از اینکه ایتالیا را حذف نکردیم پشیمان نیستم

به گزارش روز جمعه ایرنا از منابع خبری، اسپانیا در مرحله گروهی با تیم های ایتالیا، کرواسی و ایرلند همگروه شد، از این رو می توانست نتیجه دیدار با کرواسی را به گونه ای رقم بزند که ایتالیا از دور مسابقات حذف شود.

قبل از آخرین مسابقه این گروه اگر اسپانیا و کرواسی به تساوی ۲ بر ۲ دست می یافتند، ایتالیا از دور رقابت ها کنار می رفت اما اسپانیا این مسابقه را ۱ بر ۰ برد و ایتالیا پس از شکست ۲ بر ۰ ایرلند، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یافت.

اکنون دو تیم نخست گروه سوم یعنی اسپانیا و ایتالیا فینالیست های مسابقات یورو ۲۰۱۲ شده اند و یکشنبه شب باید در ورزشگاه کی یف به مصاف هم بروند.

‘ویسنته دل بوسکه’ سرمربی اسپانیا در مورد این اتفاق گفت: ما کاری که می بایست را انجام دادیم. در فینال هم با تمام قدرت بازی می کنیم اما نتیجه بازی ۵۰ – ۵۰ خواهد بود.

این مربی ۶۱ ساله افزود: تا بازی فینال دو روز فرصت داریم و در این مدت بهترین راه را برای قهرمانی انتخاب خواهیم کرد.

دو تیم اسپانیا و ایتالیا در دیدار مرحله گروهی مقابل یکدیگر به تساوی ۱ بر ۱ دست یافتند اما دل بوسکه در این باره توضیح داد: به نظرم ایتالیا تیم کاملی شده است. آنها خیلی قوی هستند و چهار بازیکن در دفاع دارند. فکر می کنم در فینال هم از همان تیم و سیستمی استفاده کنند که برابر آلمان به میدان رفت. ما به تساوی مرحله گروهی فکر نمی کنیم و احتمالا آنها هم همینطور می اندیشند.

وی خاطر نشان کرد: شاید اسپانیا در این مسابقات در حد انتظارات ظاهر نشده باشد اما به شایستگی به فینال رسیده است.

سرمربی اسپانیا گفت: خیلی درخشان بازی نکردیم اما کنترل تمامی مسابقات با ما بود. در بازی با پرتغال هم تهدید ‘نانی’ و ‘کریستیانو رونالدو’ برای ما فقط در حد یک تهدید بود.

ورزشی ** ۹۱۲۶ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۷۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.