از سرگیری پروازهای کیش در فرودگاه یزد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پروازهای فرودگاه یزد به کیش از ۱۷ مردادماه و در آستانه عید سعید فطر از سرگرفته می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه یزد ضمن اعلام این خبر گفت: از هفدهم ماه جاری در این فرودگاه دو پرواز در مسیر یزد – کیش و بالعکس در روزهای پنج‌شنبه و یکشنبه دایر می‌شود.

وی گفت: این پروازها در ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه یزد به مقصد کیش و ساعت ۱۷:۳۵ از کیش به مقصد یزد انجام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه یزد با بیان اینکه پرواز در این مسیر به‌دلیل شرایط فصلی و آب‌وهوایی در چند ماه اخیر متوقف بوده است، اظهار امیدواری کرد؛ براساس اعلام مسئولین، در صورت استقبال مردم، پرواز در این مسیر به سه پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.Picture 0471.jpg
وطن‌خواه در ادامه همچنین از برقراری قریب‌الوقوع پروازی دیگر در مسیر یزد- اهواز- یزد در روزهای شنبه خبر داد و گفت: اولین پرواز این مسیر در خرداد ماه سال جاری انجام شد که استقبال مردم را در پی داشت.

یادآور می‌شود؛ از فرودگاه یزد در هفته ۹۰ پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، اهواز، بندرعباس، جده، بغداد و نجف توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر، ایران ایرتور، آسمان، نفت، کیش‌ایر و عربستان سعودی انجام می‌شود.

گفتنی است؛ فرودگاه یزد طی سه ماهه متوالی اخیر توانسته است رتبه هشتم را در بین فرودگاه‌های کشور از حیث تعداد پروازهای داخلی به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.