از تشکیل حزب فراگیر استقبال می‌کنیم/ وفاق اصولگرایان مهم‌تر از لیدری شخصیتی سیاسی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیرکل جبهه ایستادگی با بیان اینکه از تشکیل حزب فراگیر استقبال می‌کنیم، گفت: مشارکت گروه‌ها و تمام اعضای احزاب مهمتر از آن است، که اصولگرایان حول محور شخصیت شکل بگیرند

“حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله حبیبی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکیل حزبی فراگیر از سوی اصولگرایان و تشکیل هیئتی موسس برای آن، اظهار داشت: ضرورت شکل‌گیری حزبی فراگیر قابل انکار نیست چراکه هر چه پیش‌تر می‌رویم ضرورت آن در فضای سیاسی کشور بیشتر خودنمایی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه احزاب و تشکل‌ها باید فعالیتی شفاف و دقیق داشته باشند، اضافه کرد: وجود احزابی قوی و شفاف زمینه حضور منسجم مردم در آن تشکل را فراهم کرده و مسئولیت‌پذیری در پوشش حزبی کشور مصداق پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان اینکه احزاب امروز کشور مسئولیت حزبی و قدرت پاسخگویی را ندارد، بیان داشت: تفکری که قدرت اجرایی را به دست می‌گیرد، به عنوان یک جریان‌ساز در کشور باید منسجم، شفاف و در پوشش احزاب رسمی خدمات ارائه کند.

وی با بیان اینکه حزب فراگیر فضای کشور را منسجم خواهد کرد، افزود: ما از حزب فراگیر استقبال می‌کنیم؛ موضوع  تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان برای حفظ کارآمدی این جریان عمده سیاسی کشور از مدت‌ها پیش مطرح شده اما بنا به دلایلی پا نگرفته است.

دبیرکل جبهه ایستادگی لیدری شخصیتی سیاسی برای لیدری حزب فراگیر را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت گروه‌ها و تمام اعضای احزاب مهمتر از آن است که اصولگرایان حول محور شخصیت شکل بگیرند؛ این مهم وفاق اصولگرایان در مبنا و مقدمات را می‌طلبد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.