از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نیستم

امید ابراهیمی در گفت و گو با فارس در مورد تعطیلی های گاه و بیگاه لیگ برتر و تاثیر آن روی عملکرد بازیکنان اظهار داشت: این درست است که تیم ها چند روز استراحت می کنند اما بدن بازیکنان تا به مسابقه عادت می کند تعطیل می شویم و این کیفیت بدنی بازیکنان را کاهش می دهد به هر حال چاره ای نیست و باید این شرایط را تحمل کرد.

ابراهیمی در خصوص لیست تیم ملی و دعوت نشدنش به اردو گفت: من از این موضوع ناراحت نیستم و انگیزه ام برای اردوی بعدی بیشتر می شود. معتقدم کی‌روش بازی های لیگ را پیگیری می کند و من مثل هر بازیکنی دوست دارم در جام جهانی باشم به همین دلیل تلاشم را دو برابر می کنم.

وی در مورد اینکه رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به لیست تیم ملی انتقاد کرده، اظهار داشت: با توجه به اینکه سپاهان هر سال قهرمان شده و بازیکنان خوبی دارد این توقع را داشته که بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد اما من خودم ناراحت نمی شوم و به کارم ادامه می دهم.

ابراهیمی در مورد روند سپاهان در فصل جدید و توقعاتی که از این تیم می رود، گفت: از سپاهان بازیکن زیادی جدا شده و ترکیب تیم هم عوض شده است پس باید به چنین تیمی فرصت داد. همه تیم ها مقابل ما انگیزه دارند و این کارمان را سخت می کند. ما هم باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا اسیر انگیزه حریفان نشویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.