بگیرین که ملیاردی پول مردم رو بالا میکشن بعدش هم فرار میکنن میرن چشپین به بی حجابی خاک بر سر ادمهایی بی فکری مثل شما که این فکرا رو میکنید اروا عمتون گیر شما اومده عفو کردین دستتون نیومده مگه نه شما هم از کفن مرده هم نمیگذشتین

  273. پریسا:

    چرا هر کی پولداره میگن دزدیده
    شاید شانس اورده شایدم باباش مثل سگ کار کرده
    به هر حال نوش جونش

  274. حامی:

    هر کی میگه به ما ربطی نداره بیخود گفته. این همه گناه باعث نزول عذاب میشه کمترینش همین خشکسالی وآلودگی هوا و انواع مریضیا و … است. وظیفه همه هم امر به معروف و نهی از منکره.
    این زندگیای حیوانی چیزی جز بدبختی و بیچارگی نداره.
    چه فقیر فاسد وچه پولدار فاسد فرقی ندارن

  275. حسین:

    اغا مگه این بچه سوسول ها کی هستن که درموردشون بحث میکنید هااااااا /؟؟ اصلا خودشون خداشون میدونه کلاتو محکم بگیر باد نبره. بهترین چیز های دنیا رایگان هستن!!! خواب خندیدن خوانواده خدا اغوش و ……… بازم بگم؟؟ شاید طرف سرطان داشته باشه پول چه به دردش میخوره؟؟؟ هههههههههههه بلانسبتشون.

    • s.d:

      قربون ادم چیز فهم همینه
      پول و ثروت تا اون حدم باارزش نیس لازمه ولی مهم تراز اون همون چیزایی هستن ک این اقا شمردن

    • پریسا:

      آخه آقا حسین این روزا جوری شده که اگه پول نداشته باشی نه میتونی خونواده داشته باشی نه میتونی بخندی

  276. hananeh afshar:

    سلام بچه ها جونم ،آخه چرا اینقدربحث میکنیدوحرص میخورید ؟؟اولا که فقط خدا میدونه از راه حلال یاحرام به دست اومده اموالشون یا نه ،برای خودشون هست یا بااموال دیگران پز دادند یانه؟مسئله مهم انداختن عکسهای بی حجاب خانوم هاست وانتشارشون که باعث انداختن وسوسه توی دله دخترهای دیگه میشه که اوناچنین کاری رو انجام بدن ،من خشک مقدس نیستم اماخداییش اینقدر ریلکس بودن خوبیت نداره ،اگرعکس میندازن واسه خودشون نگه دارن نه توی دیدعموم ،مطمئنم اونام بی تقصیرن آگاهی ندارن ،ایشالاخداهممون روبه راه راست هدایت کنه

    • s.d:

      خخ ببخشید اسمتونو اشتبا خوندم فک کردم پسری:)

  277. narcissus:

    یجوری حرف میزنن انگار هر کی پولداره حروم خوره بابا شاید طرف داره از جیب باباش میخوره شاید ارث بهش رسیده شاید سرمایه گذاری کرده باشه…بعضی از دوستان جوری حرف میزنن که انگار هرکی مالش کمتره یا فقیره حروم خور نیست وهرکی بیشتر پول داره حروم خوره خیلی از ادمها هستن که حقوقشون شاید یه میلیون یا کمتر باشه و من خودم دیدم کم کاری میکنند بنظرتون این پولی که بدست میارن حلاله البته من نمیگم هرکی ۱ میلیون حقوق داره کم کاره یا حروم خور منظورم اینه دیدم ادمایی که پول حروم وارد زندگیشون میکنند و از هر قشری بودن فقط ذات ادمها مهمه

  278. ناشناس:

    معلمومه چرا یکی لامبورگینی سوار میشه و یکی نون شب برش واجبه!! شمایی که اینا رو تو سایتتون می زنید از خودتون پرسید که اینا فرزندان کدام قشر هستند؟!!! قشری دزد که باعث این شدت تضاد طبقاتی شدید شدند!! خیلی خوبه که دنبال علت و ریشه اینجور چیزا باشیم و نه فقط نقل آنها!!

  279. a:

    هر که نان از عمل خویش خورد منت حاتم طاعی نکشد.

  280. s.d:

    اره درسته خدارو شکر سایه شون بالا سرمون بوده و هس انشالله هم باشن ولی ۹۰%اوقات من بدون بابا م اینا تو خونه بودم بخاطر اینکه کار دارن الان داداشمو بابام برا مسافرت کاری رفتن و ۱ماهه خونه نیومدن به هرکی برمیگردم میگم بهم جواب میدن عوضش دست پر میاد خونه میلیون میلیون پول میاره
    ولی …همه چیز پول نیس
    نمیدونن ک ثروتمندی خیلی زحمت میخواد خیلییییییی
    اعصابم خرد شد اونایی ک تهمت بیجا زدن و کلی گویی کردن همین

    • arma 3:

      شاید واسه تو پول چیزی نیست ولی واسه بعضیا همه چیزه

      • s.d:

        شاید نمیدونم ولی
        خوشبختی تو چیزای دگ س
        یه چیز بگم
        همیشه میگن دخترا دنبال پسرای پولدارن ولی دور برم هستن پسرایی ک بخاطر نجات خودشون از فقر و ورود به خونواده م خودشونو به اب و اتیش میزنن و دلقک بازی درمیارن
        خوشبختی اینه
        ادم هرلحظه پیش کسایی باشه ک عاشقشونه
        خوشبختی ینی اینکه اگه عاشق یه پسری شدی ( تنها پسری که پولداربودنت هیچ برتری از نظرش ب حساب نمیاد اونقد غیرت داره ک اصا به هیچ دختری حتی به عشقشم نگا نمیکنه اونقد ادمه که برا عشقش هرکاری میکنه )بخاطر اختلاف طبقاتی ک داری از دستش ندی همین

        • arma 3:

          مشکل اینه که اگه پول نداشته باشی کسی عاشقت نمیشه.الان اگه بخوای دهنتو باز بکنی اول میگن شغل بابات چیه و ….حالا تو پول داری نمیتونی درک بکنی حرفای منو

          • سحر:

            تنها چیزی ک برا عاشقا مهم نیس پوله اونایی ک از اول وضع جیبتو میپرسن از همو اول میگن ک ما عشق نمیخواییم ما جیب پر میخواییم
            عشق مقدسه پول نمیتونه این حس زیبا رو کثیف کنه

  281. s.d:

    چقد حرف مزخرفی میگین که پولدارا مال حروم میخورن
    ببینین
    شبایی ک پدرای شما ها درجاشون خوابیده بودن بابای من شیفت دوم کارشو شرو میکرد اگه الان صاحب یه ثروت خوبی شدیم همش بخاطر جون کندنای بابامه شبا فقط۳ساعت میخوابید صب تا شب کارمیکرد همون موقعی ک شماها دورهم شام میخوردین پدر بنده و خیلی از ثروتمندا داشتن کار میکردن و بچه هاشون مجبور بودن با تنهایی زندگی کنن
    همش با زحمت بدست اومده هستن کسایی ک پولشون حلال نیس ولی هیچکدومتون حق کلی گویی ندارین

  282. narcissus:

    ای مطلب درمورد فرهنگ غلط در صفحه اجتماعی رو میگه حالا هی بیاید درمورد حلال و حروم بودن مالشون صحبت کنین و تهمت بزنین

    • arma 3:

      مگه واسه فرهنگشون باید بیان از تو اجازه بگیرن که چطوری زندگی بکنن که میگی فرهنگ غلط؟

      • narcissus:

        من منظور نویسنده رو گفتم طبق گفته های بالا و در ادامه صحبتم گفتم حلال و حرام بودن مالشون به خودشون مربوطه و کاری به فرهنگشون ندارم منظورم این بود چرا به حلال و حروم بودن مالشون گیر دادین

        • arma 3:

          خوبه.حالا درست شد.اره اینا چشم بصیرت دارن.باور کن یکی از اینا که نظر دادن(اینایی که میگن این جوونا حروم خور هستن) حاضر نیستن بیان قسم بخورن و گردن بگیرن حرفی رو که زدن.فقط حسادته که باعث این چیزا میشه.
          حالا اقا اومده عنوان مطلبش رو گذاشته ویلاهایی که از لاس وگاس فاسد ترند.انگار تا حالا چند بار رفته لاس وگاس که این حرفو میزنه.خیلی چیزای بد تر از اینا هست تو فیسبوک چرا فقط زورتون رسیده به هموطنای خودتون؟(منظورم با narcissus نیست)

          • m.a:

            خداوکیلی تو شیرت خشک نشد انقد حرس خوردی؟؟؟

            • arma 3:

              والا همینطوری پیش بره دیونه میشم با نظرات این سایت

              • هادی اس:

                سلام لطف فرماید نظرتان را بدهید تا استفاده کنیم برای به دست آوردن تجربه

  283. SUSAN:

    سلام دوستان. من صحبتهای اکثر دوستان رو خوندم با یه عده خیلی کمی موافق بودم.
    دوست عزیزی که فکر میکنی همه پولدارها دزدند، و پول حروم آوردن تو خونشون، یا تو دوست عزیزی که میگی همه پولدارها فاسد هستند!
    واقعا به چه حقی به خودتون این اجازه رو میدین که خیلی رراحت راجع به زندگی دیگران قضاوت کنید و یا تهمتی بهشون بزنید.
    اینکه شاید من و امثال من از لحاظ مالی اونقدر خوب نیستیم که مثه بقیه پولدارها زندگی کنیم دلیل بر این نمیشه که بخوایم خیلی راحت بهشون توهین کنیم.

    یکی از دوستان گفته بود این همه پول از راه حروم اومده، و هیچ کسی نمیتونه اینقدر پولدار باشه.
    چرا یه نگاه به ثروتمندای اونور آب نمیکنید؟
    چرا نمیرید تو زندگیشون ببینید از کجا به کجا رسیدند؟
    نمونش همین بیل گیتس الان جزء ثروتمندای جهانه!
    اونم آیا دزدی کرده؟ حرومخوری کرده؟
    یاهمین استیو جابز خدابیامرز!
    یا مارک زوکربرگ و خیلیهای دیگه…
    هرجور آدمی تو این دنیا هست یکی از راه حلال به یه جایی رسیده یکی از راه حروم این دلیل نمیشه که همه رو با یه چشم نگاه کنیم و قضاوت کنیم.

    اینکه پدرا و مادرای ما فقیر بودن مشکل ما نیست اینکه قراره بعد از این فقیر بمونیم مشکل ماست.
    چرا خودمون تلاش نکنیم تا به جایی برسیم که شاید آرزوی خیلی هامون باشه.

  284. صنم:

    پول دارن استفاده میکنن به کسی چه؟

    • arma 3:

      نمیدونم.هی میگن اینا دزدن.اخه با کدوم مدرک مگید دزدن؟ 🙁

  285. ali:

    اقا عکسای من دست شما چیکار میکنه؟؟؟؟
    لااقل اگر میخواین عکسای مردم رو بازنشر بدین اول اجازه بگیرید
    الان من جازه نمیدم
    مردم حیز شدن والله
    عکسای ادمو میدزدن

  286. یه دختر خوب:

    ببینین اینا مطمینم هیچکدومشون عقل درست حسابی ندارن والا
    منم پولدارم پولم ازپاروم بالا میره (البته پول بابام)
    داداشمم ایودی و پورشه داره خودمم بنز دارم ولی عمرا همچین کارایی نمیکنم همچین عکسایی ازخودم نمیندازم نه داداشم نه خودم نه پسر و دخترخاله هام ک همشون استخر پول شنا میکنن بستگی به نحوه ی تربیت خونوادگی هم داره من هیچوق بالاتراز۲میلیون به ساعت ندادم مگ بی عقلم برم اون ساعت میلیاردی رو بگیرم بابااصلا اگ هم دادم چه لزومی داره بیام جلو چش مردم ب نمایش بذارم چرا نمیفهمن ک همه درسطح خودشون وضع مالیشون خوب نیس شاید یه کسی با دیدن این عکسا خونواده شو ناراحت کنه یا…
    البته نمیگم پول خرج نمیکنم نه چون هرچی باه تومنطقه ای هستیم ک اگ به خودمون به تیپ و وضعمون نرسیم مسخره میشیم ولی تا این حد بی دین و ایمون نیستیم خدا هست یکمم بد نیس به فقیرا کمک کنیم اون خوشالی ک توچهره شون میبینیم به همه ثروتموم می ارزه قند تو دلشون اب میشه وقتی بجای یه عروسک دوتا عروسک میدین بابام میگه دعای خیر همون نیازمندایی ک بهشون کمک میکنیم مارو هم سلامت نگه میداره اخرتمونم بهترمیشه
    فقط به فکرخودمون نباشیم دیگران هم هستن با یه کمک کوچولو ثروتتون کم نمیشه ک هیچ خدا بیشتر بهتون میده البته فک نکنم اعتقاد داشته باشین

    • دوست:

      ببخش شما تو کدوم منطقه هستی که مسخره میشی اگه تیپ نزنی؟؟؟!!!!!
      والا من بعد ۳۰ سال زندگی تو شمرون همچین چیزی ندیدم !!!!!

    • ن:

      حالاکه انقدخوبی پ من شماره حسابمومیدم قربون دستت نیازمندم ی مقدارپول بریزب حسابم این پولای ناچیزک قدپول پاستیلتونم نمیشه مگه نه؟؟؟قول می دهم حسابی برایتان دعاکنم.ب جونه شوما.هع

      • یه دختر خوب:

        تشخیص اینکه به کی کمک کنیم دست باباییمه من نمیتونم دخالت کنم :)ایشالا یه روز ببینیش کمکت کنه
        منظورمم ازتیپ زن ینی لباسای مناسب و خوب پوشیدنه عزیز

    • ریحانه:

      دمت گرم حرفت واقعا درسته

      • یه دخترخوب:

        دم کی؟
        من؟
        یا دوست؟

    • یه نفر:

      مطمیینی بالاتراز۲ تومن ندادی ؟؟
      اگ ادرس ماشینات درس باشه تو منطقه ما یه همچین خونواده ای هس و اگ تو همون دختری
      دروغ نگو خودم ساعت۳۰تومنی دیدم دستت
      ولی مطمینم اونی چون اون خونواده واقعا کمک میکنن به خیلیا

  287. محمد:

    من همه نظرات رو خوندم با بعضیشون خندیدم با بعضیشون واقعا ناراحت شدم
    مخاطبم اونایی که میگن حسودا چشمشون درآد! من بادیدن این عکسا اصلا احساس افسوس و حسد نکردم فقط ناراحت شدم و حرص خوردم که چرا باید کاری که ازنظر همه ما زشته رو به معرض نمایش بزارن منظورم اینکه صفحه ی اجتماعی از اسمش معلومه، اجتماعیه و توی دید همه مردم بهتر نبود پولشونو باهمدیگه تو خلوت خودشون خرج میکردن و میزاشتن این مردمی که مثل اونا ندارن خرج کنن(اکثرا) تو خیال اینکه همه چیز خوبه و همه مثل همیم و اختلاف فاحشی وجود نداره سرکنن؟! میشه پی برد که چرا عکسای خودشون و سبک زندگی خودشونو توی شبکه ی اجتماعی به اشتراک گذاشتن و نشون دادن
    شاید برای این باشه اونایی که ندارن رو بچزونن؟!
    شاید دارن سبک زندگی جدیدی رو معرفی میکنن؟!
    شاید اصلا دارن میگن ایران جای بدی نیست و کشور ثروتمندیه؟!
    اما با این وجود انتشارش به نظرمن(نظری کاملا شخصی) کار مناسبی نبود
    و در آخر دعای معروف مراسم صبحگاهی دوران ابتدایی(یادش بخیر) خدایا اگر قابل هدایتند،هدایت؛ وگرنه نیست و نابودشان بگردان!!

  288. m.f:

    بدبختای فلک زده.بمونید تو همین فقرو بیچارگیتون ،قشنگ معلومه همتون عقده ای و تو کف پول و ثروتین ،من خودم پورش دارم و هیچ عقده ای هم حق اظهار نظر نداره ،دارندگی و برازنگی داداش ،زرت و پرت اضافی هم ممنوع ،فقظ واییستین کنار خیابون و از دیدن پاپی آلبالویی من لذتشو ببرید ،ما که رفتیم عششششششق و حاللللللل ،بمونید تو کفه شششش

    • دوست:

      محسن تونی؟؟؟
      دیشب گفتی چندتا گوسفند دادی پورش گرفتی؟؟؟
      صحبت کن منم میخوام

    • نیلوفر:

      منم میخاااااام.دوس دخترنمیخای؟؟؟؟؟
      برودرتوبذارعقده ای اخه تواگه داشتی ک نمیومدی اینجا..کلاس بیای که.خودت داری زرمیزنی هیچ عقده ای حق اظهارنظرنداره پ ببنداون گالتوداشی.
      پووررش!!هه.ن داشی بچه های اینجاعقده ای نیستن همشونم اززندگیشون راضین خیلیاشونم توروک سهله جدوابادتم میذارن توجیبشون. توهمچین میگی پورش ک ادم فک میکنه فقط پوسترشوداری رودراتاقت.
      حالااگه داریم مبارکت باشه ازخدامونه داغ همچین چیزایی رودل هموطنای عقده ایمون نمونه

      • م:

        سلام. با کل انداختن موافق نیستم، اما حرف حق بی‌جوابه!

    • m.a:

      من که دارم توکفش خودمو میشورم د بدبخت تازه به دوران رسیده تو اگه عقده نداشتی نمیومدی این چرتوپرتارو بگی که

  289. ebi:

    اگه خودت کار کردی این همه پول جمع کردی نوش جونت این همه… اما تویی که این همه رو از مامی و باباجونت داری و پز میدی اول برو شلوارتو بالا بکش که پایین نیفته…
    در کل پسری رو که خودش کار میکنه یه پراید میخره رو از اونا که با پول باباشون پورشه میخرن خیلی بیشتر قبول دارم…

  290. salar:

    اگه غیرت داری بخون!
    کجای کارین بنده های خدا اینا آغازاده ان مال اختلاص میخورن مال من و شما رو. تا کی میخواین کبک صفت باشین ب خدا دین فقط روزه و نماز نیس قیام در برابر ظالمان زمانه هم از اصول دینه .
    زمانه شده عین عصر جاهلیت دوران پیامبر تورو ب خدا بیدارشید بیدارشید بیدا…

  291. salar:

    اگه غیرت داری بخون!
    کجای کارین بنده های خدا اینا آغازاده ان مال اختلاص میخورن مال من و شما رو تا کی میخواین کبک صفت باشین ب خدا دین فقط روزه و نماز نیس قیام در برابر ظالمان زمانه هم از اصول دینه .
    زمانه شده عین عصر جاهلیت دوران پیامبر تورو ب خدا بیدارشید بیدارشید بیدا…

  292. salar:

    اگه غیرت داری بخون!
    کجای کارین بنده های خدا اینا آغازاده ان مال اختلاص میخورن مال من و شما رو تا کی میخواین کبک صفت باشین ب خدا دین فقط روزه و نماز نیس قیام در برابر ظالمان زمانه هم از اصول دینه .
    زمانه شده عین عصر جاهلیت دوران پیامبر تورو ب خدا بیدارشین بیدارشین بیدا…

    • هادی اس:

      سلامsalar بندگان خدا نمیتوانند بااین صراحت کسی را محکوم کنند اگه مالت خوردند میتوانی ادعای احقاق حقوق کنی ثابت شود موظفا به تو باز گردانند.ولی salar من یه چیزی فهمیدم تو قران آیهی دیدم متنش این بود؟مَا أَصَابَ مِن مُّصِیبَهٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَمَن یُؤْمِن بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ ﴿۱۱﴾ هیچ مصیبتى جز به اذن خدا نرسد و کسى که به خدا بگرود دلش را به راه آورد و خدا[ست که] به هر چیزى داناست (۱۱)
      از آیه بالا من استنباط نمودم که هرکس در سراسر این دنیا در تمامی ادعیان بر خلاف گفتار خداوند رفتار کند واین رفتار دراز مدت شود وشخص به خود نیاید مشمول مصیبتهای سخت وغم وغصه فراوان میگردد زیرا در دنیا مصیبتهای بسیار گوناگونی وجود دارد وشک نکن که متخلفان با مصیبتهای که به اذن خدا میرسد روبرو خواهند شد شک نکن ما مثل خودت غیرت داریم وبیداریم.

  293. پارتا:

    دارندگی و برازندگی، چشم حسود کور، خلایق هر چه لایق، از ماست که برماست، بازم چشم حسود کور، داریم میخریم کور شود هر آنکه نتوان دید

  294. هادی اس:

    اولا هیچ کس نمیتواند بگوید مال اینها از راه حرام میباشد. دوما هرکس مختار است برای مال خود تصمیم بگیرد.سوما اگر انسان با مال خود هم کیف کند (حلال) وهم در راه رضای خدا خرج کند این شخص با اموالش دنیا وآخرت خود را خریده مطمن باشید.

  295. katia:

    لا الا الله محمد رسول الله

  296. سعید:

    سلام به همه ابجی و داداشای گلم.من یه سوال دارم!چراراجب چندتا بچه ششششششششووششششششول اینقدرنظرمیدین؟ولشون کنین!بذارین خوش باشن!چه ایرادی داره؟من کارتون خوابم!مگه چیه؟البته قراروام بگیرم اگه خدابخوادمیشم فیلم خواب!عیزان یادتون باشه هرچیزی زود عادی میشه،اونی که چیزی داره،اونوفریاد نمیزه درغیراینصورت یامال خودش نیست یا…درضمن اونی که بی لباس عکس انداخته منظوربدی نداره،اونجا هوایکم گرم بود مجبورشدن.شماببخشین.فدای چشای مهندسیتون.

  297. آناهیتا:

    بدبخت کسایی که اینارو روشنفکر و اپن مایند میدونن! ماشین و پول اینا رو که بگیری هیچی نمیمونه ازشون که! 😀

  298. بوعلی سینا مشهد:

    هی شاید باباشون یا مامی شون دکتره ک تونستن خونه و ماشینو این جورجیزا بخرن کلا بحق علی بن موسی الرضا همه رو ب راه راست هدایت شن

  299. انیشتن مشهد:

    بابا خب شاید مامان باباشون دندون پزشکن آخه ی جراحی فک زیر میزی سیزده میلیون از من بگیرن ارتودنسی هم کنم باهم کلا ی بیست میلیون میشه ینی واقعا حقشون نیس این خونه ها رو داشته باشن؟خدا همه رو ب راه راس هدایت کنه بحق مولام علی بن موسی الرضا

  300. اصغر:

    سلام بسیار ناراحت شدم بسیار تحسف بار است اینها را لطفا منتشر نکنید چون در شهرها کوچک از این خبرها نیست ولی جوانان که ببیند تحت تکثیر قرار میگیرند چرا مسولاین هیچ کاری نمیکند

  301. امید:

    همه ی ما حرف میزنیم اما در حقیقت همه تنوع طلب وزیاده خواه هستیم چون این طور خلق شدیم مگر از تولد تا مرگ را خدا بینیم نه خود را که جسم است و روح را در بند.از ابتدای خلقت تا امروز وحتی اینده ی نادیده بشر اول تا بشر موحد در طلب قدرت وثروت و علم که زاینده ی ان دوست (قدرت و ثروت میخواهی علم را در اختیار گیر) بوده و خواهد بود. اگر کسی ثروت داشت و گرسنه را سیر کرد و کسی قدرت ازادی اسیر و مظلوم ان زمان روز موعود است که کل تاریخ و زمان در سجده ی ان روز است . هیچ کس را انتظار برابری و حق و حقوق مساوی در جوامع انسانی و حتی دینی جهان نیست. زیرادین و سیاست همواره باهم در یک کرسی نشسته و دست در دست هم و همگام میتازند . نقش دین تنها برون امدن از زبان و یا خاک خوردن در کتاب است زیراعمل به دین دشوار وگاه ناممکن . خلاصه همه ی اعتقادات افکار اداب فرهنگ ها و … به سوی زشتی ها در حرکتند و خوبی ها کم رنگ می شوند (امانمیمیرند ) همان طور که در کتاب خلقت از اینده سخن میگوید تا دنیا درفساد غره شود و روز داد خواهی مظلوم است که ندای الهی ظهور خواهدکرد.به امید ان روز که هیچ غیر از خودش نمی داند زمانش چیست.

  302. ایرانی:

    امیر جان موفق باشی حاجی. دمت گرم که مون بازتئ میخوری. لایکککککککککککک

  303. من:

    این هم یه نوع فقر ، فقر فرهنگی

  304. امیر:

    سلام / من امیر هستم ۲۲سالمه پدرم مرده -کارمیکنم-خودم برای خودم تاالان کامپیوتر یه پلی استیشن و موتور خریدم درکل با داشته هام حال میکنم ۴تومن جمع کردم تاالان

  305. raha:

    سلام بچها انقدر تو سرو مغزتون نزنین.با این حرفا نه اونا فقیرمیشن و نه ما پولدار میشیم.فقط لطفاً احیاناً جسارتاً خواهشاً ملتمساناً اگه یکی ازاینا(همون خرپولا) قصد ازدواج داشت من هستما.کل دارایمم کتابامه و دانسته های دوران دانشگاه.همینجا بگم جاده چالوس و بالا شهرواقدسیه و لواسان و تجریش و اینا رو بلد نیستم تازه بچه پشت کوهم.ماشین بابام خودمم نه بابام پژو.خونمونم اصفهانه تهران بیا هم نیستم خواهشاً خواهش نکن نمیام.

  306. پیمان:

    واقعا متئسفم برای کسانی که میگن اینا پول بالا میکشن حتما ماهم که خونمون تو تجریشه باید بگین ما حروم خوریم

  307. parisa:

    اخه چرا به همه چیز کار دارید ؟
    اون دخترا با اون سر و وضعشون گناهش گردن خودشونه
    اونا به فکر آبروی خودشون نیستن شما سرشون دعوا دارید؟
    ماشینای اونا به بقیه چه مربوطه اخه؟پولشو داره دوست داره میخره شما دعوا دارید؟

  308. موسی:

    نمیدونم هر کس از پولداری یه عددی تو ذهنش میاد یکی ۱ ملیاردو میگه پولدار یکی ۱۰۰۰ ملیاردو ولی چیزی که هست من همه ی این کارارو کردم هیچی تهش نیست الانم ساعت ۴:۴۰ صبحه خوابم نمیبره خواب داعش میبینم برید سمت خدا روحتونو بشورید که مثل من نشید بقیه اینا زودگذره میادومیره ایران که جایی نیست بورلی هیلز آمریکام که باشی آدمیزاد آه و دم لیش نیست

  309. هادی اس:

    سوره ۱۰۲: التکاثر

    به نام خداوند رحمتگر مهربان
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

    تفاخر به بیشترداشتن شما را غافل داشت (۱)
    أَلْهَاکُمُ التَّکَاثُرُ ﴿۱﴾

    تا کارتان [و پایتان] به گورستان رسید (۲)
    حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ ﴿۲﴾

    نه چنین است زودا که بدانید (۳)
    کَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿۳﴾

    باز هم نه چنین است زودا که بدانید (۴)
    ثُمَّ کَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ ﴿۴﴾

    هرگز چنین نیست اگر علم‏الیقین داشتید (۵)
    کَلَّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْیَقِینِ ﴿۵﴾

    به یقین دوزخ را مى‏بینید (۶)
    لَتَرَوُنَّ الْجَحِیمَ ﴿۶﴾

    سپس آن را قطعا به عین‏الیقین درمى‏یابید (۷)
    ثُمَّ لَتَرَوُنَّهَا عَیْنَ الْیَقِینِ ﴿۷﴾

    سپس در همان روز است که از نعمت [روى زمین] پرسیده خواهید شد (۸)
    ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ ﴿۸﴾

    • صاین:

      قربون درکت وشعورت با این مطلبی که نوشتی

    • arma 3:

      سوره های قرآن نیاز به تفسیر توسط یه ادم خیلی بزرگ دارن.اینطوری نیست که معنیشون رو بخونی و بگی پس منظور قران اینه.
      پس انقد ایه و قران نزارید توی نظرات شما هنوز بچه اید برا این چیزا

      • هادی اس:

        پس همه باید بزرگ باشند تا معنی قران را بدانند در صورتی که قران برای اهل زمین فرو فرستاده شده تا هرکس راهی به سوی خدا پیدا کند اگر قرار قران را فقط بزرگان بدانند پس کوچکان چه کنند(بزرگ) مگر شما نمیدانید داوری هر چیز با خداست وخود خدا فرموده هرگاه در چیزی اختلاف پیدا کردید آن را با کتاب خدا حل نماید آیا خداونددرقران فرموده مشروب بخورید آیا فرموده فحشا بکنید آیا فرموده اسراف بکنید درصورتی که خداوند ما را آفریده تا او را ستایش کنیم واو را به پرستیم وبندگی او را به جا آوریم هر چند که خدا بی نیاز است از همگی ما تفسیر سوره بالا برای انکس که قران را درک کرده باشد مشخص است متاسفانه در این روزگار هیچ چیز مانند خدا وقران فراموش نشده خود شما در روز چقدر خدا را یاد میکنید چقدر قران را میخوانید به من ربطی نداره ولی موظفید اینکارها را انجام دهید اگر انجام ندهید زیان می بینید من قران را مطالعه نمودم و به توفیق خداوند زرهی از قران را استنباط نمودم وحال فهمیدم هر کجا نظری خواستم بدهم آیات پروردگار بهترین نظرهاست ولی قصد قضاوت در مورد هیچ کسی را ندارم بازهم شما به بزرگی خودت منه بچه را ببخش ای بزرگ.

        • م:

          سلام. همین یک جمله گویاست «قرآن برای اهل زمین فرو فرستاده شده» و شما نیاز به دفاع از خویشتن ندارید؛ گوش‌های سنگین به هر حال نمی‌شنوند…

          «شما هنوز بچه اید برا این چیزا» یعنی دین مال بابای ماست و آن را به هر نحو که می‌خواهیم تفسیر می‌کنیم! آیات متعدد در سرزنش قاطبۀ علمای یهود و امثالشان آمده که «آیات ما را به بهای اندک فروختند» و «هر نشانه‌ای بر خلاف میلشان فرستادیم، دروغ انگاشتند» و…
          یا این که خودمان هم بازیچۀ همان‌هایی هستیم که «فهمیدن» را به «بالا» محوّل کردند و ما را گوسفندانی رام برای مطامع دنیویشان خواستند…

          معانی قرآن گر چه تو در تو است، اما قطعاً «از سر هوا و هوس صحبت نکرده» و فهم انسان را خداوند هدایت می‌کند اگر بخواهد، ولی آن‌ها که پیرو هواهای نفسانیند و مسئولیت‌های انسانی را نادیده می‌گیرند تا خوشیشان لطمه نبیند، شیطان ولی آن‌هاست و به «گمراهی دور» می‌کشاندشان…

          • arma 3:

            «شما هنوز بچه اید برا این چیزا» یعنی دین مال بابای ماست و آن را به هر نحو که می‌خواهیم تفسیر می‌کنیم!
            من هیچ وقت خودم قران رو تفسیر نکردم که حالا بار دومم باشه.باید از زبون یه ادم عادل تفسیر یک جمله رو بشنوم که باورم بشه
            توی فکر نباش شیطان ولی من نیست.از تو هم دین دار تر و دینم قوی تره نگران نباش

            • هادی اس:

              سلام آدمای بزرگ وعادل کسانیند که مشمول آیات زیر باشند همین کفایت میکند برای عادل بودن البته هیچ کس نمیتواند خود را از آیات پروردگارش مستثنابداند داوری آن فقط با خداست ولا غیر
              سوره مبارکه بقره
              به نام خداوند رحمتگر مهربان
              بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

              الف لام میم (۱)
              الم ﴿۱﴾
              این است کتابى که در [حقانیت] آن هیچ تردیدى نیست [و] مایه هدایت تقواپیشگان است (۲)
              ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ ﴿۲﴾

              آنان که به غیب ایمان مى‏آورند و نماز را بر پا مى‏دارند و از آنچه به ایشان روزى داده‏ایم انفاق مى‏کنند (۳)
              الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاهَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ ﴿۳﴾

              و آنان که بدانچه به سوى تو فرود آمده و به آنچه پیش از تو نازل شده است ایمان مى آورند و آنانند که به آخرت یقین دارند (۴)
              والَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالآخِرَهِ هُمْ یُوقِنُونَ ﴿۴﴾

              آنان برخوردار از هدایتى از سوى پروردگار خویشند و آنان همان رستگارانند (۵)
              أُوْلَئِکَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿۵﴾

  310. گناباد ارشمیدس:

    دمت گرم همشهری درود بر گناباد و قنبراباد و باغ اسیا و بیلند و سر تراز
    >>>>>>>>>مارچه به نصیحت بن لادن<<<<<<<<<
    آری آری او راست میگوید بن لادن را می گویم
    للللللللللاااااااااااااااببببببببببببببک

  311. بن لادن گنابادی:

    من کاربه پولداریوغیراون ندارم همینقد میدونم یکی از اعمالی که درجامعه باعث بی برکتی شده واسمونم حتی قهرکرده ونمیباره همین رفتاراس درقوم لوط همه که عمل زشت نمیکردن عده ای معدود بااصراربرعمل منکرباعث نزول عذاب سخت شدندالبته باقی مردم هم نهی از منکروول کردن مثل همین بروبچی که توی همین صفحه نظر مثبت داشتن باید بدونیم اونا منکرمیکنن خب حالشو میبرن اگه باقی بیخیال شیم نه تنها حالی نبردیم که باید منتظر بلایی مثل مجاهدینالداعش باشیم اونوقت زبونم لال …دیگه بقیشو چرتکه بنداز حساب کن باشمام ادمایی که موافق این رفتار ناهنجار ید. زت زیاد

  312. سیروس:

    دمه همشون گرم؛
    تا کورشه چشه حسودا…….

  313. بن لادن گنابادی:

    مال مایه شهوتهاست اینراامام علی ع میفرمان وامابعد بنظر بنده که خودم اصولاجزوثروتمندان کلفت جهان بودم (تاامریکاییامنوکشتن) ایندرست نیست که همه رابیک چوب بزنیم اقامگه خانم خیامی که توی مناطق محروم مدرسه های ابرومند میسازه کم ثروت داره یاپسر نوح که به زبان امروزی خلاف بود پولداربود یاپدرش مال مردم خوربود اگه خودتون ببگردین توتاریخ صدها نمونه ازاین دست میبینین که خدابرای ماگذاشته تا عبرت بگیریم هم درقضاوت هم درسایر امورزندگی راهو گم نکنیم اما بشدت بااین هرزگی مخالفم این حیوانیته این جاهلیت مدرنه این کسرشان انسانیست این تاسفه تاسفه تاسفه …

  314. خانوم خاص^_^:

    جالب بود! ..
    نوش جونشون اگه با زحمت خودشونه(که نیست)
    کوفتشون بشه اگه با تلاششون نی:D
    فقط برای من جذاب تر از خوده عکساکامنتای ملت همیشه در صحنه بود =)))

  315. امیر از اراک:

    اگه دنبال علت این ناهنجاری ها باشیم (البته اگه ناهنجاری میدونید) واضحه
    این افراد میخان خودشونو مدرن نشون بدن به این روش راحتره تا زحمت بکشن و راجع به مسائل علمی صاحبنظر باشن یا کشوری مدرن بسازن

  316. علی سیتروئن:

    سه چیز مایه فساد است:
    جوانی و ثروت و بیکاری

  317. آیناز:

    ابروی پولدارارو نبرین
    همون طور که شهر خوب و بد داره
    پولدار هم خوب و بد داره

  318. ایرانی:

    حلال کجای حرفم غلط املایی داشت که میگی….؟؟؟

  319. باران:

    دارندگی و برازندگی

  320. حلال:

    توئی که اسم خودتو گذاشتی ایرانی اول برو غلط املایی ایشاله خودتو درست کن بعدا ایراد بگیر.
    اولا کسانی که به این راحتی فساد را همه جا رواج میدن و از انجامش ابایی ندارند یا مال حرام خوردن یا حلال زاده نیستند و الا یه ترسی از خدا داشتند
    درثانی به گفته امام علی هیچ مالی جایی اندوخته نمیشه مگه اینکه جایی دیگه حق ضعیفی پایمال شده باشه.
    پس فقط نگید نوش جونشون.. این جور آدما چون به پوچی رسیدن خودشونو با فساد و بی بندو باری خالی میکنن والا دارن تو کثافت زندگی میکنن.
    خدا فرج امام زمان را برسونه چون خسته شدم از بس فساد دور و برمون را پر کرده.

  321. ایرانی:

    اصولا ادمهای پولدار از طریق کلمه پدر پولدار شدن:
    ۱) یا پدرشون پولدار بوده
    ۲)یا پدرشون در اومده
    ۳)یا پدر مردم را در اوردن!!!
    ایشاله که اینا از دسته دوم وزحمت کش هستند
    قضاوتش با شما….

  322. ایرانی:

    این یارو *مرد* خیلی با حاله. اظهار نظر را نوشته احضار نظر!!! یا فی الارض را نوشته فعل الارض..!!! خب حاجی وقتی سواد نداری کلمه های فارسی روان به کار ببر که انقد ضایع نشی…

  323. ک:

    اگه اقا زاده نیستن و از رانت استفاده نکردن نوش جونشون دزدارو بگیرین

  324. هی خدا:

    نمیدونم والا !!خوشبحالشون ما که نداریم !!!!!با افسوس خوردن هم ک ادم عین اینا نمیشه ک پس خدایااا همون اخرتمو خوب بگردان منو تنها نگذار پول نمیخوام !!n_nخدایا شکرت

  325. کربلایی:

    وحشتناکه هیچ جوری نمیشه تفسیرش کرد

  326. علیرضا:

    اقا هر که پولدار میشه زرنگه خب حالا از کجا معلوم که همشون تو کاره موادو قاچاقو راند خاری این چیزا باشن…ادمه خوبم توشون هست

  327. رضا:

    مبارزه با فساد که منافاتی با اسلام ندارد و جمهوری اسلامی هم رژیم فاسد را سرنگون کرد یعنی همین مردم قیام کردند پس سر لوحه کار باید مبارزه با فساد باشد .ولی افسوس که داره دیر میشه ما که در مجامع بین الملل ناقض حقوق بشریم .حالا چه فرقی دارد .هم این مفسدین دارن بچه های من وشما را به انحراف میکشن .متاسفانه بعضی از پسران مسئولین اینطور که شایعه شده هم هستند .مگه ما شهید دادیم که حالا عده معدودی این بلاها را درست کنند .همین ها هستند که ارازل واوباش را راه می اندازند وبعضی از این گردن کلفتهای امپولی را به عنوان بادی گارد استخدام میکنند وخود پشت صحنه پول خرج میکنند .ای مسئولین دلسوز نوش داروی بعد از مرگ سهراب نباشین.

  328. mdn:

    احمدی نژاد و دارو دستش از همه اینا بدترن و خیلی های دیگه که احدی را پشتیبانی کردن -بچه پولدارا نوشه جونشون-سیاستمدارا حرومشون بشه

  329. yaser:

    بنده مدیرعامل یه شرکت ساختمانی هستم ضمنامشاور عالی پزوهشکده ی …وسرپرست موسسه…و… حکم جلب یکی از همین بچه ها که میگین پولدارند رو گرفتم اون ماشینی که تصویرشوفرستاده مال خودش نیست سندی بنام ایشون وجود نداره. شاید البته شاید ازترس مردم چون باید پس بده به خودشوش (نمی ترسی جواب بده)

    • مسعود:

      بابا مدیرعامل

  330. رضا:

    خدا تمامی ملت ایران را به راه راست هدایت کند.

  331. شکیبا:

    وای منم میخوام.

  332. پریسا:

    همشون که دزدنیستن ولی اکثرادزدن همیشه یه استثناوجودداره

  333. آزاده:

    سلام خدمت همه ایرانیها
    به نظر من اگه کسی پول داره اونم از نوع زیاد نباید به این شکل خودش رو برای همه معرفی کنه . اون می تونه با نعتمی که خدا بهش داده از راه درست و اصولی زندگی کنه و این کارها چیزی جز فحشا رو نمی رسونه به قول بزرگان طوری زندگی کن که انگار آخرین روز زندگیت. انسان آنقدر در نزد پروردگار بالااست که با خلق آدم خداوند به خود تحسین نمود حال با کمی فکر باید ببینیم آیا این رفتارهای ناپسند که در همه جای دنیا موج می زند یک رفتار انسانی است و از شعور نباید استفاده کرد و همانند حیوانات که هر چه دارند در معرض تماشا قرار می دهند و این رفتار آنها از عدم شعور شان است . خودتان قضاوت کنید .

  334. رضا:

    لطفادر مورد چیزیی که نمیدونید قضاوت نکنید. شمابفکر اشتباهات خودتون باشید

  335. هومن:

    اگه اینا دارن زندگی میکنن پس ما داریم چی کار میکنیم اگه ما داریم زندگی میکنیم پس اینا دارن چیکار میکنن

    • علیرضا:

      دمت گرم باحا بود…

    • arma 3:

      با اولین جملت: اگه اینا دارن زندگی میکنن پس ما داریم چی کار میکنیم
      موافق بود.درباره دومین جملت هم اگه خیلی اعتراض داری برو پاکسازیشون بکن.برو خدا پشت و پناهت

  336. سام:

    از اسمان که زر نباریده به سرش…یاخودش دزد بوده یاپدرش..

  337. الهه:

    محمد دارم وگرنه مخشونو می زدم

  338. اژدها یاتین:

    شما هم عرضه داشته باشین پول بالا بکشین…والا منم عرضه بداشتم نصف کشورو میخوردم

    • سبا:

      پس خدا رحم کرده عرضه اش رو نداری
      آن دو شاخ گاو اگر خر داشتی
      یک شکم در آدمی نگذاشتی

  339. سمیر:

    بریدبمیریدبابا جونتون ب هیچی بنده. این دنیا درست زندگیکنید شخصیت داشته باشید. اون دنیا راحت زندگی کنید ب ماشین و..نیست پدرمنم پولداره خیلیم داره اما ماشینش خیلیم گرون نیست یه باراباسه ک بالاشهر لگنم بش نمیگن توخیابون ک میره هزارنفرفوش میدن. فقط درست زندگی کنید تا اون دنیا راحت باشید هر کثافت کاری ک دوست داریدبکنید فقط نماز اول وقت بخونید تا ب درجه بالابرسید

  340. آتنا:

    به نظر من همه جور آدمی پیدا میشه. تو هر قشری خوب و بد وجود داره. ولی آدم نباید اصالتش رو فراموش کنه ما ایرانی هستیم هرجای دنیا هم بریم باید همونطور باشیم که قبلا بودیم. اینا عقده خود کم بینی دارن چون هیچوقت یه آدم باشخصیت این کارو نمیکنه منظورم اینجور روابط.ولی نمیشه راجع به همه پولدارا این نظر داد. به نظرم کشور ما خیلی بی اصالت شده دیگه نه از اون خونه های قدیمی با حوض هاش خبری هست، نه از نوع پوشش قدیمی و نه افکار و نوع دوستی به نظر من کشور ما الان دیگه چند دسته شده، فقط پولدارا نیستن این فحشا همه جا بیداد میکنه. خداروشکر که وقتی سرمو رو بالش میزارم با خیال راحت میخوابم نه که از همه نظر پاک باشم ولی هنوز خدارو دوستدارم انسان جایز الخطاست ولی دیگه نه اینجور. خدارو بشناسی و انکارش کنی!!!!!!!

  341. تانیا:

    به نظر من همه جور آدمی پیدا میشه هستن کسانی که واقعاً زحمت کشیدن ولی بدونید کسی که پولشو بازحمت به دست آورده در راه درست خرجش میکنه. وخیلی ها هم از جاهایی پول درآوردن که واقعاً مال مردم خوردن وچون زحمت نکشیدن مهم نیست چه طور خرج کنن. خیلی ناراحت شدم ما با این کارا دل خدارو میشکنیم. این بی رحمانه ست زندگی انقدر طولانی نیست که عزت و عفت و همه چیزمونو بفروشیم. به نظرم این خوشی نیست آدمهای اینچنین شاید ظاهرا خودشونو قبول دارن اما قبلا به آدمهای پاک غبطه میخورن

  342. تانیا:

    به نظر من همه جور آدمی پیدا میشه هستن کسانی که واقعاً زحمت کشیدن ولی بدونید کسی که پولشو بازحمت به دست آورده در راه درست خرجش میکنه. وخیلی ها هم از جاهایی پول درآوردن که واقعاً مال مردم خوردن وچون زحمت نکشیدن مهم نیست چه طور خرج کنن. خیلی ناراحت شدم ما با این کارا دل خدارو میشکنیم. این بی رحمانه ست زندگی انقدر طولانی نیست که عزت و عفت و همه چیزمونو بفروشیم. به نظرم این خوشی نیست آدمهای اینچنین شاید ظاهرا خودشونو قبول دارن اما قبلا به آدمهای پاک غبطه میخورن. دنیا دوروز بهتر فقط خوب باشیم، درست باشیم، امیدوارم امام زمان مارو به خاطر این کارامون ببخش.

  343. hajmamali:

    اگه اینا ادممن ما چی هستیم انوقت توف تو روحت روزگار

  344. یک همشهری:

    و اینکه:
    به مد پوشان روزگار بگو که آخرین مد کفن است.

    • arma 3:

      اول شما بفرما داخل قبر.خوش امدید.ما هم یکم دیگه خدمت میرسیم
      قرم ساق تا چیزی میشه میان اسم مرگ و میر و این چیزا رو میارن.دییوس ادمایی مثل شماها هستن که کاری کردن جوونا هیچ دلخوشی نداشته باشن یا برن خودکشی و فقط به مرگ فکر بکنن و…. یه تفریح سالم برا جوونا تو این کشور ایجاد نشد تازه میخوای از زندگی هم زده بشیم؟ چطور روت میشه بیای اسم مرگ رو بیاری؟خیلی بی وجدانی
      اگه دقت بکنید فیلمای ایرانی هم همش توی بیمارستان و سر قبر ها خلاصه میشن.حالا قضاوت با خودتون که حرف من راسته یا حرف این اقای یک همشهری

      • فری:

        حرفت راسته ارما … من با حرف این همشهری روشن فکر موافق نیستم

  345. یک همشهری:

    کاری ندارم که کی چقدر پول داره یا ….
    فقط میگم:ان اکرمکم عندالله اتقاکم(همانا برترین شما در نزد خدا با تقواترین شماست).

  346. hodam:

    ملت ما فقط فحش دادن خوب بلدن ایکاش به همه اینقدر توهین نمی کردیم تو همه مسائل ما باید نظر بدیم؟مطمئنید که شما اکر جاشون نبودید اینطوری زندکی نمی کردید؟

  347. arash:

    در روز قیامت خداوند هر کسی رو با اعمال خودش میسنجه .عیب کسان منگر و احسان خویش ، دیده فروبر به گریبان خویش . یک مسلمان نه افراط داره و نه تفریط . یک مسلمان به راحتی تهمت نمیزنه . زیاد هم نگران افراد مستمند نباشید . خداوندی که انسان را خلق کرد خودش روزی او را را خواهد داد. حساب حجاب مالو منال و…. در روز قیامت از همه ی انسان ها خواسته خواهد شد . به فکر اعمال خود باشید . دنیا و زیبایی آن برای دنیا دوستان که قطعا ابدی نخواهد بود . فقط به فکر دنیای پس از مرگ و اعمالتان و آتش جهنم که به دلها سر میکشد باشید .

  348. هيچ:

    متاسفم

  349. متفکر:

    این قسمت ماجرا خیلی بد و زشته که آدم با مال دنیا پز بده و این مساله رو نشانه برتری بدونه و درک آدم انقدر پایین باشه که شرایط عده ای که توان پایینی از نظر مالی دارند رو درک نکنه، سوای اینکه این اموال به صورت قانونی و با زحمت بدست آمده یا خیر.

    • arma 3:

      الان دیگه همه چی شده پول.پول نداشته باشی ارزش نداری…احترام نداری هیچی نداری
      الان دیگه دین و ایمون مردم شده پول ادم هم میکشن براش.
      نمیگم اتفاق خوبیه ولی در حال حاضر پول نشانه برتریه

  350. مرد:

    مگه می شه خونه های میلیادری..ماشینهای میلیاردی و….داشته باشی و خون مردمو تو شیشه نکرده باشی..اینا مفسدان فعل الارض هستن..اینا یه سری ادم کش هستن در لباس پولدار…پولشون بوی خون مردم رو می ده…حیواناتی که فقط رفاه خودشون ملاکه و دیگران هیچ ارزشی براشون ندارن..خنده دارترین حرف اینه ..که اینا شاید با مغز و زحمتی که کشیدن به اینجا رسیدن..فقط یه ابله و حمال می تونه چنین نظریس داشته باشه

  351. علی:

    اینم بگم دمه اونی گرم که داره و جنبشو هم داره یکی از ترسام اینه خدا بهم بده بعد به جنبم بخنده

  352. علی:

    سلام باورتون میشه بیستو دو سالمه پنج ساله جز دوسال خدمت دارم بنایی کار میکنم ماهی هشتصد تومن قصد وام میدم والان بخاطر دو سه ملیون نمیتونم عروسی بگیرم نه خدایی باورتون میشه ولی بازم میگم خدا بده سلطان محمود خره کیه خیلی هم خوشبختم اخه شبا بی دغدغه میرم به طبقه ی هفته خواب خدا خواست بده نخواست نوکرشممممم حتما اینجوری برام بهتره ولی نمیدونم چرا هرگز خودمو بدبختر از پولدارا نمیدونم در ضمن نو شجونشون هرکی هم هر چی میگه زر میزنه ما خدا نیستیم قضاوت کنیم دیوار دلم پنجره میخاست گفتم که برون سرده و اوستا دگری هست

  353. کریستف کلمب:

    پولداری بد نیست خیلی هم خوبه به قول شما کیف دیگه ای داره اما زیادیش ادمو غرق کسافت می کنه.

  354. نام شما...:

    بیخیال بابا اینا لیاقت کفن هم ندارند .حیف خاک که اینا برن زیرش

  355. وحید:

    پولداری یه کیف دیگه ای داره.خدا گفته به یکی دوست دارم ثروت بدم به یکی نه.تو رو سنه نه؟

  356. حیوان ناطق:

    ای انسانهای متمدن، اینقدر به سر وکول همدیگه نپرین، مگه چی شده؟یعنی شما تا حالا تو استخر شنا نکردین..قلیون نکشیدین…زردآلو نخوردین… ماشین سوار نشدین…ساعت رو دستاتون نبستین…خاله سوسکه مابه بچه اش میگه قربون دست وپای بلوریت برم، خوب حالا مگه چی شده که این بنده خدا (عکس آخری رو میگم) عکسشوبا شورتک برا مامی جونش گذاشته یکم نازشو بکشه مامیش وبابیش…با دست بردارین از این تفرقه …وحدت داشته باشین

    • سارا:

      حرف اخری که گفتی وحدت داشته باشین خوب بود اما محترمانه میگم بقیه حرفات یه ارزن نمی ارزه

  357. حیوان ناطق:

    آقا ما برایت وانزجار خودمونو از این عمل بچه پولدارهاهمینجا وبه همین وسیله اعلام میداریم….اگه کسی دیگه اینا رو با ما مقایسه کرد ومثال اگه ، وحیوونا از ما نجیبترنو…این چیزا رو نوشت با نجیب ترین حیوان یعنی اسب طرف میشن، گفته باشم، بعداً نگید نگفتی…

  358. حیوان ناطق:

    خانومها وآقایون من به عنوان یک حیوان ناطق اعتراض دارم!
    چرا اینقدر به این ساریناهه میگین،حیوانات بی حیا ونانجیبن، یکی از اقوام ما که اسبه معروف به نجابت،تازه کسی هنوز از زندگی زناشویی فیل نتونسته فیلم بگیره اگه هم گرفته با موساد وسیا دست به یکی کرده…شما از زندگی ما حیوانات چه میدونین، که هی تومثالاتون ما رو مثال میزنین…بگو گلشیفته فراهانی، بگو ، اونی که نمیخوام اسمش بگم، چرا ما حیوانات رو قاطی دعواتون میکنید، آدمای متمدن؟بترسید از ما مگه کتاب قلعه حیوانات رو نخوندین،بترسین

  359. نارین:

    به فساد کاری نداریم یعنی در حدی نیستیم که دایما برای دیگران الگو تعیین کنیم وملزمشان کنیم که راهی را که ما فکرمیکنیم ادامه بدهند . اما انسانیت داشتن را میگویم چرا که حتی در کشورهای ثروتمنددنیا مثل ژاپن هم اتحاد وهمدلی باعث میشه کل جامعه رو به رشد باشند ونه قشز خاصب به امیدروزی که همه جوانها بتونن به همه ارزوهاشون برسن دوست عزیزم و شما هم از دیدن یک جامعه همه خوشبخت در لذت کامل باشید.

  360. مهدی:

    سلام دوستان. من نه از قشر فقیرم نه از قشر ثروتمند صاحب نظر هم نیستم ولی عقل ناقصم میگه که باید اختلاف طبقاتی باشه تا تلاش برای بالا رفتن باشه با نظر علی جان هم موافقم که نباید همه را با یک چوب زد نمیتونیم منکر بشیم که توی ثروتمند ها هم ادم با خدا زیاد هست اما درمورد فحشا نمیتونم نظری بدم فکر میکنم در این مورد باید مسئولانمون نظر بدن این ملت فرزندان همون ملتی هستن که با زور چوب و چماق نمیتونستن چادرشون را بردارن حالا چطوریه دختر و پسر همون ادم میتونه با اختیار خودش عکس بدن خودشو به همه نشون بده بی دلیل نمیتونه باشه که صاحبنظران باید فکری براش بکنن و دلیلش را پیدا بکنن که دیگه اینطور ادم هایی وجود نداشته باشه نه اینکه بشینن منتظرز دباشن یکی گناه بکنه مچش را بگیرن و مجازات بکنن ولی در کل به به نظرم ما که نه خدا هستیم نه قاضی شرع بهتره درموردشون حکم صادر نکنیم من اینو باور دارم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست پولداری و فقیری هرجایی بودن یا پاک بودن همه حکمتی دارن حتی اگه ما حکمتش را ندونیم برای همه عزیزان ارزوی دنیا و اخرتی خوب دارم موفق باشید

    • سبا:

      جناب رضا
      اگه اختلاف طبقاتی باعث پیشرفت بود، نماد کشورهای پیشرفته نداشتن اختلاف طبقاتی نبود
      اون … هایی که دارن اقتصاد کشورو می چرخونن هم لابد مثل تو دارن فکر می کنن

  361. ملینا:

    حسودا چش ندارین ببینین ما بچه پولدارا داریم حال میکنیم اصن به شماها چه ربطی داره؟ها؟مال خودمونه به فوضولشم نیومده تا چشتون دراد حسودا

    • دختر ایرانی:

      ملینا خانم من وضع مالی خوبی دارم , هر چی دلم خواسته خانوادم برام تهیه کردن, البته پولدارِ پولدار هم نیستم ولی به شماها حسادت نمیکنم. این بچه ها هم که نظر گذاشتن منظورشون حسادت نیست بلکه منظورشون اینه که اگه شماها پولتونو مثل خیلی های دیگه از راه سر کیسه کردن و بالا کشیدن به دست آوردین, از این موضوع ناراحتن که خب حقشونه. اما اگه با تلاش و زحمت خودتون بوده که نوش جونتون. منظور بچه ها این بوده , شما هم خیلی به خودت مغرور نشو که آخر سر فقط یه تیکه کفن خواهی داشت و پولت به دردت نمیخوره. سال گذشته تابستون که یه سفر به اروپا داشتم وضع متفاوتی دیدم, خیلی از شهروندان پولدارشونو دیدم وضعی مثل شما و بلکه بهتر داشتن اما اکثرا متواضع بودن ندیدم مثل شما اینقدر به خودشون افتخار کنند و پز بدن. نمیگم همشون اینجوری هستن ولی اکثرا آره.
      حالا ما چرا باید به خودمون بنازیم؟ خب که چی؟ مشکل اینه که ایرانیها اکثرا عقده ای هستن و بی جنبه

      • arma 3:

        ملینا خانم من وضع مالی خوبی دارم , هر چی دلم خواسته خانوادم برام تهیه کردن, البته پولدار هم نیستم.نمیدونم چی هستم کلا. ولی به شماهااااااااا حسادت نمیکنم. این بچه ها هم که نظر گذاشتن منظورشون حسادت نیست بلکه فقط میگن باید به زور چادر سرت بکنی و با حجاب باشی.و میگن که : اگه بابات از دیوار مردم رفته بالا که هر چه سریع تر بیا خودتو معرفی کن به پاسکا اگرم دزد نیستید که خودمون یه چیزی میبندیم پاتون و با یه پاپوش خشکل همتون رو میندازیم زندان اب خنک بخورید.فقط از این موضوع ناراحتن که خب حقشونه.شما هم خیلی به خودت مغرور نشو ملینا خانوم چون اینجا ایرانه اگه امروز نمردی فردا همین مردم میکشنت و پولت به دردت نمیخوره حالا چی بدردت میخوره من نمیدونم.
        سال گذشته رفتم اروپا هر کاری دلم خواست کردم و دلم از هر چیزی که اسمش تفریح بود زد.الانم حوصلم سر میره گفتم یکم سگ بشم بیوفتم به جون ملت خودم

    • مرد:

      بیا احضار نظر یه دختر لوس و عقب افتاده مثلا پولدار..پدرش دزدی نی کنه و خانم می ریزه و می پاشه ..تورو خدا به ادبیاتش دقت کنید یه عقب افتاده ای که از زندگی فقط خوش گذرونی و هرزگی رو یاد گرفته..اشکالی نداره بخور و ….زندگی ..می رسه زمانش…شاید این کشور صاحب نداشته باشه ولی این دنیا صاحب داره می رسه روزی که همه تون باید برین زیر قبر …اونوقت امسال پدر تو باید تقاص کارهای کثیفی که کرده رو پس بده

  362. Dilip:

    I really apceiprate free, succinct, reliable data like this.

  363. ستایش:

    فقط اینو بدونید مال دنیا هیچ ارزشی نداره… به نظر من آدم باید در حدی داشته باشه که محتاج دیگران نباشه…
    همه ی ما آخرش توی وجب خاک میخوابیم….
    بچه ها دلم برای امام زمان خیلی تنگه… شما رو به خدا دعا کنید هر چی زودتر ظهور کنه..

    • علی بابا:

      خدایا به حق خوبان درگاهت ظهور امام زمان ع رو برسون. افرین

    • arma 3:

      اره همه اخرش تو خاک میخوابن ولی بعضیا هم این دنیاشون بهشته هم اون دنیاشون.
      عجب حرف بی ربطی زدی ستایش

  364. sahar&mehri:

    ازنظرمن پولداری بد نیست ولی انصافم نیست یکی ساعت وماشین چند میلیاردی داشته باشه بدیکی دیگه باید اینارو توخواب ورویا ببینه…..

  365. مرمر:

    خدا وکیلی کسیکه ساعت یک میلیاردی میبنده….به روح اعتقاد داره

  366. مرضیه:

    من پولدار نیستم.ولی به نظرم کم پیش میاد کسی اینقدر پولدار بشه و انسانیت تو وجودش زنده باشه.خود پولداری که بدنیست.

    • arma 3:

      حالا مطمنی اینا انسانیت ندارن؟هر کی بی حجاب بود ادم خوبی نیست؟

  367. dream:

    هر کسی پولشو یه جوری خرج میکنه اما سوال اینجاست که چه عاملی باعث این همه اختلاف طبقاتی شده.چه کسی باعث شده یه عده اینقدر پولدار باشن ویه عده به نون شب محتاج.تقصیر اون بی بضاعته بوده یا فرصت طلبی پولداره از شرایط موجود؟وگرنه تفریح کردن حداقل از پول رو پول گذاشتن بهتره.

  368. سینا:

    خیلی بی انصاف هستن لعنتی یه سر برو تو مناطق محروم چه طوری دلت میاد این عکسهارو بندازی یه انوقت میگن داعش چرا تشکیل میشه ! خوب الان به یکی که دوچرخه هم نداره بیای صحبت کنی با کمال میل سر اینارو میزنه

    • arma 3:

      هههه اقا واسه دوچرخه میخواد ادم بکشه …ارزششو نداره.خیلیا با بد بختی و بی پولی ساختن ولی ادم نکشتن.قرار نیست اگه چیزی نداشتی بری انتقامتو از چند نفر که بهت ربطی ندارن بگیری

  369. sam:

    اگه با اختلاص و دزدی ک تو کشور ما رایجه باشه یه روز جواب پس میدن اگه نه نوش جونشون ب کسی هم ربطی نداره کی تو صفحه شخصی اش چی میذاره

  370. vahid:

    با سلام خدمت همه دوستان .خدمتتون عارض هستم که خدا به هرکسی به اندازه دلش میده یا حتماٌ یک استعدادی در زمینه مادیات داره و دیگری چون اون استعداد رو نداره یا کمتر داره دلیل نمیشه بخواد ناراخت بشه .آدمها نباید زندگیشونو با دیگری مقایسه کنند ولی میتونند برای رسیدن به اهداف بزرگ از راه های درست هم پیشی بگیند و از تجارب یکدیگر حتما ٌ استفاده کنند .این بود نظر من . بااحترام به نظرات شما دوستان قائل هستم

    • سینا:

      خودتو گول نزن برادر باز چند سال پیش ایران این طوری نبود ولی ایران داره تبدیل میشه باید از هر راهی جلوشو گرفت

  371. ali:

    akhe ye javoone 22sale chejoori mitoone hamchin mshini dashte bashe-bokhorid va biyashamid- ama be yade akheratetoon ham bashid– hamin

    • ارمان:

      اگه انقد که میگید اینا پولدارن که میرفتن زن میگرفتن خراب نمیشدن و به راه های دیگه کشیده نمیشدن.
      حالا یارو رو دیدی توی خونه خالی فکر کردی خونه از خودشه؟شاید خونه دوستشه؟شاید اون ماشینی هم که زیر پاشه از کسی قرض گرفته و یه عکس انداخته با این ماشین.

  372. علی:

    ببخشید اشتباه نوشتم منظورم از اغلب مستضعفین اکثرآنها نبود ولی تعدادزیادی از بی پولها ازروی تنبلی بی پول هستندکه هم به خودظلم می کنند وهم به جامعه خود

  373. علی:

    من کاری با فساد ندارم اخه اون مانی به چه حساب میگه اینها پست فطرتند شاید پدرانشان با زحمت وفکر خلاق به اینجا رسیدند هستند پدران بسیاری از همین خانواده ها که درکارخانه خود هم به تولید ملی کمک می کنند هم صادرکننده نمونه هستند وهم هزراران خانواده کارمند وکارگر از بغلشان روزی می خورند.اتفاقا اگه امریکا امریکا شده (صرف نظراز ماهیت استکباری دولتش)بخاطر وجود کارافرینان بزرگه حالا چهار تا دزد مثل امیرمنصوراریا و… پیدا شده که مانباید ماهیت کل قضیه روببریم زیرسئوال.ببخشیدا مشخصه پست فطرت وحسود کیا هستند.این گزارش هم بهتربود فساد رو با ثروت ادغام نمی کرد چون خیلی به هم ربط ندارند فساد تو طبقات دیگه مگه نیست؟تا کی بایستی ما بصورت کیلویی همه پول دارهارادزد خطاب کنیم و همه مستضعفین را انسانهای مقدس بابا بخدا اغلب این بی پول ها یا مستضعفین از روی تبلی وتن پروری به این روز افتادن اگه اینطورنبوداینهمه افغانی تو ایران سرکارنبودن واینهمه جون بیکار.پیامبراکرم می فرماینماند کاسب حبیب خداست ….مانی جان کمی بیشتر درخصوص پست فطرت فکر کن…باحترام یک پدر ۴۴ساله مستاجر

    • مرد:

      بدون هیچ استثنا همشون دزد.حروم خوار.و به معنای واقعی مفسدین فعل الارض هستن….ای ساده لوح..پول حلال جمع نمی شه…اینا فقط خونهاشون چند ده میلیارد هست…..کدوم ادمی می تونه توی زندگیش به این جایگاه رفاه برسه بدون دزدی و خوردن حق مردم..هان ساده لوح

      • بانو:

        اقای مرد کسی نمیونه مطلق حرف بزنه
        درحدی نیستی که بگی بلا استثنا
        خیلیها خونه میلیاردی دارن همه حروم خورن؟؟
        ملت ما اکثرا حسودن
        نوووووش جونشون عشق و حالشون

  374. رضا:

    پولشون نوش جونشون , ما نمی دونیم پولشون حلاله یا حروم و نباید انقدر راحت تهمت بزنیم و بگیم حتما کلاهبرداره و دزد هستن ولی اون دختری یا پسری که عکس های لختش رو فرستاده روی شبکه های اجتماعی یک عقده ای تمام عیاره !!!!! و معلومه که عقده ی خودنمایی داره و فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی رو نداره

    • سارینا:

      انگاری معنی پولدار بودن رو نمی فهمی پولدار بودن یه فاز دیگه س.وی یه پز دیگه داره.

      • رضا:

        بازم که پیدات شد خانومی !!!!! خیلی ها پولدار ولی با شعور و باجنبه هستن , پولداری هیچ منافاتی با پاکی و رعایت مساءل اخلاقی نداره ولی اون کسی که عکس های بطری های مشروبش یا عکس های لخت مادر زاد خودشو فرستاده روی شبکه های اجتماعی به معنای واقع کلمه یک عقده ایه !!!!! و هیچ جای بحثی توش نیست

        • nasser:

          برو بابا اوسکول تو چی میگی دیگه حیف نیست وقتمونو برای فقیر و فقرایی مثل شما هدر بدیم ما که رفتیم عشق و حال بدبخت

          • رضا:

            ببین تازه به دوران رسیده !!!!!! اتفاقا با این طرز حرف زدنت کاملا ثابت کردی که حق با منه !!!!! چون فقط یک عقده ای می تونه این جوری راجع به مال و منالش حرف بزنه !!!! منم فقیر و فقرا نیستم و شاید خیلی پولدار نباشم ولی بدبخت و بیچاره هم نیستم !!!! پس عقده بازی در نیار !!!! اون پولدار اصیل و خانواده دار که مثل تو بی جنبه و عقده ای نباشه تا به یه نون و نوایی برسه نمیره مشروب بخوره و پارتی بگیره و سگ مست کنه و لخت مادر زاد بشه و با افتخار هم عکس هاشو بفرسته روی شبکه های اجتماعی که کل دنیا ببینن اسکل جون !!!!

            • چیش به تو؟:

              رضا حالا چیش به تو؟میتونی بگی؟چطور به ناصر میگی اتفاقا با این طرز حرف زدنت معلوم شد حق با منه.ولی خودت اومدی توهین میکنی به چند نفر که عکساشون رو گذاشتن؟الان اونا بهت فهش دادن که بهشون گفتی عقده ای و …….؟
              خوب معلوم خودت عقده ای هستی.هر وقت تونستی از انتشار فیلمای سک./سی توسط اروپاییا جلوگیری بکنی بعدش بیا سگ شو بیوفت به جون هموطنای خودت بچه
              به تو ربطی نداره که کی لخت شده یا کی لباس تنشه هر وقت خواستن بزارن دهنت اونوقت دهنتو باز کن عزیزم

          • بابی:

            معلومه تازه به دوران رسیده حرومزاده اید

          • سوگند:

            ناصر جون مدیونی فکر کنی که ما نفهمیدیم پولداری!!!!!!!!!!!!!واقعا متاسفم……….

          • الی:

            فهمیدیم پولداری
            خخخخخخ

        • saeed:

          کجا نوشته پول داشتن فساده شماهم با این پست های مسخره ملت رو سرکار میزارید.اگه جای اینا بودین چیکار میکردید کجا نوشته تفریح نباید کرد یکی پارتی دوست داره یکی مسجد یاد بگیرید به هم دیگه و علایق یک دیگه احترام بذارید. شاید یکی دوست داره بره جهنم یا بخدا اعتقادی نداره.درسته عکس برهنه توی سایت فضاهای اجتماعی کار زشتو ناپسندیه.ولی درکل به بقیه احترام بذارید تا بهتون احترام بذارن

    • محمد:

      حلال نیست انبار داری سرمایه کجاش حلاله کسی که از راه حرام پول درمیاره پولشو تو راه حرام خرج میکنه

    • مرد:

      اینا پولشون بوی خون می ده..خوب احمقهایی مثل امسال شماها باید باشن تا این میکروبها پروتهای کشور رو بالا بکشن و بخورن و بخندن به امسال ادمهای تهی مغزی مثل تو

      • رضا:

        اولا امثال نه امسال !!!!! شما که مثل من احمق و تهی مغز نیستی اولا برو غلط املایی ات رو درست کن بعد بیا اظهار فضل کن !!!!! شما حق نداری تهمت بزنی و بگی صد در صد پولشون حرومه , علم غیب داری ؟! از کجا به این نتیجه رسیدی؟! چون پولشونو در راه حرام استفاده می کنن دلیل بر این نیست که حتما پولشون حلال نباشه شاید پدر و مادرشون آدم های خوبی بودن ولی از پس بچه های اراذل و اوباش خودشون بر نیومدن !!!! فاصله ی نسل ها و پدر و مادر ها با بچه هاشون خیلی زیاد شده و پدر و مادر های خوب زیادی رو دیدم که بچه های خوبی ندارن چون جامعه خراب شده و دوره ی آخر الزمان شده !!!! پس این لحن احمقانه و بچگانه رو کنار بذارید چون نباید درباره ی چیزی که نمی دونید با قطعیت نظر بدید !!!! مثلا اسم مسلمون رو یدک می کشید !!!!!

        • بهزاد:

          رضا جان معلومه سنگین تر از قاشق بلند نکردی تو زندگیت که اینجوری رگت از گردنت میزنه بیرون خیلی دوست داشتم حوصله داشتم و نابودت میکردم البته با منطق و استدلال ولی واقعا دیدن حماقت و بلاهت امثال تو ادم و بیحال و شرمسار میکنه که وقتی انباشت سرمایرو میبینی فقر و فلاکت و افسردگی و دزدی و اعتیاد و میبینی و بازم ازین قشر دفاع میکنی و تیریپ پایبندی به اخلاقیات ور میداری فقط باید جررررت داد امثال من با امثال تو بحثی ندارن مارو بزرگترین دشمنای خودت بدون اگه اومدی جواب بزاری بدونن ایندفعه اگه جوابت مذخرف باشه میام و لهت میکنم منگل

          • مریم:

            جم و جور کن بساتتو باو

    • فرهاد:

      با سلام یکی بمن بگه چقدر از این ثروت رابا خوددشون میبرن به گور.بعد به این نمیگن هنر بدبختی تمام همراه لذت انی وزود گذر که بعداز مدت اندکی یا ایدزی میشن یا روانی؟وپول هم به دادشون نمیرسه.یادمان باشدخدایی که ما را افریده ناظر براعمال ماست.براستی تا کجا وقتی مقصد خاک است؟ منم مثل شما یه جوان ساده وبی طرف فقط واقعیت را گفتم.یادمان باشد خدایی هست همین نزدیکیها.

  375. زاخار دو آتیشه:

    شما که همه چیو سانسور کردین یکی از کامنت های اون عکس گروه زد بازی فک کنم یادتون رفت یا ندیدین… اونم سانسور کنین ک دیگ چیزی نمونه…

    • سردار شهر:

      خخخخخخخخخ راس میگیاااااااااا… نوشته کس ننه… خخخخخخ من نئیده بودم

  376. سارینا:

    آخیش این سایته هم به روز رسانی شد داشتم خسته می شدم از اون احمق ها .

    • Nasi:

      That’s a shrewd answer to a tricky quositen

    • امیر:

      ازبس این مطالب تکراری رو گذاشتن خسته شدیم اره الان خوب شده

  377. جلال فلاح:

    نوش جونشون
    توهم زرنگ باش بالا بکش

    • میثم:

      آقا جلال اگه ی ذره فکر کنی به اینکه به خاطر روحت زنده ای و اگه روحت نباشه فقط جسمت میمونه و توی خاک میشه غذای کرمها اینطوری نمیگی راستی روحت مال این دنیانیست.

    • مهدی:

      کاملا موافقم داداش خیلی ها به جایی نمیرسن چشم دیدن دیگران روهم ندارن وهی به اخرت ربط میدن که ماه حرام نمیخویمو از ین حرفا جمع کنید بابا

      • امین:

        باشه ما ندار و بی چیز و بد بخت و حسود . ولی گناه بچه های کار که هر دو روز یه وعده غذا می خورن چیه برادر من. به نظر شما از راه کار و زحمت (حالا هر چی که باشه می شه به ابن ثروت رسید ). در ضمن فسادشون رو هیچ چیزی توجیه نمی کنه.خیلی از ثروتمندان هم هستن که خدا رو همیشه در نظر دارن.

        • مریم:

          تقصیر ایناست که مامان باباهاشون(بچه های کار) با وجود نداری و بدبختی زرت و زرت بچه میزان تا اوناروهم از خودشون بد بختتر کنن ؟؟؟

    • اطلس:

      shoma ta hala dard gorosnegi keshidi

    • amir:

      کسی نیست به این ها بگه اخه بی شرف چهار روز دیگه میمیری چه جوابی داری بدی؟اشکال ما اینه که مرگ فراموش کردیم

  378. مانی:

    این پس فطرت ها مال ماهاس که بالا کشیدن و باهاش خرکیف شدن ده سر به پایین های شهر بزنن و اگه وجدانی مونده از خودشون بپرسن جواب این بدبختها که پولشونو بالا کشیدن چه جورد میخوان بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • rsd:

      آره جون عمت … بابات این همه سرمایه داشت یه مامانت؟
      نوش جونشون اصلا از شیر مادر براشون حلال تر ….نداری داری میترکی؟

      • امین:

        شما هم یکی ازین حروم خورا و بی دردا هستید اگه وجدان دارید یه سر به محله های اطراف پاکدشت بزنید اونوقت دلتون می خواد بمیرید از غصه . در ضمن من خودم از یه خانواده ی معمولی هستم.

  379. alireza:

    بچه پولدارن دیگه ناز شصتشون…

    • کمی بیاندیشید.:

      چه ربطی داشت بابا

  380. م.ش:

    سلام
    آدمی که قانع باشه چشم به مال مردم نمی دوزه .
    پس بهتره راه قناعت را یاد بگیریم .
    این همه که اینها خوش گذرانی می کنند ٰ اگر از راه حلال باشه نوش جانشان .( اگر از راه حلالش باشه )
    پول اینها اگر برکت داشت ٰ آخرت این افراد را هم آباد می کرد .

  381. ...:

    عجبببببب

    • سارینا:

      میشه بپرسم چی عجیبه.

      • دختر ایرونی:

        اگه برهنگی نشانه روشن فکری و تمدنه پس حیوانات باید متمدن ترین موجودات باش. شما خیلی دوس داری به حیوانات بپوندی برو عزیزم کسی جلوتو نگرفته

        • سارینا:

          نه تاروف نکن اول تو بورو که بزرگتری و شعورت در حد همینه نگران نباش حیوانا میشناسنت .

  382. وحید:

    ببینم شما کدوم پولداری رو دیدی”پولدار حسابی”که مثلا دخترش یا خودش چادر سر کنه یا مقنعه سر کنه مثلا خودش یا پسرش برن مسجد نماز بخونن ریشو پشم بزارنو جا نماز آب بکشن؟
    خودتونم اگر یه کار با در آمد ماهی ۷-۸ میلیون خونه حسابی شخصی و ماشین شاسی بلند شاخ با حساب بانکی میلیاردی داشتی به فکر صفر خارج کشور بودی به فکر این بودی که چطور از این پول استفاده ببریو عشقو حال کنی
    “زود قضاوت نکنید اگر واقعا چیزی که گفتمو داشتید اگر نماز شب خونم بودی بلخره سست میشد”

  383. امیر:

    سلام.اینا که پولدار نیستن بابا.

  384. حسین:

    اقا ما که بعضی وقتا نون شبم نداریم بخوریم ولی خدارو شکر شادیم………..
    بابا چیکارشون دارید بزار حال کنن
    اونا این دنیا حال کنن ما اون دنیا دیگه

  385. Hosein:

    ببینید برادران و خواهران این بجه مایدارا تو یه فاز دیکه سر میکنن ماها اصلا نمیدونیم یفهمیم تو اون مخشون جی میکزره اخه فک وقتی یه بجه مایدار که خرج روزانش هفتصد هزار تؤمان هسش جی بکم اخه

    • محدثه cr7:

      اره خوب اینم حرفیه

  386. Milad:

    کسی نیست به این تازه به دوران رسیده ها بگه آخه به چیت مینازی مقصد آخرت خاکه،با گذاشتن این عکسا میخوای چیو ثابت کنی؟ واقعا راست گفتن خدا از کیا میگیره به کیا میده، تف تو ذاتتون واقعا

  387. negin:

    بابااین چیزا چیه ک نوشتید هرکسی رو تو قبر خودش میذارن پس بی خود خون خودتونو کثیف نکنید به خاطره ۴تاعکس لختی
    جنبه داشته باشین حداقل

  388. meee:

    na chizi AZ INA KAM SHOD,NA CHIZI BA MA EZAFI…KHOSH BASHAN…KHOSH BE HALESHON KE ENGHAD POOL DARAN VA MESE MA FEKRE SHAHRIE DANESHGAH NISTAN…HE HE HE

  389. sina:

    بذارین مردم لذت ببرن از زندگی به ماچه.اینم ایمیل نهsinafallah691@yahoo.com

  390. حسین:

    برای چی تو زندگی مردم سرک میکشید.این کار شما گناه نیست . من فکر میکنم شما هر انچه را که نمیپسندیدگناه میدانید از خدا بترسید. حتما میدانید جای فضول وسط جهنمه

  391. sahar:

    اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست
    فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .
    خودِ خودِ خودِت . . !
    اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ

  392. Hosein:

    شاید اینا که عکسشون بخش شده اصلا خبر ندارن حالا هی سارینا با اون قلک رضا تو سرو کله هم بزنین

    • سارینا:

      مرسی از حرف بی…….. مرسی به حساب تو هم میرسم.

  393. هانيه:

    چرا تو مملکت ما فکر میکنن هرکی پولداره مال این و اون و خورده.بابا عقلش کارکرده…زحمت کشیده یا بهش ارث رسیده

  394. هانيه:

    بابا چیکارشون دارید .شهرما پر ازاین کثافت کاریاست.مسئولین چیو پیگیری کنن.خیلی ها هم هستن ک ادعا دارن ولی از کثافت کاریشون هرچی بگیم کم گفتیم.مگه حالا بعضیا… ی همچین پولی ندارن…اونا چرا صرف کارای خیرخواهانه نمیکنن.کل این شهر رو ریا الوده کرده…

  395. بی نام:

    برادران بسیجی از رییس جمهور محبوبشان احمدی نژاد بپرسند چرا با سیاست های درخشان اقتصادیش باعث شد همچنین وضعی پیش بیاید؟

    بانکهای ربا خوار که در زمان ایشون افزایش قارچ گونه داشتند و چند برابر استاندارد جهانی شدند باعث شکاف شدید اقتصادی و چند برابر شدن ثروت ثروتمندان و چند برابر شدن فقر فقرا گردید

    اگه رییس ججمهور الان جلیلی موضع به مراتب بدتر می شد

    کلا در زمان ۸ ساله محمود بیشتر از ۸ سال جنگ به کشور خسارت وارد شد

  396. سانی:

    آخه هر کسی خودش میدونه چیکار کنه-تو بقیه ی دنیا هم یکی اختراع می کنه یکی هم تو کار مده و یکی دیگه…آخه کی میشه ملت بفهمن به تعداد آدما طرز تفکر وجود داره-نباید همه با طرز فکر ما به مسائل نگاه کنن.

  397. منیژه:

    این دختر پسرا به خاطر پول حرومی که خوردند اینطوری شدند همین!

  398. thxli:

    اینا یا کمبود دارن و دارن با مال مردم کلاس میذارن یا تازه ب دوران رسیدن وگرنه کسی ک واقعا همه ی این وسیله های گرونو داشته باشه نمیاد بکنش تو چش مردم
    اون ماشینا هم معلوم نی ماله کدوم فلک زده ایه
    کیف و حالشونو میکنن عرق و شراب شونو میخورن بعدشم شبای قدر میرن قران میگیرن تو سرشون خدا خدا میکنن بقیه هم فک میکنن اینا با این ژستا ادم شدن و دلشون پاکه
    (بلا نسبت بعضیا) ۴ تا احمقم میان میگن میبوسم روی اینجور ادما رو ….
    ک البته نباید اسم ادم روشون گذاش
    الهی ک قران خدا بزنه تو کمرشون ک مال مردمو میخورن ندید بدیدای عقده ای
    همه با هم بگید الهی امین

  399. امیر:

    این عکسای اخر کلا یه مطلب جداس که شما وصلش کردی به اینا این جوونا و ماشیناشون همه رو خودشون عکس گرفتن و نحوزندگی خودشونو با پایین شهریها مقایسه کردن تواکثرسایت های خبری هم هست

  400. mahbano:

    آخه اگه سواد داشته باشید ویه خورده برنامه های اجتماعی کشورهای اروپایی رو نگاه کنید میبینید که حتی تو اون کشورها هم عکسهای مستحجن در کیوسکهایی که در معرض دید مردم نیستند فروخته میشه تا باعث رواج بیشترفحشا نشنوند.حتی هنر پیشه هایشان از قرار دادن عکسهای خانوادگی و خصوصی خود در مجلات و اینترنت خودداری میکنند

  401. گلاره:

    این رو میبینم یاد زن قرمز پوش میفتم که توی فیلم arrivalدربارش اطلاعات میده
    پخش کردن این تصاویریقینا وبدون شک عمدیه.فقط برای تفریح نیس میخوان به یه هدفی ازش برسن.حالا احیاناخنگ هم توشون باشه ولی یه هوشیاری توشون هست که افسارو خوب انداخته

  402. ali:

    میگم با این همه پول میتونن از مرگ فرار کنن یا میتونن این همه مالو با خودشون تو قبر ببرن یا اون دنیا هم همینجوری تو رفاهن?

    • یه عزادار امام حسین:

      راست میگی تواون دنیا میخوان جواب خداروچی بدن؟

  403. مهران:

    اینا عقده دادن دارن می خوان بدن !!!! کاریشون هم نمیشه کرد فقط باید کردشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  404. mina:

    عاغا خیرشو ببینند

  405. ستاره:

    یکی بزنه زیر گوشم ببینم خوابم یابیدار خدااااااااینجا کجاس ایران یا…خدایاهمه رو هدایت کن

  406. الهام:

    عیسی به دین خود موسی به دین خود،ماحواسمون به اعمالو رفتار خودمون باشه.

  407. سشوار:

    :p بچها رعایت

  408. سشوار:

    :/

  409. سشوار:

    🙁

  410. سشوار:

    بخدا اون دنیا باید جواب پس بدین 🙁

    قضاوت نکنین درباره ی دیگران

    هرکی هرچی داره واس خودش داره

  411. sa,hv:

    هر کس یجور زندگی میکنه حال میکنه …

    هیچکس از دل کسی خبر نداره 🙂

  412. سشوار:

    سلام

    بابا به منو شما چه ربطی داره که کی چجوری داره پولشو خرج میکنه و اینکه چی میپوشه چیکار میکنه با کی میره میاد … اصلا درست نیست آدما نحوه ی زندگی کردن دیگرانو زیر سوال بخوان ببرن اصلا شاید مسلمان هم نباشن داداشته رفیقته دوست دخترته دختر خالته که این همه داری حرص میخوری…

    بزارید مردم زندگیشونو کنن همین که نمیان غیبت کنن اینجا از منو شما خیلی بهترن از کجا میدونین پول باباشونه …

    در کل هرکس زندگی خودشو داره 🙂

    هرکی هرچی داره واس خودش داره

    راستی درباره ی دخترا :

    دختر نباید پوششو نسبت به میزان جنبه هوس طرز فکر یک مرد رعایت کنه کسی که خوب باشه با چادرو تاپو شلوارک معلوم نمیشه مهم ذات آدماس….

    همه انسانها هم خوبی دارن هم بدی

    تا کی بدی ببینیم …..

    چشمهارا باید شست طور دیگر باید دید…

    just.tarahi1374@gmail.com

  413. محمد:

    الهم عجل لولیک الفرج……………….

  414. فرزین:

    من با نظر همه دخترا موافقم

  415. پریسا:

    بابا چیکار مردم دارین بزارین زندگی کنن والا

  416. حامد:

    امید وارم از ازمایش های خدا موفق بیرون آییم.

  417. رهگذر:

    سلام

    یکی داره ، یکی نداره!
    فقط خدا کنه اونی که داره به فکر اونی که نداره باشه……. واونی که داره از راه درستش دارا شده باشه…………..خدا کنه یه روزی همه مرفه وبا فول امکانان بسر کنن…..زمین بزرگه وآسمان بزرگتر، پس نفس بکشید چون اکسیژن برای همه هست.

  418. مريم:

    ۰۹۳۷۰۷۳۲۴۷۶

    • فرزین:

      منم می خوامت مریم جون

      • جو!!!!:

        ببین عمو جون یه جایی وجود داره به نام تیمارستان یا دیوونه خونه اگه تو دهات شما هم هست یه سر بزن باشه؟آفرین پسر خوب!خدا شفات بده.
        خجالت هم بد نیستا!

  419. نگار:

    سارینا جون دخترلات بودن افتخارنیست هرجایی شیوه بیان خودشومیطلبه

    • سارینا:

      چقدر حسود چه قدر فکر خراب چی قدر این مردم بی فرهنگ و عقده ایی بار اومدن خخخخخخخخدا اه اه ببین چرا آی کیوت نمیگیره دختر من طرز صحبت کردن خودمو دارم خیلی هم تلاش کردم ترکش کنم ولی نمیشه اینو می فهمی یا بفهمونمت. همه هم بهم میگن من از این جور صحبت کردن هیچ منظوری ندارم
      نگار جججججوووووون.پس لطفن ببند مگس نره توش.

    • سارینا:

      چقدر حسود چه قدر فکر خراب چی قدر این مردم بی فرهنگ و عقده ایی بار اومدن خخخخخخخخدا اه اه ببین چرا آی کیوت نمیگیره دختر من طرز صحبت کردن خودمو دارم خیلی هم تلاش کردم ترکش کنم ولی نمیشه اینو می فهمی یا بفهمونمت. همه هم بهم میگن من از این جور صحبت کردن هیچ منظوری ندارم
      نگار جججججوووووون.پس لطفن ببند مگس نره توش.بعدشم فکر کنم تو داخل فکرت میگی حالا که این ساریناهه جواب همه رو میده بذار سربه سرش بذارم عقشم کور خوندی من جواب نمی دم زایه میکنم.

  420. نگار:

    خدایا چشماتوببند

  421. نگار:

    چرا مافکر میکنیم زندگی شخصی ماربطی به کسی نداره کوچکترین چیز تواین دنیا به بزرگترین چیزربط داره هرانسانی یه محارمی داره پس بایدچیزهایی ام داشته باشه تا فقط پیش محارمش بازباشه بدن انسان والت جنسیش خصوصی ترین جز انسانه مثل یک راز بزرگ بیشترازالت جنسی که چیز جذابتری بدن انسان نداره درسته این ته همه ی جذابیت های بدن انسان حالا دخترا بگن یه زن بجز بدنش بجزضرافت وزیبایی بدنش بجز خصوصی ترین اجزای بدنش چی داره که به شوهرش ارایه کنه چی داره که باهاش شوهرشو عشقشو جذب کنه چیزی انسان رو جذاب میکنه که تکراری نباشه که بکرباشه که باراول باشه چرا مافقط خودمونو میبینیم دخترایی که اینجا ازکار اینا دفاع کردن چرا خودشونو جای زنی نمیزارن که میدونه هرزیبایی که دربدنش داره شوهرش میتونه بایه کلیک ساده صدتاجذابترشو ببینه هرکسی دلش میخواد تک باشه شما خودتون دوست دارید عشقتون با دیدن عکس دختر دیگه تحریک شه که غرور واعتمادبه نفستون بشکنه برای مردا هم همینطوره ولی برای زن چیز دیگست این خوبه که هیچ چیز جالب وجدیدی نداشته باشین تا باهاش طنازی کنین این خوبه که همه چیز یک زن یه چیز عادی ودم دستی بشه

    • محدثهcr7:

      من کاملا حق را به تو میدم

  422. الاله:

    هم مرگ بر روزگار شما بگذرد
    هم رونق زمان شما نیز بگذرد ….

  423. پوریا:

    بزرگی می فرماید یکی از راههای تشخیص مال حرام از حلال مسیر انست اگر در راه حرام خرج شود حرام واگر در راه حلال خرج شود حلال است .با این تفاسیر .تصاویر گویای همه چیز هست
    هم مرگ به روزگار شما بگذرد
    هم رونق زمان شما نیز بگذرد …

  424. پوریا:

    امام می فرماید: یکی از راه های تشخیص مال حرام از حلال مسیر انست ببینید در کدام راه خرج می شود اگر حرام باشد در راه حرام و اگر حلال باشد در راه حلال.. با وجود این تصاویر معلومه از کجا در اومده دیگه ….

  425. حسین:

    سلام
    یه سوال ؟کدومتون میدونین درست زندگی کردن چجوریه؟؟؟
    من نمی دونم.شما که ایراد گرفتید یاازشون دفاع کردید
    درست زندگی کردن زندگی شماست یا زندگی اینا

  426. محدثه:

    واقعا که فرزانه خانم نکنه شما هم لاشون بودی که از این حرفا میزنی!ضمنا کامنتاتو فارسی بنویس

  427. سارینا:

    هووووووووووو شههههههههههههه شه شه تو با منی حرف دهنتو بفهما اقای bahram

  428. سارینا:

    خاک به سراتون داش علی شما با ما بودید

  429. bahram:

    هر شخص مسیو ل لاعمال خودش میباشد لطفاشما مراقبت اعمال و رفتار خودتان باشید به نظرمصاحب عکس اونطوری دوست داره زندگی بکنه تو رو سننه

  430. ali:

    توبه کنید توبه . وگرنه به جهنم خواهید رفت .

  431. سارینا:

    ایناچرا دارن زور می گن وقتی همه پسر و دخترا قاطی شدن …….
    چه انتظاری از تهرانی ها دارید دارید زور می گید اینا کافر هستند اصن نباید نگاشون کرد

  432. سارینا:

    ایناچرا دارن زور می گن وقتی همه پسر و دخترا قاطی شدن …….
    چه انتظاری از تهرانی ها دارید

  433. الی:

    اخه شما ها چرا طرز فکرتون یه چیز دیگه س چرا فکر میکنید اینا عقده دارن اینا لیاقت دارن هرکس باید به حق خودش قانع باشه اخه چه ربطی به ما داره طرز زندگی کردن اینا’اقاجون لیاقتش بوده که یه همین ماشینی سوار شده برادر عزیز خواهر عزیز تا زحمت نکشی نمیتونی سوار همچین ماشینی بشی’خدا بیشتر بده بهشون ‘ولی کار زشتیه تو زندگی کردن مردم سرک میکشن

  434. فرزانه:

    aslan ham khejalat nadare dameshoon garm aberoo hrano kharidan too donya

  435. محدثه:

    واقعا خجالت داره که تو ایران همچین کسایی باشن ایران هیچ فرقی با اروپا نداره

  436. ناشناس:

    دقیقا باهات موافقم. واسه همینه که امثال ماها پولدار نیستیم چون چیزی به نام عقل داریم

  437. صادق:

    ۱ . در مورد عکس های غیر اخلاقی (الکل ، روابط نامشروع و …) خدا هدایتشون کنه این بدبخت های بی غیرت لا ابالی رو واما:
    ۲ . در مورد ثروت (خونه های آنچنانی ، فراری ، پورشه و …) خوب گفت دوستمون : “آب بریز اونجاییت که می سوزه!!”
    اگه عقل نداشت که پول دار نمی شد ، بی عقل تویی ، اونوقتایی که تو کله ی پوکتو صرف اراجیفی مثه سیزده به در و تفریحاتت کردی ، اون آقا پولداره سالی بوده شاید که شب عید نوروزهم نتونسته خونش باشه، حقشه عزیزم حقشه نوش جونش ، حقیر پست بمییییر ، حقیییر پست بمییییر !!
    یه عده بی مصرف لا ابالی که نه مطالعه می کنن نه عقل و علم درست و حسابی دارن به خودشون اجازه میدن دم از حدیث و شریعت و … بزنن که در جواب به اونها:
    اگه حرف حالیتونه :”من لا معاش له ، لا معاد له”
    پس بمیر ای پست بی مصرف که چشم پیشرفت برادرانت را نداری ، حسوووود پسسست !!

  438. امیر:

    دنیای آزادیه هر کس به میل خودش زندگی میکنه به کسی هم مربوط نیست اما مبادا جنگل رو با جامعه مدنی اشتباه کنیم که تک تک ما در قبال اون مسولیم

  439. عالم:

    سلام دوستان عزیز فیلم ها و تصاویر زیبا از گوشه کنار دنیا رو ایمیل کنیدalemmohamad@yahoo.com

  440. هلنا:

    ما خودمون یه پرشیا درب و داغون داریم تا حالا ۲۰۰ تا عکس گرفتیم باهاش دیگه اینا که …… خدا از این پولدارا زیاد کنه

  441. اترا:

    من اصلا مذهبی نیستم که این پوشش ها رو نادرست بدونم ولی واقعا میسوزم از اینکه چشممون رو بستیم رو گذشته و اینده رو نمی بینیم. گذشته ای که خیلی ها پولدار یا فقیر فرق نمیکنه رفتن و بدون پا، دست برگشتن یا برنگشتن. شب خوابیدنو صبح سرشون قطع شده بود اونا تو یه فرهنگ باز بزرگ شدن بدون اجبارمذهبی ولی وقتی حرف وطنو ناموس شد ازهمه چی گذشتن ولی جوونای امروز چی؟ اینایی که خشتکشون داره زمینو جارو میکنه میتونن دو دقیقه دووم بیارن؟ یا کسی که انقدر راحت ناموسشو بی خیال شده دیگه دلیلی برای دفاع ازش نداره.
    اخرین امار جامعه شناختی درباره علاقه به وطن این بود:
    سوال: حاضری برای سرزمینت از راحتی و ارامش خود ت بگذری و جانت رو بدی؟
    سال ۱۳۶۵: بیشتر از۹۰ درصد جواب مثبت
    سال ۱۳۸۷: تنها۳ درصد جواب مثبت

  442. صبا:

    خانوم ستاره همه رو به ی چشم نبین…هیچوقت

    • پارمیس:

      سحر خانم یه انسان خیلی قشنگ جوابتو داد حالا تو هم ساعت گرون قبمت داری اگه راست بگی چه نفعی برات داره که بخوای از خودت عکس بندازی و تو شبکه های اجتماعی بذاری خیلی عقده دیده شدن داری یا اینکه میخوای دارایی تو به رخ دیگران بکشی و فخر فروشی کنی اگه اونا هم دارایی و ثروت دارن دیگه برا چی تو شبکه های اجتماعی به نمایش میذارن جز اینکه میخوان خود نمایی و فخرفرزشی بکنن

  443. ستاره:

    سلام ب بانوان واقایان مطمعنم ک شماهاهم شایدفقط یک باراین عکسارودیده باشین حالایاازاینترنت بلوتوث سایتهای اموزشی محض کنجکاوی فیلم پس انقدرباهم بحث نکنین مامردم ایران جنبه نداریم میدونین طبق امارخیلی ازطلاقهاب خاطرعدم اطلاع رسانی درست راجبه روابط جنسی بوده اصلاچرااگربده شمامیری این عکسارونگاه میکنی ازروی کنجکاوی؟مامردم ایران فرهنگمون رشدنیافتس

    • ناشناس:

      نظرت در مورد بی جنبه و بی ظرفیت بودن اکثریت مردم ایران رو باید با طلا نوشت

  444. مرضیه:

    من برای پول کار میکنم، دعا کنید به آرزوهای خوبم برسم

  445. مرضیه:

    من به خاطر پول کار میکنم، دعا کنید به آرزوهای خوبم برسم…..

  446. نام شما...:

    ۰۹۳۸۵۲۰۵۶۱۴
    دخمل

    • پارمیدا:

      عزیز اشتباه اومدی مگه اینجا سایت دوست یابی

  447. لیلا:

    چیزی خواستن هیچ ایرادی نداره اولا یاد بگیریم به نظرات هم احترام بذاریم بعدشم بجای دیگران قضاوت نکنیم دوستای عزیز.نگین گربه دستش به گوشت نمیرسه و… و امثال این حرفا فراهم کردن این موقعیتا برا همه ادما عین اب خوردن مخصوصصا دخترا ولی کسایی ک به این راه نمیرن بخودشون افتخار کنن بسه نکه بجای اینا حرف و حدیث بگن.

  448. !:

    زندگی پر استرسیه آدم دلش نمیخواد بمیره بقیه بیان مال و اموالشو بالا بکشن بجاش عشق و کیف کنن! سلامتی خودمون که اینقد جیبمون خالیه باد شدید بیاد باس پناه بگیریم ما رو نبره!

  449. iman:

    اووووف , دهنم آب افتاد ! مازراتی سفیده عجب چیزیه 😀

  450. حسین:

    پول مثل انگل میمونه اگر گرفتارش بشی از تو میخورتت.

  451. محمد:

    به پولدارا حسادت نکن بچه

  452. هدیه:

    سلام واقعا برای این افرااد متاسفم چراکه وجود این افراد باعث بد نامی افراد پولدار و مومنی میشود که به فکر مردم و مشکلات انها هستن این افراد نه درک دارن و نه شعور و فقط به فکر خود و خوشی هاشون هستن دعا میکنم که خداوند این گروه از افراد را هدایت کند که باعث فساد در کشورمون و بی بندو باری در ان نشوند همه باهم بگیم امین

    • سارا:

      واقعا ما که پولداریم و مومن چرا به اتش اینا بسوزیم البته اینا تازه به دوران رسیده هستن باباهاشون با پول خلایق اینارو واسه بزمچه هاشون خریدن

  453. d:

    سلام من با صحبت حد مرز موافقم

  454. یاسمن:

    یکی از مرزهای فرق میان انسان و حیوان پوشش است که اینها انگار از روی این مرز پرش زدند چون این مرز قطع نشدنیست.
    تاسف برای شما بخاطر غوطه ور شدن در منجلاب و دیدن آن به صورت استخر زیبا.

  455. حمید:

    سلام دوستان – همه میدونیم که حرکت نمایش فخر فروشی و اینکه من از شما بهتر هستم و من چیزی دارم که تو نداری کاملا اشتباه و غیر قابل انتظار از یک انسان می باشد به همین دلیل نا خود آگاه و بی اخیار نسبت به اون جبهه میگیریم ،حالااین نمایش از یه پولدار میتونه سر بزنه یا یه فرد برهنه با نمایش دادن اندامش و …(حتی پدرآدم اگر این کار رو انجام بده در ذهن ما قابل پذیرش نیست )یا یک بچه که با روشن کردن سیگار احساس بزرگی میکنه ،البته نکته اینجا که ما همه نیاز به تایید رفتار داریم و به خاطر همین حس که دست بکاری میزنیم که خودمان احساس میکنیم فرد مهمی شدیم و به نحوی اگر این حس از راه صحیح ارضاء نشه ،از طریق دیگه صورت بپذیره ، غیر قابل پذیرش بوده وجامعه موردحمله وطرد…قرار می گیریم اما بهتر این است که ما از فرزندان خودمان یعنی همون بچه پولدار ایرانی یا فقیر گوشه خیابان و…دستشون رو با مهربونی بگیریم حرف اونها اینه منو ببین من نیاز به مهربونی تو دارم و…همین ،انسان نیاز به دیده شدن دارد فاصله ی بین ادمها وجود ندارد جز نامهربانی ،نگذاریم مادیات ….الکی مارو از هم جدا کنه فرقی با هم نمیکنیم تفاوت بین ما در ایمان و تقوای ماست که فقط برای خدا ملاک عمل می باشد منم میتونستم گدا باشم اگر در یه خانواده …ویا برعکس ،یا مذهبی باشم اگر در خانواده …و برعکس یا ورزشکارخاص مهم باشم اگر پسر فلان ورزشکار مهم باشم …ماهمه خاص زندگی و دنیا هامون هستیم وباید نسبت به همه و همه چیز مهربان باشیم

    • میلاد:

      در تمام دنیا همه به دنبال علم هستند و اگر پول و امکانی هم دارند در اختیار همگان برای توسعه علم و رفاه در کشورشان قرار می دهند در کشور ما هم همه به دنبال فخر فروشی و سوزاندن یکدیگر هستند که فلانی ویلای بزرگتر دارد و پول بیشتر برای فخر فروشی به هموطنان خود گویی دشمن خونی یکدیگر اند .ننگ بر همه ما که کشوری چون ایران به دست ما افتاده که عده ای حیف و میل کنیم و ککمان هم نگزد و عده ای هم محتاج نان شب باشیم دست مریزاد با این توزیع عادلانه ثروت و این همه هوشیاری.

    • امير:

      شطرنجی اش نکن…
      آدم های بی حیا کارشون همینه.
      متأسفم!!!

    • یه انسان:

      ۱-اعتماد به سقفت تو حلقم که خودت به خودت مبگی خوشگل
      ۲-افکاری که تو ذهن خودت هستو ننداز رو بقیه خیلیا اگر در همین شرایط هم بودن اینکارارو نمیکردن ولی شمارو نمیدونم 😉
      ۳-اونجوری که تو میگی لباس و ساعت گرونم اینو میرسونه که یا اصلا نداری یا پول ۲ سالتو جمع کردی تا خریدیش و فکر نکن همه اینایی که اینجا پست گذاشتن گدا هستن و روشنفکرنماهایی مثل شما پولدار 😉
      ۴-از اون جملات اخرت میشه فهمید خودت هم خیلی عقده داری و از همه بیش تر داری میسوزی پس سریع تر برو تو اشپزخونه تا غذات نسوخته 😉
      تمام

      • برنج السادات:

        ازکجا معلوم رباط نباشى

        • جو!!!!!:

          شرمنده مزاحم بحث شدم میخواستم بپرسم واقعا اسمت برنجه؟

          • جو!!!!!:

            البته منظوری ندارم ها فقط سوال شد برام.
            منم عقیده دارم این عکس ها با آبروی ایران بازی کرد و نباید پخش میکردن

    • حمید:

      چقدر تعداد حمیدها در این جا زیاد شده !!!!! دوستان لطفا اگه دیدین که یک هم اسم شما در این پیج ها کامنت میذاره لطفا در مقابل اسمتون یک عدد هم بذارید تا همه بفهمن که شما اون حمید نیستید یک حمید دیگه هستید !!!!! البته حرف های شما خیلی خوب بود ولی ممکنه این جوری بعضی ها نظر شما رو به پاسی بذارن چون فکر می کنن شما همون حمید هستید !!!! ولی از به بعد در مقابل اسمتون یک عدد ٢ بذارید تا همه بفهمن شما یک حمید دیگه هستین !!!!

  456. یه انسان:

    وقعا برای همچبن ادمایی متاسفم خداوند امیدوارم راهنمایشون بکنه
    و بیشتر برای کسایی متاسفم که میان اینجا و ادای روشنفکرارو در میارنو میگن اینا دارن خوشی میکنن
    قبل از اینکه نظر بدید خواهر یا مادر خودتونو جای اونا تصور کنید بعد بازم بهشون میگید کار خوبی میکنی؟!!

  457. محمد:

    بیخیال همه ی اینا اگه دوس داشتین جمعه ها ی سر به اسایشگاه کهریزک بزنید و به آرامش برسید…

  458. عطا:

    هیچ کجای دنیا این همه فاصله طبقاتی اقتصادی نیست که یکی پراید تو تهران سوار میشه و یکی فراری تو تهران پلاک میکنه.

  459. nazanin:

    عکس ماشین که ایرادی نداره. اون خانم ها هم لباس که تنشون بود. اونطور که شما گفتید فکر کردم چی هست

  460. ریی:

    به کجاچنین شتابان.اخرش که چی.بااین کارهابه چی میخوان برسن.به نظرمن به نابودی رسیدن.

  461. farshad:

    افرادی که از راه نادرست پولدار میشن اینجوری هم پس میدن بدبختهای بینوا ندید پدید

  462. farshad:

    افرادی که از راه نادرست پولدار میشن اینجوری هم پس میدن بدبختهای عقدهای

  463. farshad:

    افرادی که از راه نادرست

  464. farshad:

    افرادی که از راه نادرست پولدار میشن عاقبت خرج کردنش هم همینه بدبختهای عقدهای قواد

  465. سورن:

    هرکس به اندازه زحمتی که کشیده پول در میاره …حتی اگه از راه نامشروع باشه …
    اگه باباو مامان منم تو اون لحظه هایی که میتونستند پیشرفت کنن کمی تلاش میکردن الان وضعیت من خیلی بهتر بود…
    نمیگم مثله اینا اما هر کسی باید ی قدم از دیروزش بالاتر باشه…
    تازه اگه خیلی اعتراض دارید نبینید …
    و در ثانی از کجا مطمئنید که اونا ب دیگران کمک نمیکنن؟
    و در آخر خدا برای زندگی همه ب اندازه جنبش مشکلاتی هم قرار میده … لازم نیست کاسه داغ تر از آش بشین…

  466. حمیدرضا:

    چرا شماها زورتون میاد دارندگی و برازندگی… مگه ادم چقد عمر میکنه مگه چندبار زندگی به ادم میدن

    • غزاله:

      همه اینها دخترهای فراری و هرزه ای هستن که میخوان زندگی بقیه جوانه رو مثل خودشون تباه بکنن…

  467. چشم براه ...:

    عقده خودنمایی: شامل میل مفرط به دیدن و دیده شدن، شناختن و دانستن، تحسین و توجه دیگران را تحریک کردن، در جریان اسرار و رموز قرار گرفتن و… می شود.

    دوستان خبر دارد امید نزدیک است …

    باور کنید اقا پشت درست مردم کوفه نباشیم که دعوت کنیم و حسین زمان تنها بماند

    هر نخاله ای در سپاهش جای ندارد

    هر کسی لیاقت شفاعت و نگاه شریک قران را ندارد

    هر کسی لیاقت ….

    خدایا مرا شرمنده نگاه مهربانش نکن
    خدایا مرا شرمنده گناهی که امدنش را عقب بیندازد نکن
    خدایا مرا شرمنده از گناهانم در حظورش نکن
    خدایا مرا شرمنده …

    چشم براه …

    باَبی اَنتَ و اُمی و نَفسی و مالی و اولادی

  468. چشم براه ...:

    ————————————————–
    مولا علی (ع) : زیادی ثروت قلبها را تباه میسازد و گناهان را پدید می آورد. میزان الحکمه جلد ۴ صفحه ۲۹۸۵
    ————————————————–
    امام صادق (ع) : ثروت از آن خداست و او آن را نزد بندگان خود امانت گذاشته و دستور داده است که از آن در حد متعارف بخورند و بیاشامند و لباس تهیه کنند و ازدواج کنند و برای سواری از آن استفاده کنند وبا بقیه آن به مومنان نیازمند کمک کنند ، بنابراین کسی که در هر قسمت از آن از حد معمول تجاوز کند و بیشتر مصرف کند ، مرتکب گناه شده است و آنچه زیادی خورده یا آشامیده یا پوشیده یا در امر ازدواج و سواری صرف کرده است ، حرام است. بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۶ حدیث
    ————————————————–
    امام صادق (ع) : ابلیس ملعون می گوید : در مورد بنی آدم ، هرچه مراخسته و ناتوان کند ( فریبم را نخورد ) ، در این سه چیز به فریب دادن آنها موفق میشوم : ۱٫به دست آوردن مال از راه غیر حلال ۲٫جلوگیری کردن او از پرداخت واجب مالی ( مانند زکات ، خمس و …. ) ۳٫مصرف کردن مال در راه ناروا و حرام. خصال الصدوق صفحه ۱۳۲ حدیث ۱۴۱

  469. تینا:

    خاک برسر این دخترها که نصف پاچشون مشخصه با اون لباسهای زنندشون همشون هم یه مشت عقده ای هستن که یا مطلقه ان وشکست خوردن یا سن ازدواجشون رفته بالا وفک میکنن با برهنگی میتونن شوهر پولدار پیدا کنن تو این پارتی ها باورکنین حتی بعضی هاشون ممکنه از جنوب شهر رفته باشن.پسرها هم یه مشت ماشین پرست عقده ای دلخوشن به یه تیکه آهن که بایه تصادف مچاله میشه هممون مسافر اون طرفیم چقد کودک کار چقد فقیر چقد گشنه تو این مملکت هست مگه میشه خدا از این جور آدمها که تمام زندگیشون خلاصه شده تو عشقو حال واز درد گشنه ها وفقرا خبرندارن بگذره خدای ما مورو میکشه از ماست بیرون از قرون به قرون درامدی که اینا معلوم نیس چجوری بدست اوردن حساب کشی میکنه وحتی تو روایت اومده اگه فقرا بدونن ثروتمندان اون دنیا چه حسابرسی سختی دارن خدارو بابت فقرشون شکرمیکنن ..والا این عکسها که نشون داده ثروت خطر فساد برهنگی تفریحات ناسالم رو بیشتر فراهم میکنه پس اگه کسی اینجا از طبقه متوسطه خداروشکرکنه که مثل اینا نیست اینا خوشی های کاذبه خدا از دل همین ادمها خبرداشته باشه باور کنین اکثرشون خوشیشون از زور قرص ومشروب واین چرندیاته خوشی اینا درونی نیست کاذبه از یه چیز خارجی مثل قرص ومشروب بدست اومده ارامش ندارن که متوسل میشن به این چیزا

  470. شهریار:

    به ما که نه پول داد نه عقل”خوش به حالشون

  471. مرجان:

    بعضی ها واقعا حال آدمو به هم می زنن هر وقت نمی دونن چی بگن , میگن به تو چه !! خب این که از خونه ها و ماشین هاشون عکس می گیرن که اشکالی نداره , ولی نباید عکس های پارتی های شبانه و یا عکس لخت خودشونو در استخر , بذارن در شبکه های اجتماعی !!!! هر چقدر می خوان از ماشین هاشون عکس بگیرن ما که بخیل نیستیم و پولداری گناه نیست و دارندگی و برازندگی ولی نباید عکس های با لباس زیر خودشونو بذارن در اینستاگرم !!! هر آدم عاقلی می فهمه این کار اشتباهه ولی بعضیا نمی خوان حرف حق رو قبول کنن………

  472. Ali:

    آخع به تو چه ! می خواد با مازراتی عکس بزاره ! به قول عمو محمودتون آب بریز همون جایی که می سوزه ! اصلا کار و زندگی نداری گیر دادی به پیج اینستا ! الکسیس و مطرح نکنی صلوات !!!

  473. ned:

    عالی بودن .ولی هر انسانی یه مشکلاتی داره زود درباره زندگی مردم تصمیم نگیرید.چون خودم دیدم میگم وقتی واردزندگی خصوصیشون میشی میفهمید که با پول درست نمیشه کرد.

  474. سحر:

    هرکسی یه طرزفکری داره خداکنه با رفتارمون به دیگران خوب بودن یاد بدیم ربطی هم به فقیرپولدارنداره
    انشالله اقامون بیادمردم عادی طی الارض می کننداصلا قابل قیاس نیست
    همه دارایی ما+جسم مون اینجا امانت بلاخره تمام میشه بایدبریم اگه اعمال پسندیده انجام نمی دهیم حداقل باعث گسترش گناه نشیم الگوی بدنباشیم این دیگه یه گناه کاملا بی لذت

  475. محمد 1375:

    در بزرگراه زین الدین شرق تهران نوشته : به شهر تهران بایتخت ام القرای جهان اسلام خوش آمدید !!!

    • ناشناس:

      مشهد هم نیز : شهر پایتخت معنوی ایران!!!!!!!!!!

  476. roz:

    وایییییی چه آدمای عقده ای و نفهم و بی جنبه ای پدا میشن.. اما خداییش ماشین ها رو…..

  477. مهدی:

    به نظر من مشکل اساسی این صفحه تصاویر نیمه لخت و پولدار بودن نیست چون همونجور که می دونید الان اینترنت پر شده از این تصاویر .پولدار بودن هم ایرادی نداره ولی فخر فروشی این ادم ها هست که خیلی هارو عصبانی کرده و ممکن یه عده از ادم هارو تحریک کنه

  478. hamed:

    Nnnnoshe jooooneshon,ma ke nadarim vali hasodam nistim,vali khodayi chandta az in axa oqdei bazi bod,albate ina too khodeshon kal kal daran dg,asan ba ma kari nadaran ina.vaaalaa

  479. فرزانه:

    تهمت نزنین اقا هرکی پولداره دلیل نمیشه که دزد و فلا ن باشه .اعتقادات هرکیم برای خودش محترمه شما نمیخاد غصه گناهای اینارو بخوری

  480. میرزا:

    عزیزانیکه نظرمیخواهید.آیااینهارانمیشناسید.؟ اینهاهمان فرزندان دزدان کلان اقتصادی،دلالان بزرگ،رشوه خواران بی وجدان وبگفته دیگرآقازادهاهستند.که ازخدانمیترسند،وقانون رابه سخره گرفته اند.!!! چرانمایش نمدهید

  481. سمیرا:

    خب ک چی …..؟؟؟؟؟!!!!!!

  482. سلام علیکم:

    هی خدا ..

  483. صادق:

    هههه… اینایی که دارین اینجا عقده ای عقده ای میکنین… اینو بگم: حاضرم روی کل زندگیم شرط ببندم اگه خودتون همچین و پول و ثروتی داشتین، “شدیدتر” از این عکسها خودنمایی میکردین… چون من “””به عینه دیدم که دارم میگم، الکی چرت و پرت نمیگم”””.
    حالا بازم بگین عقده ای. اون دوستمون خیلی حرف خوبی زد:
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده!! والا…
    حالا حدث بزنین اگه گوشت رو پرت کنن جلوی گربه، چی میشه؟ بعضی ها اولش میگن نه… نمیخوام ولی بعدش کم کم نرم میشن.
    همه‌جای دنیا همینه. همه‌جا، همه حرف از روشنفکری میزنن، پاش که برسه، آره دیگه…

    • رضا:

      حدس نه حدث!!!!!!خخخخخخ!!!!

      • صادق:

        الان میخوای جایزه نوبل بهت بدن نابغه؟
        توی کیبورد “س” و “ث” نزدیک به همه… یعنی از کل این متن فقط اینو فهمیدی؟ اصلا همون بهتر که فقط همینو فهمیدی!!

        • رضا:

          جایزه ی نوبل رو که باید به تو بدن نخبه !!!!! چون من که به کیبورد نگاه می کنم به نظرم این دو تا حروف نزدیک هم نیستن !!!!! بعدشم متن تو چیز خاصی نبود که بخوای برای فهمیدنش تلاش خاصی بکنی چون فقط می خواستی این تازه به دوران رسیده ها رو تطهیر کنی !!! پولشون نوش جونشون ما بابت اون بهشون نگفتیم عقده ای بازی در میارن ما گفتیم چرا عکس های نیمه لختشون رو در شبکه های اجتماعی میذارن , نه این که چرا از ماشینشون عکس گرفتن !!!! این که با این سر و وضع عکس می گیرن و اونو در اینستاگرم میذارن چه ربطی به پولداریشون داره؟!

          • صادق:

            اولا من خودم شغلم تایپیستیه، شما فکر کنم چشات عینک میخواد. فاصله این دو حرف فقط یه دکمه‌اس. بعدشم خب بذارن… عکس خودشه، بدن خودشه، صفحه‌ی خودشه. شما نگاه نکن، فلان کس نگاه نکنه، اصلا شاید طرف خودش بخواد بره جهنم، به کسی چه ربطی داره؟ یعنی اینقدر به نظر شماها مردم بدبختن که با ۴ تا عکس گمراه بشن و گرفتار آلودگی و اینا بشن؟
            من نمیگم کارشون درسته، نمیگمم خیلی غلطه. گذاشته که گذاشته… کار ایرانی ها شده فضولی تو کار دیگران… منم فردا برم مهمونی یه عکس بزارم تو فیسبوکم، به کسی چه ربطی داره؟
            یعنی الان مشکل اینان؟؟؟ نمیخوام حرف سیاسی بزنم… اما به جای وقت گذاشتن برای جمع آوری این عکسا، یه مطلب آموزنده یا مطلب درمورد تکنولوژی یا اصلا چند جمله‌ی عرفانی مثلا گذاشته میشد، خیلی بهتر بود!! ۴نفر یه اطلاعاتی پیدا میکردن!! دیگه‌ی حوصله‌ی بحث با شما جماعت به اصطلاح روشنفکر ندارم!!

            • آرش:

              آقا صادق، در این مورد که زندگی خودشونه، حق با شماست و اینکه مشکل مملکت فقط این نیست هم حق باشماست ولی دوست عزیز اینکه گمراه شدن مردم کار ساده‌ای نیست و اینکه ما نباید به این چیزا اهمیت بدیم، اشتباه‌ست(البته نظر منه به شما بی‌احترامی نشه). فک می‌کنی برای چی خشونت توی آمریکا هر سال از سال دیگه بیشتر می‌شه؟ تحقیقاتی که توی خود آمریکا انجام شده نشون می‌ده یکی از دلایل مهمش خوشنت بیش از حدی‌ست که توی رسانه‌هایی مث فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری و … وجود داره. چرا تجاوز به دختران و پسران توی ارتش آمریکا و همچنین توی دانشگاه‌های آمریکا زیاد شده؟ دولت قبلی انگلیس از این نگران بود که چرا دخترهای دو دوازده ساله عکس‌های لختشونو روی اینترنت می‌ذارن. فک می‌مکنی دلیلش چیه؟ یا اون افسر ارشد انگلیسی می‌گه اگه خانما توی لباس پوشیدنشون مراعات کنن، این مشکلات براشون پیش نمی‌یاد. فک می‌کنی دلیل اینطور لباس پوشیدنا چیه؟ یا تحقیقاتی که سه زن دانشگاهی توی یکی از دانشگاه‌های آمریکا انجام دادن که نشون دادن دخترای آمریکایی دوست دارن هر نوع مدلی رو امتحان کنن، چاق، لاغر، سیاه، سفید و … یعنی رابطه جنسی از مرز عشق گشته که ازش به عنوان یک فاجعه یاد کردن. فک می‌کنی دلیل این چی می‌تونه باشه؟ منابع خبری من رادیو فردا، بی‌بی‌سی، رادیو زمانه و وی‌او‌ای. تحقیقاتی دیگه یک خبرگزاری عربی توی اروپا انجام داده، در مورد تنیس بود. یک زمین بازی، مردا پیش از زنا بازی داشتن. زمان بازی مردا قسمت تماشاچیا خلوت بود و برخی هم چرت می‌زدن. پس از باز مردا، بازی خانوما شروع شد، قسمت تماشاچیا جا برای نشستن نبود، فک می‌کنی دلیلش چیه؟ یک مورد دیگه اینکه فک می‌کنی برای چی به ایرانیا می‌گفتن بانجیب؟(این از زمان باستان وجود داشتن نه پس از عربا)

              • رامین:

                چه قدر کسشعر میگی

              • ali:

                منم حرفت رو قبول دارم

            • رضا:

              شما هم یک عینک بزنی بد نیست چون این دو تا حرف در دو ردیف مختلف هستن حالا درسته که نزدیک به هم قرار گرفتن ولی شما چه جور تایپیستی هستی که هنوز از اون سوتی ها میدی ؟! بعدشم یعنی چی که بدن خودشه و صفحه ی خودشه ؟! اون جا یک فضای اجتماعیه نه خونه ی باباش !!!!! پس لابد می تونه از فردا لخت بیاد بیرون و بگه بدن خودمه و چرا کار شما شده سرک کشیدن و فضولی در کار دیگران ؟!؟! در فضای اجتماعی باید رفتاری که در اجتماع داره داشته باشه خواهشا کمی منطق داشته باشید !!!!! نمیشه در فضاهای عمومی عکس های لخت مادر زاد خودشو بذاره بعد بگه بدت میاد مجبور نیستی بیای ببینی !!!!! اونی که میره می بینتش چی ؟! با ۴ تا عکس گمراه نمی شن ولی بدون که اگه جلوی این ۴ تا عکس رو نگیرن پس فردا کاری در این شبکه های اجتماعی می کنن که حتما گمراه بشی یعنی حتما باید کار به اون جا بکشه که یکی بهشون بگه لطفا گند ماجرا رو در نیارین و کمی فرهنگ و جنبه ی استفاده از تکنولوژی رو داشته باشین !!!!! در فضای عمومی صفحه ی شخصی معنا نداره لطفا کمی به خودتون بیاین !!!!!

              • سارینا:

                اولن تو که تونستی بخو نیش پس دیگه چته به بچه مردم گیر می دی دومن ناراحتی چرا زرت و پرت از مخت میزنه بیرون همه چی میگی. خوبه حالا بهت بگن…….. بی ادب دهن همه رو وا میکنه فکر نکن چون دخترم هیچی بهت نمی گم داش یه کم مرام داشته باش مرده و حرفش یه کم بهت هیچ ضرری نمی رسه.

                • رضا:

                  عزیزم منم مگه با شما حرف زدم که این جوری داری جلز و ولز می کنی ؟! من روی صحبتم با صادق بود و اگه نوشته ی اولیه اش رو می خوندی ایشون داشتن ما رو مسخره می کردن در حالی که خودشون چنین سوتی ای در نوشته اش داده بود پس اگه ایشون ما رو مسخره می کنه پس ما هم حق داریم ایشون رو مسخره کنیم !!!! ولی در هر صورت شما خودت خیلی بی ادب هستی که این جوری حرف میزنی اونم با یه پسرغریبه!!! مگه من پسر خاله ات هستم که این جوری خودمونی شدی و هر چی دهنت در میاد میگی ؟!؟!؟! زرت و پرت از مخ شما بیرون میاد که هنوز نمی فهمی این طرز حرف زدن با یه پسر غریبه نیست !!!!! بعدشم من در این متن هیچ حرف توهین آمیزی به صادق نزدم که میگی بی ادب هستی و دهن بقیه رو باز می کنی !!!! حرفی که من زدم کاملا منطقی است و حتی خود صادق اونو قبول کرد اونوقت شما چرا کاسه ی داغ تر از آش شدی؟! در فضای اجتماعی باید رفتاری مطابق در اجتماع داشته باشن و نمی تونن عکس های لخت مادر زاد خودشونو در شبکه های اجتماعی که میلیون ها نفر در این شبکه عضو هستن پخش کنن بعد بگن نیاین ما رو نگاه کنید !!!! وقتی این عکس ها رو در شبکه های اجتماعی و عمومی که حتی در ده کوره ها هم میشه به این شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کرد گذاشتن , یعنی می خوان دیگران بیان نگاه کنن وگرنه مریض نیستن که الکی این عکس ها رو بذارن بعد بگن نیا نگاه کن!!!!

                  • سارینا:

                    اولن جواب احمقان خاموشی است دومن من پسر خاله ندارم سومن من اون سارینایی نیستم که همه جا نظر داده من مذکرم.

                    • سارینا:

                      به خدا اینو من ننوشتم من دخترم و بحث های شما به من هیچ ربطی نداره اینو یه پسر بی ادبی به نام سروش گذاشته به حسابش رسیدم ولی تو هم به بزرگی خودت ببخش معذرت.

                  • ali:

                    میدونی داش از قدیم ی ضرب المثل گفتن برا همین مواقع((جواب ابلهان خواموشیست))می دونی چرا چون ابلهن و حرف ساب تو گوششون نمیره و فقط فک میکنن حرف خودشون درسته
                    بی خود زحمت نکش کار از جایی ظیش نمیبری
                    حالا هر کی ب خودش گرفت بیاد منو بخوره:))))))

            • صادق:

              نمیخواستم باز بحث کنم… ولی توی هر جامعه‌ای برای رسیدن به چیزای بزرگتر باید یه چیزایی رو فدا کرد… نقل از یه فیلم معروف:” برای درست کردن املت باید چندتا تخم مرغ بشکنی” اولا در جواب آقای آرش که این موردهایی که گفتن به عنوان تجاوز و خشونت در کشورهای آمریکایی، من میگم آمار ایران بدتره! حالا چرا؟ چون رسانه های آمریکایی و انگلیسی، خبرهارو مثل ما سانسور نمیکنن…. ولی شما توی کدوم خبر ایران دیدی که مثلا به یه بچه توی دبستان تجاوز جنسی شده؟(که از این موارد خیلی زیاده). از اونطرف میدونی چرا شما از تکنولوژی ای استفاده میکنی که منشا اون ابتدا از آمریکا یا کشورهای اروپایی بوده؟ چون اهمیت اونا به موضوعاتی مثل این خیلی کمه( نمیگم نیست). عوضش توجه رسانه ها و سایت های اونا به تکنولوژی و بهتر کردن زندگی مردمه
              در نظر آقا رضا… من تلاشم برای قانع کردن شما تموم شده در مورد “حدث” شما فقط حرف خودتو میزنی… ولی اون به کنار، منم گفتم کارشون رو تایید نمیکنم. حرف شما درست، شبکه‌ی اجتماعی… ولی اینم درسته که عکس های اونا رو تو این سایت پخش کنیم و مردم کامنت بنویست: ” اینا همه عقده ایین و اینا…” اگه مشکلی هست چرا رو در روشون نمیگین؟ چرا نمیرین توی صفحه‌اش، محترمانه(که محترم بودن نشونه ی فرهنگه) بهشون بگین که من با عکسای شما مشکل دارم… ببینین جوابشون و دلیلشون چیه؟؟
              دلیل عصبانیتم این بود که شما فکر کردی منم مثل شما قضاوت کردم… درحالیکه من میگم قضاوت نکنین… نگین طرف عقده‌اییه و بی دین و ایمون ان و فلان و بیسار
              مشکل اصلی ما اینه که توی خفقان بزرگ شدیم و یهو دسترسی به اینترنت و اینا زیاد شد و تازه دختر و پسر همدیگه رو دیدن!! اگر این مشکلا بخواد برطرف شه و مثل کشوارهای اروپایی و آمریکایی، این چیزها برای مردم عادی بشه و نه تا این حد مردم عکسای به قول شما لختی بذارن و نه از اونور به این عکسا گیر بدن، یه دو سه نسلی طول میکشه – البته اگر ایران بخواد به همچین مسیری بره که من فکر نمیکنم همچین اتفاقی بیوفته

              • آرش:

                آقا صادق ممنون از توجهت.
                دنیا، دنیای اطلاعاته. این موردی که شما می‌گی با این شدت، اگه تو ایران سانسور بشه، تو خارج از ایران درز می‌کنه. مخفیانه تو مشد اعدام می‌کنن، دو روز بعد خبرش تو خارج پخش می‌شه. کافیه به سایت سازمان ملل سر بزنی تا ببینی جایگاه کشورها از نظر جرم و جنایت، کجاست. همونطور که خود شما گفتی قضاوت کردن مشکله. چون آماری نیست، نمی‌تونیم بگیم تو ایران بدتره. در مورد تجاوز به بچه؛ همین اخیرن توی روزنامه‌ها تجاوز یک معلم به چند بچه منتشر شد. اینکه کمتر گفته می‌شه بیشتر به خاطر آبروست. البته منظورم این نیست که سانسور وجود نداره.
                در مورد عادی شدن این مسائل. توی خود اروپا هم این مسائل عادی نشده. در نوشته پیشین گفتم که یکی از نگرانی‌ها توی انگلیس اینه که دخترای ده دوازده ساله عکسای لختشونو روی اینترنت می‌ذارن و نمونه‌ی دیگه، تنیس زنانه و نمونه‌ی دیگه گفته‌ی اون افسر پلیس انگلیسه و نمونه‌ی دیگه آمار بالای تجاوز توی دانشگاه‌ها و ارتش آمریکاست و نمونه‌ی دیگه آمار بالای سایت‌های پرنوست و همچنین پایین اومدن سن روسبی گری.
                این حرف شما صحیحه که باید معقول رفتار کرد اما دوست عزیز فرهنگ ما(فرهنگ ایرانی-نجابت ایرانی) با فرهنگ اروپایی‌ها فرق می‌کنه و ما نباید انتظار اینو بکشیم که همانند اروپا، عادی بشه(که نشده). کسانی هم که ناراحتی خودشونو عنوان می‌کنند(نه همشون) شاید نگران فرهنگ ایرانین. تو فرهنگ ایرانی، خانواده خیلی مهمه و این به جامعه تعمیم داده می‌شه. همونطور که یک عضو خانواده بیرون کاری می‌کنه که اعضا ناراحت می‌شن همین حس هم نسبت به یک هم‌وطن وجود داره.
                امیدوارم که ایران نه به اون مسیری که شما بد می‌دونی بره نه به مسیری که به فرهنگ اروپایی ختم می‌شه؛ به مسیری بره که دوباره همه از نجابت ایرانی بگن.

                • صادق:

                  من با نظر شما موافقم… توازن و قضاوت نکردن! نه بگیم “کاملا” حقشونه، به کسی هیچ ربطی نداره… نه بگیم اینا همه عقده ایین و بی دین. اینطور مسائل همه جا هست. اینیم که شما میگی ما “ایرانی” هستیم، اینقدر تو این سالها سانسور و خفقان بوده و یهو رشد سریع اینترنت و تکنولوژی داشتیم که مردم همه بند خدا ممکنه خودشونو گم کنن. منظورم از عادی شدن، بیشتر (نه همش) عادی شدن تکنولوژی و استفاده ازش برای مردم بود. عادی شدن همکاری بین زن و مرد، بدون اینکه هیچ رابطه‌ای بینشون باشه بود، عادی شدن اینطور مسائل بود…
                  و دوم اینکه فرهنگ ایرانی خیلی بیشتر از پوششه، خیلی بیشتر از ایناست… راجع به قناعته، به کمک به ضعیفاست، به سرخم نکردن مقابل دشمنه، به راست گوییه، به گفتار و رفتار و کردار درسته، به آزار نرسوندن بقیه‌سـت… خیلی از ماها یکی از این مسائل بالا رو رعایت نمیکنیم و چسبیدیم به معقوله ی پوشش!! خود من به شخصه هر چند وقت یبار این صفات رو به خودم یادآور میشم که بتونم درصدی از اونها رعایت کنم. خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه

                  • سارینا:

                    همونطور که گفتم اینو من نذاشته ام اینو یه پسر بی ادبی به نام سروش گذاشته حالا از طرف اون…….. معذرت می خوام
                    حالا بخشیدیش؟

      • صادق:

        الان میخوای جایزه ی نوبل بهت بدن نابغه؟
        توی کیبورد “ث” و “س” نزدیک بهمه… یعنی از کل این متن همینو فهمیدی؟ اصلا همون بهتر که فقط همینو فهمیدی!!

  484. b.k:

    خدایا شکرت… وقتی این چیزارو میبینم خوشحال میشم…چون هیچ وقت آرزو ندارم جای اینا باشم

  485. مریم:

    ای خدا آخه چرا این ملت انقدر بی جنبه ان ؟! تا یه جایی چماق بالا سرشون نباشه گند ماجرا رو در میارن !!!!!

  486. سمیرا:

    تاسف برانگیزه……قلبم از دردمچاله شد……اینا یه مشت ادم که چه عرض کنم حیوون پول ندیدن…..پولدار بودن اصلا بد نیست.من خودم توی خانواده ی پولداری هستم. و همه طلافروش ان و یا کارگاه طلا سازی دارن مثلا عموم ماشین سول داره ،اما خدا میدونه چندتا دختر بی بضاعت رو براشون جهزیه خریده و فرستاده خونه ی بخت ، خدا میدونه چندتا جوون با وساطت اون رفتن سر کار.عموی من فقط یه بار واسه حج واجب رفته مکه و یه بارم واسه حج عمره.بقیه ی پولشو در کنار این که خرج زندگیش میکنه واسه فقیر بیچاره ها میده.امثال عموی منم وجود دارن.اینا یه مشت پولدار عقده ای ان……اگه همه ی پولدارای جامعه خمس و زکاتشونو میدادن الان انقدر فقیر تو جامعه نداشتیم……تو کشوی که دین اکثر افراداسلامه وجود یه همچین پست فطرت هایی فلب ادموبه درد میاره….اگه برهنگی نشونه ی تمدن و فرهنگه به این عقده ای ها تبریک میگم چون حیوون ها از اونا جلوترن و اونا به حیوونا اقتدا کردن

    • irani:

      از کجا فهمیدی خانواده های اینا به نیازمندای زیادی کمک نکردن و فقط عموی جنابعالی به نیازمندا کمک میکنه؟! لابد چون عموی شما کمک هاش رو تو بوق و کرنا میکنه آدم خوبیه ! اینو بدون که خیلی از ثروتمندایی که امثال شما به خوابشون هم حتی هم صحبتی با اونها رو نمیبینن، به اندازه موهای سرت به نیازمندای زیادی کمک کردن و تو خفا هم کمک کردن.

      چقدر ظاهر بین و ساده اندیش و حقیرند امثال شما

      • هما:

        دقیقا.باهات موافقم سمیرا.

  487. مسعود:

    شیطونه میگه عکس لختم بذارم تواون سایته که نمی دونم اسمش چیه پشماشون فربخوره.بدبختای عقده ای خب منم پرایددارم میام عکسش روبذارم پزبدم؟

  488. آلیس در سرزمین عجایب:-):

    اگه برهنگی نشانه روشن فکریست بگن همه لخت برن بیرون
    ههههه
    :-)) از غرب فقط همینشو یاد گرفتن بعضی ها بی فرهنگن

  489. Behnam:

    این جور آدما نمونه بارز ی مشت آدم های بدبخت عقده ای هستند که با این کثافت کاری ها شون باعث میشن تا خیلی از سایت ها شبکه های اجتماعی و حتی جلوی خیلی از کارهای بقیه جوونارو هم بخاطر این آشغالا بگیرن

  490. Behnam:

    من میگم باید تک تک این لامصب ها رو ببندیمشون به گلوله…
    اینا فقط ی مشت آدمهای بدبخت عقده ای بیشتر نیستن…

  491. Behnam:

    اشخاصی که تو این گروه ها و مهمونی ها. و دور همی ها هستند مصداق یک عقده ای هرزه و بی خانمان هایی هستند که از انسانیت بویی نبرده اند

    • علیرضا:

      توهین کردن کار درستی نیست همونطور که فخر فروشی و خودنمایی کار های درستی نیستند

    • لیلا:

      واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر می کنند
      چون به خلوت می روند آن کار دیگر میکنند
      صحبتی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
      توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کند!

  492. مهشید:

    موجوداتی که در این عکس مس بینید مصداق بارز یک عقده ای هستن !!!!

  493. ﻧﻴﻼ70:

    ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮﻥ …ﭼﺮﺧﺶ ﺑﺮاﺷﻮﻥ ﺑﭽﺮﺧﻪ…
    ﻛﻲ ﻣﻴﮕﻪ ﻫﻤﻪ ﭘﻮﻝ ﺩاﺭﻩ اﻭﻥ ﺩﻧﻴﺎ ﻣﻴﺮﻥ ﺟﻬﻨﻢ..ﺑﺴﺘﮕﻲ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺁﺩﻣﺎ ﺩاﺭﻩ ..
    ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﻤﻴﺮﺳﻪ ﻣﻴﮕﻪ…….!
    ﺣﺴﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺩا

    • مهشید:

      عزیزم چرا فکر کردی دست ما به گوشت نمی رسه ؟! یعنی ما هم نمی تونیم عکس های لختمون رو در شبکه های اجتماعی پخش کنیم ؟! پولداری گناه نیست ولی لخت گشتن و عکس های لختت رو منتشر کردن گناهه !!!!!یه ذره فکر کن خواهشا !!!

    • mrr:

      اولا گربه خودتی منم پولدارم ولی عقده ندارم

    • مهم نیست:

      همه پولدارا نمیرن جهنم ولی انسانی که گناه کنه مسلماً جاش تو قعر جهنمه البته اگه به این چیزا اعتقاد داشته باشید ، اگرم نه که هیچی.
      حتماً میگید چه گناهی؟ هیچی دیگه لخت شدن جلوی جنس مخالف، تازه نشر عکسای مبتذل از خودت ، بعدشم دفاع از این کارت و گفتن این جمله مسخره که (آدم باید دلش پاک باشه)
      بنده خداها فکر میکنن دلشون پاکه

    • ali:

      vali baid ogdeh bazi dar niarn degh

  494. روحی:

    منم با نظر مهدیس موافقم اینا تو این دنیا خوب زندگی میکنن یا به قول خودشون عشق و حال اما یقن بدونید اون دنیا نه عشق میکنن نه حال مگر اینکه مسیر زندگیشونو تغییر بدن

    • Omid:

      گربه دستش به گوشت نمی رسه …. تو رو توی قبر اونها نمی زارن همون طور که تو از زندگی اون خوشت نمیاد اونم از تو متنفره فقط اون سرش به کار خودشه و به دیگرون کاری نداره ! اسمتون رو گذاشتین مومن و هرکاری میکنین فقط تو خفا ! حالم از اینهمه ریا به هم میخوره

      • mrr:

        معلومه تو مثل همونا عقده ای هستی

      • حمید:

        آره دیگه هر وقت کم میارن میگن شما ریاکارید !!!! خوش به حال ما ریاکارها که عکس های لخت خودمونو در اینستاگرم نمیذاریم !!!! وقتی تو رو گذاشتن توی قبرت , مطمعن باش که باید بابت اون کسانی که عکس های لخت تو رو دیدن جوابگو باشی !!! چون اگه این کار رو نمی کردی اونا هم نمی تونستن این جور عکس ها رو ببینن !!!!

      • حوری:

        عزیزم خودرادرمعرض دیدگذاشتن نه سخت است ونه هنر.اینگونه انسانها چون ارزش درونی ندارندمیخواهندبرای خودیک ارزش بیرونی کسب کنندکه همه رامتوجه خودکنند.ایاکسی سعدی حافظ شهریارپروین اعتصامی ووووورابه لباسش ماشینش میشناخت نه چون انهاارزش درونی داشتند.هنرنکردن که دستمون بهش برسه.من خودم نه مومن هستم نه متعصب ولی به اینهامیگویندفساد

        • سارینا:

          تو نمی خواد برام از حرف شاعرا بگی

          • اسممو واسه چی میخوای:

            اگر بی حجابی و بی بند و باری تمدن و ارزش است پس خوش به حال حیوانات چون متمدن تر و با ارزش ترند

            • سارینا:

              ولی حیونا شعور ندارن میدونییییییی آخه خدا اونا رو با مو پوشونده.

              • مهربون:

                چقدرفک میزنی تو ببندش بابا…!

                • سارینا:

                  برو ان ور بذار باد بیاد شتر هفت پا.

                  • رضا:

                    عزیزم مؤدب باش!!! شتر هفت پا یعنی چی ؟!

                    • سارینا:

                      شتر هفت پا و بز وشپش نپخته یه تیکه کلومه که من همیشه میگمش.لقب چند تا از دوستام هم هست.

              • فاطمه:

                حالم از آدمایی که هر غلطی میکنن و اسمشو میذارن روشنفکری بهم میخوره

                • سارینا:

                  دقیقن نمونش هم خودتی.

      • علیرضا:

        فقط اون سرش به کار خودشه و به دیگرون کاری نداره
        اگه سرش بکار خودشه پس اینا رو میزاره رو شبکه های اجتماعی که چی بشه؟
        حالم از اینهمه ریا بهم میخوره
        ریا؟؟
        تو مگه تو زندگی مردمی که بدونی کی تو خلوت خودش چیکار میکنه؟اصن گیریم هم یکی ادم ریا کاریه تو مگه نعوذبالاه خدایی که درموردش قضاوت کنی و بگی طرف داره گناه و ریا میکنه؟
        دفعه بعدی خواستی چیزی بنویسی یا حرف بزنی یخورده فکرکن نتیجه اش اینهمه چرت و پرت نمیشه

        • سارینا:

          بیا ماهم عکس انجوری بگیریم بزاریم تو اینترنت معروف بشیم داش علی رضا بعدش هم تو حق نداری توی انترنت از این چیزا ببینی داش زنی گفتن مردی گفتن ما هم از این کارا می کنیم ولی اگه کسی بدش میاد بهتره بره بیرون راه باز جاده دراز.

          • رضا:

            خانوم محترم اون جا یک فضای اجتماعیه نه جنگل !!!!!! در جنگله که هر کس هر غلطی بخواد میکنه و میگه راه بازه و جاده دراز نه در یک جامعه ی انسانی و متمدن !!!! شما نمی تونی هر کاری می خوای و هر عکسی دوست داری در این شبکه ها بذاری بعد بگی راه بازه جاده دراز !!!!! وقتی اون عکس رو گذاشتی یعنی می خوای این داش علیرضا ها بیان و اون عکس رو ببینن وگرنه به جای این که اونو در پیج عمومی که همه اون جا هستن بذاری خیلی راحت می تونستی اونو در پیج خصوصیت بذاری تا امثال علیرضا و ما بسیجی ها (!) نتونیم بیایم عکس های شما رو ببینیم!!!!!

            • سارینا:

              مگه من با تو بودم من هم اسم کسی رو نبردم

              • سارینا:

                مگه من گفتم جنگله؟

            • ali:

              دمت گرم داداش این حرفتو قبول دارم

              • سارینا:

                حرف کیو؟

          • فاطمه:

            ساریناخانوم بنظرم ی کم باید تو لحن حرف زدنت تجدید نطر کنی.

            • سارینا:

              ای خدا چرا مردم این جامعه این قدر آی کیو شون پایینه.
              چه قدر بی فرهنگن……….
              بگو اگه به نظرت لحن صحبت کردن من بده چرا میای شرو ور مینویسی و میری….
              آقا اگه یه بار دیگه یه نفر دیگه گفت لحن صحبت کردنت بده . یک به اون مربوطی نیس .دو مشکل خودشه و گفتم یه بار دیگه بشنوم دهنتو سرویس می کنم افتاد.

              • رضا:

                ببین سارینا جان دیگه داری شوشو در میاری ها !!!!!مؤدب باش بچه !!!!!!

                • سارینا:

                  باشه آقا حق با توعه باشه من تسلیمم ولی اگه یه بار دیگه رضا جایی جواب منو داد خودش میدونه
                  ok
                  افتاد.
                  تسلیمم به معنی این نیس که ضایه شدم یا نمی تونم جوابتو بدم و یا ناراحت شدم…
                  اصلن .این فقط بخاطر این که درس دارم و نمی تونم جواب احمق هایی مث شما رو بدم سرم یه جا دیگه گرمه.

      • !:

        شما چرا عصبی شدی ؟ مگه عکس شماس!؟ ملت ناراحتن یه عده پولشونو تو چش بقیه میکنن این اسمش ریاس؟!

        • سارینا:

          مگه من اسم تو رو بردم آقا و یا خانم هر کی هستی

  495. زهرا:

    تا منظور شما از زندگی کردن چی باشه….؟
    قربونت برم خدا چقد رو زمین غریبی….
    این نیـــــــــــــز بگـــــــــــــــــــــــــــــذرد….!!!

    • DADASH MAHDI:

      bazam be shoma aji zahra

  496. مهدیس:

    اینا دارن زندگی میکنن… خوشبحالشون

    • DADASH MAHDI:

      اگ عکس شما این جا بود خوشبحالتون بووووددددد؟؟؟؟؟

      • مهدیس:

        مطمئن باش اونا براشون هیچ اهمیتی نداره که عکسشون کجا باشه. تازه کلی هم خوشحال میشن عکسشون پخش بشه

        • رها:

          واقعا مهشید جون .تازه خوشحالم میشن از اینکه معروف شدن

          • سارینا:

            بیا ماهم عکس انجوری بگیریم بزاریم تو اینترنت معروف بشیم داش رها

          • سارینا:

            ایشالله روزی خودمون

            • انسان:

              نمی دانم اگر انسان خاکی جسمش را هم به بهای انکی بفروشد آیا چیز دیگری برای فروش باقی می ماند?

              • سارینا:

                نمی دانم اگر چاق باشد شاید آره.

    • ali:

      ina ke vase polshon zahmat nakshedan hamash mal babaishoneh

  497. رضا:

    این عقده ای های خاک بر سر واقعا بی جنبه ترین موجودات دنیا هستن !!!!! اون وقت میگن چرا شبکه های اجتماعی همه فیلتر شدن !!! چون به مشت نفهم مثل اینا دیگه کم مونده از خودشون فیلم های …… استغفر الله !!! دهن آدمو باز می کنن!!!!

    • آلیس در سرزمین عجایب:

      اگه برهنگی نشانه روشن فکریست بگن همه لخت برن بیرون
      ههههه
      🙂 از غرب فقط همینشو یاد گرفتن بعضی ها بی فرهنگن

      • سارینا:

        خانم آلیس ذر سر زمین عجایب اگه تو چیز دیگه ای بلدی بگو.

        • دختر ایرانی!!:

          اگه برهنگی نشانه روشن فکریست پس حیوانات باید روشنفکرترین موجودات باشند!!!! اینم جواب شما سارینا خانوم

          • سارینا:

            ببین نظرتو گفتی ولی اندازه ی کوچک ترین چیز هم برام ارزش نداره چون میدونم با یه احمق دارم صحبت میکنم اینم جواب شما دختر آمریکایی.

    • سارینا:

      نمی دونم چرا بیشترین تعداد بازدید کننده از پسر هاست چقدر بی جنبه برادران بسیجی هم میان اینجا فحش می نویسن لا الله الله

      • رضا:

        منم نمی دونم بیشتر بازدیدکننده های این سایت چرا دخترهای بی ادب و متوهم هستن !!!!!! من بسیجی نیستم خواهرم !!!!! البته بسیجی بودن ننگ و عار نیست که هی برای مسخره کردن میگی بسیجی هستین !!!!! این جماعت عکس های لخت مادر زاد خودشونو در تمام فضای مجازی پخش کردن و به نظر من خودشون هستن که به ما اجازه میدن بهشون فحش بدیم !!!! شما چرا خون خودتو کثیف می کنی ؟! مگه من تو فحش دادم که تو به خودت گرفتی؟! پس معلومه شما هم جزء یکی از همین ها هستی که این جوری داری حرص می خوری!!!!

        • سارینا:

          ببینم تو نمی تونی بری موی دماغ یکی دیگه بشی

        • سارینا:

          ببین من یک دختر لات هستم حتی داخل مدرسه هم به دوستام میگم خواهر بسیجی ارتباطی به تو نداره. بعدم من خیلی هم دختر خوبی هم.

          • محمد:

            دمت گرم

            • سارینا:

              مرسی داداش خوبم .آقای رضادیدی اومد همراهی جانانه ایی کرد و قشنگ اومد یه چیز خوب گذاشت و رفت سر به سرم هم نذاشت.

              • ضار:

                عزیز دل دل شما داری سر به سر من میذاری !!! شما بودی که اول پریدی وسط نظر های من و هر چی از دهن مبارکت دراومد به من گفتی !!!!! مودب باش عزیزم

                • سارینا:

                  بالاخره خواستم طرفداریش کنم .تا ببینی من با بسیجی بودن مخالف نیستم.

          • ممل:

            حلالت خواهر بسیجی

            • سارینا:

              مسی از هم وطنی خودم که مرامش از خیلی ها بیشتره.

          • رضا:

            خانوم محترم حالت خوبه ؟! اومدی میگی من یه دختر لات هستم !!!!! یه جوری میگی انگار لات بودن افتخاره !!!!!! بعدشم به من ربطی نداره به دوستات چی میگی ولی این که به من چی میگی به من مربوطه !!!!! منم نگفتم که به دوستات چی میگی من گفتم این که هی میگی شماها بسیجی هستین یعنی داری بسیجی ها مسخره می کنی!!!!! معلومه که کلا حالت خوب نیست !!!!

            • سارینا:

              نه بابا آقای علامت تعجب ببین اونش دیگه به تو ربطی نداره فهمیدی داداش بسیجی

              • رضا:

                آره فهمیدم خواهر بسیجی !!!! فهمیدم که کلا قاطی داری!!!!!

                • سارینا:

                  خوب دست کمی از تو ندارم از شخص خودت به ارث بردم.

                  • رضا:

                    ببین خانومی بنده چی کاره ی شما هستم که شما بخوای قاطی بودنت رو از من به ارث ببری ؟! مگه ما با هم نسبت فامیلی داریم ؟! لطفا مودب باش . اونی هم که موی دماغ دیگران شده شمایی عزیز دل !!!! چون اول شما بودی که پریدی وسط نظر من !!!! و منم همون جوری که حرف زدی جوابتو دادم !!! وقتی هی میگی شما برادران بسیجی هستین یعنی داری مسخره می کنی !!!! و من مربوطه که منو مسخره می کنی یا نه !!! مگه میشه که من تو رو مسخره کنم بعد وقتی تو بگی منو مسخره نکن من بگم به تو ربطی نداره که تو رو مسخره کردم ؟! به من ربطی نداره که به دوستات چی میگی ولی این که به من چی میگی به من مربوطه . پس مودب باش عزیزم

                    • سارینا:

                      تو که میگی بسیجی نیستم پس چرا بهت بر می خوره من خودم از تو مدرسه عضو بسیج شدم و دارم به قول خودت مسخره شون میکنم حالا دیگه حسابشو بکش.بعدشم وقتی تو قاطی داری انتظار داری کسی که باهات مهاشرت میکنه چه باشه؟ خوب معلومه که مث خودت قاطی داره.

                    • فرزاد:

                      حالت خوبه رضا ؟! این دختره هی به تو بد و بیراه میگه اونوقت تو هی قربون صدقه اش میری ؟! باید مثل خودش باهاش حرف بزنی !!!! سارینا یا سروش (!) ادب داشته باش!!!!

                • سارینا:

                  حتمن خودتو تو آینه دیدی توهم زدی عزیزم

                  • سارینا:

                    معلومه که کامنامو دنبال کردی اولن مرسی دومن دهنتو ببند سومن به به گل بود و گلستان شد نخود آش زیاد بود زیاد تو شد.عزییییییییییزم . وچهارمن آقای باادب تو که بلدی حرف بزنی برو با یکی مث خودت حرف بزن اینجا من بد حرف میزنم . باز هم می گم آقای باااادب….

                    • سارینا:

                      میگم آقای رضا تو چه جوری وارد این سایته شدی آخه می خوام به دوستم آدرس این سایته رو بدم هر چی جمله درباره ی این سایته زد نیومد.

          • siamak:

            دختر لات برو دمتو بگیر بابا…

            • سارینا:

              آخی بهت بر خورد پس چرا چاه مسترابو نمی بندی.

            • سارینا:

              دممو قیچی کردم تا دست هیچ احد و ناسی بهش نرسه

    • فاطمه:

      منم متاسفم واسه همشون.
      خدایاخودت تو این جامعه حفظمون کن

    • محسن:

      گر مسلمانی از آن است که ما داریم (واونها دارند) وای اگر از پس امروز بود فردایی

      یعنی سالهای آینده دیگه چه وضعی می خواد پیش بیاد؟؟خدایا خودت به داد برس.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.