از دولت حمایت می‌کنیم/ به کسی اجازه انحراف حرکت جنبش دانشجویی را نمی‌دهیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

طی بیانیه حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی همزمان با ۱۶ آذر؛

حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی همزمان با ۱۶ آذر بیانیه‌ای صادر کردند که در قسمتی از آن آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی به فرموده امام خامنه‌ای(دامه برکاته) از دولت محترم حمایت می‌نماید و به تمام آنان که قصد خیانت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را دارند هلاکت و سقوط در تاریخ را گوشزد می‌شود. به آنان که با حرکت نفاق‌آلود خود قصد تحریف آرمان‌ها و دستبرد تاریخی و انحراف حرکت جنبش دانشجویی را دارند قطع امید و نابودی را بشارت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی همزمان با ۱۶ آذر بیانیه‌ای صادر کردند که در قسمتی از آن آمده است: به فرموده امام خامنه‌ای(دامه برکاته) از دولت محترم حمایت می‌نماید و به تمام آنان که قصد خیانت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را دارند هلاکت و سقوط در تاریخ را گوشزد می‌شود. به آنان که با حرکت نفاق‌آلود خود قصد تحریف آرمان‌ها و دستبرد تاریخی و انحراف حرکت جنبش دانشجویی را دارند قطع امید و نابودی را بشارت می‌دهد. 

 
بسم الله الرّحمن اارّحیم

سلام و صلوات خداوند بر نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) واهل بیت پاک ومطهرش که روح بندگی را برای بشریت به ارمغان آورده و از هرچه طاغوت و شرک و بت‌پرستی بود او را نجات دادند.سلام خدا بر شهیدان راه حق از صدر تاریخ الی یوم‌القیامه که با بذل جان خود درخت اسلام و حق‌طلبی را بارور کردند.سلام بر آن شهیدان بزرگواری که با خون خود مظلومیت خود و ریشه ثابت شجره طیبه را در مقابل استبداد استکبار جهانی در گوش تاریخ فهماندند. سلام بر شهیدان: بزرگ نیا، شریعت، قندچی که با اقتدا به سرور خود، سرور آزادگان ابی‌عبدالله(ع)، پرده از روی نفاق و مکر و حیله برداشتند و مشت ضداستکباری خود را به دهان طاغوت زدند.

۱۶ آذر روز مبارزه با هر آنچه که به استثمار مظلومین عالم و جهان‌خواری شکم پارگان استکباری در راس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار می‌باشد و از یاد مردمان تاریخ بشزیت نخواهد رفت مادامی که چرخ دنیا در حال چرخیدن و سیره شهدا در حال درخشیدن است استکباز ستیزی، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری و بصیرت و بصیرت‌افزایی و عمل بهنگام از شاخصه‌های دانشجوی مطالبه‌گر آرمان‌گرای حق‌طلب می‌باشد که در دنیای امروز و در عصر کنونی نقش برجسته‌ای در چشم دشمنان اسلام و انقلاب  پیدا کرده، لذا استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار  در صدد حذف این عنصر جوان و پویا بوده و هست از این رو ایادی آن‌ها در داخل کشور نیز با پیروی از اولیای طاغوت خود سعی در لطمه زدن به روحیه آرمان‌گرایی و حق‌طلبی این نیرو محرکه جبهه حق داشته و تعویض مسائل پیش پا افتاده  با آرمان‌ها را مد نظر دارند.

در شرایط کنونی  بین‌الملل، مجموعه دانشجویی نه تنها فریب آمریکا را نخورده و جنایات او و هم‌پیماناش را در حق ملت‌های جهان و ملت ایران فراموش نمی‌کند بلکه با صدای رسا اعلام می‌دارد که مبارزه با باطل هنوز پابرجاست و به ایادی استکبار گوش‌زد می‌کند که “نرمش قهرمانانه” که در خود برندگی و سوزندگی پنهان دارد آن‌ها را به طمع نیندازد که زوال سرنوشت آن‌هاست.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ضمن تجدید پیمان با امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تجدید بیعت با نائب برحق امام زمان (عج) ولی فقیه امام خامنه‌ای (دامه ظله) و تجدبد عهد با شهدای عرصه جهاد علمی در ضمن  اعلان برایت از منافقین و مشرکین و طاغوت در راس آنان آمریکا و هم‌پیمانانش؛ اعلام می‌دارد که در دفاع از حریم ولایت جان خود را در دست گرفته و از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید بلکه حرکت به سمت آرمان‌ها را مجدانه با نشاط برخواسته از توکل به خدای عزیز رحیم پی می‌گیرد و لحظه‌ای از دشمنان اسلام عزیز غافل نسیت ویاد آور می‌شود که “نرمش قهرمانانه” را نه معنای عدول از حق بلکه به معنای هنرمندی در نیل به آرمان‌ها و اهداف است که برندگی‌اش سوزنده‌تر خواهد یود.

از سوی دیگر اعلام می‌دارد که به فرموده امام خامنه‌ای(دامه برکاته) از دولت محترم حمایت می‌نماید و به تمام آنان که قصد خیانت به ارزش‌های اسلام و انقلاب را دارند هلاکت و سقوط در تاریخ را گوشزد می‌شود. به آنان که با حرکت نفاق‌آلود خود قصد تحریف آرمان‌ها و دستبرد تاریخی و انحراف حرکت جنبش دانشجویی را دارند قطع امید و نابودی را بشارت می‌دهد. 

آمریکای جنایت‌کار و رژیم نجس صهیونیستی و هم‌پیمانان‌شان بدانند که “انَّ الباطل کان زَهوقاً “.

والسلام علی من اتّبع الهدی

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.