از سفرهای استانی دولت چه خبر؟

به گزارش خبرآنلاین، رییس جمهور و هیات دولت از ۲۱ تا ۲۶ اردیبهشت به خراسان رضوی رفتند و این آخرین سفر استانی در سال ۹۱ بود (ایــــنــــجـــــا). سفری که از جانب رسانه‌های دولتی پوشش فوق العاده‌ای داشت و باعث شد تا از علی‌اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا به این واسطه تقدیر بشود( ایـــــنـــــجــــا). البته از آن سفر تا کنون احمدی‌نژاد یک بار هم به جمع مردم شهر ری رفت (ایــــنــــجــــا) اما معلوم نشد که آیا این حضور هم جزئی از سفرهای استانی وی بوده است یا خیر.

این تاخیر طولانی دولت برای ادامه سفرهای استانی در آخرین سال دولت دهم باعث شد تا خبرنگاران هر بار که ثمره‌هاشمی را می‌بینند از او در این باره سوال کنند. ماه پیش وی درباره علت این تاخیر گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امکان سفر استانی برای هیات دولت در ماه مبارک رمضان فراهم نبود، شما بگویید آیا می توان در این زمان سفر کرد؟ دستیار ارشد رییس جمهور ادامه داد: سفرهای استانی رییس جمهور پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.( ایـــــنــــجــــا)

در پایان جلسه امروز هیات دولت خبرنگاران یک‌بار دیگر از مشاور ارشد رییس جمهور درباره علت تاخیر‌ این سفرها را جویا شدند. او این بار علاوه بر ماه مبارک رمضان یک علت دیگر را نیز برای این تاخیر ذکر کرد. وی گفت که دور جدید سفرهای استانی دولت با توجه به ماه مبارک رمضان، گرمای بسیار بالای تابستان در برخی استان ها و در پیش بودن اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران با تاخیر روبرو شد.

وی تصریح کرد: سفرهای استانی هیات دولت پس از شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها و در فرصت مناسب آغاز می شود.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.