از ملت فلسطین به خاطر رأی مقامات کشورم در سازمان ملل عذرخواهی می‌کنم

۲۰م آذر ،

نماینده کشور جمهوری چک در اجلاس اساتید مسلمان و بیداری اسلامی:

نماینده کشور جمهوری چک با ابراز امیدواری برای تغییر رای دولتمردان کشوری جمهوری چک گفت: از ملت فلسطین به خاطر رای مقامات در سازمان ملل عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، پیتر دولیکن نماینده کشور جمهوری چک در اجلاس اساتید دانشگاه های جهان اسلام و بیداری اسلامی که در مرکز همایش های بین المللی صداو سیما در حال برگزاری است با اشاره به بازدید خود از لانه جاسوسی آمریکا در ایران اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درس بزرگی است چرا که آمریکا پیش از این ایران را منطقه‌ای امن برای خود می‌دید و پس ازاین اتفاق نیز در روزنامه و سایر نشریات، تحلیل قوی را از سوی آمریکایی ها نمی بینیم و این امر نشانگر آن است که آنان در غفلت به سر می‌برند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر محققان برای آگاهی بخشی جامعه گفت: ما دانشمندان باید تلاش کنیم تا در غرب مردم را نسبت به تحولاتی که در جهان اسلام اتفاق می ‌افتد آگاه سازیم.

دولیکن در پایان از ملت فلسطین به خاطر رای کشور در سازمان ملل علیه فلسطین به عنوان یکی از ۹ کشوری که بر علیه فلسطین حکم داده اند عذرخواهی کرد و افزود: امیدوارم حضور ما در این اجلاس سبب تغییر رای دولتمردان باشد.

انتهای پیام/پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.