از سیاسی بازی بپرهیزید/ اصل مطلب خدمت به مردم است

فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله علوی‌گرگانی خطاب به مسئولان گفت: وعده‌ها و شعارهای خود را در مقام عمل ثابت کنید و از کارهای حاشیه‌ای بپرهیزید، چرا که این حواشی، مقطعی و گذراست.

به گزارش حوزه احزاب ممتاز نیوز، “حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی” امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم، به تبیین وظایف این شورا در قبال مردم پرداخت.
 
معظم‌له با اشاره به فاصله میان گفتار تا عمل اظهار داشت: آنچه مهم است عمل کردن به دانسته‌هاست چرا که صرف گفتن و وعده دادن راحت است، اما بزرگان دین همواره پیشنهاد می‌کردند که به آنچه می‌دانید عمل کنید؛ لذا مردم هم منتظر عملی شدن خواسته‌های خود می باشند، چرا که با یک امیدواری شما را انتخاب کرده‌اند.
 
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد حسن عمل و کارکرد شمادر شهر باشیم و تنها به گفتن و شعار بسنده نکنید، بلکه سعی نمایید وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود را در مقام عمل ثابت کنید تا مردم نیز دعاگوی شما باشند.
 
آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، از کارهای حاشیه‌ای و  سیاسی بازی دوری کنید و تنها به اصل مطلب که همان خدمت به مردم است، توجه نمایید چرا که این حواشی مقطعی و گذراست.
 
این استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: سعی کنید از طریق ارتباط مستمر با مراجع و علما و  همچنین مدنظر قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب، الگوی خوبی برای دیگر شهرها باشید تا آنان همواره به شورای شهر قم به عنوان یک الگوی موفق نگاه کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.